jakou calibru koupit ?
Re: jakou calibru koupit ?
Tak zkus poshánět tu 2,5 V6 Cali a uvidíš, to by byo svezeníčko... Každopádně úsporné to asi nebude jako ten 8v
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: jakou calibru koupit ?
njn právě ale zase bych si koupil jseště jednoho spotřebáka a otloukánka do práce a byl bych vysmátej u dodge jsem to měl tak že když jsem se chtěl svízt tak jsem jel na benzín a jinak jsem jezdil na plyn a druhej problém je že nevim kdo to tak na rychlo koupí, můžu zkusit dát inz. ale při prodeji bych asi brečelkubi píše:Tak zkus poshánět tu 2,5 V6 Cali a uvidíš, to by byo svezeníčko... Každopádně úsporné to asi nebude jako ten 8v
Ford Sierra 4x4 DOHC- bejvávalo...
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Re: jakou calibru koupit ?
Jednoduchá rada jestli jí máš rád zkus ji prodat v rodině bratránkovi nebo tak kdybych chtěl kadetta prodat tak taky leda segře nebo tak ať ho mám na očích sentimentalita dost asi ale kadett zůstane... Asi bych ho neuměl prodat...
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: jakou calibru koupit ?
no právě v rodině jsem takovej blázen jenom já, vždycky když přijedu s nějakym takovymhle autem tak jenom kroutěj hlavoukubi píše:Jednoduchá rada jestli jí máš rád zkus ji prodat v rodině bratránkovi nebo tak kdybych chtěl kadetta prodat tak taky leda segře nebo tak ať ho mám na očích sentimentalita dost asi ale kadett zůstane... Asi bych ho neuměl prodat...
Ford Sierra 4x4 DOHC- bejvávalo...
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Re: jakou calibru koupit ?
ty voe to mě povídej, maj mě za debila že cpu money do takové plečky... ale já nemůžu za to že oni maj nový auta na 70kách gumách... nuda moc konzervy není nad staré dobré spolehlivé kárky... na ně nedám dopustit...Johny18 píše:no právě v rodině jsem takovej blázen jenom já, vždycky když přijedu s nějakym takovymhle autem tak jenom kroutěj hlavoukubi píše:Jednoduchá rada jestli jí máš rád zkus ji prodat v rodině bratránkovi nebo tak kdybych chtěl kadetta prodat tak taky leda segře nebo tak ať ho mám na očích sentimentalita dost asi ale kadett zůstane... Asi bych ho neuměl prodat...
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: jakou calibru koupit ?
Taky se přidám k vám do diskuze.
Hodně se zapomíná na motor x20xev. Řekl bych, že je to dobrý kompromis mezi spotřebou a výkonem. Když jsem před 2 roky přemýšlel jakej motor, vyšel mi ecotec jako dobrá volba. A musím říct, že je. Nemůžu si stěžovat.
btw. taky jsem měl kadetta, ale GSi a supr auto, škoda jen, že jsem ho prodal
Hodně se zapomíná na motor x20xev. Řekl bych, že je to dobrý kompromis mezi spotřebou a výkonem. Když jsem před 2 roky přemýšlel jakej motor, vyšel mi ecotec jako dobrá volba. A musím říct, že je. Nemůžu si stěžovat.
btw. taky jsem měl kadetta, ale GSi a supr auto, škoda jen, že jsem ho prodal
opel calibra 2.0 16v ECOTEC
Tak abych se trochu upresnil. Tohle co napisu je muj nazor a nilkomu ho nenutim, rozumny clovek si o tom udela sve.
x20xev vs c20xe
135ps - 150ps (itlaska verze mela dokonce 165ps, nizke emisni limity)
185nm - 200nm
6400ot - 6800ot (ja mel na c20xe 7200ot)
215km - 224km max
Je to cista rec cisel a je znat.
Je tam uz narvanej debilni EGR ventil (Exhaust Gas Recirculation) '' ! kazdej rozumnej clovek ho zaslepi, ten bordel co pak jde do sani/egr/motoru je zalostnej. Takze pokud tam nekdo ventil stale ma, at me povida o kvalitach motoru.
[/b]
O spotrebe me tady nekazte diky tyhle vyfikundaci, prave tento motor zere vic nez kalsicky c20xe
Jeidny pozitivum, ze uz neprskaly hlavy.
x20xev musel zacit plnit emisni limity, ucpali ho a ponizili co to slo, dle toho taky lezou vsledny hodnoty, z toho vyplyva, ze c20ne uz by byl rozumnejsi volbou. Proste zadna evoluce.
Nejde o pretloukani jde o fakta.
Pokud motor funguje, jedine dobre pro majitle
EDIT: tenhel motor sem v kacence nejezdil, pouze ve VeBe a Omeze - tam je to snad nejzalostnejsi motor co sem vubec kdy videl, takovejhel chcipak motor na tak tezky auto to Oplici nedomylseli. 2,5 s tim tezko hybe nacoz pak tento.
x20xev vs c20xe
135ps - 150ps (itlaska verze mela dokonce 165ps, nizke emisni limity)
185nm - 200nm
6400ot - 6800ot (ja mel na c20xe 7200ot)
215km - 224km max
Je to cista rec cisel a je znat.
Je tam uz narvanej debilni EGR ventil (Exhaust Gas Recirculation) '' ! kazdej rozumnej clovek ho zaslepi, ten bordel co pak jde do sani/egr/motoru je zalostnej. Takze pokud tam nekdo ventil stale ma, at me povida o kvalitach motoru.
Kód: Vybrat vše
EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventil se v moderních motorech používá k řízení recirkulace výfukových plynů s cílem snížení tvorby emisí. Celý systém se uvádí do provozu po dosažení pracovní teploty motoru pomocí tzv. termoregulačního ventilu. EGR ventil je poté ovládán podtlakem ze sání a umožňuje nasávat až 10% výfukových plynů zpět do sání motoru. Zřejmě každého napadne, že pokud je něco spojeno se snížením emisí (konkrétně NOx která se v ČR na emisích neměří) na výkon a spotřebu to jistě dobrý vliv mít nebude. Není daleko od pravdy.
Příčiny snížení výkonu motoru jsou dvě, snížení teploty spalování a snížená účinnost plnění. Teplota spalování se snižuje kvůli obsahu CO ve výfukových plynech, který nehoří a účinnost plnění se snižuje kvůli zahřívání zápalně směsi výfukovými plyny, které jsou horké. Teplota zápalné směsi je tedy vyšší, začíná se roztahovat a do válců je tak nasáto méně zápalné směsi.
Další nevýhodou recirkulace je zanášení sacího traktu nečistotami z výfukových plynů.
Odstranění EGR ventilu by tedy mělo vést ke třem zlepšením – zvýšení výkonu, snížení spotřeby a snížení znečištění sacího traktu. Daní za tato zlepšení je zvýšení emisí.
O spotrebe me tady nekazte diky tyhle vyfikundaci, prave tento motor zere vic nez kalsicky c20xe
Jeidny pozitivum, ze uz neprskaly hlavy.
x20xev musel zacit plnit emisni limity, ucpali ho a ponizili co to slo, dle toho taky lezou vsledny hodnoty, z toho vyplyva, ze c20ne uz by byl rozumnejsi volbou. Proste zadna evoluce.
Nejde o pretloukani jde o fakta.
Pokud motor funguje, jedine dobre pro majitle
EDIT: tenhel motor sem v kacence nejezdil, pouze ve VeBe a Omeze - tam je to snad nejzalostnejsi motor co sem vubec kdy videl, takovejhel chcipak motor na tak tezky auto to Oplici nedomylseli. 2,5 s tim tezko hybe nacoz pak tento.
uz neni - Opel Omega B 2,5V6
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
Jeste jednou a pozorne precti co jsem napsal, mas tam tehcnicky data.
Nesrovnavej turbo a atmosferu, jinak ses u me hloupej.
Ja srovnaval 1998cm3 v atmosfere od jednoho vyrobce.
Moderni motor davno nemas ventil EGR, Od nej se odpustilo hodne rychle, protoze je to blbost, poruchova vec, ktera ma za nasledek snizeni vykonu motoru. Jedine co se zachovalo jsou emisni limity, nez se ti zasere sani a egr kterej je na odpis.
Lepsi motor je rozhodne c20xe s coast cast hlavou, kterej si necha libit, najeto pres 250 000km, bez vetsich problemu.
podivej se na CALIBRA.CZ > porovnani modelu.
x20XEV ma STEJNOU SPOTREBU jako c20XE
Tvoje vymysleny veci ohledne spotreby me bavi
To ze ho mas v aute, nezanmena, ze je nejlepsi na svete.
Pokud maji dva motory stejnou spotrebu, tak je rozhodne lepsi ten ktery ma vetsi vykon. A zivostnosti ? je to stejne, od 200 000km kdo vi. Cvakani hrdlostelu zasranej krokovej motorek /kolisnai otacek) atp, klasicky zavady obratkovyho motoru od Opela.
EDIT:
Ono si nemaji moc ty dva motory co vycitat, Ja bych volil od kacneky vykon. Jde o to, ze dneska logicky by clovek shanel co nejnovejsi kus a to uz se mu pak c20xe nezadari sehnat. 93>98 eoctec.
Aby narazil na dobrej c20xe uz dneska bude taky slozitejsi a v jakem stavu dotycne auto bude se muze clovek jen domnivat.
Nesrovnavej turbo a atmosferu, jinak ses u me hloupej.
Ja srovnaval 1998cm3 v atmosfere od jednoho vyrobce.
Moderni motor davno nemas ventil EGR, Od nej se odpustilo hodne rychle, protoze je to blbost, poruchova vec, ktera ma za nasledek snizeni vykonu motoru. Jedine co se zachovalo jsou emisni limity, nez se ti zasere sani a egr kterej je na odpis.
Lepsi motor je rozhodne c20xe s coast cast hlavou, kterej si necha libit, najeto pres 250 000km, bez vetsich problemu.
podivej se na CALIBRA.CZ > porovnani modelu.
x20XEV ma STEJNOU SPOTREBU jako c20XE
Tvoje vymysleny veci ohledne spotreby me bavi
To ze ho mas v aute, nezanmena, ze je nejlepsi na svete.
Pokud maji dva motory stejnou spotrebu, tak je rozhodne lepsi ten ktery ma vetsi vykon. A zivostnosti ? je to stejne, od 200 000km kdo vi. Cvakani hrdlostelu zasranej krokovej motorek /kolisnai otacek) atp, klasicky zavady obratkovyho motoru od Opela.
EDIT:
Ono si nemaji moc ty dva motory co vycitat, Ja bych volil od kacneky vykon. Jde o to, ze dneska logicky by clovek shanel co nejnovejsi kus a to uz se mu pak c20xe nezadari sehnat. 93>98 eoctec.
Aby narazil na dobrej c20xe uz dneska bude taky slozitejsi a v jakem stavu dotycne auto bude se muze clovek jen domnivat.
uz neni - Opel Omega B 2,5V6
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
O je, na tohle neni co rict. Hazej hodne smajliku, to pomuze vsem si udelat obrazek na motor.
Biggest zakladatel www.calibra.cz pokud si pamatuju, daval svoji 2,5 seriovou na brzdu v PHA, tusim autojarov, a mel vykon 197koni oproti seriovym 170koni (samozrejme vykonostni graf je jeste na calibra.cz)
Co pise vyrobce je jedna vec, rozhodne rozdil spotreby budes mit v radu deci a ne L, tim je to neoopodstatnene.
Vic o tom nema cenu debatvat ...............................
Biggest zakladatel www.calibra.cz pokud si pamatuju, daval svoji 2,5 seriovou na brzdu v PHA, tusim autojarov, a mel vykon 197koni oproti seriovym 170koni (samozrejme vykonostni graf je jeste na calibra.cz)
Co pise vyrobce je jedna vec, rozhodne rozdil spotreby budes mit v radu deci a ne L, tim je to neoopodstatnene.
Vic o tom nema cenu debatvat ...............................
uz neni - Opel Omega B 2,5V6
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
Re: jakou calibru koupit ?
Az budes mit najeto s ecotecem to co ja tak si ho klidne kritizuj.. Pokud sezenes c20xe ve fakt dobrym stavu tak jsem presvedcenej ze bude lepsi nez nejakej muj ecotec.. V tom souhlasim.. Ale abys tenhle motor kritizoval jen kvuli par udajum me stve.. Neznas ho tak ho neodsuzuj..
Opel Calibra
Ja ten motor znam a odsuzuju ho pravem. Udaje me zajimaji ne domenky.
Kacena je na rychly premistovani ne na spotrebu, z toho plyne moje logicka uvaha nad motorem.
Kdybch tady napsal ze jediny konkurenceschopny motor na dnesni pomery je c20let spousta lidi me tady odsoudi.
Nejsem proti zadnemu motoru, jen rikam co je pravda a fakt k dnesnimu datu.
Tyhle 16v motory jsou proste vylitany a tezklo rict, ktery je na tom dnes hur.
Nepopirej vady o kterych se vseobecne vi.
Co si s nim najel je me uplne jedno, nevypovida to o nicem !
Ja mel 6 let c20xe a ty motory josu skoro stejny.
ECOTECA mam doma (x25xe)
Ses strasne chytlavej a jesitnej, nekdo ti rekne pravdu a ses najezenej.
Pokud ti motor funguje, je to dobre, nekdo dalsi pri koupi takovy stesti mit nemusi a kdyz tohle precte nemusi si naletet.
Sam vis, ze dnes koupit kacenu v solidnim stavuje PROBLEM.
Kacena je na rychly premistovani ne na spotrebu, z toho plyne moje logicka uvaha nad motorem.
Kdybch tady napsal ze jediny konkurenceschopny motor na dnesni pomery je c20let spousta lidi me tady odsoudi.
Nejsem proti zadnemu motoru, jen rikam co je pravda a fakt k dnesnimu datu.
Tyhle 16v motory jsou proste vylitany a tezklo rict, ktery je na tom dnes hur.
Nepopirej vady o kterych se vseobecne vi.
Co si s nim najel je me uplne jedno, nevypovida to o nicem !
Ja mel 6 let c20xe a ty motory josu skoro stejny.
ECOTECA mam doma (x25xe)
Ses strasne chytlavej a jesitnej, nekdo ti rekne pravdu a ses najezenej.
Pokud ti motor funguje, je to dobre, nekdo dalsi pri koupi takovy stesti mit nemusi a kdyz tohle precte nemusi si naletet.
Sam vis, ze dnes koupit kacenu v solidnim stavuje PROBLEM.
uz neni - Opel Omega B 2,5V6
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
Re: jakou calibru koupit ?
Tak jestli jsem chytlavej a jesitnej jen kvuli tomu, ze se zastanu motoru v diskuzi o motorech tak to pardon Ja myslel ze od toho je diskuze... Vic nazoru a ne jen jeden zaujatej Vic k tomu uz fakt nenapisu..
Opel Calibra
Ty jsi neuvedl jedinej fakt, podklad, na obhajobu toho co rikas. Jen to ze ho mas a nedas na nej dopustit, spotreba je proste mala, mensi nez udava vyrobce a TECKA. To je cela tvoje obhajoba x20xev.
Kazdej nazor je samozrejme dobrej a jak to v diskuzi chodi ja se ti to snazim vymluvit, kdzy mam jak.
Ja sem v tyhle diskuzi shrnul vsehcny motory, takze muj nazor je tady napsanej.
Kazdej motor ma svoje +-
Kazdej nazor je samozrejme dobrej a jak to v diskuzi chodi ja se ti to snazim vymluvit, kdzy mam jak.
Ja sem v tyhle diskuzi shrnul vsehcny motory, takze muj nazor je tady napsanej.
Kazdej motor ma svoje +-
uz neni - Opel Omega B 2,5V6
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
Re: jakou calibru koupit ?
Ja zatim zadnou zavadu nemel.. Tak bohuzel z vlastni zkusenosti nemuzu rict co se kazi na ecotecu.. Naopak jsem ho chtel jen pochvalit a napsat, ze kdyz se o nej clovek dobre stara tak se ho nemusi absolutne bat.. Protoze nejsi jedinej kdo tenhle motor pomlouva tak me to nastvalo.. nic vic..
Opel Calibra
Pokud si nemel zadnou zavadu, tezko muzes ten motor soudit. Toto si mohl napsat hned, ja zavadu nemel sem spokojen. Je dalsich X lidi kteri maji negativni zkusenost a na to je dobre poukazat.
Hezky si rekl, kdyz se o nej clovek stara dela to co ma, casto najete hodne km za svuj limit.
Dnes je prave problem, ze si to koupi hosik, neudela jedinou udrzbu a vylita ho co to de, potom je problem, kdyz nekdo tento motor koupi, potom je to na maslu.
Ja mam c25xe (x25xe az do "00), prisel v 94 roce takze pozdejc nez x20xev a troufam si rict, ze v evoluci je jinde nez x20xev (dela se na par zmen dodnes 2,6 a 3,2), presto delam servis casteji nez je treba, tim myslim olej menim po 8tis km i kdyz interval je 15 atp.
Ono moc zalezi na tom kdo se o auto stara a co mu da.
Hezky si rekl, kdyz se o nej clovek stara dela to co ma, casto najete hodne km za svuj limit.
Dnes je prave problem, ze si to koupi hosik, neudela jedinou udrzbu a vylita ho co to de, potom je problem, kdyz nekdo tento motor koupi, potom je to na maslu.
Ja mam c25xe (x25xe az do "00), prisel v 94 roce takze pozdejc nez x20xev a troufam si rict, ze v evoluci je jinde nez x20xev (dela se na par zmen dodnes 2,6 a 3,2), presto delam servis casteji nez je treba, tim myslim olej menim po 8tis km i kdyz interval je 15 atp.
Ono moc zalezi na tom kdo se o auto stara a co mu da.
uz neni - Opel Omega B 2,5V6
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
Re: jakou calibru koupit ?
No, pěkně jste se do sebe pustili. A s veškerou slušností, to klobouk dolů. Je jasný, že se neshodnete.
Jestli vaší diskuzi rozpoutal můj příspěvěk, tak to jsem nechtěl.
Jen jsem upozornil, že se na x20xev dost zapomíná.
Pokud si člověk chce koupit calibru a chce ji mít z nějakých posledních let, čímž získá na bezpečnosti, tak mu zbývá si vybrat z motorů 8v, 16v ecotec, turbo a V6. Navíc pokud pomineme turbo a V6 (oba motory jsou trochu jiná liga). Tak zbývá 8v a 16 ecotec a jak už tady Arnie napsal Cali musí alespoň trochu jet a tak vychází ecotec jako dobrá volba.
Jen podotýkám, nemám nic proti jakémukoliv motoru.
Jestli vaší diskuzi rozpoutal můj příspěvěk, tak to jsem nechtěl.
Jen jsem upozornil, že se na x20xev dost zapomíná.
Pokud si člověk chce koupit calibru a chce ji mít z nějakých posledních let, čímž získá na bezpečnosti, tak mu zbývá si vybrat z motorů 8v, 16v ecotec, turbo a V6. Navíc pokud pomineme turbo a V6 (oba motory jsou trochu jiná liga). Tak zbývá 8v a 16 ecotec a jak už tady Arnie napsal Cali musí alespoň trochu jet a tak vychází ecotec jako dobrá volba.
Jen podotýkám, nemám nic proti jakémukoliv motoru.
opel calibra 2.0 16v ECOTEC
Re: jakou calibru koupit ?
Ale jo shodneme.. Naprosto souhlasim s poslednim prispevkem Shrnem to tak ze do cali se davali jen dobry motory, zadny vergly
Opel Calibra
Kluci ruku na srdce, ja mel 16v on to zadnej rychlik neni. v Kadovi, kterej mel 900kg to bylo slusny, ale kacenka mela 1240kg a to uz je znat.
Do 180 sem kacenku moc nenutil, od 180 uz to bylo znat ze nedejcha mel sem upravu merenou na brzde 170PS, jina ecu=7200ot/min, otevreny sani, vyrazenena lambda, komplet svody supersprint, jen pro predstavu. Zrychleni 0-100 diky nizsi hmotnosti motoru oproti 2,5v6, 7,5s, rozdil 110kg vaha auta. Zadny vzdusny zamky, typu mam filtr 7koni a koncovklu 15koni
Pokud nekdo kacku bere na dojizdeni jako Johny, tak ten vykon chapu ze nepotrebuje, tudiz shani kompromis a 8v je prakticky bezudrzbovej nenarocnej motor.
A jak sem napsal naposled, x20xev kdyz ma co potrebuje tak je Ok, ale kdo to dnes vi, co motor dostal a co ne. Ono se to da vztahnout na vsechny motory, pokud je udrzovanej, tak plni co ma.
Rozhodne je jednodusi sehnat lepsi x20xev z 97" nez perfektnim stavu x20xe 91"
Ja sem zadnou prestrelku nechtel rozpoutat, kacka je stary auto o tom si nema cenu nalhavat a malkdo ji da co potrebuje.
EDIT:
musim uznat, ze v ty dobe byly motory dost pokrokovy, ecotec vyhraval co mohl, spotreba vykon o tom zadna.
GTI golfici 3 115PS 2.0 a kacenka 135/150
VR6 2.9 190PS a turbina 204PS
Proste sme je valcovali a koncernaky to sere
Do 180 sem kacenku moc nenutil, od 180 uz to bylo znat ze nedejcha mel sem upravu merenou na brzde 170PS, jina ecu=7200ot/min, otevreny sani, vyrazenena lambda, komplet svody supersprint, jen pro predstavu. Zrychleni 0-100 diky nizsi hmotnosti motoru oproti 2,5v6, 7,5s, rozdil 110kg vaha auta. Zadny vzdusny zamky, typu mam filtr 7koni a koncovklu 15koni
Pokud nekdo kacku bere na dojizdeni jako Johny, tak ten vykon chapu ze nepotrebuje, tudiz shani kompromis a 8v je prakticky bezudrzbovej nenarocnej motor.
A jak sem napsal naposled, x20xev kdyz ma co potrebuje tak je Ok, ale kdo to dnes vi, co motor dostal a co ne. Ono se to da vztahnout na vsechny motory, pokud je udrzovanej, tak plni co ma.
Rozhodne je jednodusi sehnat lepsi x20xev z 97" nez perfektnim stavu x20xe 91"
Ja sem zadnou prestrelku nechtel rozpoutat, kacka je stary auto o tom si nema cenu nalhavat a malkdo ji da co potrebuje.
EDIT:
musim uznat, ze v ty dobe byly motory dost pokrokovy, ecotec vyhraval co mohl, spotreba vykon o tom zadna.
GTI golfici 3 115PS 2.0 a kacenka 135/150
VR6 2.9 190PS a turbina 204PS
Proste sme je valcovali a koncernaky to sere
uz neni - Opel Omega B 2,5V6
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
Re: jakou calibru koupit ?
tak je to tu znova, přítelkyně mi zbořila calibru (přeskočila 3betonový sloupky) je ohnutá nápravnice, příčka pod chladičem posunutá cca 15cm dovnitř atd. mam možnost jí buď opravit nebo jí teď hned prodat za 15tis. je to škoda ale ten 8v je opravdu málo takže zvažuju co koupit, naskytla se mi jedna pěkná 2.5 V6 ale v automatu, já osobně bych radši automata ale mam strach jak z V6 tak z německýho automatu, nemáte někdo tento model ? co vydrží automat na co si dát pozor atd. ? automatem jsem jezdil ale USA a byla to paráda
Ford Sierra 4x4 DOHC- bejvávalo...
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Re: jakou calibru koupit ?
jestli to můžeš prodat, tak to hnedka prodej. Z automatu bych měl docela lufta, radši bych volil manuál
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: jakou calibru koupit ?
Střel to , ale automat nevím čeče, spíš bych řek že než na pohodlí je Calča na blbnutí a na zábavu a nevím kolik je s automatem zábavy. Raděj bych počkal na manuál, ted jich bude víc za slušný prachy si myslím... A docela by mě zajímalo jak to s tím V6 pojede Calince
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: jakou calibru koupit ?
to mě by ten automat v cali nevadil,dá se s tim taky vyblbnout, ale na blbnutí mam unokubi píše:Střel to , ale automat nevím čeče, spíš bych řek že než na pohodlí je Calča na blbnutí a na zábavu a nevím kolik je s automatem zábavy. Raděj bych počkal na manuál, ted jich bude víc za slušný prachy si myslím... A docela by mě zajímalo jak to s tím V6 pojede Calince
ale mam strach jestli tenhle automat přežije moje zacházení, u dodge nebyl problém ale mam strach jak je stavěnej tenhle, abych mu 5x nehantnul na křižovatce a nebylo po něm
Ford Sierra 4x4 DOHC- bejvávalo...
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
- Hanzy
- Příspěvky: 294
- Registrován: 05 led 2008 21:46
- Bydliště: Frýdek-Místek,Baška,Hodoňovice,Velké Karlovice
Re: jakou calibru koupit ?
Muzes byt v klidu automat je tam koncernovy OPEL je preci GM coz je amerika i do BMW se davaji automaty s GM...
CRUZE - Dvojnásobný mistr světa WTCC 2010
EVANDA
ex LEGANZA
EVANDA
ex LEGANZA
Re: jakou calibru koupit ?
ok, tak zítra tam zajedeme, poslechneme, prolezeme, projedeme, přivezemeHanzy píše:Muzes byt v klidu automat je tam koncernovy OPEL je preci GM coz je amerika i do BMW se davaji automaty s GM...
Ford Sierra 4x4 DOHC- bejvávalo...
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
- Hanzy
- Příspěvky: 294
- Registrován: 05 led 2008 21:46
- Bydliště: Frýdek-Místek,Baška,Hodoňovice,Velké Karlovice
Re: jakou calibru koupit ?
Kamos ma kadeta stareho sedana v nem automat a neda na nej dopustit jo je to mechos a motorkar tak auto je pro nej jen nutnost...ja ted taky presedam na automat asi v unoru az se doladi a upravi po malem tukanci kara a hlavne na ni pride rada....rovnez z produkce GM DAEWOOCHEVROLET EVANDA http://www.carsbad.cz/web_chevrolet/mod ... ndex_0.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
CRUZE - Dvojnásobný mistr světa WTCC 2010
EVANDA
ex LEGANZA
EVANDA
ex LEGANZA
Re: jakou calibru koupit ?
Taky sem se o automat zajimal, konkretne pro pritelkyni do Corsy. Clovek z calibra.cz, KABIS (kdo zna vi), jsem byl ujisten, ze je dobre konstruovan a hodne vydrzi. Je to tusim 3 stupnovej automat.
uz neni - Opel Omega B 2,5V6
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
PT Cruiser 2,2CRD limited
pracant Felator 1,3 LPG
Renault Laguna Grandtour 1,6 LPG
Re: jakou calibru koupit ?
Koukam ze mame stejny osud ma zena 2 dny pred vanoci mi taky nabourala calibru, ale u me to odnesl cely podvozek kola apod a cela strana ridice ale proc to pisu ja se budu snazit cali spravit a nechat si ji je to pro me srdcovka ale pokud mas ty moznost prodat okamzite prodej. Co se tyce automatu v calibre tak kamarad mel v calibre v 8v automat a nemohl jsi to vynachvalit az do doby kdy se mu ne nem neco pokazilo a oprava vysla pres 20tis. Kazdopadne mit ve V6 automat to neni spatna predstavaJohny18 píše:tak je to tu znova, přítelkyně mi zbořila calibru (přeskočila 3betonový sloupky) je ohnutá nápravnice, příčka pod chladičem posunutá cca 15cm dovnitř atd. mam možnost jí buď opravit nebo jí teď hned prodat za 15tis. je to škoda ale ten 8v je opravdu málo takže zvažuju co koupit, naskytla se mi jedna pěkná 2.5 V6 ale v automatu, já osobně bych radši automata ale mam strach jak z V6 tak z německýho automatu, nemáte někdo tento model ? co vydrží automat na co si dát pozor atd. ? automatem jsem jezdil ale USA a byla to paráda
Opel Calibra 2.5 V6
&
Opel Calibra 2.5 V6 Automat
www.calibra.cz
&
Opel Calibra 2.5 V6 Automat
www.calibra.cz
Re: jakou calibru koupit ?
tak jsem se na ní byl podivat, stojí tam už aspoň rok, benz.čerpadlo KO nádrž vyndaná a rozebraná v kufru, po chvilce dohadování jsme skončili na 20ti tis.kč takže rozhodnutej jsem mazal do banky ale bohužel mi neschválili půjčku, takže budu muset počkat až se prodá moje cali a zkusim ještě někde peníze sehnat (snad to bude jen čerpadlo)
Ford Sierra 4x4 DOHC- bejvávalo...
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný
Dodge Caravan V6- bejvávalo...
Opel Calibra 8v- crash, bejvávalo
Peugeot 406 v plný polní vč.kůže... kombi HDi + Opel Monterey 3.1LTD taky v plný