Výfuky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Výfuky
sakra to nikdo nic neví ani nepoví??? jéje to só kšefty
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Výfuky
Taboo??Mirek-200sx píše:technicky dotaz, asi spise na tabooa, ale i jine nazory se hodi, budu delat custom vyfuk, motor 2.6, preplnovany. Bude tam 3 downpipe, spiralovy rezonator/tlumic moroso, 3" trubka a koncovky. Tot vse, otazka smeruje k tomu spiralovymu tlumici moroso. Nebude s tim problem na turbomotoru? nemam vzit radeji plne pruchozi?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: Výfuky
Zdravim. Mám Seat Leon s motorem 1.4 16V, 55kW, klasika a jaksi po 190 tisících najetých km je origo výfuk ve stavu rozkladu. V zimě se mi utrh od rezonátoru, tak jsem to nechal přivařit, ale už je čas na výměnu. Chtěl bych ho vyměnit od katu dozadu, takže rezonátor i zadní tlumič samozřejmě vyhodit, ale novej nechci seriovej, raději bych nerez. Moje požadavky jsou pouze aby se nesnížil výkon a krouťák a aby to nedělalo kravál, ale úplně utlumený jako origo seriák to taky nechci. Potřeboval bych poradit, když plánuju nerez trubku, jestli mám zachovat origo průměr, nebo dát větší a jestli mam pořídit nějakej rezonátor, nebo stačí vzadu tlumič a popřípadě jakej?
A ještě dotaz, neví tu někdo o nějakým borci z jižních čech, co umí stavět výfuky a byl by ochotnej?
A ještě dotaz, neví tu někdo o nějakým borci z jižních čech, co umí stavět výfuky a byl by ochotnej?
Re: Výfuky
Není tu někdo kdo by uměl spočítat výfuk??
- jde mi o to.. mám 1.4 (cca něco přes 100 PS), jelikož původní výfuk má již doslouženo včetně katu, objednal jsem si výfuk sk. A... tzn od svodů (který jsou zatím origo, ale časem bych chtěl laděný) trubka a vzadu průchozí tlumič ATU... Chtěl jsem se zeptat, bude to dostatečný odpor, či mám dodat motoru další odpor?? A to buď mám z toho původního výfuku rezonátor (který bych hodil místo katu), či mám dát dozadu místo průchozího tlumiče tlumič s komorama??
- jde mi o to.. mám 1.4 (cca něco přes 100 PS), jelikož původní výfuk má již doslouženo včetně katu, objednal jsem si výfuk sk. A... tzn od svodů (který jsou zatím origo, ale časem bych chtěl laděný) trubka a vzadu průchozí tlumič ATU... Chtěl jsem se zeptat, bude to dostatečný odpor, či mám dodat motoru další odpor?? A to buď mám z toho původního výfuku rezonátor (který bych hodil místo katu), či mám dát dozadu místo průchozího tlumiče tlumič s komorama??
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
Re: Výfuky
Ja bych se připojil s otázkou k bloudoj, řeším podobný plroblém..Díky
AIRLESS PRIDE
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
Programy existují,pan google je najde. ovšem jsou založeny na základě teorie spalovacího motoru a procesu v něm probíhajících. Při konstrukci výfuku Ti ukáže cestu kde začít,zbytek je ladění na brzdě. Pokud necháš sériové sani(od klapky k ventilu) a sériové svody a kat tak je to víceméně z 95% o zvuku ne výkonu. Nejvíce ovlivňující faktor výkonu jsou svody a celková délka výfuku. Kvůli rezonancnímu vyplachu musí být délka výfuku taková než zvuková vlna vznikající při výbuchu, která dorazí k jeho konci v době kdy ventil je už zavřeny. Pokud tomu tak není,od konce výfuku se odrazí zpět a plní funkci ventilu. Můžeš vyzkoušet. Sundej zbytek výfuku za kat a za obrovského hluku nedostanes z auta víc jak 80 a řeklo by se nemá to žádný odpor že?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
není problém ji odstranit tak aby i ecu byla spokojena. a možná to ještě 2-5koniku přidá. znám ve Zlíně někoho kdo je Ti to schopny udělat cca 4000.schnell píše:Zdravíčko..jelikož dosloužil KAT tak sem si myslel že ho vyhodím a bude...jenže...mám lambdu i za katalyzátorem Já vím že sem hříšník ale emise by mě neštvali. Když bych kat jen vymlátil-lambda by házela chybu a auto by se dostalo do nouzového režimu. Dá se to nějak obejít nebo budu muset koupit univerzál? díky Jinak je to volvo s90, 150kw
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Výfuky
uz sem zde posilal odkaz na emulator lambdy.. staci cist, davat za takovou vec 4tis je blbost..
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
to co jsi sem postoval je simulátor lambda sondy která je za kat a funguje jako kontrolní systému ecu obd2 a dá se postavit na základě časovače 555 za pár kaček. To co jsem mu nabízel dokáže nahradit nejen lambda sondu za ale i před na řízení směsi a to i takovou lambda sondu jakou používá volvo a to je lambda pro spalování chudých směsí tzv: learn burn kterou nelze nahradit lambda sondou univerzální a stojí řádově 8-13000kč dle výrobce. Po montáží lze pomocí diagnostiky obd2 upravit směs tak aby motor podával vyšší výkon díky bohatší směsí a defacto se tím dá skoro nahradit klasický čiptuning atmosférických motorů. Těch 10%výkonu to udělá také a levněji.tsin píše:uz sem zde posilal odkaz na emulator lambdy.. staci cist, davat za takovou vec 4tis je blbost..
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Výfuky
,,,,Mohl bys mi o tom prosím napsat víc info? Klidně i SZ, díkyLibor12 píše:to co jsi sem postoval je simulátor lambda sondy která je za kat a funguje jako kontrolní systému ecu obd2 a dá se postavit na základě časovače 555 za pár kaček. To co jsem mu nabízel dokáže nahradit nejen lambda sondu za ale i před na řízení směsi a to i takovou lambda sondu jakou používá volvo a to je lambda pro spalování chudých směsí tzv: learn burn kterou nelze nahradit lambda sondou univerzální a stojí řádově 8-13000kč dle výrobce. Po montáží lze pomocí diagnostiky obd2 upravit směs tak aby motor podával vyšší výkon díky bohatší směsí a defacto se tím dá skoro nahradit klasický čiptuning atmosférických motorů. Těch 10%výkonu to udělá také a levněji.tsin píše:uz sem zde posilal odkaz na emulator lambdy.. staci cist, davat za takovou vec 4tis je blbost..
AIRLESS PRIDE
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054
Past : Xsara VTS 2.0 16v http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=216&t=179162
Now : GIV 1.6i http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=135054
Re: Výfuky
Oprav mně, jestli se mýlím, Libore, ale měl jsem za to, že ladění výfukových svodů na určitou rezonanční frekvenci (plus její harmonické) funguje od výfukových ventilů do prvního expanzního prostoru (katalyzátor, přední tlumič), protože tam vlivem expanze dojde ke snížení tlaku a od velkého rozdílu tlaků se tlaková vlna odrazí zpět. Tudíž délka výfuku za prvním expanzním prostorem je irelevantní a jde jen o to, aby nebyl restriktivní. Ale nevím, třeba se pletu.Libor12 píše:Programy existují,pan google je najde. ovšem jsou založeny na základě teorie spalovacího motoru a procesu v něm probíhajících. Při konstrukci výfuku Ti ukáže cestu kde začít,zbytek je ladění na brzdě. Pokud necháš sériové sani(od klapky k ventilu) a sériové svody a kat tak je to víceméně z 95% o zvuku ne výkonu. Nejvíce ovlivňující faktor výkonu jsou svody a celková délka výfuku. Kvůli rezonancnímu vyplachu musí být délka výfuku taková než zvuková vlna vznikající při výbuchu, která dorazí k jeho konci v době kdy ventil je už zavřeny. Pokud tomu tak není,od konce výfuku se odrazí zpět a plní funkci ventilu. Můžeš vyzkoušet. Sundej zbytek výfuku za kat a za obrovského hluku nedostanes z auta víc jak 80 a řeklo by se nemá to žádný odpor že?
Peugeot 206 Roland Garros, 1.6 16V, 81 kW
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
Fakir píše: Oprav mně, jestli se mýlím, Libore, ale měl jsem za to, že ladění výfukových svodů na určitou rezonanční frekvenci (plus její harmonické) funguje od výfukových ventilů do prvního expanzního prostoru (katalyzátor, přední tlumič), protože tam vlivem expanze dojde ke snížení tlaku a od velkého rozdílu tlaků se tlaková vlna odrazí zpět. Tudíž délka výfuku za prvním expanzním prostorem je irelevantní a jde jen o to, aby nebyl restriktivní. Ale nevím, třeba se pletu.
prakticky se takhle některý výfuky staví (alespoň co vídám na hodně nabroušenejch motorech do soutěžních stříkaček, ale i na některejch buginách atd..).. nedávno jsem něco o tomto četl třeba zde:
http://www.gmcmotorsport.co.uk/index.ph ... page&id=28" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tuninglinx.com/html/exhaust.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Výfuky
Já si koupil na 1,6 boxera toto
http://www.tuning-in.cz/sportovni-vyfuk ... 05-mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mam trubky už ze serie ale 57, na koncovce bylo 60. Změnu výkonu žádnou necítím, možná minimálně, zbytek bude jen pocit ze zvuku.....
ale ten zvuk je teda uplne super. miluju boxery
http://www.tuning-in.cz/sportovni-vyfuk ... 05-mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mam trubky už ze serie ale 57, na koncovce bylo 60. Změnu výkonu žádnou necítím, možná minimálně, zbytek bude jen pocit ze zvuku.....
ale ten zvuk je teda uplne super. miluju boxery
Looking for some car....
Re: Výfuky
řeší se tu hafo věci ale zajimalo by mě pár abocných věcí okolo výfuku
1. jaký je rozdil mezí uni sport výfukem a sport výfukem na koncern (krom ceny a složitosti instalace)
2. pokud budu měnit koncový tlumič musím se spolehat jen na prodejce který mi řekne že je tichý / hlučný
3. když kupuju obyčejný (nic spešl) laďený výfuk je rozdil mezi kvalitním výrobkem a polským výrobkem ?
4. dejme tomu že má auto 90kw, je lepší koupit výfuk do 100kw nebo do 300kw ?
Snad mi bude někdo schopný na to odpovědět
díky
1. jaký je rozdil mezí uni sport výfukem a sport výfukem na koncern (krom ceny a složitosti instalace)
2. pokud budu měnit koncový tlumič musím se spolehat jen na prodejce který mi řekne že je tichý / hlučný
3. když kupuju obyčejný (nic spešl) laďený výfuk je rozdil mezi kvalitním výrobkem a polským výrobkem ?
4. dejme tomu že má auto 90kw, je lepší koupit výfuk do 100kw nebo do 300kw ?
Snad mi bude někdo schopný na to odpovědět
díky
Řidič
Re: Výfuky
Kromě tvaru a úchytů žádný.DcSpeedi píše: 1. jaký je rozdil mezí uni sport výfukem a sport výfukem na koncern (krom ceny a složitosti instalace)
Ano. Je to subjektivní - co je pro jednoho tiché je pro druhého nesnesitelný kravál. Musel bys to slyšet na konkrétním autě s konkrétním motorem, abysis udělal obrázek.DcSpeedi píše: 2. pokud budu měnit koncový tlumič musím se spolehat jen na prodejce který mi řekne že je tichý / hlučný
V životnosti a kvalitě zpracování. Z principu budou fungovat oba stejně, akorát polský výfuk ti shnije za tři roky, kvalitní za šest. Například.DcSpeedi píše: 3. když kupuju obyčejný (nic spešl) laďený výfuk je rozdil mezi kvalitním výrobkem a polským výrobkem ?
Výkon motoru sice prodejci rádi uvádějí jako limitní parametr, ale jinak je to při výběru univerzálního tlumiče nepodstatný údaj. 150 kW turbodiesel generuje úplně jiné množství výfukových plynů o úplně jiných rychlostech, než 150 kW benzínovej vysokootáčkovej žaponec, takže výběr podle výkonu je fakt zcestný. Průchozí tlumič by měl mít vnitřní průměr trubky stejný, jako zbytek potrubí, pokud možno rovně a bez ostrých zatáček (které má např. můj polský Ulter Sport na Peugeota). Kvalitnější výrobce (třeba Dynomax) je výhodou. Větší tlumič (co do objemu) bude tišší v nízkých otáčkách, ve vysokých otáčkách je to jedno, protože tam všechny průchozí tlumiče z principu netlumí.DcSpeedi píše: 4. dejme tomu že má auto 90kw, je lepší koupit výfuk do 100kw nebo do 300kw ?
Peugeot 206 Roland Garros, 1.6 16V, 81 kW
- kubajzsemily
- Příspěvky: 929
- Registrován: 30 pro 2006 23:05
- Bydliště: Semily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
Dneska jsem kamaradovi obědnaval toto: http://www.tuningshop.cz/sportovni-vyfu ... -35487.htm" onclick="window.open(this.href);return false; ................tak jestli se to osvědši tak to pořešim taky
Seat Leon Top Sport
Škoda 120- ukrutnej nářez http://www.stream.cz/video/162708-skoda-120
- http://www.stream.cz/video/11/212473-skoda-zahodit
Jawa 21 Sport- 60ccm, sportovní ojnice, snižená hlava a dalších pár výkonostních vychytávek
Škoda 120- ukrutnej nářez http://www.stream.cz/video/162708-skoda-120
- http://www.stream.cz/video/11/212473-skoda-zahodit
Jawa 21 Sport- 60ccm, sportovní ojnice, snižená hlava a dalších pár výkonostních vychytávek
Re: Výfuky
Potřeboval bych radu. Mám vectru s motorem C18NZ kde je kat KO. Co dat místo něho? Jelikož original kat stojí něco přes 4k tak bych chtěl volit nějakou levnější variantu. Bude lepší tam dát nějaký rezonátor nebo třeba sportovní kat? Z těch sportovních se mi zamlouvaly tyhle dva
http://www.sportovniautodoplnky.cz/univ ... -carsound/
http://www.sportovniautodoplnky.cz/univ ... ry-walker/
Který by byl vhodnější pro můj motor? Koncový tlumič mám celoprůchozí, jinak je vše original.
http://www.sportovniautodoplnky.cz/univ ... -carsound/
http://www.sportovniautodoplnky.cz/univ ... ry-walker/
Který by byl vhodnější pro můj motor? Koncový tlumič mám celoprůchozí, jinak je vše original.
Re: Výfuky
Ahoj, neviete mi niekto poradit co by stalo nieco takehoto?
motor: fiat barchetta 1.8, 135kW.
motor: fiat barchetta 1.8, 135kW.
Fiat Barchetta LE -1998. 96 kW, objem 1.747, 1.260 kg, 9,6 l na 100 km
Skoda Octavia Super - 1960
Som Amater - ale snazim sa
Skoda Octavia Super - 1960
Som Amater - ale snazim sa
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
z nerezu kolem 15000 od katu dozadu, z obyč černý trubyk +ozdobná koncovka kolem 6-8... naco nerez.. stejně schnije, nebo popraská... dlouholetá zkušenost..zlatá "kotlová" černá trubka
Re: Výfuky
Jasne to tom zabudol napisat, staci mi obicajna ocelova trubka, ved mi ide o co najnizsiu cenu
Fiat Barchetta LE -1998. 96 kW, objem 1.747, 1.260 kg, 9,6 l na 100 km
Skoda Octavia Super - 1960
Som Amater - ale snazim sa
Skoda Octavia Super - 1960
Som Amater - ale snazim sa
Re: Výfuky
cau lidi.. zacinam se skladanim motoru do myho auta.. zaklad bude motor Ford Zetec 1,8 16v 130hp s turbem Garett T3 na megasquirtu
protoze to je NA motor a turbo na nej dodelavam dodatecne tak sem si vyrobil vlastni svody
vychazel sem ze svodu z 1,6 CVH turbo ale ty svody mi neprijdou uplne idealni.. pro porovnani
jeste na to prijde nejaka povrchova uprava a termotec paska.. co si o tom myslite?
protoze to je NA motor a turbo na nej dodelavam dodatecne tak sem si vyrobil vlastni svody
vychazel sem ze svodu z 1,6 CVH turbo ale ty svody mi neprijdou uplne idealni.. pro porovnani
jeste na to prijde nejaka povrchova uprava a termotec paska.. co si o tom myslite?
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
pekny.. jak jsi takovej pletenec varil? dotech zahybu se ce-ockem neda snad ani dostat, ne?
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
Re: Výfuky
diky
maly vyrobni tajemstvi.. proste si to cely sbodujes a pak v miste kam se COckem dostat da to rozdelis.. ja to rozdelil takhle
na 2 kusy to posvarovat slo pekne a posledni 4 svary co mi zbyly sly krasne dokola.. takova mala maturita ale pri trose rozumu ti to moc jinych moznosti neda.. ikdyz i tak tam bylo par hur pristupnych mist ale nic tak strasnyho
maly vyrobni tajemstvi.. proste si to cely sbodujes a pak v miste kam se COckem dostat da to rozdelis.. ja to rozdelil takhle
na 2 kusy to posvarovat slo pekne a posledni 4 svary co mi zbyly sly krasne dokola.. takova mala maturita ale pri trose rozumu ti to moc jinych moznosti neda.. ikdyz i tak tam bylo par hur pristupnych mist ale nic tak strasnyho
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Výfuky
no necital som to tu uplne cele, ale chcel by som sa popitat na skusenosti s typom vyfuku, na atmosferickom dvojlitri by som chcel dosiahnut taky plechovy zvuk, neviem jak to opisat slovamy ale rovna rura to urcite nieje, to som vyskusal , proste ziadne frajeske dunenie, ale poriadne agresivny vytoceny zvuk
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej
hlada sa nahrada za xantijku
hlada sa nahrada za xantijku
Re: Výfuky
Rolljoin: diky
GeeTee: to je jednoduche.. ja mam ted v aute atmosferu 1,8 16v na kterej prijde jeste turbo.. no turbo tam jeste neni ale vyfuk uz je 2,5" na turbo nachystanej.. jen se vymeni svody, da turbo a downpipe.. ale k veci.. dej pod auto 2,5" potrubi, zadne tlumice ani kat, akorat koncovy pruchozi tlumic.. ja mam Sebring Hot Steel, ktery je plne pruchozi a ma vnitrni prumer 3".. jen takovy rezonator.. zvuk to ma jak zavodnicka, nic hlubokeho, ale ve vyssich otackach to je jak rally auto.. chybi tomu jen plameny z vyfuku:-D .. pri porovnani pri sprintu byla ta stejna 1,8 16v jen v trochu lehcim aute (fiesta mkIII vs muj escort mkIV) a na hubenejsich kolech (185 vs 205/235) o trosku rychlejsi.. takze vykon to urcite neztratilo
GeeTee: to je jednoduche.. ja mam ted v aute atmosferu 1,8 16v na kterej prijde jeste turbo.. no turbo tam jeste neni ale vyfuk uz je 2,5" na turbo nachystanej.. jen se vymeni svody, da turbo a downpipe.. ale k veci.. dej pod auto 2,5" potrubi, zadne tlumice ani kat, akorat koncovy pruchozi tlumic.. ja mam Sebring Hot Steel, ktery je plne pruchozi a ma vnitrni prumer 3".. jen takovy rezonator.. zvuk to ma jak zavodnicka, nic hlubokeho, ale ve vyssich otackach to je jak rally auto.. chybi tomu jen plameny z vyfuku:-D .. pri porovnani pri sprintu byla ta stejna 1,8 16v jen v trochu lehcim aute (fiesta mkIII vs muj escort mkIV) a na hubenejsich kolech (185 vs 205/235) o trosku rychlejsi.. takze vykon to urcite neztratilo
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Výfuky
mariS: diky, dufam ze to este za pekneho pocasia stihnem vyskusat, este som rozmyslal ze vybrat tu vatu s toho rezonatoru, ci to nesposobuje to plechove plieskanie akokeby
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej
hlada sa nahrada za xantijku
hlada sa nahrada za xantijku
Re: Výfuky
mariS píše:Rolljoin: diky
GeeTee: to je jednoduche.. ja mam ted v aute atmosferu 1,8 16v na kterej prijde jeste turbo.. no turbo tam jeste neni ale vyfuk uz je 2,5" na turbo nachystanej.. jen se vymeni svody, da turbo a downpipe.. ale k veci.. dej pod auto 2,5" potrubi, zadne tlumice ani kat, akorat koncovy pruchozi tlumic.. ja mam Sebring Hot Steel, ktery je plne pruchozi a ma vnitrni prumer 3".. jen takovy rezonator.. zvuk to ma jak zavodnicka, nic hlubokeho, ale ve vyssich otackach to je jak rally auto.. chybi tomu jen plameny z vyfuku:-D .. pri porovnani pri sprintu byla ta stejna 1,8 16v jen v trochu lehcim aute (fiesta mkIII vs muj escort mkIV) a na hubenejsich kolech (185 vs 205/235) o trosku rychlejsi.. takze vykon to urcite neztratilo
kdyz chces plameny tak sis mel udelat trosku jiny svody
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6
Re: Výfuky
ted tam jsou klasicky litinovy svody 4-2-1 jako ma kdejakej NA motor.. a me o plameny nejde.. ja chci klidny tichy auto
Ford Escort Mk4
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 72&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;