však jo, ještě jsem na to koukal a na strance pod tim je psany, že 260 je pojistková skříňka . to je sice hezký, že teď vim, že tu pojistku mám umístit do pojiskový skříňky, ale nevim, kam dál . a jo, ty moturky se hejbou az pri rozvisenejch potkavackach, je to zrejmy i z toho schematu, ze do motorku je kabel od potkavacich svetel (takhle to funguje i ted na modelu bez xenonu), tak ale nevim, jestli to pripojit radsi na zapalovani, nebo nastalo i s vypnutym klickem, protoze ony by se ty xenony mely spravne nastavovat na diagnostice a pritom je nastavit, tak aby se to tim vzdycky nejak nerestartovalo a nemel jsem rozrizeny svetla...Owner píše:Ta 260 je pojistkovka nejspis
Podle me do toho ma jit proud s otocenym klickem na tu polohu co sviti cerveny kontrolky
Ty moturky se stejne budou hybat podle meho az kdyz rozsvitis svetla..
Vlastne by to melo byt jedno jestli se svetlama nebo na klicek.
Jinak z toho dalsiho schematu by slo mozna uz i vycist cim se to spina.
a dalsi schema tam bohuzel neni... chtel jsem tam najit schema na tu diagnostickou zasuvku, protoze ta je jina nez u phase 1 abych ji dal k ty jednotce aby to slo pripichnou i na diagnostiku, ale na to se uz asi vykaslu, uvidim, no...
edit: navic ty motorky se nehejbou neustale, ale jen po dvou minutach se naladej podle aktualniho zatizeni a pri velkejch zmenach poloh kazdejch tricet vterin. a pri vypnuti svetel se sklopej dolu a pri rozviceni se sklopej nahoru podle toho aktualniho zatizeni