Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
V nejbližší době se chystám předělávat světla. Abych trochu uvedl do situace, mám auto, co se vyrábělo v letech 1992-1996 (nečirý světla, dělala se verze s elektronickym podvozkem, takže čidla na náprávách pro podvozek) a ve faceliftovaný verzi v letech 1996-2000 (už se dělaly xenony, plastový čirý světla, čidla na nápravách pro xenony). Já mám r.v. 1993.
Do světel budu instalovat čočkový bixenony. Udělám si čirý překryty světel. V to nevidím problém. Můj první problém ale spočívá v tom, že mám dělený paraboly (ve světle je jedna parabola, ale uprostred jakoby prepazka, ktera prepazuje dalkovy a potkavaci svetlo). Ano, do jedny paraboly dám bixenon, ale co do tý druhý? Napadlo mě, že do tý dám normálně nějakou dálkovou halogenovou čočku. Samozřejmě bych tam dal nejradši xenon, ale zase už se mi do toho teď nechtěj vrážet takový prachy. Asi se zeptám blbě, ale asi nejdou na tu jednotku napojit dva startéry s výbojkama, že bych ve světle měl tu jednotku, bixenon a v druhy parabole jenom v čočce výbojku se starterem připojenou na tu jednu jednotku..
No další problém, že i když tam dam ten dálkovej halogen, tak jestli to můžu napojit spolu s elektromagnetem, kterej posouva clonku v tom bixenonu, na původní kabel k dálkovýmu světlu, jestli to na něj nebude moc velká zátež, nebo aby mi třeba neodcházela páčka na přepínání světel nebo aby se to nějak nehřálo atd. Prostě že teďka je to dělaný jenom na tu jednu žárovku, kdežto teď na tom bude ten elektromagnet a ještě žárovka na ten dálkovej halogen... Takže zjednodusene receno, jestli muzu z toho jednoho kablíku udělat ve světle dva .
Další věc je, protože budu muset zrušit parkovačky, tak jestli tam stačí navrtat malá dirka a do ní strčit jednu diodu forever (s přislušnym odporem), jestli to vydží nadoživotí, jelikož nebude přístup ji měnit.
Další, jaký označení má xenon, myslim nějakou tu normu nebo co, jakože E11 atd, jak je to vždycky v tom kolečku. A jestli má cenu to nějak brousit do toho plastovýho překrytu, kvuli policajtum . Nebo do paraboly stačí dát samolepka XENON jako to maj lagůny II . ostřikovače budu mít.
A poslední jsou ty náklonový čidla. Teď se to samozřejmě naklápí z auta kolečkem, na světle je elektromotorek, kterej je spojenej a je kloub v parabole a v tom světle se hejbe parabola, tak, jak to má asi většina aut. Ty čočky přidělám na paraboly, aby s tim bylo možný dál hejbat. Ale asi by to chtělo to automatický štelování podle zatížení atd. Takže moje první otázka zní, jestli se to na autech s xenony šteluje neustále, podle nějakých nerovností na vozovce, nebo jen při rozsvícení světel, podle toho, kolik mám naložíno v kufru a dal je to uz furt v ty poloze co si to zvolilo na zacatku. Tedy, jestli ty čidla jsou jedno na přední a jedno na zadní náprave, nebo na obou nápravách a na obou stranách, nebo jen na zadní nebo jak. Jak jsem psal, faceliftova verze mela xenony a i ty čidla, ale to asi těžko seženu komplet a za rozumny penize, navíc ani nevim, kde se nachází nějaká jednotka toho naklápění. Takže bych asi použil čidla z toho elektronickýho podvozku, jsou tam potenciometry na stabilizátorech. Ať je to s tim umistenim cidel jak je, tak ale jak to zkompletovat. Teď vedou do motorku tři dráty, předpokládám, že nahoru, dolu a kostra... Takže asi bude potřeba nějaká ta řídící jednotka, která bude vyhodnocovat polohu těch potenciometrů..? Takže mi asi nezbyde nic jinýho, než to sehnat z ty verze s xenony z výroby?
A ještě: nejsem já blázen? (sry blázne, neber si to osobně)
Moc díky za jakýkoli rady
Do světel budu instalovat čočkový bixenony. Udělám si čirý překryty světel. V to nevidím problém. Můj první problém ale spočívá v tom, že mám dělený paraboly (ve světle je jedna parabola, ale uprostred jakoby prepazka, ktera prepazuje dalkovy a potkavaci svetlo). Ano, do jedny paraboly dám bixenon, ale co do tý druhý? Napadlo mě, že do tý dám normálně nějakou dálkovou halogenovou čočku. Samozřejmě bych tam dal nejradši xenon, ale zase už se mi do toho teď nechtěj vrážet takový prachy. Asi se zeptám blbě, ale asi nejdou na tu jednotku napojit dva startéry s výbojkama, že bych ve světle měl tu jednotku, bixenon a v druhy parabole jenom v čočce výbojku se starterem připojenou na tu jednu jednotku..
No další problém, že i když tam dam ten dálkovej halogen, tak jestli to můžu napojit spolu s elektromagnetem, kterej posouva clonku v tom bixenonu, na původní kabel k dálkovýmu světlu, jestli to na něj nebude moc velká zátež, nebo aby mi třeba neodcházela páčka na přepínání světel nebo aby se to nějak nehřálo atd. Prostě že teďka je to dělaný jenom na tu jednu žárovku, kdežto teď na tom bude ten elektromagnet a ještě žárovka na ten dálkovej halogen... Takže zjednodusene receno, jestli muzu z toho jednoho kablíku udělat ve světle dva .
Další věc je, protože budu muset zrušit parkovačky, tak jestli tam stačí navrtat malá dirka a do ní strčit jednu diodu forever (s přislušnym odporem), jestli to vydží nadoživotí, jelikož nebude přístup ji měnit.
Další, jaký označení má xenon, myslim nějakou tu normu nebo co, jakože E11 atd, jak je to vždycky v tom kolečku. A jestli má cenu to nějak brousit do toho plastovýho překrytu, kvuli policajtum . Nebo do paraboly stačí dát samolepka XENON jako to maj lagůny II . ostřikovače budu mít.
A poslední jsou ty náklonový čidla. Teď se to samozřejmě naklápí z auta kolečkem, na světle je elektromotorek, kterej je spojenej a je kloub v parabole a v tom světle se hejbe parabola, tak, jak to má asi většina aut. Ty čočky přidělám na paraboly, aby s tim bylo možný dál hejbat. Ale asi by to chtělo to automatický štelování podle zatížení atd. Takže moje první otázka zní, jestli se to na autech s xenony šteluje neustále, podle nějakých nerovností na vozovce, nebo jen při rozsvícení světel, podle toho, kolik mám naložíno v kufru a dal je to uz furt v ty poloze co si to zvolilo na zacatku. Tedy, jestli ty čidla jsou jedno na přední a jedno na zadní náprave, nebo na obou nápravách a na obou stranách, nebo jen na zadní nebo jak. Jak jsem psal, faceliftova verze mela xenony a i ty čidla, ale to asi těžko seženu komplet a za rozumny penize, navíc ani nevim, kde se nachází nějaká jednotka toho naklápění. Takže bych asi použil čidla z toho elektronickýho podvozku, jsou tam potenciometry na stabilizátorech. Ať je to s tim umistenim cidel jak je, tak ale jak to zkompletovat. Teď vedou do motorku tři dráty, předpokládám, že nahoru, dolu a kostra... Takže asi bude potřeba nějaká ta řídící jednotka, která bude vyhodnocovat polohu těch potenciometrů..? Takže mi asi nezbyde nic jinýho, než to sehnat z ty verze s xenony z výroby?
A ještě: nejsem já blázen? (sry blázne, neber si to osobně)
Moc díky za jakýkoli rady
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Necetl jsem to cely, ale pokud mas deleny svetla, tak se zpravidla jedna o kombinaci H7+H1, takze bys mel potkavaci svetla opatrit xenonem, nikoliv bixenonem, pokud ovsem nemas kombinaci H4 + H1, coz jsem uz sice videl, ale to myslim neni pripad Safranu. A jsi si jisty, ze naklonova cidla ma i verze bez xenonu dodavanych vyrobcem? Mam totiz dojem, ze priplatek za xenony (zpravidla 30-40 tisic) prave obsahoval naklonova cidla - regloskopy, xenony + ostrikovace. Ale treba se mylim.
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Ted mam H1+H1, ale to si myslim na to nemá absolutně vliv, jelikož to tam stejně nezůstane, musim tam mít čočky, jelikož budu dělat čirý překryty, tím pádem zrušim ty drážky na sklech a musim je nahradit čočkama. Ty asi myslis, ze tam mam H4 a chci tam dat hid bixenon, ale to nechci, svetla budu uplne predelavat, budu tam davat komplet bixenonovy čočky, stavajici patice tam nezustanou. A jo, jsem si jisty, ze ty cidla ma jenom verze s xenonama a potom verze s elektronickym podvozkem (nevim, na jakym principu funguji ta cidla pro xenony a kolik jich tam je, nikdy jsem to nevidel, jenom jsme to trochu zkoumali na sraze, ale na nic jsme neprisli, ale myslim si, ze ty cidla budou dost podobna)SubTera píše:Necetl jsem to cely, ale pokud mas deleny svetla, tak se zpravidla jedna o kombinaci H7+H1, takze bys mel potkavaci svetla opatrit xenonem, nikoliv bixenonem, pokud ovsem nemas kombinaci H4 + H1, coz jsem uz sice videl, ale to myslim neni pripad Safranu. A jsi si jisty, ze naklonova cidla ma i verze bez xenonu dodavanych vyrobcem? Mam totiz dojem, ze priplatek za xenony (zpravidla 30-40 tisic) prave obsahoval naklonova cidla - regloskopy, xenony + ostrikovace. Ale treba se mylim.
edit: jo ty jsi psal jestli jsem si jisty jestli ty cidla mela i verze bez xenonu... no praveze jsem psal ze ne, ze ty cidla mela este ta verze s podvozkem, ale to jsem psal hnedka v prvnim odstavci v prvnim prispevku
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Jj, sorry, uz jsem to precetl.
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
nějak nechápu proč tak složitě
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
co proč tak složitě?mc-otka píše:nějak nechápu proč tak složitě
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
- Stoobi
- Příspěvky: 182
- Registrován: 23 kvě 2004 18:21
- Bydliště: Potštejn, Brná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Já jen jestli můžu svůj osobní názor, tak nechápu ten postup. Respektive chvápu, že to chceš předělat tak, aby to splňovalo všechny podmínky pro použití xenonů, ale k čemu to? Ve chvíli, kdy s tím půjdeš na STK, tak stejně podle roku výroby poznají, že originál xenony to nejsou, takže mi příjde zbytečné řešit čidla, apod. Asi bych si sehnal druhý světla, do nich dal ty bixenony a pro STK pak jen přehodil celá světla, policajti to na silnici snad moc nepoznají, jestli to je original nebo ne...záleží tedy samozřejmě na provedení.
Ber to jen jako můj názor. Prostě mi příjde, že to bude strašný práce bez nějakého výraznějšího efektu.
A co se týká té druhé pozice, respektive druhé čočky, co tam dát denní svícení z LED? To je přeci jen praktičtější, než přidávat další dálkový - podle mě teda...
Ber to jen jako můj názor. Prostě mi příjde, že to bude strašný práce bez nějakého výraznějšího efektu.
A co se týká té druhé pozice, respektive druhé čočky, co tam dát denní svícení z LED? To je přeci jen praktičtější, než přidávat další dálkový - podle mě teda...
Mazda MX-3 V6 1.8 24V 98kW/133PS
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
nevim no, chci to mít pořádně a chci aby to bylo jako origo. samozřejmě by se mi i líbilo, aby to prošlo technickou s těmahle světlama, což se mi asi nepovede, ale stejne mi nejde do hlavy, jak oni to můžou poznat, když tam budou ostřikovače, čidla, čočky a bude to vypadat jak z fabriky. Jako jo, je mi jasny, ze ten co to kontroluje tak to treba pozná, ale může s tim něco dělat? Nebo maj ke každýmu autu nějaký tabulky nebo co já vim, co jim to má ukázat na tom (ted nevim jak se to jmenuje) zarizeni co kontrolujou svetla?Stoobi píše:Já jen jestli můžu svůj osobní názor, tak nechápu ten postup. Respektive chvápu, že to chceš předělat tak, aby to splňovalo všechny podmínky pro použití xenonů, ale k čemu to? Ve chvíli, kdy s tím půjdeš na STK, tak stejně podle roku výroby poznají, že originál xenony to nejsou, takže mi příjde zbytečné řešit čidla, apod. Asi bych si sehnal druhý světla, do nich dal ty bixenony a pro STK pak jen přehodil celá světla, policajti to na silnici snad moc nepoznají, jestli to je original nebo ne...záleží tedy samozřejmě na provedení.
Ber to jen jako můj názor. Prostě mi příjde, že to bude strašný práce bez nějakého výraznějšího efektu.
A co se týká té druhé pozice, respektive druhé čočky, co tam dát denní svícení z LED? To je přeci jen praktičtější, než přidávat další dálkový - podle mě teda...
chtel jsem to vsechno zabudovat do světel, aby se tam někde neválely trafa, startéry atd po celym autě a ze by to bylo vsechno hezky pripojeny v tech sveltech na origo konektory, ale nevejde se to tam . sem myslel ze by to bylo všechno hezky schovaný i před policajtama a
policajt: "vy tam máte xenony?"
já: " "
(jak to řikal ajfelo )
a na denní světla asi kálim, abych měl problémy ještě s nima... už mam objednany i čočky na dalkovky... navic jsem ani nikde nenasel zadny denni sviceni, co by se hodilo přímo do světel.
ostřikovače tam dám každopádně, sice nechápu jejich smysl a povinnost mít je k xenonům (snad kdyz budou svetla zapraseny tak proste budou jenom svitit hůř, jako halogeny, ne?), navíc já mam auto pořád čistý a naleštěný a nestává se mi, abych měl špinavý světla, ale kdyby nějakej policajt na silnici hemzal jestli nemaj mit xenony nahodou ostrikovace tak to se da zjistit lehcejc nez treba ty cidla...
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
důvod, proč musej být u xenonů ostřikovače je ten, že prý při znečištěném světle, se to xenonové světlo jaksi blbě láme a oslňuje.
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Hlavně xenony ve serovnání s halogeny výrazně méně topí a za sněhu a mrazu na nich ten sníh netaje. Proto.SPEEDY píše:důvod, proč musej být u xenonů ostřikovače je ten, že prý při znečištěném světle, se to xenonové světlo jaksi blbě láme a oslňuje.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Neřekl bych, že to bude ten hlavní důvod
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
To na věci nic nemění.SPEEDY píše:Neřekl bych, že to bude ten hlavní důvod
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
tam se nema co lamat...SPEEDY píše:důvod, proč musej být u xenonů ostřikovače je ten, že prý při znečištěném světle, se to xenonové světlo jaksi blbě láme a oslňuje.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Tak samozřejmě to bude jeden z důvodů, to nepopírámOndras píše:To na věci nic nemění.SPEEDY píše:Neřekl bych, že to bude ten hlavní důvod
bóďa: Když myslíš..
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
nevyzná se tu někdo v autoelektrice?
nebo aspoň, nevěděl by někdo, co všechno je potřeba k tomu, abych se mi čočky naklápěly do zatáčky? naklapeci čočky a čidlo na volant neni problem, ale co ten zbytek? . je vůbec možný si to zbastlit sám doma?
nebo aspoň, nevěděl by někdo, co všechno je potřeba k tomu, abych se mi čočky naklápěly do zatáčky? naklapeci čočky a čidlo na volant neni problem, ale co ten zbytek? . je vůbec možný si to zbastlit sám doma?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
může mi někdo odpovědět na poslední otázky?
1) v čem se můžou lišit dva naprosto totožně vypadající motorky, jenom že jeden je určenej pro xenon a stojí 1800 a druhej je určenej pro normální halogen a stojí 1200? může tam bejt něco jinýho?
2) na kterou nápravu se dávají pohybová čidla a zda je na pravé straně pro pravé světlo a na levé pro levé světlo, nebo se signál zkombinuje nebo stačí na nápravě jen jedno čidlo pro obě světla?
3) vydrží motorek, když se bude neustále hýbat podle hrbolů na silnici?
4) bude reakce motorku okamžítá, jelikož funguje dosti pomalu (není tedy v těch motorcích rozdíl ten, že ten na xenon reaguje velmi rychle?)?
ps: zjistil jsem, ze zapojeni potenciometru bude pradepodovne naprosto jednoducha zalezitost... az zjistim, kde maj bejt umsiteny atd
1) v čem se můžou lišit dva naprosto totožně vypadající motorky, jenom že jeden je určenej pro xenon a stojí 1800 a druhej je určenej pro normální halogen a stojí 1200? může tam bejt něco jinýho?
2) na kterou nápravu se dávají pohybová čidla a zda je na pravé straně pro pravé světlo a na levé pro levé světlo, nebo se signál zkombinuje nebo stačí na nápravě jen jedno čidlo pro obě světla?
3) vydrží motorek, když se bude neustále hýbat podle hrbolů na silnici?
4) bude reakce motorku okamžítá, jelikož funguje dosti pomalu (není tedy v těch motorcích rozdíl ten, že ten na xenon reaguje velmi rychle?)?
ps: zjistil jsem, ze zapojeni potenciometru bude pradepodovne naprosto jednoducha zalezitost... az zjistim, kde maj bejt umsiteny atd
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
1) Muzou se lisit v otackach, momentu (sile), pokud je tam prevod..tak v pomeru prevodu atd.
3) Pokud se to takhle normalne pouziva..nechapu proc by to nemel vydrzet....ber to tak, ze je to dalsi elektronika co se muze posrat..
4) Myslim si, ze na xenon by mel byt rychlejsi.
Osobne bych se stim nesral.Ale kdyz uz..tak si projdi jak je to na aute kde je to original a pak podle toho bych nakoupil vsechny ty soucastky a zapojil podle originalu.
3) Pokud se to takhle normalne pouziva..nechapu proc by to nemel vydrzet....ber to tak, ze je to dalsi elektronika co se muze posrat..
4) Myslim si, ze na xenon by mel byt rychlejsi.
Osobne bych se stim nesral.Ale kdyz uz..tak si projdi jak je to na aute kde je to original a pak podle toho bych nakoupil vsechny ty soucastky a zapojil podle originalu.
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
tak uz to vsechno vim... konecne jsem v tech vsech schematech co mam nasel to, co potrebuju. zjistil jsem, ze cim novejsi auto, tim je ten system slozitejsi, takze u safrna to zas tak moc slozity neni. je tam jeden potenciometr vepredu (kterej se zda bejt shodnej s tim na aktivni podvozek) a jeden vzadu, oba na stejny strane auta. Potom je tam ridici jednotka a ty motorky se lisej v tom, ze ty na xenony mají 21 poloh (ty normalni maj 5 poloh). Uz je mi vsechno jasny, jenom jsem u schematu konektoru ty ridici jednotky narazil na nějaky nejasnosti. Je tam totiž "+APC" a já nevim, co to je.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Neměly by být ty čidla na nápravách do kříže? Na jedné straně si myslím, že je to pro správnou funkci nivelace xenonu nevhodné.
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
taky jsem si to myslel, třeba u avantime nebo u espace to tak je, ale u safrana je to takhle... fakt, mam k tomu naklapeni a xenonum asi 50 strankovej popis se schematama.SPEEDY píše:Neměly by být ty čidla na nápravách do kříže? Na jedné straně si myslím, že je to pro správnou funkci nivelace xenonu nevhodné.
original u safrana to tak je, tak to tak udelam. rikam, je to jeden z prvnich systemu, vdyt je to z roku 97
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Mimochodem, jakej je rozdil mezi + toho cidla a signalem? sem lama pokud budou u cidla tri dratky, tak je to v poho...
- Přílohy
-
- jednotka.JPG (33.74 KiB) Zobrazeno 3434 x
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
takze si zase odpovim - je to relátko
ale jeste nevim, jak to má bejt zapojeny nebo co, jelikoz k tomu vede jenom jeden kabel . pokud to relatko bude hnedka u ty jednotky tak az to budu tahat z nejakyho vraku tak to vezmu i s tim, ale pokud bude nekde v prdeli u relatek treba, tak nebudu vedet, s cim to ma byt spojene, nebo co... takze jde to z toho schematu nejak poznat?
ale jeste nevim, jak to má bejt zapojeny nebo co, jelikoz k tomu vede jenom jeden kabel . pokud to relatko bude hnedka u ty jednotky tak az to budu tahat z nejakyho vraku tak to vezmu i s tim, ale pokud bude nekde v prdeli u relatek treba, tak nebudu vedet, s cim to ma byt spojene, nebo co... takze jde to z toho schematu nejak poznat?
- Přílohy
-
- relatko.JPG (53.62 KiB) Zobrazeno 3436 x
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Z ceho si vydedukoval ze je to relatko?
Je to pojistka, ktera ma mit 5A
Je to pojistka, ktera ma mit 5A
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
jo aha, ja ti ani nevim . no sakra a kam to ma jit dal? preci to nemuze skoncit pojistkou, to by tam byla k hovnu
tak precejenom to APC bude neco jinyho nez relatko, jo?
takže je to přívod "šťávy"?
tak precejenom to APC bude neco jinyho nez relatko, jo?
takže je to přívod "šťávy"?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Vedeto na "260" .. musis najit pokracovani schematu
Ne..rekl bych, ze to bude privod napajeni takze +
Ne..rekl bych, ze to bude privod napajeni takze +
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Owner píše:Vedeto na "260" .. musis najit pokracovani schematu
Ne..rekl bych, ze to bude privod napajeni takze +
myslis ze to 260 je fakt nejaky pokracovani schematu? jeste tak vedet, co to znaci...
taky si myslim, ze to bude normalni +, protoze kdyz kouknes na popis toho konektoru, tak tam zadny napajeni neni a jediny co by to mohlo bejt, je tohle. Myslis, ze to ma bejt stálý +, nebo jenom pri otočenym klíčku, nebo při rozsvícení světel?
edit: aha, pisou tam, ze 260 vede do skříňky pojistek... ale stejně, to ve vraku nezjistim, kam to z tech pojistek vede, protože to je naprosto šílená změť kabelů a musela by bejt vyndaná palubka, což nevim, jestli bude, protože ještě nemám žádnej vrak vytipovanej
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Bóďo, nechceš se na tohle radši vysrat?
EXPRESNÍ PŘEPRAVA KUSOVÝCH ZÁSILEK NA TRASE BRNO - PRAHA - BRNO TÝŽ DEN OD PODÁNÍ - INFO: 608 771 206
- mr.modena
- Příspěvky: 2653
- Registrován: 17 dub 2004 13:35
- Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
kolik stojí origo sada xenonů? je to opravdu tak strašný, že ti to stojí za to?
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
nechci, vdyť je to naprosto jednoduchýSPEEDY píše:Bóďo, nechceš se na tohle radši vysrat?
spíš mě sere, že to budou další prachy za motorky, který teď mam, ale ty klasický a za tu jednotku s čidlama... dodělat to tam bude jednoduchá záležitost. navíc chci pokořit to, že bude každej mlít "nojó, dodělaný xenony, to sviti napicu, navic potrebujes ostrikovace a automatickou regulaci, navic ty svetla na to nejsou staveny, protijedouci oslepnou" . takze ja budu moci odpalkovat s tim, ze svetla k tomu jsou uzpusobeny, ostřikovače tam jsou a automatická regulace taky . nesnasim takovy kokutky samozrejme bych to mohl nechat na stavajici rucni naklapeni a sklopit to vic k zemi, ale to zase kazdej rekne ze je to napicu... prostě si rád hraju a budu mit pomerne unikatni svetla (uz to, ze budou ciry s bixenonama, coz nikdo na safranovi, kor na phase I, nema)...
pan modena: origo xenony se dělaly až na phase II a já mám phase I. samozřejmě se tam dají dát, ale spolu s novou maskou, nárazníkem a kapotou, což já nechci. Navíc bych stejně nevyřešil problém automatickýho nastavování sklonu, to bych tam musel taky dodělat z phase II, tak jako teď.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Xenony - zapojení, naklánění, legislativa...
Ta 260 je pojistkovka nejspis
Podle me do toho ma jit proud s otocenym klickem na tu polohu co sviti cerveny kontrolky
Ty moturky se stejne budou hybat podle meho az kdyz rozsvitis svetla..
Vlastne by to melo byt jedno jestli se svetlama nebo na klicek.
Jinak z toho dalsiho schematu by slo mozna uz i vycist cim se to spina.
Podle me do toho ma jit proud s otocenym klickem na tu polohu co sviti cerveny kontrolky
Ty moturky se stejne budou hybat podle meho az kdyz rozsvitis svetla..
Vlastne by to melo byt jedno jestli se svetlama nebo na klicek.
Jinak z toho dalsiho schematu by slo mozna uz i vycist cim se to spina.