Brzdy

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Kulisek
Příspěvky: 366
Registrován: 29 bře 2008 22:29
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Kulisek »

Kolik takové Bremba(kompletni sada) stojí? to by mne zajímalo kolik jsou lidi ochotni zaplatit! Jen pro predstavu já mám možnost koupit 4písty Brembo i s deskama a kotoučema samo vše jeté za 7000kč jo kotouče 305mm a jde to i na 15"kola a možno 3sady jo a adaptéry si vyrobim sám..Pozor má to vše i nevýhody! A to brzdy jsou neodpružená hmota tudíš vše s mírou no proto výhoda vícepistkových brzd jsou totiž z lehkých slitin!Ahoj
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto

http://petjess.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
thomaZ
Příspěvky: 276
Registrován: 28 bře 2008 21:27
Bydliště: brno!

Re: Brzdy

Příspěvek od thomaZ »

Kulisek: Mno, já jsem dost dlouho prodával novou Brembo GT sadu 328mm sadu s koutoučema s plovoucím uložením (váha jen 5,7kg) a 4-pístama. Nakonec šla do Španělska za blbejch 21k. :roll:
Obrázek
Občas mi to jede na 3 válce.

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: Brzdy

Příspěvek od Mustafa »

Cena 21tis je ještě ok. Tyhle se sehnaly mnohem levnějc.
Fabia HTP+

Kulisek
Příspěvky: 366
Registrován: 29 bře 2008 22:29
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Kulisek »

Chlapi tak to máte super ceny to jak kouknu na AP Racing tak tam ceny jinde,ale určitě jsou to zase profi brzdy pro závody,nebo MK brzdy taky cena dost.Jo ideální je to koupit z auta na který se to sériově montovalo a pak to koupit od někoho kdo ví o tom prd a koupit za normální cenu klasik brzd.Jinak fakt 21tis za komplet sadu a jak koukám tak kotouč plovoucí tak to je hoodně slušné já myslel někde daleko přes 30tis 8) tak super a brzdy jak mají být lehoučké a funkční jo 8)
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto

http://petjess.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Butcher »

Kulisek píše:...nebo MK brzdy taky cena dost.
Kábrt?Kde?Stranky uz mu nejakej cas nejedou

EDIT: Tak uz asi jo :D Kdybyb to nekoho zajimalo tak MD Components

Kulisek píše:Jo ideální je to koupit z auta na který se to sériově montovalo a pak to koupit od někoho kdo ví o tom prd a koupit za normální cenu klasik brzd
:smich:
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
Mustafa
Příspěvky: 171
Registrován: 21 srp 2007 18:36
Bydliště: Bílina

Re: Brzdy

Příspěvek od Mustafa »

A jsou na autě :wink:
Přílohy
B3.JPG
B3.JPG (102.67 KiB) Zobrazeno 3093 x
B4.JPG
B4.JPG (97.23 KiB) Zobrazeno 3093 x
B5.JPG
B5.JPG (102.86 KiB) Zobrazeno 3093 x
Fabia HTP+

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

aspon tie hrdzave naboje si mohol ocistit..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
marek.dh
Příspěvky: 115
Registrován: 13 zář 2009 19:56
Bydliště: kousek od UH

Re: Brzdy

Příspěvek od marek.dh »

mám takový dotázek... mám na autě brzdy s kotoučema 260mm, přemýšlím že bych dal ze silnějšího modelu brzdy s 278mm kotoučema - bude to mít nějaký smysl nebo radši jenom koupit kotouče + desky - auto váží 1380kg a zdá se mně že ty brzdy nejsou při sportovnější jízdě nic moc..

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

..vykon auta ..???

ono dost pomoze vymenit seriove kotuce, ze vrtane ci drazkovane, a tiez pouzitie inch brzdovych dosticiek,
potom to po zahriati tolko neuvedaaaa, ale stale brzdiiii...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
marek.dh
Příspěvky: 115
Registrován: 13 zář 2009 19:56
Bydliště: kousek od UH

Re: Brzdy

Příspěvek od marek.dh »

výkon auta není nic závratného... sériově 96kw, jde o to jestli má vůbec nějaký smysl takový swap nebo je to uplně zbytečné... takže myslíš že stačí kotouče a desky, případně dát brzdovou kapalinu a konec?

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

No ked si pozresh moj projekt..
tak budesh poznat moj nazor..

Ivan ma na rovnakom aute 2x taky vykon jak mam ja..
a tiez je priemer kotuca 256mm, co je seria..

Uz len samotna zmena pouziteho materialu dokaze rapidne zmenit brzdny ucinok..
samozrejme ze treba ratat aj zo skorsim opotrebenim..
(ale zase , ked seriovky vydrzia napr. 80tkm a "sportove" napr. 60tkm.. .. .. :roll: )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
bóďa
Příspěvky: 2337
Registrován: 12 pro 2005 19:05
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od bóďa »

Butcher píše:Kábrt?Kde?Stranky uz mu nejakej cas nejedou
občas mi od nich choděj maily (asi jsem se tam někde registroval nebo co) a něco jsem četl... měli tam nějaký čachry čí to je a čí je technologie a že vlastně tamten už to nesmí odlejvat a ten mu dluží a on mě víc a je v konkurzu a kdesi cosi, nevim... :lol:
jestli chces konakt tak kouknu do mailu :D
3x Renault Safrane Hartge Biturbo

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od infinity »

JRD McLAREN píše:..vykon auta ..???

ono dost pomoze vymenit seriove kotuce, ze vrtane ci drazkovane, a tiez pouzitie inch brzdovych dosticiek,
potom to po zahriati tolko neuvedaaaa, ale stale brzdiiii...
vrtane / derovane (pripadne kombo) kotouce nemaji lepsi brzdny ucinek nez tzv. "blank"...

Rozhodne doporucuju pozjistovat moznosti swapu vetsich brzd z jineho modelu. Zmena oblozeni udela taky hodne. Je fakt rozdil jestli mas nejake ate,jc shity z kelly nebo aspon trochu orientovanou smes pro sportovni vyuziti.

nevim jake mas auto, jake jsou tvoje moznosti, finance, vyuziti, takze tezko radit ...
2.0 Integra Type-R DC2 powered @ http://www.breker.cz - EBC brakes, Buddy Club, Hard Race, Blox, Energy Susp., Megan Racing, Hawk,...
http://www.bc-racing.cz - sportovní a závodní podvozky

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

Mne je jasne ze drazka ci odvetranie robi len to, ze privadza studensi vzduch k dosticke,
nasledkom coho ju neupecesh,

to hlavne je dosticka, ci uz ATE PowerPad, alebo Ferodo DS2000.... a pod.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Kulisek
Příspěvky: 366
Registrován: 29 bře 2008 22:29
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Kulisek »

Mustafa píše:A jsou na autě :wink:
Ahoj hele máš to bomba, "ale" opět to zrádné slovíčko :-) nemáš přehozené kotouče L za P? Teď netušim jestli to má vliv,ale minimalne k vuli efektu je máš naopak.Jinak pěkná změna co! ;-)
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto

http://petjess.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Brzdy

Příspěvek od Taboo »

smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 20 úno 2012 09:34, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

Taboo dik za "doskolenie"

Master brake cylinder je Hlavni brzdovy valec.

Praskanie vrtanych koucov je mi zname, vidavam to kazdy den, ked je v dielni niektore z AUDI.

Ja osobne som po vymene motora za vykonnejsi dokazal spalit seriove brzdy v priebehu jednoho mesiaca.
To co som namontoval na auto som volil preto, ze bola priazniva cena, samozrejme s vedomim ze bude kratsia zivotnost
a pri vrtanych otvoroch sa casom zacnu objavovat praskliny. Tie vznikaju castym tepelnym namahanim materialu.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
marek.dh
Příspěvky: 115
Registrován: 13 zář 2009 19:56
Bydliště: kousek od UH

Re: Brzdy

Příspěvek od marek.dh »

takže ideální je udělat swap za větší ze silnějšího modelu - seženu z bouračky, případně vyměnit hlavní brzdový válec a dát klidně origo kotouče a nějaké lepší desky... koupit brzdový kit mně přijde už zbytečné a hlavně dost drahé, přece jenom to nebude na závody, ale na víkendové projíždění a jinak vyloženě auto pro denní použití... výborně, díky taboo a infinity nějak se s tím zkusím poprat :D

Uživatelský avatar
infinity
Příspěvky: 246
Registrován: 11 bře 2007 20:55
Bydliště: Sev. Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od infinity »

JRD McLAREN píše:Mne je jasne ze drazka ci odvetranie robi len to, ze privadza studensi vzduch k dosticke,
nasledkom coho ju neupecesh,

to hlavne je dosticka, ci uz ATE PowerPad, alebo Ferodo DS2000.... a pod.
Jestli to s rychlym jezdenim myslis vazne, tak ferodods2k minimalne :) jestli mas 1300+kg auto tak bych to minimalne videl na 282mm+...Nejenom, ze kotouc ma vetsi plochu, ale taky se lepe chladi diky vetsimu prumeru...tzn ze ti desky i kotouce vydrzi dele :) - to je jeden z faktoru proc se vyplati investovat do "Big brake kitu"

Diry/drazky jak pise taboo...jestli mas auto na obcasne vylety na okruh, tak drazky jsou podle me ok, ale pocitej s mnohem vetsi spotrebou desek...takze otazka priorit :)

Jenom pripomenu fakt na ktery vetsina lidi zapomina...a to ten, ze se ma brzdova kapalina menit cca jednou za 2 roky.
2.0 Integra Type-R DC2 powered @ http://www.breker.cz - EBC brakes, Buddy Club, Hard Race, Blox, Energy Susp., Megan Racing, Hawk,...
http://www.bc-racing.cz - sportovní a závodní podvozky

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Butcher »

bóďa píše:
Butcher píše:Kábrt?Kde?Stranky uz mu nejakej cas nejedou
občas mi od nich choděj maily (asi jsem se tam někde registroval nebo co) a něco jsem četl... měli tam nějaký čachry čí to je a čí je technologie a že vlastně tamten už to nesmí odlejvat a ten mu dluží a on mě víc a je v konkurzu a kdesi cosi, nevim... :lol:
jestli chces konakt tak kouknu do mailu :D
Díky.Ale kdybys poradne cetl, vsiml by sis, ze hned o radek niz pisu, ze uz se mi je podarilo kontaktovat :lol: :wink: Vypada to zajimave...hlavne cena :?:
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od JRD McLAREN »

infinity píše:Jestli to s rychlym jezdenim myslis vazne, tak ferodods2k minimalne :) jestli mas 1300+kg auto tak bych to minimalne videl na 282mm+...Nejenom, ze kotouc ma vetsi plochu, ale taky se lepe chladi diky vetsimu prumeru...tzn ze ti desky i kotouce vydrzi dele :) - to je jeden z faktoru proc se vyplati investovat do "Big brake kitu"

Diry/drazky jak pise taboo...jestli mas auto na obcasne vylety na okruh, tak drazky jsou podle me ok, ale pocitej s mnohem vetsi spotrebou desek...takze otazka priorit :)

Jenom pripomenu fakt na ktery vetsina lidi zapomina...a to ten, ze se ma brzdova kapalina menit cca jednou za 2 roky.
No Nexia 1300kilo nemaa...tusim 860 je pohotovostna...
Inak vsetko co si popisal je mi zname, a som stym upovedomeny..

ATE Powerpad sa zdaju byt zatial OK, kedze jeden okruh uz prezili..
Momentalne mam kotuce o priemere 256mm, a koli kolesam 14" vacsie neplanujem zatial.....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Tiger.s »

Lidi potřebuju radu ... budu dělat držák na třmen na zadní nápravu bude složenej za 3kusů (pujde z pod náboje pak kolmo nahoru a pak ploška na přichycení třmenu) protože boužel tak silnej materiál nedokážu ohnout ...Chtěl bych to dělat z 5ky železa. myslíte že se to nebude kroutit? Auto bude dostávat dost zabrat .. vařit to budou profíci .... díky za rady

Edit: je mi jasný že záleží na délce toho plechu bude max 100mm(na volno nepočítám to co bude pod nábojem ).a širokej bude 85mm .

Tak 5ku umíme ohnout takže ten plech nebude vůbec tepelně namáhanej . :D
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Kulisek
Příspěvky: 366
Registrován: 29 bře 2008 22:29
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Kulisek »

hele těžko říct jak si to představuješ já takových projektů dělal už několik a opět se chystám do velkého projektu.Přiložim foto moji práce jak od návrhu zpracování až k montáži si dělám vše sám i obrábění prostě vše tak mrkněte jak to dělám já. 8)
Přílohy
jedna je originál a druhá po mém zásahu
jedna je originál a druhá po mém zásahu
foták 133.jpg (229.68 KiB) Zobrazeno 2870 x
držák (meziku) opět má výroba
držák (meziku) opět má výroba
IMG_0033.JPG (136.26 KiB) Zobrazeno 2870 x
celá sestava upravené kotouče 288mm třmeny opel calibra turbo a vše na VW GII
celá sestava upravené kotouče 288mm třmeny opel calibra turbo a vše na VW GII
IMG_0058.JPG (240.18 KiB) Zobrazeno 2870 x
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto

http://petjess.rajce.idnes.cz/

Kulisek
Příspěvky: 366
Registrován: 29 bře 2008 22:29
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Kulisek »

ještě jeden projekt a jedno foto k tomu předchozímu příspěvku.Hele vždycky jde něco vymyslet,ale musím to vidět hoď to na papír nebo vyfoť a pošli foto a já ti něco vymyslim.No tak uvidíš Ahoj
Přílohy
na mém autě VW GII
na mém autě VW GII
IMG_0084.JPG (253.98 KiB) Zobrazeno 2869 x
a toto byla zakázka pro jednoho člena jednoho clubu jinak těhlice G60 v ní nábojka VR6(5x100) kotouč VR6 288mm a k tomu i třmen VR6
a toto byla zakázka pro jednoho člena jednoho clubu jinak těhlice G60 v ní nábojka VR6(5x100) kotouč VR6 288mm a k tomu i třmen VR6
IMG_0014.JPG (180.47 KiB) Zobrazeno 2869 x
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto

http://petjess.rajce.idnes.cz/

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od mikey »

super prace kulisku ..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Kulisek
Příspěvky: 366
Registrován: 29 bře 2008 22:29
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Kulisek »

mikey píše:super prace kulisku ..
:oops: díky jinak je to můj velký kůń no jeden z mnoha :( a mám přístum to je někdy k nezaplacení 8) Ahoj
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto

http://petjess.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
SpeedyS4
Příspěvky: 1548
Registrován: 19 kvě 2004 01:44
Bydliště: Teplice, ČR Kontakt: 777280206
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od SpeedyS4 »

BIGPAPA píše:má někdo zkušenosti s těmito deskami???? THERMO QUIET - FERODO
jezdil jsem je na fabii...jsou celé lakované do stříbrna.., nepískali. Byl jsem spokojen (pokud teda nemyslíš něco sportovního..ale jako lepší sériová deska bez chybičky)
http://www.racingforum.cz
http://www.teplice-tuning.cz

Subaru Impreza WRX STI 02 - 300PS

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Tiger.s »

Moc pěkný 8)
No já mám problém v tom že mám holej náboj na zadní nápravu... Takže budu muset nějak naohejbat ten plech ..Dneska jsem to řešil s naším indženýrem v práci a ten mi poradil to udělat z8ky tak to zkusim nějak pořešit a pak to sem hodím .... 8)
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Kulisek
Příspěvky: 366
Registrován: 29 bře 2008 22:29
Bydliště: F-M
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Kulisek »

No tak ale dávej pozor když to budeš ohýbat ať to není někde napraskuté (mikro).Jinak se ti při brždění bude točit třmen s kotoučem a to už je většinou pozdě :nono: .No tak pak hoď foto.Jinak já na své auto páchám kotouče 305mm největší se montovali 280mm a díky kotoučům jsme se rozhodl prodat i kola a koupit 16".Jinak už to mám vymšlené a opět v poho fot dodám během února.Ahoj
Zakázková výroba na CNC strojích výroba různých držáků adaptérů podložek a provádím různé úpravy dílů mrkněte na foto

http://petjess.rajce.idnes.cz/

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

Příspěvek od Tom_ »

premyslim ze v kveten/cerven vymenim brzdy za vetsi a silnejsi.Nabizi se otazka zdali koupit nejaky kit viz treba Brembo nebo MD components (momentalne nefunguji stranky) a nebo radsi sehnat a koupit trmeny z Porsche 933t a kotouce bud pouzit taky z tehoz typu a nebo si nechat udelat u MD , pokud budou fungovat. Samozrejme u tech porsche brzd bude treba adapter + zmena roztece.

Diky za radu
Audi Coupe Quattro

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“