Pacient_S3 píše:a stejnej postup jako s pův. barvou se bude týkat chromu? Mám chromovaná kola a chci si nechat stříknout do černa paprsky s tím, že límce nechám pochromované, tak se ptám, jak moc to asi bude složité ...
U chromu je to složitější,protože se to z něj loupe.Pokud ho chceš přelakovat,tak tu část kterou budeš lakovat,musíš obrousit tak,abys to měl matný.Pro tento způsob lakování platí,že je lepší když je povrch hrubý.Tzn.použij na to smirek o zrnitosti 80-100.To co chceš zachovat v chromu pořádně olep maskovací páskou ,ale ne páskou z drogérie nebo z obchoďáků páč ty stojej za hovno!Kup si ji tam co prodávají autolaky Až budeš mít obroušeno,pásku strhni,pořádně to odmasti,nejlíp čistým technickým benzinem,protože odmašťovadlo pod lak je dost drahý.(To odmaštění udělej i před broušením!!!!!!!!)Znovu olep páskou a obroušenou část stříkni základovkou.Po zaschnutí to přestříkej plničem,nech uschnout a přebruš ho nejdřív 600 pod vodou a potom 1000-1500 zase pod vodou.Po broušení je opět potřeba to nechat přádně vyschnout.Znovu odmastit,nechat cca 20 min.odpařit benzin,nebo odmašťovadlo a můžeš na to nanést lak.Pokud budeš chtít s čím koli poradit,pak se ptej,rád to udělám
hmmmmmm...... dobře, přesvědčil jsi mě, abych to někomu dal na udělání, protože na toto se opravdu necítím ...
Pacient_S3 píše:a stejnej postup jako s pův. barvou se bude týkat chromu? Mám chromovaná kola a chci si nechat stříknout do černa paprsky s tím, že límce nechám pochromované, tak se ptám, jak moc to asi bude složité ...
U chromu je to složitější,protože se to z něj loupe.Pokud ho chceš přelakovat,tak tu část kterou budeš lakovat,musíš obrousit tak,abys to měl matný.Pro tento způsob lakování platí,že je lepší když je povrch hrubý.Tzn.použij na to smirek o zrnitosti 80-100.To co chceš zachovat v chromu pořádně olep maskovací páskou ,ale ne páskou z drogérie nebo z obchoďáků páč ty stojej za hovno!Kup si ji tam co prodávají autolaky Až budeš mít obroušeno,pásku strhni,pořádně to odmasti,nejlíp čistým technickým benzinem,protože odmašťovadlo pod lak je dost drahý.(To odmaštění udělej i před broušením!!!!!!!!)Znovu olep páskou a obroušenou část stříkni základovkou.Po zaschnutí to přestříkej plničem,nech uschnout a přebruš ho nejdřív 600 pod vodou a potom 1000-1500 zase pod vodou.Po broušení je opět potřeba to nechat přádně vyschnout.Znovu odmastit,nechat cca 20 min.odpařit benzin,nebo odmašťovadlo a můžeš na to nanést lak.Pokud budeš chtít s čím koli poradit,pak se ptej,rád to udělám
hmmmmmm...... dobře, přesvědčil jsi mě, abych to někomu dal na udělání, protože na toto se opravdu necítím ...
Nesmíš se bát Všechno je jednou poprvý Ale,lakování je totiž taková alchymie
Opel kadett 1.6 SH motor 1.8 NE
Opel Vectra 2.0 8v C20NE
Jednoznačně musím doporučit motokubu,jeho výsledky jsou naprosto špičkový,můj názor je takovej,že ať bych se snažil jakkoli si kolo nalakovat sám,tak to nebude tak kvalitní lak jako od motokuby.
Vše se posílalo poštou a vždy naproste bez problému.
Tady jen pár fotek kol který mi dělal motokuba.
david píše:Jednoznačně musím doporučit motokubu,jeho výsledky jsou naprosto špičkový,můj názor je takovej,že ať bych se snažil jakkoli si kolo nalakovat sám,tak to nebude tak kvalitní lak jako od motokuby.
Vše se posílalo poštou a vždy naproste bez problému.
Tady jen pár fotek kol který mi dělal motokuba.
Jj,je to moc pěkný,ale každej třeba nemá prachy na to aby si to mohl zaplatit Proto se lidi ptají,jak si to udělat sám.
Opel kadett 1.6 SH motor 1.8 NE
Opel Vectra 2.0 8v C20NE
david píše:Jednoznačně musím doporučit motokubu,jeho výsledky jsou naprosto špičkový,můj názor je takovej,že ať bych se snažil jakkoli si kolo nalakovat sám,tak to nebude tak kvalitní lak jako od motokuby.
Vše se posílalo poštou a vždy naproste bez problému.
Tady jen pár fotek kol který mi dělal motokuba.
Jj,je to moc pěkný,ale každej třeba nemá prachy na to aby si to mohl zaplatit Proto se lidi ptají,jak si to udělat sám.
Taky to ale nestojí 10000
3000 za sadu mi nepřijde zrovna jako neúnosná cifra.
Po pár zkušenostech,kdy jsem viděl jak vypadaly kola,který si někdo lakoval sám doma tomu prostě osobně nevěřim.
U některých se začal ten lak loupat,někde začal vlivem tepla od brzd žloutnout.
Ale je to jen můj subjektivní názor.
xGiGix píše:Nooořeklbych že je lepši investovat do kvalitni prace než to bastlit sprejema a podobně.. ty ceny za lakovani nejsou zase tak šileny..( Komaxit)
Batlení sprejema,taky neuznávám a co se komaxitu týče,tak ty kola nesmí být orvaný od obrubníku a podobně,jinak by to zas tak perfektní nebylo a při opravě např.hran vyvařováním to taky nebude zrovna levná záležitost.Pokud umíš lakovat a víš jaké barvy použít,hlavně kricí vrstvu,tak potom se ti to nebude loupat a ani to nebude žloutnout.
Opel kadett 1.6 SH motor 1.8 NE
Opel Vectra 2.0 8v C20NE
Právě se na to také chystám a budu to dělat sám.... jelikož jsem ale dost lama v tomhle, tak se toho bojím, ale budu to dělat jako marty:
1. obrousit všechnu barvu, tak aby zůstal pouze původní plnič (zrnitost 320 až 600)
2. překytovat škrábance a rýhy
3. kyt přestříkat plničem
4. broušení pod lak (zrnitost 800 až 1200, pod vodou)
5. lakování - 3x lak, 2x krycí bezbarvý lak
Potřeboval bych ale poradit.... Kola chci černé, ale se stříbrnýma límcema (jen jakoby ale zvenku pruh).... jak bych to měl nejlépe udělat ? Nějak oblepit ?
A druhá věc: poraďte mi prosím, jaké mám přímo koupit barvy ? Nejlépe asi - jaké jsi měl ty marty na to ?
Měl jsem spreje od Motipu.... ty kola mám teď na 3. autě a pořád dobrý
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Jo, dík za radu, ale já jsem se nakonec rozhodl, že to dělat nebudu. Dám to asi do lakovny hele Ono to takový rozdíl v penězích nebude a + já bych to neudělal tak dobře, jako to udělají v té lakovně.... přeci jen ty kola jsou dost zašlý už A koneckonců absolutně nevím, jak bych dělal ten stříbrný pruh na límci a ostatní černé.... To prostě asi neudělám....
Nějaký nápad jak opravit tako kola? Výsledek by měl být takový, že to tmavé je klasický lak, to stříbrné je přebrouřený a zalakovaný hliník. Napadlo mě, že asi nejrozumější by bylo to nejprve celé obrousit a pak láknout ty tmavé vnitřky a pak to zas přebrousit, tam kde to má být stříbrné.
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
presne tak marty, je s tim docela srani, ale zas mas relativne dobrej tvar na brouseni/lesteni, zadny zakouti a pod, ja lestil limce na bawo pomoci autosoustruhu a vysledek myslim perfektni-limce ty celni plochy nebude zas takovej oser
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Ahojky,mám dotaz.chtela jsem nechat nalaknout kola do cameleona,ale bylo mi to rozkolu věno,ze když to skrabnu,tak to uz nepůjde opravit (a pry by to vyšlo na nějakých 30 000) tak jsem alespoň vymyslela variantu s takový má trpytkami,daji se prodat normálně v obchode barvy,laky.nema s tím náhodou někdo zkušenost,jak dlouho to vydrží,popr. Kdo to dela? Díky )
Ano daji se koupit v jakem koliv obchode u nas stoji sprej 125 kc je to firma Motip 3D efekt doporucuji lakoval jsem tak jednou kola i kryty motoru je to bezbarvy lak s barevnyma flitry
co rikal muj lakyra tak uz i chameleon jde zastriknout ze neni videt je to zrovna jeho specialita, ale chameleon je u nas drahej..
spis jak rikas nechal bych si namichat nejake perlete do barvy co chces a budes mit klid a vydrzi to normalne jako kazdy lak, a hlavne to nelakuj sprejem..
Pravé ze mi říkal znamej,ze to někdo v hradci dela za 4000 za všechny kola,myslím toho cameleona,ale to se mi zda nejaky moc levný,jelikož jak jsem psala lakyrnik řekl,ze to vyjde tak na 30tis.i s práci,ale koupím ten prášek s flitrikama a zkusím to,snad to dopadne dobře..dík za rady:)