C20NE a úpravy
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
beck:To by bylo krasny,ale bylo by to pouzitelny mozna tak na vrchy,nebo nejaky zavody na denodeni jezdeni nevim
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: C20NE a úpravy
Lukin Gsi: kolik za 2 kousky?
FubuTomas: ty jako ver tomu ze ne,da se s tim jezdit i s relativne dobrou spotrrebou
FubuTomas: ty jako ver tomu ze ne,da se s tim jezdit i s relativne dobrou spotrrebou
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
beck:To by me zajimalo co je to dobra spotreba kdyz je to na dvoulitru?? 13 L?
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: C20NE a úpravy
no kamos je ma mna X16XE a je to prej srovnatelny se vstrikovanim....
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
Kamos ma Dellorta na skodovce 1.3MPI a prej to chlasta jak ta svine... no,ale to zalezi jaky tam mas trysky.... ale tady plati dvojnasob!! Jestli chces aby to jelo,tak to bude taky papat :-DDDD a u dvoulitra bych rekl ze pod 13L se nedostanes ani kdyby ses posral.... ale to by chtelo nekoho kdo to tam ma aby napsal kolik to zere?
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: C20NE a úpravy
Tak to už se spíš vyplatí tam nacpat LETko nebo C30SE a bude to ještě úsporné
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: C20NE a úpravy
By me zajimalo k cemu je takova 1.3 Felda se 140PS a spotrebou 30L dobra ty cifry k sobe absolutne neladi
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: C20NE a úpravy
Tak asi jako soutěžák hádám, zase, 140PS v téhle kubatuře budou celkem konkurenceschopné a kdyby takovej motor byl v erku třeba god save the pilots arse
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- Michelin
- Příspěvky: 705
- Registrován: 24 říj 2004 18:43
- Bydliště: Prague, North Moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
Na zavody asi nebavim se samo o normalni jizde zejo, neni to nato staveny... Ale proste jak sou webery tak tam de toho benzinu mocLukin_GSi píše:By me zajimalo k cemu je takova 1.3 Felda se 140PS a spotrebou 30L dobra ty cifry k sobe absolutne neladi
babyCupra
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
Pekne hrajou..... 25az 30 L chcel bych videt toho dvoulitra.... tam jde o to na co to auto chces... jestli pro sebe aby to jelo pekne,tak se tam vyplati dat treba C20XE,nebo to LETko pokud to chces na zavody,tak ti nic jinyho nezbyde,nez tam ty karburatory dat a nebo to vyladit jinak.... ale stejne ve tride do dvou litru by jsi nemel absolutne sanci,protoze tam jezdej GSI.... naslapany C20XE
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
jelikož se delorta ,webery, či solexy (což je velmi širokej pojem..ale většina myslí dvojité horizontální typu DCOE apod.) dávali běžně na seriová auta již v továrně, tak se spotřebou při správným nastavení není problém -rozhodně neplatí velká spotřeba=velkej výkon
... od 7l při úsporný po 15 l při velmi svižný jízdě s fiatem 124 či 130TC není problém (jedny z posledních seriově vyráběných aut s dvojitými karburátory SOLEX, nebo weber).. vše se mění s použitím auta... i obyčejný auto dokáže mít spotřebu přes 30l -pokud jedeš dlouhodobě kudlu..a to je srovnatelný s např. zmíněnou feldou, kde po většinu času na RZ držíš plnej plyn...tam se aktuální spotřeba blíži k průměrné... a "velký" 2l auta si vemou i přes 60l/100km...
Předevčírem jsme dolaďovali webery 40 na VW 1800 a než se přišlo na správný osazení a sladění, tak během 10 minut běhu na volnoběh bylo 5l pryč... po sladění těch 5l potom stačilo na zkušební ,15min jízdu
Když jsme jezdily na závody po ose, tak si fáčko (vrtání 78mm+ mnoho úprav) na weberych 40 vzalo kolem 20l při přejezdu a 40l na závodech...felda -motor fabia 1400, podobné úpravy jako fáčko ale weber 45 zpočátku chlastal jak prorvaná, po seštelování do těch 50l na závodech
... od 7l při úsporný po 15 l při velmi svižný jízdě s fiatem 124 či 130TC není problém (jedny z posledních seriově vyráběných aut s dvojitými karburátory SOLEX, nebo weber).. vše se mění s použitím auta... i obyčejný auto dokáže mít spotřebu přes 30l -pokud jedeš dlouhodobě kudlu..a to je srovnatelný s např. zmíněnou feldou, kde po většinu času na RZ držíš plnej plyn...tam se aktuální spotřeba blíži k průměrné... a "velký" 2l auta si vemou i přes 60l/100km...
Předevčírem jsme dolaďovali webery 40 na VW 1800 a než se přišlo na správný osazení a sladění, tak během 10 minut běhu na volnoběh bylo 5l pryč... po sladění těch 5l potom stačilo na zkušební ,15min jízdu
Když jsme jezdily na závody po ose, tak si fáčko (vrtání 78mm+ mnoho úprav) na weberych 40 vzalo kolem 20l při přejezdu a 40l na závodech...felda -motor fabia 1400, podobné úpravy jako fáčko ale weber 45 zpočátku chlastal jak prorvaná, po seštelování do těch 50l na závodech
Re: C20NE a úpravy
honza: mame stejny nazor
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
Re: C20NE a úpravy
super honzo, díky za příklady, zas jsme o chlup moudřejší ono koukám tak po německých webech a ty karbece tam čas od času vážně jsou no... tak kdo bude průkopníkem v téhle sekci a dá na NEčko karbec? (já se hlásím ale někdo mi ho musí koupit )
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: C20NE a úpravy
Chlapy asi trochu odbocim od tematu a zeptam se mozna na dost omylanou vec, co se C20NE tyce. Jelikoz tenhle motor mam a chci koupit jeste jeden ktery by se dal do nejakeho GO stavu neustale projizdim veskera fora vcetne tohoto a snazim se zjiistit co vse by se na nem dalo udelat aby naskocilo alespon par koniku nahoru. Krome cipu, snizeni hlavy a ostre (nebo z 1,8) vacky, pripadne odlehceni setrvaku jsem toho moc nenasel. Uz snad tyden ale probiram z kamaradem mechanikem, proc tam nedat turbinu? Nasel jsem snad jen 2 lidi kteri to odzkouseli a obou to nijak moc dlouho nevydrzelo, mam tuseni ze kvuli propalenym pistum. Probirali jsem vse co by k tomu bylo zapotrebi a tak nejak suma sumarum by se dalo vse sehnat kolem 10 000,- + coz dle me neni takovy ranec.Nepotrebuji z toho vymacknou 100koni navic tudiz bych klidne tlak turba seskrtil napulku pokud by to nejak dopomohlo zivotnosti. Nemate s tim nejake zkusenosti ci informace ktere by mi pomohli ci rovnou odradili? Napr. pokud uz je odzkousene ze to pisty z NE nevydrzi, zda by nesli zamenit za nejake jine (o cemz dost pochybuju) a nebo zda nevite o nekom kdo je schopen udelat kovane apod. Diky za pripadne tipy
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
Na pár zahraničních stránkách jsem už našel C20NE s turbem.... U nás jen vím, že se o to pokoušel někdo ze stránek calibra.cz dokonce to i postavil, ale motor šel hned při zkušební jízdě do kytek....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: C20NE a úpravy
Verim ze treba v Nemecku je to celkem bezna praxe, ale z podobnych stranek se toho prave neda moc vycist, co jak je potrebam.artty píše:Na pár zahraničních stránkách jsem už našel C20NE s turbem.... U nás jen vím, že se o to pokoušel někdo ze stránek calibra.cz dokonce to i postavil, ale motor šel hned při zkušební jízdě do kytek....
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!
Re: C20NE a úpravy
Tam prave nejde jen o ty pisty, ale o cely blok, ruku na srdce, budes delat GOcko a smolit na to nejakou turbinu abys udelal max. par tisic km a ahoj ? To se nevyplati, turbo nedavaji ani na 20XE, kazdy rovnou sezene LETko. Nebo neco s vice hrncema
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: C20NE a úpravy
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: C20NE a úpravy
No za tohle dik, ale moc jsem z toho nevycetl, prelozil jsem to v translatoru ale ten to vdycky ze vylezou kraviny. S tim motorem nevim jsem take spis optimista a neverim ze to vydrzi , ale odbornici mechanici prej ze jo ze tam neni nic co by nevydrzelo a bla bla, tak jsem jim rekl ze se poptam tady jestli s tim nekdo nema nejakou zkusenost. Taky jsem jim rikal ze se mi nechce na zkousku vyhodit 10 tis a znicit hned motor po GO. Pripadne je tu nekdo kdo uz tenhle motor delal, myslim tim zminenou GO a pripadne nejake upravy ohledne vykonu neco mene narocneho na zivotnost motoru (dostat z toho alespon 10-20 koni)? Nasel jsem pouze vyse zminene upravy, ktere dle meho nazoru by mohli necemu dopomoci a neskodili v tak velke mire motoru, ale potreboval bych vedet co tam dat a co pripadne nedat pokud s tim ma nekdo spatnou zkusenost ci je to nejak extreme narocne na provedeni (viz. turbo ). Jedine ceho jsem se dopatral: Svody z 16V, vacka z 18 (ostrou kupovat nebudu kvuli jeji cene), snizit hlavu (o kolik ? nejaky zlaty stred, zadnou hranu!),cip bych si snad byl schopen zaridit, ale co s tim kdo udela a kolik to hodi to podle me nevi ani on sam a na brzdu zrovna pristup neni, ale i to neco by mi za to stalo, odlehceni setrvaku je podle me dost narocna vec na provedeni a v pripade ze to nekdo udela spatne muze to byt spise - nez +, a nejake duralove remenice by snad problem nebyl sehnat (ci spise nechat vytocit), ale za levno to nebude a zda to malo vykonu co to hodi za to stoji take nevim ? Nic dalsiho jak z toho neco vymacknout jsem nenasel, pokud by byli nejake rady ci odkazy na stranky ci nekoho kdo to jiz delal budu vam vdecny. A za pripadne poznamky k zminenym upravam take.
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!
Re: C20NE a úpravy
Tak u tohohle motoru bude zásadní problém, že tě nějaký nárust o 40 koní řekněme přijde mnohem dráž než nákup C20XE.... v mém případě jdu do NEčka jen kvůli ceně motoru a dílů díky omezenému rozpočtu.... ale smysl větší má asi to XE no....
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
Taky bych radeji koupil C20XE,nez srat turbo na NE... budes se s tim zbytecne srat a stejne to ten motor nevydrzi pisty,ojnice a vsechno by jsi na to urcite sehnal aby to vydrzelo,ale to uz by bylo levnejsi koupit C20LET
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: C20NE a úpravy
Tak jsem si dnes psal s jedním chlapíkem co se tím asi taky tak trochu zabývá a tady co jsem se dozvěděl:
a) Klapku z 18E tam dával ale údajně to nefunguje jak má, prej to cukalo, kuckalo (kdo neví co si pod tím představit, rád převedu s C13N )
b) Údajně je hodně znatelné dát tam vstřiky z Omegy (dal tam prý z 2,5 takže předpokládám že z Béčka ale takhle tam dát z C30SE? ) no a k tomu silnější čerpadlo ze Senatora, nevýhoda - páplo si to. Takže ale máme další poznatek....
c) K hlavě říkal, že to pomůže moc, ale rapidně to sníží životnost, takže jsem na vážkách v tomhle ohledu. Zase to napodzim tahat ven? Nevim no
a) Klapku z 18E tam dával ale údajně to nefunguje jak má, prej to cukalo, kuckalo (kdo neví co si pod tím představit, rád převedu s C13N )
b) Údajně je hodně znatelné dát tam vstřiky z Omegy (dal tam prý z 2,5 takže předpokládám že z Béčka ale takhle tam dát z C30SE? ) no a k tomu silnější čerpadlo ze Senatora, nevýhoda - páplo si to. Takže ale máme další poznatek....
c) K hlavě říkal, že to pomůže moc, ale rapidně to sníží životnost, takže jsem na vážkách v tomhle ohledu. Zase to napodzim tahat ven? Nevim no
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
velká klapka má za následek ochuzení směsi - hlavně při akcelaraci .. kuckání je extrémní případ, kdy se směs ochudila příliš.V "lepším" případě motor sice jede, ale má takovej tupej projev... přidání benzínu v podobě velkých vstřiků, či vyššího tlaku paliva nepomůže ...jediné co pomáhá je úprava akceleračního obohacení.. tudíš Gtech, měření zrychlení a hledání optimálního přídavku paliva pro akceleraci...
a nač zvětšovat klapku? když seriová je dostatečně velká a má rezervu i pro vyšší výkony.. (230+PS pohodlně proleze 55mm klapkou u 2l NA motoru) ... v závodních speciálech se používaj restriktory s průměrem 25-35mm a ten motor - nějakej 2l NA motor odvozenej z velkoseriovýho má 230-280 koní dle rozsahu úprav dovolenejch pravidly.. a veškerej vzduch leze skrz tpidi restriktor... na mnoha motorech větší klapka výkonově ničemu nepomohla...
jen si vyžáala řádné doladění ECU, aby vše fungovalo jak má...
a nač zvětšovat klapku? když seriová je dostatečně velká a má rezervu i pro vyšší výkony.. (230+PS pohodlně proleze 55mm klapkou u 2l NA motoru) ... v závodních speciálech se používaj restriktory s průměrem 25-35mm a ten motor - nějakej 2l NA motor odvozenej z velkoseriovýho má 230-280 koní dle rozsahu úprav dovolenejch pravidly.. a veškerej vzduch leze skrz tpidi restriktor... na mnoha motorech větší klapka výkonově ničemu nepomohla...
jen si vyžáala řádné doladění ECU, aby vše fungovalo jak má...
Re: C20NE a úpravy
přesně tak, doma ten motor nikdo nikdy nenaladí líp, než byl vyroben. Každá snaha o zvýšení výkonu ač s minimáním efektem rozhodně ubere krouťák a rozladí chod. Nemá to cenu, todle je pro profi firmu, která by tohle dělala od A po Z, samozřejmě včetně úprav hodnot čidel, přeprogramováním ecu, atd.. takže buďme rádi, že to jezdí
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
Jeste tam chyby... zvedne vykon vaseho vozu o 30% a snizi spotrebu
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: C20NE a úpravy
ta z logického hlediska neúměrná úvaha
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: C20NE a úpravy
a proč??? přestane se s tím jezdit a spotřeba klesne neasy
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: C20NE a úpravy
Vsadim se ze kdyz to nekdo koupi,tak bude muset dopilovavat diry aby to tam vubec sedlo to je klasika.....
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))