VW 20VT + K04
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
VW 20VT + K04
Ahoj mátě tady někdo motor VW 20V turbo AGU s turbem K04? Jake máte skušenosti a kolik vám to přidalo?
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: VW 20VT + K04
AGU je kvůli lanku a starý ŘJ blbě laditelnej motor. Jediná jeho přednost je ve větších sacích a výfukových kanálkách. Tohle turbo na 1,8T dokáže s lepšíma svodama, výfukem, vstrikama z S3 a 4bar regulatorem tlaku paliva udělat na 100oct i přes 240koní.
Fabia HTP+
Re: VW 20VT + K04
A hlavně neni K04 jako K04.
Jinak jak pise Mustaféro....AGU je nejmene oblibenej motor na upravy....hlavne softwarove.
Jinak jak pise Mustaféro....AGU je nejmene oblibenej motor na upravy....hlavne softwarove.
Re: VW 20VT + K04
Vím o octavce s AGU je čipnutá a má 189 koní ale s K03 a jede to jak čert a nebyl s problém to softově upravit. Ale je pravda že tam není K04 takže kdovi jak by to jelo pak. V čem je konkretně problém to naladit? Mě zas řikalo dost lidi co to maji pro závody tak někteří dokonce zaměnovali motor přimo za AGU pro to že jede lepe a je ostřejši než ty s elektrickou klapkou.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: VW 20VT + K04
Tak pak spis zalezi kdo ti to rikal...a asi opet plati co clovek,to nazor.
treba takovej Janda(Cimbu) neda na AGU dopustit,ma jednoho kone,ten dal na AGUčko vetsi turbo-Garretta,nerezovy svody,vyfuk,prekopali komplet elektroniku,programovatelnou jednotku apod...a ma 239PS
Tam bude asi jedina vyhoda toho AGUčka,že nemá ještě tolik elektroniky a nebudeš mít problémy,které by jsi měl třeba u AUQčka,když by jsi dal větší turbo apod...(kdyby jsi to nemel uplne doladene....zkratka ten motor nebude tak chytrej a nebude delat ta elektronika tolik neplechy)
A AGU je hlavně neoblíbené,protože má lankovej plyn a jde o hoooodně hůř ten motor sladit,než s el.klapkou.Ale to by bylo lepší,kdyby sem napsal někdo,kdo se zabývá úpravou ŘJ,hlavně 1,8T.Akorát mě na tomto foru napadá jen mvolesko...
treba takovej Janda(Cimbu) neda na AGU dopustit,ma jednoho kone,ten dal na AGUčko vetsi turbo-Garretta,nerezovy svody,vyfuk,prekopali komplet elektroniku,programovatelnou jednotku apod...a ma 239PS
Tam bude asi jedina vyhoda toho AGUčka,že nemá ještě tolik elektroniky a nebudeš mít problémy,které by jsi měl třeba u AUQčka,když by jsi dal větší turbo apod...(kdyby jsi to nemel uplne doladene....zkratka ten motor nebude tak chytrej a nebude delat ta elektronika tolik neplechy)
A AGU je hlavně neoblíbené,protože má lankovej plyn a jde o hoooodně hůř ten motor sladit,než s el.klapkou.Ale to by bylo lepší,kdyby sem napsal někdo,kdo se zabývá úpravou ŘJ,hlavně 1,8T.Akorát mě na tomto foru napadá jen mvolesko...
Re: VW 20VT + K04
No vím třeba že hodně borcu co maji 1.8T s elektrickou klapkou nadávaji na tu elektroniku jak pišeš. Nejde to odrbat jak AGU. Tam toho jde odrbat dost a motor pořád jede. NO zkusim mu napsat jestli mi neporadí.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: VW 20VT + K04
No,tedka je otazka jak a co si predstavujes pod pojmem odrbat....fakie vw píše:No vím třeba že hodně borcu co maji 1.8T s elektrickou klapkou nadávaji na tu elektroniku jak pišeš. Nejde to odrbat jak AGU. Tam toho jde odrbat dost a motor pořád jede. NO zkusim mu napsat jestli mi neporadí.
Re: VW 20VT + K04
Jeden chlap to skládal kaipana a dával tam motor z TT 220Koni. A pořád problém. Skáče do nouzáku,když opravi jednu věc tak začne zas blbnout jiná, venku se změni teplota vzduchu a zas nouzák tak tam zas něco opravovali a pořád dokola až se nasral a koupil AGU s mechanikou a má klid. Rok už jezdi bez problému. Vím že mi řikal ža měl hlavně problémy s tím ASR,ESP. Je tam vic elektroniky která je jak říkáš chytrá a vše registruje. Nemluvě např o atmosferickým BOV který háže pokáždé chybu protože jednotka počítá se vzduchem co jde zpět do sání. To samé motor z octavky RS 1. Taky elektrika na zabití.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: VW 20VT + K04
No já mam 1,8T z OI RS ve Fabce a tyhle problémy nemam. Spíš to dal sladit někomu, kdo se v tom moc nevyznal. ABS, ASR, ESP mam vyplý, EGR mam odstranenej, sekundární vedení vzduchu, x ventilů jako N249 a N112 taky vykuchanejch. Ještě bych mohl odstranit váhu vzduchu a druhou lambdu, ale do toho zatim nejdu. Takže co se týče vykuchání, spíš bude chyba jinde než v motoru. AGU má problém ten, že jednotka snad nejde upravovat přes kabel nebo co. Že se snad musí vyměnit chip se softwarem v jednotce. Tak mi to bylo aspon řečeno u naší starý Octy s AGU, když sme tam páchali veliký turbo.
Jak říkal FCS. Neni K04 jako K04. Když tam dáš K04 z S3 tak ti dá i víc, než třeba K04 upravená jako záměná za turbo K03 co je na AGUčku.
Upravit ten motor samozřejmě jde, jen to moc lidí nedělá.
Jak říkal FCS. Neni K04 jako K04. Když tam dáš K04 z S3 tak ti dá i víc, než třeba K04 upravená jako záměná za turbo K03 co je na AGUčku.
Upravit ten motor samozřejmě jde, jen to moc lidí nedělá.
Fabia HTP+
Re: VW 20VT + K04
S tim,co pises nemohu souhlasit.Nechci nikoho urazit,ale ti,kteri maj tyto problemy at uz s 225tkou,nebo se 180satkou to museli delat metodou pokusu a nahodnych vysledku...fakie vw píše:Jeden chlap to skládal kaipana a dával tam motor z TT 220Koni. A pořád problém. Skáče do nouzáku,když opravi jednu věc tak začne zas blbnout jiná, venku se změni teplota vzduchu a zas nouzák tak tam zas něco opravovali a pořád dokola až se nasral a koupil AGU s mechanikou a má klid. Rok už jezdi bez problému. Vím že mi řikal ža měl hlavně problémy s tím ASR,ESP. Je tam vic elektroniky která je jak říkáš chytrá a vše registruje. Nemluvě např o atmosferickým BOV který háže pokáždé chybu protože jednotka počítá se vzduchem co jde zpět do sání. To samé motor z octavky RS 1. Taky elektrika na zabití.
S ASR a ESP mel opet problem kvuli nejspis neodborne zastavbe,jinak to asi vysvetlit nejde.Treba takovy Mustafa ma 180tku AUQ ve Fabii,puvodne socialce a ABS a ESP to auto nikdy nemelo....a bez problemu vsechno,ani jednou to neskocilo do nouzaku apod...
A k problemum s BOVem....ono taky jde o to,co koupis za BOV,pokud koupis nejakej cinskej smejd,tak ti to do nouzaku skakat bude.S Forge,Baylei apod nejsou zadne problemy.Vse odzkouseno na AUQ.
Re: VW 20VT + K04
Heh,byl jsi rychlejsi...
Re: VW 20VT + K04
Tak to s tou výměnou čipu je pravda. Je kolega co měl octu s AGU čiplou měl to dělane v polsku u něajých borcu co dělaji čipy a hlavně na motory VW. Měnili mu tam čip a řikal že to pak doladovali za jizdy na silnici. A to stěm motorama nevim,protože jsem u toho nebyl. Já si AGU elektriku a vše kolem dělal sám protože nikdo to nechtěl dělat kuchat celou elektriku ALe vše je OK.
VW golf II GT 1.8Turbo
Re: VW 20VT + K04
Tak je něco jinýho nalejt tam universální chip na seriovej motor a pak něco jinýho VYMEJŠLET speciální soft na danou konfiguraci. To se větčinou nepovede odladit hned na poprví....
Fabia HTP+
Re: VW 20VT + K04
NO právě že ted golfík jezdí perfektně. Ale dám to jinemu klukovi co tohle dělá a je blíž a je spolehlivý,ale štve mě to že tu K04 nemužu sehnat a novou nechci kupovat. Chtěl jsem to udělat naráz i s turbem ale asi nic no. Tak ono to s 900 kily leti dobře i tak. Auto je postavene na sprinty a na závody takže tam neni jen motor a zbytek serie. Motor je bez chyb v paměti závad. Jen ABS se ohlasi že chybi to vše,ale to nemá vliv na výkon.
VW golf II GT 1.8Turbo