Výfuky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
schnell
Příspěvky: 7
Registrován: 24 říj 2006 17:36
Bydliště: kousek od Brna

Re: Výfuky

Příspěvek od schnell »

sakra to nikdo nic neví ani nepoví??? jéje to só kšefty :(

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: Výfuky

Příspěvek od Mirek-200sx »

Mirek-200sx píše:technicky dotaz, asi spise na tabooa, ale i jine nazory se hodi, budu delat custom vyfuk, motor 2.6, preplnovany. Bude tam 3 downpipe, spiralovy rezonator/tlumic moroso, 3" trubka a koncovky. Tot vse, otazka smeruje k tomu spiralovymu tlumici moroso. Nebude s tim problem na turbomotoru? nemam vzit radeji plne pruchozi?

Obrázek
Taboo?? :)
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

SiD
Příspěvky: 8
Registrován: 07 led 2008 08:40
Bydliště: South Bohemia

Re: Výfuky

Příspěvek od SiD »

Zdravim. Mám Seat Leon s motorem 1.4 16V, 55kW, klasika a jaksi po 190 tisících najetých km je origo výfuk ve stavu rozkladu. V zimě se mi utrh od rezonátoru, tak jsem to nechal přivařit, ale už je čas na výměnu. Chtěl bych ho vyměnit od katu dozadu, takže rezonátor i zadní tlumič samozřejmě vyhodit, ale novej nechci seriovej, raději bych nerez. Moje požadavky jsou pouze aby se nesnížil výkon a krouťák a aby to nedělalo kravál, ale úplně utlumený jako origo seriák to taky nechci. Potřeboval bych poradit, když plánuju nerez trubku, jestli mám zachovat origo průměr, nebo dát větší a jestli mam pořídit nějakej rezonátor, nebo stačí vzadu tlumič a popřípadě jakej?

A ještě dotaz, neví tu někdo o nějakým borci z jižních čech, co umí stavět výfuky a byl by ochotnej?

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Velbloud »

Není tu někdo kdo by uměl spočítat výfuk??

- jde mi o to.. mám 1.4 (cca něco přes 100 PS), jelikož původní výfuk má již doslouženo včetně katu, objednal jsem si výfuk sk. A... tzn od svodů (který jsou zatím origo, ale časem bych chtěl laděný) trubka a vzadu průchozí tlumič ATU... Chtěl jsem se zeptat, bude to dostatečný odpor, či mám dodat motoru další odpor?? A to buď mám z toho původního výfuku rezonátor (který bych hodil místo katu), či mám dát dozadu místo průchozího tlumiče tlumič s komorama??
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Tommís83
Příspěvky: 489
Registrován: 06 črc 2008 00:02
Bydliště: VWýchodní čechy

Re: Výfuky

Příspěvek od Tommís83 »

Ja bych se připojil s otázkou k bloudoj, řeším podobný plroblém..Díky

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Libor12 »

Programy existují,pan google je najde. :) ovšem jsou založeny na základě teorie spalovacího motoru a procesu v něm probíhajících. Při konstrukci výfuku Ti ukáže cestu kde začít,zbytek je ladění na brzdě. Pokud necháš sériové sani(od klapky k ventilu) a sériové svody a kat tak je to víceméně z 95% o zvuku ne výkonu. Nejvíce ovlivňující faktor výkonu jsou svody a celková délka výfuku. Kvůli rezonancnímu vyplachu musí být délka výfuku taková než zvuková vlna vznikající při výbuchu, která dorazí k jeho konci v době kdy ventil je už zavřeny. Pokud tomu tak není,od konce výfuku se odrazí zpět a plní funkci ventilu. Můžeš vyzkoušet. Sundej zbytek výfuku za kat a za obrovského hluku nedostanes z auta víc jak 80 :) a řeklo by se nemá to žádný odpor že? :)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Libor12 »

schnell píše:Zdravíčko..jelikož dosloužil KAT tak sem si myslel že ho vyhodím a bude...jenže...mám lambdu i za katalyzátorem :? Já vím že sem hříšník ale emise by mě neštvali. Když bych kat jen vymlátil-lambda by házela chybu a auto by se dostalo do nouzového režimu. Dá se to nějak obejít nebo budu muset koupit univerzál? díky Jinak je to volvo s90, 150kw
není problém ji odstranit tak aby i ecu byla spokojena. :) a možná to ještě 2-5koniku přidá. :) znám ve Zlíně někoho kdo je Ti to schopny udělat cca 4000.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Výfuky

Příspěvek od tsin »

uz sem zde posilal odkaz na emulator lambdy.. staci cist, davat za takovou vec 4tis je blbost..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Libor12 »

tsin píše:uz sem zde posilal odkaz na emulator lambdy.. staci cist, davat za takovou vec 4tis je blbost..
to co jsi sem postoval je simulátor lambda sondy která je za kat a funguje jako kontrolní systému ecu obd2 a dá se postavit na základě časovače 555 za pár kaček. To co jsem mu nabízel dokáže nahradit nejen lambda sondu za ale i před na řízení směsi a to i takovou lambda sondu jakou používá volvo a to je lambda pro spalování chudých směsí tzv: learn burn kterou nelze nahradit lambda sondou univerzální a stojí řádově 8-13000kč dle výrobce. Po montáží lze pomocí diagnostiky obd2 upravit směs tak aby motor podával vyšší výkon díky bohatší směsí a defacto se tím dá skoro nahradit klasický čiptuning atmosférických motorů. Těch 10%výkonu to udělá také a levněji.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Tommís83
Příspěvky: 489
Registrován: 06 črc 2008 00:02
Bydliště: VWýchodní čechy

Re: Výfuky

Příspěvek od Tommís83 »

Libor12 píše:
tsin píše:uz sem zde posilal odkaz na emulator lambdy.. staci cist, davat za takovou vec 4tis je blbost..
to co jsi sem postoval je simulátor lambda sondy která je za kat a funguje jako kontrolní systému ecu obd2 a dá se postavit na základě časovače 555 za pár kaček. To co jsem mu nabízel dokáže nahradit nejen lambda sondu za ale i před na řízení směsi a to i takovou lambda sondu jakou používá volvo a to je lambda pro spalování chudých směsí tzv: learn burn kterou nelze nahradit lambda sondou univerzální a stojí řádově 8-13000kč dle výrobce. Po montáží lze pomocí diagnostiky obd2 upravit směs tak aby motor podával vyšší výkon díky bohatší směsí a defacto se tím dá skoro nahradit klasický čiptuning atmosférických motorů. Těch 10%výkonu to udělá také a levněji.
,,,,Mohl bys mi o tom prosím napsat víc info? Klidně i SZ, díky 8)

Fakir
Příspěvky: 20
Registrován: 18 úno 2008 19:05

Re: Výfuky

Příspěvek od Fakir »

Libor12 píše:Programy existují,pan google je najde. :) ovšem jsou založeny na základě teorie spalovacího motoru a procesu v něm probíhajících. Při konstrukci výfuku Ti ukáže cestu kde začít,zbytek je ladění na brzdě. Pokud necháš sériové sani(od klapky k ventilu) a sériové svody a kat tak je to víceméně z 95% o zvuku ne výkonu. Nejvíce ovlivňující faktor výkonu jsou svody a celková délka výfuku. Kvůli rezonancnímu vyplachu musí být délka výfuku taková než zvuková vlna vznikající při výbuchu, která dorazí k jeho konci v době kdy ventil je už zavřeny. Pokud tomu tak není,od konce výfuku se odrazí zpět a plní funkci ventilu. Můžeš vyzkoušet. Sundej zbytek výfuku za kat a za obrovského hluku nedostanes z auta víc jak 80 :) a řeklo by se nemá to žádný odpor že? :)
Oprav mně, jestli se mýlím, Libore, ale měl jsem za to, že ladění výfukových svodů na určitou rezonanční frekvenci (plus její harmonické) funguje od výfukových ventilů do prvního expanzního prostoru (katalyzátor, přední tlumič), protože tam vlivem expanze dojde ke snížení tlaku a od velkého rozdílu tlaků se tlaková vlna odrazí zpět. Tudíž délka výfuku za prvním expanzním prostorem je irelevantní a jde jen o to, aby nebyl restriktivní. Ale nevím, třeba se pletu.
Peugeot 206 Roland Garros, 1.6 16V, 81 kW

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Fakir píše: Oprav mně, jestli se mýlím, Libore, ale měl jsem za to, že ladění výfukových svodů na určitou rezonanční frekvenci (plus její harmonické) funguje od výfukových ventilů do prvního expanzního prostoru (katalyzátor, přední tlumič), protože tam vlivem expanze dojde ke snížení tlaku a od velkého rozdílu tlaků se tlaková vlna odrazí zpět. Tudíž délka výfuku za prvním expanzním prostorem je irelevantní a jde jen o to, aby nebyl restriktivní. Ale nevím, třeba se pletu.

prakticky se takhle některý výfuky staví (alespoň co vídám na hodně nabroušenejch motorech do soutěžních stříkaček, ale i na některejch buginách atd..).. nedávno jsem něco o tomto četl třeba zde:

http://www.gmcmotorsport.co.uk/index.ph ... page&id=28" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.tuninglinx.com/html/exhaust.html" onclick="window.open(this.href);return false;

BooM
Příspěvky: 975
Registrován: 31 kvě 2004 17:39
Bydliště: Zábřeh
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od BooM »

Já si koupil na 1,6 boxera toto

http://www.tuning-in.cz/sportovni-vyfuk ... 05-mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;

mam trubky už ze serie ale 57, na koncovce bylo 60. Změnu výkonu žádnou necítím, možná minimálně, zbytek bude jen pocit ze zvuku.....

ale ten zvuk je teda uplne super. miluju boxery :lol:
Looking for some car....

Uživatelský avatar
DcSpeedi
Příspěvky: 461
Registrován: 14 čer 2007 17:20
Bydliště: Opava city

Re: Výfuky

Příspěvek od DcSpeedi »

řeší se tu hafo věci ale zajimalo by mě pár abocných věcí okolo výfuku

1. jaký je rozdil mezí uni sport výfukem a sport výfukem na koncern (krom ceny a složitosti instalace)

2. pokud budu měnit koncový tlumič musím se spolehat jen na prodejce který mi řekne že je tichý / hlučný

3. když kupuju obyčejný (nic spešl) laďený výfuk je rozdil mezi kvalitním výrobkem a polským výrobkem ?

4. dejme tomu že má auto 90kw, je lepší koupit výfuk do 100kw nebo do 300kw ?

Snad mi bude někdo schopný na to odpovědět
díky
Řidič

Fakir
Příspěvky: 20
Registrován: 18 úno 2008 19:05

Re: Výfuky

Příspěvek od Fakir »

DcSpeedi píše: 1. jaký je rozdil mezí uni sport výfukem a sport výfukem na koncern (krom ceny a složitosti instalace)
Kromě tvaru a úchytů žádný.
DcSpeedi píše: 2. pokud budu měnit koncový tlumič musím se spolehat jen na prodejce který mi řekne že je tichý / hlučný
Ano. Je to subjektivní - co je pro jednoho tiché je pro druhého nesnesitelný kravál. Musel bys to slyšet na konkrétním autě s konkrétním motorem, abysis udělal obrázek.
DcSpeedi píše: 3. když kupuju obyčejný (nic spešl) laďený výfuk je rozdil mezi kvalitním výrobkem a polským výrobkem ?
V životnosti a kvalitě zpracování. Z principu budou fungovat oba stejně, akorát polský výfuk ti shnije za tři roky, kvalitní za šest. Například.
DcSpeedi píše: 4. dejme tomu že má auto 90kw, je lepší koupit výfuk do 100kw nebo do 300kw ?
Výkon motoru sice prodejci rádi uvádějí jako limitní parametr, ale jinak je to při výběru univerzálního tlumiče nepodstatný údaj. 150 kW turbodiesel generuje úplně jiné množství výfukových plynů o úplně jiných rychlostech, než 150 kW benzínovej vysokootáčkovej žaponec, takže výběr podle výkonu je fakt zcestný. Průchozí tlumič by měl mít vnitřní průměr trubky stejný, jako zbytek potrubí, pokud možno rovně a bez ostrých zatáček (které má např. můj polský Ulter Sport na Peugeota). Kvalitnější výrobce (třeba Dynomax) je výhodou. Větší tlumič (co do objemu) bude tišší v nízkých otáčkách, ve vysokých otáčkách je to jedno, protože tam všechny průchozí tlumiče z principu netlumí.
Peugeot 206 Roland Garros, 1.6 16V, 81 kW

Uživatelský avatar
kubajzsemily
Příspěvky: 929
Registrován: 30 pro 2006 23:05
Bydliště: Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od kubajzsemily »

Dneska jsem kamaradovi obědnaval toto: http://www.tuningshop.cz/sportovni-vyfu ... -35487.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ................tak jestli se to osvědši tak to pořešim taky :)
Seat Leon Top Sport
Škoda 120- ukrutnej nářez http://www.stream.cz/video/162708-skoda-120
- http://www.stream.cz/video/11/212473-skoda-zahodit
Jawa 21 Sport- 60ccm, sportovní ojnice, snižená hlava a dalších pár výkonostních vychytávek

Uživatelský avatar
DcSpeedi
Příspěvky: 461
Registrován: 14 čer 2007 17:20
Bydliště: Opava city

Re: Výfuky

Příspěvek od DcSpeedi »

Fakir
myslím, že jsi mi vše perfektně vysvětlil
děkují
Řidič

Uživatelský avatar
Sails66
Příspěvky: 198
Registrován: 25 dub 2007 18:53
Bydliště: Zlín

Re: Výfuky

Příspěvek od Sails66 »

Potřeboval bych radu. Mám vectru s motorem C18NZ kde je kat KO. Co dat místo něho? Jelikož original kat stojí něco přes 4k tak bych chtěl volit nějakou levnější variantu. Bude lepší tam dát nějaký rezonátor nebo třeba sportovní kat? Z těch sportovních se mi zamlouvaly tyhle dva
http://www.sportovniautodoplnky.cz/univ ... -carsound/
http://www.sportovniautodoplnky.cz/univ ... ry-walker/
Který by byl vhodnější pro můj motor? Koncový tlumič mám celoprůchozí, jinak je vše original.

Uživatelský avatar
Bezdak69
Příspěvky: 219
Registrován: 31 led 2009 20:17
Bydliště: Praha - Snina

Re: Výfuky

Příspěvek od Bezdak69 »

Ahoj, neviete mi niekto poradit co by stalo nieco takehoto?
motor: fiat barchetta 1.8, 135kW.
r_fiatbarch_exhaust_LRG.jpg
r_fiatbarch_exhaust_LRG.jpg (81.37 KiB) Zobrazeno 4877 x
Fiat Barchetta LE -1998. 96 kW, objem 1.747, 1.260 kg, 9,6 l na 100 km
Skoda Octavia Super - 1960
Som Amater - ale snazim sa

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od honza 2.0 16v »

z nerezu kolem 15000 od katu dozadu, z obyč černý trubyk +ozdobná koncovka kolem 6-8... naco nerez.. stejně schnije, nebo popraská... dlouholetá zkušenost..zlatá "kotlová" černá trubka

Uživatelský avatar
Bezdak69
Příspěvky: 219
Registrován: 31 led 2009 20:17
Bydliště: Praha - Snina

Re: Výfuky

Příspěvek od Bezdak69 »

Jasne to tom zabudol napisat, staci mi obicajna ocelova trubka, ved mi ide o co najnizsiu cenu :)
Fiat Barchetta LE -1998. 96 kW, objem 1.747, 1.260 kg, 9,6 l na 100 km
Skoda Octavia Super - 1960
Som Amater - ale snazim sa

mariS
Příspěvky: 89
Registrován: 27 srp 2008 09:30

Re: Výfuky

Příspěvek od mariS »

cau lidi.. zacinam se skladanim motoru do myho auta.. zaklad bude motor Ford Zetec 1,8 16v 130hp s turbem Garett T3 na megasquirtu
protoze to je NA motor a turbo na nej dodelavam dodatecne tak sem si vyrobil vlastni svody
Obrázek
vychazel sem ze svodu z 1,6 CVH turbo ale ty svody mi neprijdou uplne idealni.. pro porovnani
Obrázek

jeste na to prijde nejaka povrchova uprava a termotec paska.. co si o tom myslite? :D
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
AR166
Příspěvky: 5538
Registrován: 01 bře 2009 19:36
Bydliště: Sokolov-Svatava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od AR166 »

pekny.. jak jsi takovej pletenec varil? dotech zahybu se ce-ockem neda snad ani dostat, ne? 8)
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D

mariS
Příspěvky: 89
Registrován: 27 srp 2008 09:30

Re: Výfuky

Příspěvek od mariS »

diky :)
maly vyrobni tajemstvi.. proste si to cely sbodujes a pak v miste kam se COckem dostat da to rozdelis.. ja to rozdelil takhle
Obrázek
na 2 kusy to posvarovat slo pekne a posledni 4 svary co mi zbyly sly krasne dokola.. takova mala maturita ale pri trose rozumu ti to moc jinych moznosti neda.. ikdyz i tak tam bylo par hur pristupnych mist ale nic tak strasnyho
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Rolljoin
Příspěvky: 1779
Registrován: 26 lis 2006 17:39
Bydliště: BV city?
Kontaktovat uživatele:

Re: Výfuky

Příspěvek od Rolljoin »

parádní zamotanec 8)
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Re: Výfuky

Příspěvek od GeeTee »

no necital som to tu uplne cele, ale chcel by som sa popitat na skusenosti s typom vyfuku, na atmosferickom dvojlitri by som chcel dosiahnut taky plechovy zvuk, neviem jak to opisat slovamy ale rovna rura to urcite nieje, to som vyskusal :-D, proste ziadne frajeske dunenie, ale poriadne agresivny vytoceny zvuk
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

mariS
Příspěvky: 89
Registrován: 27 srp 2008 09:30

Re: Výfuky

Příspěvek od mariS »

Rolljoin: diky

GeeTee: to je jednoduche.. ja mam ted v aute atmosferu 1,8 16v na kterej prijde jeste turbo.. no turbo tam jeste neni ale vyfuk uz je 2,5" na turbo nachystanej.. jen se vymeni svody, da turbo a downpipe.. ale k veci.. dej pod auto 2,5" potrubi, zadne tlumice ani kat, akorat koncovy pruchozi tlumic.. ja mam Sebring Hot Steel, ktery je plne pruchozi a ma vnitrni prumer 3".. jen takovy rezonator.. zvuk to ma jak zavodnicka, nic hlubokeho, ale ve vyssich otackach to je jak rally auto.. chybi tomu jen plameny z vyfuku:-D .. pri porovnani pri sprintu byla ta stejna 1,8 16v jen v trochu lehcim aute (fiesta mkIII vs muj escort mkIV) a na hubenejsich kolech (185 vs 205/235) o trosku rychlejsi.. takze vykon to urcite neztratilo
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Re: Výfuky

Příspěvek od GeeTee »

mariS: diky, dufam ze to este za pekneho pocasia stihnem vyskusat, este som rozmyslal ze vybrat tu vatu s toho rezonatoru, ci to nesposobuje to plechove plieskanie akokeby
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

tsin
Příspěvky: 413
Registrován: 15 čer 2006 19:22

Re: Výfuky

Příspěvek od tsin »

mariS píše:Rolljoin: diky

GeeTee: to je jednoduche.. ja mam ted v aute atmosferu 1,8 16v na kterej prijde jeste turbo.. no turbo tam jeste neni ale vyfuk uz je 2,5" na turbo nachystanej.. jen se vymeni svody, da turbo a downpipe.. ale k veci.. dej pod auto 2,5" potrubi, zadne tlumice ani kat, akorat koncovy pruchozi tlumic.. ja mam Sebring Hot Steel, ktery je plne pruchozi a ma vnitrni prumer 3".. jen takovy rezonator.. zvuk to ma jak zavodnicka, nic hlubokeho, ale ve vyssich otackach to je jak rally auto.. chybi tomu jen plameny z vyfuku:-D .. pri porovnani pri sprintu byla ta stejna 1,8 16v jen v trochu lehcim aute (fiesta mkIII vs muj escort mkIV) a na hubenejsich kolech (185 vs 205/235) o trosku rychlejsi.. takze vykon to urcite neztratilo

kdyz chces plameny tak sis mel udelat trosku jiny svody :)
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6

mariS
Příspěvky: 89
Registrován: 27 srp 2008 09:30

Re: Výfuky

Příspěvek od mariS »

ted tam jsou klasicky litinovy svody 4-2-1 jako ma kdejakej NA motor.. a me o plameny nejde.. ja chci klidny tichy auto :-)
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“