Výfuky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od honza 2.0 16v »

tsin píše:u zavodnich aut se to dela tak ze se zmeri tlak pred a za tim "predmetem" v tomhle pripade pred a za katem, z rovnice kontinuity se vypocita rychlost proudeni.. pote se veme odpor materailu ze kteryho je ten lauf (potrubi) udelany v urcitych tvarech (vetsinou v ohybech 30, 45, 60 a 90 stupnu) a pote se ten odpor katu nahradi naohybanim nebo zmenou tvaru potrubi

na to si přišel kde?

u závodních aut platí nejlepší z5 tnej tlak= žádnej zpětnej tlak..přečti si nějaká motorářská fora a taky nějakou tu knihu :)

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Výfuky

Příspěvek od tsin »

to mas sice pravdu jenze on nema evidentne moznost zmen ridici jednotky a tudiz by se mu zhorsilo vyplachovani a tim i s nizilo vykon s kroutakem v akcnim spektru otacek ;)
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od kucik »

Zdar,mám dotaz: Mám motor 2.0 16v NA, 103kw, nejv. výkon v 6000 rpm, dělám si nové výfukové potrubí z nerezu (od svodů dál),průměr trubek sem zvětšil z 50 na 57 s tím,že vnitřní prům. se zvětšil tak o 4mm(větší síla nerez trubky),vyhodil sem kat i střed. tlumič a chci dát na každou stranu 1 plnoprůchozí tlumič.Původní potrubí je vedeno a krouceno tak,že bych se z toho asi zbláznil dělat to stejně (hodně kroucené,vedené nad nápravu,a nemožnost kloudného napojení toho rozdvojení,...),proto sem se rozhodl vést potrubí komplet středem auta(viz obrázek) a pak to zespod napojit právě na tu příčnou trubku,která pak rozdělí ty tlumiče.Chci se zeptat,jestli někdo nemá zkušenost jak velký zpětný odpor mi udělájí ty pravé úhly(kolena 90°) a napojení na tu příčnou zespod(vlastně to udělá "T").Lépe řečeno,jestli to nebude dělat nějaký bordel s odvodem plynů.dík
Přílohy
výfuk.jpg
výfuk.jpg (17.26 KiB) Zobrazeno 3464 x
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od honza 2.0 16v »

no T napojení bordel to bude.. snažil bych se o plynulý napojení alespoň k jedný straně auta,jinak část plynů po nárazu do protější stěny u T se bude vracet z5...nebo se pokusit vyrobit "pseudo" T jako na obrázku s tím,že odpovídajícím způsobem po rozdvojení snížíš průměr trubek (cca 2/3),jinak radikálně snížíš rychlost plynů...
Přílohy
Bez názvu.JPG
Bez názvu.JPG (4.23 KiB) Zobrazeno 3444 x

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od kucik »

Takže nakonec to přeci jen musím vést jako byl origo,protože bych tou trubkou pod nápravou škrtal asi o zem a navíc by to bylo vidět zpoza auta.Akorát se mi právě nepodaří udělat to "pseudo" T (strašně málo místa mezi nápravou a místem pro rezervu)ani nemůžu zmenšit průměr trubky po tom rozdvojení,protože tlumiče mají vstup 60,takže i ta moje 57,je jen tak tak.A navíc tam musim zachovat přírubu,abych to vůbec nad tu nápravu dostal.Leda zmenšit průměr a na konci udělat redukci,aby se to zas plynule napojilo na tlumič.Co bude teda lepší:nechat stejný průměr trubek po tom rozdvojení až dokonce,nebo zmenšit průměr a udělat přes tlumičem redukci?
Přílohy
výfuk.JPG
výfuk.JPG (17.27 KiB) Zobrazeno 3423 x
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Výfuky

Příspěvek od elviiis »

[quote="kucik"]Takže nakonec to přeci jen musím vést jako byl origo,protože bych tou trubkou pod nápravou škrtal asi o zem a navíc by to bylo vidět zpoza auta.Akorát se mi právě nepodaří udělat to "pseudo" T (strašně málo místa mezi nápravou a místem pro rezervu)ani nemůžu zmenšit průměr trubky po tom rozdvojení,protože tlumiče mají vstup 60,takže i ta moje 57,je jen tak tak.A navíc tam musim zachovat přírubu,abych to vůbec nad tu nápravu dostal.Leda zmenšit průměr a na konci udělat redukci,aby se to zas plynule napojilo na tlumič.Co bude teda lepší:nechat stejný průměr trubek po tom rozdvojení až dokonce,nebo zmenšit průměr a udělat přes tlumičem redukci?[/quote]

mno to co popisuješ ti každopádně pěkně dojebe křivky ono pocitově asi nic nepoznáš ale hádám že to pojede tak o 10% hůře. Tuningový výfuk na atmo maloobjemovej nízkootáčkovej a nízkovýkonovej musí bejt v první řadě co nejplynulejší zvětšovat průchodnost nějakým razantním způsebem nemá smysl protože ti to výkon akorát sníží. ty koncáky máš tak na 800koní... vým že ti jde o vzhled ale funkčnost to mýt každopádně nebude. místo těch koncáků kup nějaké které mají malej průměr a nebo si je vyrob a ty trubky potom zmenší. samozřejmně co nejplynuleji. pokud ti jde jen o vzhled tak se tím moc netrap.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od kucik »

Potřeboval bych sehnat nové silentbloky na držení výfuku. Většina aut (i moje) má ty silenty uprostřed prázdné,asi kvůli tomu aby se více natahovaly,ale já bych právě potřeboval,jestli se nedají sehnat plné,aby se natahovaly co nejméně a byly co nejpevnější.Poradí někdo,kde je sehnat,popřípadě jestli to má nějaké auto v serii. Viděl sem to na 240sx ale přímo od nisma,tudíž asi celkem raketa a taky blbě k sehnání,ale obrázek nějak nemůžu najít,snad to je pochopitelné z popisu.Dík
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Krosmen »

Mám dotaz ohledně tloušťky stěny trubek použitých na výfuk o průměru 2,5".jakou by ste zvolily tloušťku stěny trubky?2mm?????menší průměr se špatně ohýbá,bortí se stěny......
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Výfuky

Příspěvek od elviiis »

Myslím že 2mm jsou oki...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Výfuky

Příspěvek od tsin »

jestli to delas z zaruvdornyho nerezu tak 2mm je malo na pevnej svar..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Krosmen »

mno pokusim se koupit něco kolem 2,5mm nerez a uvidíme...zatim se učím s klasickou ocelí a s tou to jakštakš de ale mám tloušťku stěny 1,5 je pravda že už to je docela váha natož o mm větší tloušťka....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od kucik »

kucik píše:Potřeboval bych sehnat nové silentbloky na držení výfuku. Většina aut (i moje) má ty silenty uprostřed prázdné,asi kvůli tomu aby se více natahovaly,ale já bych právě potřeboval,jestli se nedají sehnat plné,aby se natahovaly co nejméně a byly co nejpevnější.Poradí někdo,kde je sehnat,popřípadě jestli to má nějaké auto v serii. Viděl sem to na 240sx ale přímo od nisma,tudíž asi celkem raketa a taky blbě k sehnání,ale obrázek nějak nemůžu najít,snad to je pochopitelné z popisu.Dík
Tak sem obrázek našel,má to takhle nějaké auto v serii,abych to mohl koupit u nás?
Přílohy
5ff6_1.JPG
5ff6_1.JPG (22.8 KiB) Zobrazeno 2783 x
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Krosmen »

Zkus kontaktovat Idaha,třeba bude umět něco vymyslet!!!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Nightmare
Příspěvky: 105
Registrován: 24 zář 2005 21:00
Bydliště: Rožnov p.R./Brno

Re: Výfuky

Příspěvek od Nightmare »

něco bych měl.. Je to polyurethanový výfukový silentblok.

mělo by to jít na všechny mazdy.. ale není to úplně levné

fotku mám na stránkách
http://www.mazdadily.ic.cz/performance/ ... xhaust.jpg
Obrázek

kdyžtak SZ
323F GTV6

sup750
Příspěvky: 8
Registrován: 15 led 2009 15:39

Re: Výfuky

Příspěvek od sup750 »

zdar, mám motor 2,0Dti a chtěl bych dát výfuk od vlnovce až dozadu plně průchozí jen trubku,ale nevím to jistě ale asi někde tam bude našroubovaná lambda co stím? musí tam vůbec být?

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Krosmen »

mno řek bych že tam u dýzla takle starýho lambáda nebude.....pochybuju že to má DPF....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od misokgb »

Tak, su tu zas. Znova ten vyfuk. Chcel som riesit ladene zvody = lenze, po rozhovore s typkom, ktory mi upravoval hlavu sa na to asi vykaslem. Povedal, ze ked sa robia ladene zvody na auto, nerez a pod. je dolezite najma zmena, seriove zvody su spojene do jedneho bodu, z hladiska vyroby atd jednoduche zvody. Povedal, ze ladene zvody oproti seriovym pridaju vykon hlavne kvoli tomu, ze su robene 421 - lenze, ja take seriove zvody uz mam od vyroby (vid obrazok) a povedal, ze za cenu vyroby tych zvodov mi tych par "konikov" nestoji. Co vy na to? Dalej, kedze na vyfuku nemam ziadny vibracny clen, rozhodol som sa vyhodit kat a miesto neho navarit pletenec... A teraz - chcem zvuk sportovy, budem riesit koncovy tlmic sportovy... Ale co so stredakom, ked ho vyhodim, stratim moc v nizkych a strednych? Potrebujem vykon najma 3000-6500ot. Niekto vravi streda urcite nechat, inak bude auto line, lenze vsade kde sa pozrem a ma niekto auto na sprinty, alebo proste sportove, tak ma zvody, trubka a jeden koncovy tlmic, tak naozaj neviem :( A zase kazdy den sa mi vyfuk prerabat nechce, naviac ked zmenu asi len tazko pocitim... Pripadne pouzit dynamizer, alebo nejaky rezonator? Mam uz upravene naporove sanie (funkcny naduch na kapote), odtienene, lestene sacie a vyfukove kanaly, lestenu prirubu sania, znizena hlava 0,7mm, prebrus ventilov, nove gufera. Mozno pojde aj chip. Takze ako mam poriesit ten poondiaty vyfuk? Idealne by bolo keby auto do 3000 bolo vnutri celkom znesitelne (kamos ma uno 1.5 s jednym tlmicom a SMRT vnutri!!!) a od 3000 aby to ziapalo, ja viem, ze take by chcel kazdy a treba zvolit vhodny kompromis.

Dalsia otazka, ma vyznam zmenit (zvacsit) priemer vyfukoveho potrubia hned za zvodmi? Alebo mozem v klide pouzit stary rozmer, stare potrubie a len povymienat tlmice. Co mi odporucite? Obrazok:

Obrázek

Dakujem!
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Výfuky

Příspěvek od elviiis »

Už to bylo zmiňováno. Sériové svody jsou dělané tak aby byli levné navíc jsou to odlitky což samo o sobě brání nějaké funkčnosti... Udělej svod ys malím průměrem potrubí ale dlouho a spoje je 4 do 1 pak natáhni trubku až na konec a dej koncák... pokud máš pořádné sovody tk už nepotřebuješ střed... jinak průměr potrubí nezvětšuj a co se zvuku týče tak jestli to hceš tiché a zároveň mít udělanej performance výfuk tak to do sebe nejde... jedině co doporučuju jako koncák použít ze sportovních autodoplňků netami bionix ten je tichje dával jsem ho kámošovi na hondu... v kombinaci s dlouhými svody by to mohlo fungovat a být tiché navíc má bioni i malej vnitřní průměr narozdíl od ostatních uni výfuků...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
kucik
Příspěvky: 497
Registrován: 27 kvě 2008 12:48
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od kucik »

Na autohificlubu sem našel tyto tabulky s průměrama trubek na výfuk, dával to tam Honza2.016v, tak nevim,jestli je to stejný člen jak tady,třeba se k tomu vyjádří.Akorát je tam prý tisková chyba a průměry jsou vnitřní a ne vnější. První tab. je pro turbo motory a druhá pro N/A.
Přílohy
2007_12_25_07_31_351989.jpg
2007_12_25_07_31_351989.jpg (22.18 KiB) Zobrazeno 2622 x
2007_12_26_06_57_351989.jpg
2007_12_26_06_57_351989.jpg (16.09 KiB) Zobrazeno 2625 x
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od misokgb »

elviiis píše:Už to bylo zmiňováno. Sériové svody jsou dělané tak aby byli levné navíc jsou to odlitky což samo o sobě brání nějaké funkčnosti... Udělej svod ys malím průměrem potrubí ale dlouho a spoje je 4 do 1 pak natáhni trubku až na konec a dej koncák... pokud máš pořádné sovody tk už nepotřebuješ střed... jinak průměr potrubí nezvětšuj a co se zvuku týče tak jestli to hceš tiché a zároveň mít udělanej performance výfuk tak to do sebe nejde... jedině co doporučuju jako koncák použít ze sportovních autodoplňků netami bionix ten je tichje dával jsem ho kámošovi na hondu... v kombinaci s dlouhými svody by to mohlo fungovat a být tiché navíc má bioni i malej vnitřní průměr narozdíl od ostatních uni výfuků...
Hele, ja bych slitinove seriove ponechal, pac typek povedal, ze nerezove ladene su hlavn o to vykonnejsie, ze su 421, a ja take uz mam od serie, sice zliatina, ale 5000kc za zvody nerez sa mi neoplati davat, ked mozno vykon ani nepocitim, takze zvody nechavam seriove uricte, a za nim pokracujem... Takze vyhodim aj stredovy tlmic, a ostane mi jeden koncovy tlmic? Moze byt plnopruchozy? Ne ne, zle si ma cital, chcel som nieco do 3000 aby bol TICHY chod motora, a od 3000 aby to hucalo ako sportak, ale mam aj VVT na sacej vacke, ktore prepina prave od 3000rpm, a trochu sa tam meni zvuk, takze moze byt. Ok este raz, origo zvody - za nimi pletenec, za nimi potrubie - serioveho priemeru, ale novy matros, a na koniec nejaky sportovy tlmic koncak, moze byt? Co sa tyka vykonu... Aby to dobre slapalo najma od 3000 do obmedzovaca, tj 6500rpm :)


Vdaka za radu :)
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Výfuky

Příspěvek od elviiis »

mno pokud necháš svody tak byl dal rpůchozí i středovej díl rozhodně bych ho nevyřadil ůplně... co se svodů týče tak lze je vyrobit i z obyč oceli... šel ybch cestou svody 4.1 ale pokud chceš origo tak průchozí střeĎák jako třeba civic a průchozí koncák aožná bych šel do poloprůchozího bionixu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od misokgb »

elviiis píše:mno pokud necháš svody tak byl dal rpůchozí i středovej díl rozhodně bych ho nevyřadil ůplně... co se svodů týče tak lze je vyrobit i z obyč oceli... šel ybch cestou svody 4.1 ale pokud chceš origo tak průchozí střeĎák jako třeba civic a průchozí koncák aožná bych šel do poloprůchozího bionixu...
Hele, asi se nerozumime... Ja nechcu ladene zvody z toho dovodu, ze v mojom okoli - a na Slovensku vobec, sa tu za cenu pod 5000Sk bavit za vyrobu zvodou nebude ani so mnou bavit, keby boli z akehokolvek materialu. A bolo mi povedane, ze rozdiel, medzi terajsimi origo zliatinovymi 41 zvody, a rozdiel medzi "novymi" ladenymi zvodmi by som asi ani nepocitil, proste, ze to nestoji za tie peniaze urcite... Len z toho dovodu chcem nechat origo zvody, lebo uz aj tie povodne su vraj z hladiska vykonu dobre... Pruchozi stredak - kde to sehnat? Dynamizer to neni nahodou? :P Nevim presne, preto sa pytam radsej :) Koncak asi ultersport?? Moze byt? Vravim, vykon nahanam v pasme 3000-6500, ale do 3000 by to tiez nemuselo byt hluche :P Aj filter mam na vysoke otacky - hned za klapkou, vahou vzduchu... Dik za nfo.
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Výfuky

Příspěvek od elviiis »

Mno věř tomu že právě ta svody poznáš nejvíc... pořádné svody se na většinu aut koupit nedají musíš si je vyrobit... jinak jak píšeš z finančních důvodů je možné tam nechat origo svody... pořád jejich konstrukce vypadá lepe než na půlce jinejch aut... a jak jsi psal ten střeďák klidně použij rezonátor dynamizér nebo něco podobného...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
misokgb
Příspěvky: 286
Registrován: 28 srp 2007 04:05
Bydliště: Nitra, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od misokgb »

Takze zvody origo, potiahnute termo paskou, dalej pletenec, miesto katu, miesto stredaku napriklad tento dynamizer http://www.auto-dvd.sk/index.php?ID=304" onclick="window.open(this.href);return false; a na koniec sportovy tlmic, ten UlterSport a mohli by sme mat na svete aky taky slusny komplet vyfuk na dvojliter s tym, ze trosku vykon kvoli vyfukovemu traktu pocitim? S dobrym zvukom a vykonom najma vo vysokych otackach... Priemer potrubia ostane zachovany povodny, bude len nahradeny novymi trubkami, samozrejme cim menej zahybov, ohybov, tym lepsie. Ten dynamizer z linku moze byt? Cena? Neni nejaka moc nizka? Alebo odporucas nieco lepsie? Konkretnu znacku? BTW a termopasku, kam az to mam potiahnut? Zvody komplet, a potom dalej sa oplati uz vyfuk za zvodmi, kde su spojene do jednej trubky?
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...

Uživatelský avatar
macomb
Příspěvky: 110
Registrován: 05 kvě 2006 16:04
Bydliště: Brno

Re: Výfuky

Příspěvek od macomb »

Doporučte mi pls, jaký uni průchozí koncový tlumič o vstupním průměru 3"(průměr sériového výfuku) v poměru kvalita zpracování a funkčnost/cena, je to na přeplňovaný motor (zbytek bude domací výroba) Díky

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Krosmen »

Čéče asi by to se svodama chělo uvést na pravou míru...svody se dělají s douhými větvemi a rozhodně pokud jde o funkci tak nerez je nahovno......opravdu funkční ssvody jsou z oceli která je odolná vůči vysokým teplotám....už si někdy viděl závodní auto s vejfukem z nerezi....je to jen pozérství když otevřeš kapotu....nic jinýho....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
MOTyLEK
Příspěvky: 251
Registrován: 27 říj 2008 11:10
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od MOTyLEK »

ahoj lidi, chtěl bych u seriového výfuku vyměnit jen koncovku tlumiče,protože výfuk je nový a kvalitní, akorát to zakončení je :mad: chtěl bych něco hezčího a dávat tam něco ve stylu tesco atd nechci. Líbí se mi navařovací tzv laděné koncovky. Naladí vůbec něco na 1.6 16V nebo je to jen reklama na vytáhnutí peněz :?
Nezáleží na tom co řídíš, ale jak to umíš řídit!
--------------------------------------------
http://pedric.wz.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
opel vectra caravan 1.6 16V
NIKON D40

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Výfuky

Příspěvek od tsin »

Krosmen píše:Čéče asi by to se svodama chělo uvést na pravou míru...svody se dělají s douhými větvemi a rozhodně pokud jde o funkci tak nerez je nahovno......opravdu funkční ssvody jsou z oceli která je odolná vůči vysokým teplotám....už si někdy viděl závodní auto s vejfukem z nerezi....je to jen pozérství když otevřeš kapotu....nic jinýho....
znas nejaky typovy oznaceni tech oceli? CSN, iso?

diky
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Výfuky

Příspěvek od elviiis »

Tak ce se koncáků týče tak u atmo platí zachovat průměr potrubí... výkony navrch nečekejte... co výfuků týče tak poměr kvalita cena je asi taková čím drahší tím lepší... rozdíli jsou ve váze v tom že většinou kecaj že je vnitřek nerez a ve výplni... Dá se koupit otto racing netami apd ale pokud chceš. Pokud chceš kvalitu musíš se kouknout po invidii skunk hks apd... ale já osobn to neřeším kupuju otto nebo netami na koncák to stačí...

S těmi svody jt o jak psal krosmen tuningové svody jsou z nerezu kvůli vzhledu ale žádné tuningové svody ze schopu nejsou ideální... Ocel se lépe tvaruje a je teplotně stálejší... Nerezů je mnoho tipů ale ty které by byli vhodné na svody jsou s vysokým obsahem cromu a molybdenu a jejich obrábění ohýbání a svařování je velice problematické a proto se používájí ocelové trubky...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od honza 2.0 16v »

osobně jsme příznivcem svodů 4-2-1 s velmi dlouhými "primaries"- a sekundárníma větvema cca 1/3 -1/4 délky celého svodu a průměr o stejnej poměr větší než primární větve.Jak už jsem tu několikrát psal,tak takovej svod funguje velmi dobře - snoubí v sobě výhody jak 4-2-1 tak 4-1...

svody 4-2-1 s krátkými primárními větvemy jsou tak por ozdobu-sice něco přidaj-často ale kvůli většímu průměru,který se v celé délce větve nemění-což u litiny nejde dosáhnout...délkově pak mají primární větve takkrátké,že tlakový pulz "pozitivně ovlivní" spárovanej válec při otáčkách mimo schopnosti seriového motoru

zde je třeba ukázka velmi dobře fungujícího svodu na 1.6l OHC 8v se 170PS (7900-8500rpm) a 176Nm (5-6000rpm) do fiatu uno

http://guy-croft.com/download/file.php?id=1606

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“