Brzdy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Brzdy
I já sem upgradoval brzdy 256 -> 288 už dávno. Měnila se těhlice i s brzdičema. Výměna kus za kus. To časem přestalo stačit, tak sem měnil z 288x25 -> 325x25. Tady sem využil shodnýho uchycení brzdiče jako maj auta platformy golf s 288/312x25mm a dosadil sem přes adaptér brzdič z Porsche 911 (996)
Fabia HTP+
Re: Brzdy
prosim prosim poradte kde sezenu samotnej brzdovej valecek? je to na Ducato rok 90, tonaz 14, ten mensi ze predku, prumer 38mm. je vyrezlej a oprava nevim estli by sla...
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L
Lupo 3L
Re: Brzdy
Mužu se zeptat z čeho máš kotouče?Nebyla by fotka bez kola?DíkMustafa píše:I já sem upgradoval brzdy 256 -> 288 už dávno. Měnila se těhlice i s brzdičema. Výměna kus za kus. To časem přestalo stačit, tak sem měnil z 288x25 -> 325x25. Tady sem využil shodnýho uchycení brzdiče jako maj auta platformy golf s 288/312x25mm a dosadil sem přes adaptér brzdič z Porsche 911 (996)
GIV HW já+soft TDIFUN=208PS-prodáno.
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz
GII-PD 96kw HW já+soft TDIFUN 280ps/511Nm
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=161352
Tel:603742155 email:cat.david@seznam.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
jednoduchá matematika a vyšlo 2,5MPa pokud použiješ následující hodnoty..
síla na pedál 20-30kg (300N)
páka pedálu 25cm (0.25m)
páka na ovládání brzdového válce dejme tomu 8cm (0,08m)
průměr HBV - běžně 22mm (0,022m)
síla na pedál 20-30kg (300N)
páka pedálu 25cm (0.25m)
páka na ovládání brzdového válce dejme tomu 8cm (0,08m)
průměr HBV - běžně 22mm (0,022m)
Re: Brzdy
viete mi poradit kde by sa dalo daco podobne, ak nie to iste, en sa mi nechce davat za brzdy viac penazi ako ma stalo povodne auto+druhe ako darca organov
http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... y-s2296472" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... y-s2296472" onclick="window.open(this.href);return false;
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej
hlada sa nahrada za xantijku
hlada sa nahrada za xantijku
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
chcesh teraz kupit co ... ??
SET - kotuce strmene..
alebo Kotuce, Dosticky..
chcesh nahradu za originalne rozmery ..??
s pouzitim povodneho strmena ...
alebo chesh nieco uplne ine..??
ine strmene, ine kotuce ...
SET - kotuce strmene..
alebo Kotuce, Dosticky..
chcesh nahradu za originalne rozmery ..??
s pouzitim povodneho strmena ...
alebo chesh nieco uplne ine..??
ine strmene, ine kotuce ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Brzdy
no mam tam seriovo seriove brzdy a pod 17kami diskami je to na smiech a bude vymena zadnej napravy za kotucovu a zdochnutej 1.4i za 2.0 16V, no a druhotny dvovod je vaha, lebo kotuce s duralovim stredom vazia o chlp menej ako povodne(aj ked su vecsie) a strmene o dost menej ako originalny jednopiestik
no a najradsej by som chcel tieto galferi (v podstate su to APcka) pretoze tie sa davali na ZX/Xsara pre zavody, a skladam si taku skoro repliku ZX kitcar takze brzdy s napisom porsche by boli trochu trafene za hlavu
ale dat za ne vyse 2000€ mi pride ako zlodejina
no a najradsej by som chcel tieto galferi (v podstate su to APcka) pretoze tie sa davali na ZX/Xsara pre zavody, a skladam si taku skoro repliku ZX kitcar takze brzdy s napisom porsche by boli trochu trafene za hlavu
ale dat za ne vyse 2000€ mi pride ako zlodejina
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej
hlada sa nahrada za xantijku
hlada sa nahrada za xantijku
Re: Brzdy
poradili byste mi ohledně volby brzd. komponentů?
Plánuju koupit všechny 4 kotouče Brembo (plné, nevrtané ani nedrážkované, jen přední chlazené) a teď k nim vybírám destičky ... co byste k těm kotoučům doporučili? za předpokladu, že mají nějakou charakteristiku a hodí se k nim nějaký druh desek více či méně ... na výběr mám v mojí cenové relaci z následujících ... BOSCH, TEXTAR, EBC Blackstuff, (možná ještě TRW)
dík za rady
Plánuju koupit všechny 4 kotouče Brembo (plné, nevrtané ani nedrážkované, jen přední chlazené) a teď k nim vybírám destičky ... co byste k těm kotoučům doporučili? za předpokladu, že mají nějakou charakteristiku a hodí se k nim nějaký druh desek více či méně ... na výběr mám v mojí cenové relaci z následujících ... BOSCH, TEXTAR, EBC Blackstuff, (možná ještě TRW)
dík za rady
Re: Brzdy
Simmy, volil by som asi EBC - v testoch, ktore som cital na nete, jednoznacne best volba.
A chcem sa spytat, na mojej staruckej alfe budem cez zimu menit motor, s velkym vykonom nez seria takmer dvojnasobny... Brzdy su tam teraz vpredu akurat chladene, dvojpiestove brzdice Brembo original - najmensi disk obujem 14". Roztec 5x98, chcem tam dat nejake VACSIe brzdy aspon aby som minimalne musel dat 16" disk nech to uz brzdi ked uz tak uz...
Z coho? Z alfy 156 GTA, alebo vraj Fiat Coupe 20VT ma vraj take iste kotuce, lenze ten ma len 4x98 a ja mam na aute 5x98 - potom ako tam tie kotuce uchytim? Tipujem, ze na sirku nebudu mat rovnaky rozmer na naboj ako na moju staru alfu, treba tam vyrobit nejaky adapter? A co s brzdicom? Nejake zelezo vypalit ako adapter? Tak isto netusim co s brzdovou hadickou... Robil tu uz niekto upravu, ze z ineho auta dal kotuce a musel na to vyrabat nejake pripravky?
Vdaka.
A chcem sa spytat, na mojej staruckej alfe budem cez zimu menit motor, s velkym vykonom nez seria takmer dvojnasobny... Brzdy su tam teraz vpredu akurat chladene, dvojpiestove brzdice Brembo original - najmensi disk obujem 14". Roztec 5x98, chcem tam dat nejake VACSIe brzdy aspon aby som minimalne musel dat 16" disk nech to uz brzdi ked uz tak uz...
Z coho? Z alfy 156 GTA, alebo vraj Fiat Coupe 20VT ma vraj take iste kotuce, lenze ten ma len 4x98 a ja mam na aute 5x98 - potom ako tam tie kotuce uchytim? Tipujem, ze na sirku nebudu mat rovnaky rozmer na naboj ako na moju staru alfu, treba tam vyrobit nejaky adapter? A co s brzdicom? Nejake zelezo vypalit ako adapter? Tak isto netusim co s brzdovou hadickou... Robil tu uz niekto upravu, ze z ineho auta dal kotuce a musel na to vyrabat nejake pripravky?
Vdaka.
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Re: Brzdy
jaký máte zkušenosti s destičkami ferodo ds2000? jde to použít s normálními kotouči, popřípadě jakou značku a typ kotoučů použít? nejlepší k tomu jsou asi kotouče ferodo performance, ale ty stojej 6600,- a to už si radši pořídim nějaký čtyřpístky... poradíte?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Mám zkušenost s DS1.11 na hladkých kotoučích EBC. Ty desky jsou vyšší řada než DS2000, mají vyšší koeficient tření a pro kotouč jsou výrazně šetrnější než třeba EBC Yellowstuff, které kotouč slušně nadrážkují. Je to dáno tím, že lépe brzdí (a to tak že o mnoho lépe) a je vyžadován nižší tlak na pedál (a potažmo desky na kotouč).
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: Brzdy
Chci se zeptat, vadí hodně, když dávám větší brzdy, vše pasuje, až na kotouč, který má větší vnitřní průměr? Jakože náboj by měl být o pár mm větší, aby se na něj kotouč narazil. Ostatní je OK - středovka, díry na šrouby atd.. Ale pokud tam neni kolo tak kotouc nedrzi, coz se mi teda fakt nelibi. Jeste k tomu ty dva sroubky co drzi kotouc tak se take prekryvaji se zavity na naboji takze ani tim to neni pridelane.
ještě musim neco poresit, myslim si ze se daj sehnat i naboje k temhle kotoucum, ale kdyby ne, da se na stavajici "male" naboje nalisovat nejakej vymezovaci kus?
fakt bych nerad aby mi ulitlo kolo a kotouc se tam nak sprajcnul
ještě musim neco poresit, myslim si ze se daj sehnat i naboje k temhle kotoucum, ale kdyby ne, da se na stavajici "male" naboje nalisovat nejakej vymezovaci kus?
fakt bych nerad aby mi ulitlo kolo a kotouc se tam nak sprajcnul
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Brzdy
dal bych nějaký vymezovací kroužek na střed, já kotouče taky nemám nijak přišroubované origo, drží na svém místě jen tím že mam přišrubované kolo
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2146
- Registrován: 15 dub 2004 13:41
- Bydliště: !!!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Mám kotouče na náboji zcela na volno, nejištěné šroubky, drží ho na místě jenom kolo (a samozřejmě brzdič, při sudnání kola kotouč nikam neupadne). Po sundání brzdiče je možné kotouč volně rukou sundat. Nevadí to ničemu, používá to tak na CTR spousta lidí a to vč. těch s velkými brzdamí (355/32/6 pístků). Jen doplním, že mám štefty, při řešení se šrouby to může být o něco méně pohodlné při manipulaci s kolem.
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|
Re: Brzdy
ok, super, dík. středovka je stejná, na té to drží, ale jakoby není to natlučené na náboji, takže se to dá rukou sundat.
jinak dneska jsem to ještě koumal a zjistil jsem, že je to naopak, než jsem psal, že ten náboj, z kterého kotouče pochází je menší než ten, na který kotouč dávám. takže podle mě by bylo logické, aby na něj kotouč spíš nešel. vnitřní průměr kotouče je v pohodě, ale jakoby uplně na konci je takový rantl (zmenšený průměr), na kterém je to asi naťuknuté. Nicméně když dám ten kotouč na můj, větší náboj, je sice volný, ale sedí na náboji (není mezera nezi kotoučem a nábojem). no pořád mi to nejde do hlavy, ale to je jedno..
jinak dneska jsem to ještě koumal a zjistil jsem, že je to naopak, než jsem psal, že ten náboj, z kterého kotouče pochází je menší než ten, na který kotouč dávám. takže podle mě by bylo logické, aby na něj kotouč spíš nešel. vnitřní průměr kotouče je v pohodě, ale jakoby uplně na konci je takový rantl (zmenšený průměr), na kterém je to asi naťuknuté. Nicméně když dám ten kotouč na můj, větší náboj, je sice volný, ale sedí na náboji (není mezera nezi kotoučem a nábojem). no pořád mi to nejde do hlavy, ale to je jedno..
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Brzdy
Aaa brzdy, chcem sa spytat, ak kotuc bude upevneny len cez koleso, a dajme tomu, ze by som chcel pouzit kotuc z ineho auta - ktory ma ale inu roztec, na moj povodny naboj. Mozem do kotuca navrtat vlastne roztecove diery kvoli naboju, alebo sa kotuc takouto procedurovu oslabi?? Ako sa vyraba original kotuc? Diery na sroby kola su tam vyvrtane, alebo je to odliatok uz s dierami v kopyte kotuca? Vdakaaaa
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Re: Brzdy
Ahoj lidi potřeboval bych poradit potřebuji nějaké kvalitní desky Brembo DSka nebo něco kvalitnějšího co bude brzdit i při větších rychlostech a při intenzivním používání a co by snesla i hobby kopce.Mám to na VW GolfIII GTi 2,0 85kw kotouče pruměr 280mm samozřejmě tyto komponenty jsou na jiném autě.Nemáte někdo nějaký odkaz na super ceny?Díky Ahoj
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto
http://petjess.rajce.idnes.cz/
http://petjess.rajce.idnes.cz/
Re: Brzdy
Zdar, napis uzivateli LLuKKi.Kulisek píše:Ahoj lidi potřeboval bych poradit potřebuji nějaké kvalitní desky Brembo DSka nebo něco kvalitnějšího co bude brzdit i při větších rychlostech a při intenzivním používání a co by snesla i hobby kopce.Mám to na VW GolfIII GTi 2,0 85kw kotouče pruměr 280mm samozřejmě tyto komponenty jsou na jiném autě.Nemáte někdo nějaký odkaz na super ceny?Díky Ahoj
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Re: Brzdy
Zdar, napis uzivateli LLuKKi.Kulisek píše:Ahoj lidi potřeboval bych poradit potřebuji nějaké kvalitní desky Brembo DSka nebo něco kvalitnějšího co bude brzdit i při větších rychlostech a při intenzivním používání a co by snesla i hobby kopce.Mám to na VW GolfIII GTi 2,0 85kw kotouče pruměr 280mm samozřejmě tyto komponenty jsou na jiném autě.Nemáte někdo nějaký odkaz na super ceny?Díky Ahoj
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Re: Brzdy
misokgb díky už píši
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto
http://petjess.rajce.idnes.cz/
http://petjess.rajce.idnes.cz/
Brzdy
4 pístky brembo s adaptérama a vším příslušenstvím z Leona Cupry R. Připraveno k namontování na Octavii RS (sedlo by to na všechny auta od fabie po octu I, co maj brzdy 288x25 - 312x25mm)
- Přílohy
-
- brembo.JPG (99.01 KiB) Zobrazeno 4491 x
Fabia HTP+