Vyskakujici zpatecka... poradi nekdo?
Vyskakujici zpatecka... poradi nekdo?
Tak uz pravoplatne muzu psat do tohoto tematu, koupil jsem Rapida (130, 86, 5q)
Bude na nem hodne prace, ale momentalne me trapi nejvic prevodovka. Kdyz zaradim zpatecku a pustim spojku, okamzite vyleti. Kdyz jsem ji tam zkousel pridrzet, tak se ozval tak hrozny zvuk, ze jsem toho radeji rychle nechal. Nevite nekdo, co by mohlo byt spatne? Ostatni kvalty tam jdou bez problemu, presne a drzi.
Diky za pomoc
Bude na nem hodne prace, ale momentalne me trapi nejvic prevodovka. Kdyz zaradim zpatecku a pustim spojku, okamzite vyleti. Kdyz jsem ji tam zkousel pridrzet, tak se ozval tak hrozny zvuk, ze jsem toho radeji rychle nechal. Nevite nekdo, co by mohlo byt spatne? Ostatni kvalty tam jdou bez problemu, presne a drzi.
Diky za pomoc
Situace se má takto... převodovka co mám navíc, půjde zrepasovat a dá se do ní stálej převod 4,22 a ta co je teď v autě půjde asi pryč.... a chtěl bych za ni něco v hodnotě cca 2000,- nebo bych něco doplatil. Ale není uplně super, nejradši bych ji někam dal poladit... A dovoz do brna není problém... mám tam ještě pořád trvalý bydliště a kde bydlet. A pokud by jsi chtěl nechat upravit motor, tak znám jednoho člověka, co se v tom dost dobře vyzná... Mimochodem má v garáži diplom za nejlepšího automechanika v republice 3. místo. Je to machr.
Škoda Rapid 130
Není jí v zásadě nic, trošku z ní teče olej a je prostě "opoužívaná".
Časově je na tom docela špatně... ale ceny jsou asi takový:
vačka 260/260 - 1200,-
další ceny nevím z hlavy, ale bude mně dělat ložisko do klikovky, stočí setrvák, vyváží a dá tu vačici za cca 2500 - 3000,- a hlavu by zvládl do 3500,- a byla by snížená, vyleštěný kanály a zvětšený spalovací komory... podle něj to s dobrým karbecem jede hodně slušně a není u toho šílená spotřeba a snížená životnost (pokud netočíě 9000 - takovýho blbce znám ). Pásy by byly dobrý, ale nemám momentálně 9000,- na sedačky... chtěl bych nějaký pekný červený nesklápěcí skořepiny... nejlíp SPARCO.
Časově je na tom docela špatně... ale ceny jsou asi takový:
vačka 260/260 - 1200,-
další ceny nevím z hlavy, ale bude mně dělat ložisko do klikovky, stočí setrvák, vyváží a dá tu vačici za cca 2500 - 3000,- a hlavu by zvládl do 3500,- a byla by snížená, vyleštěný kanály a zvětšený spalovací komory... podle něj to s dobrým karbecem jede hodně slušně a není u toho šílená spotřeba a snížená životnost (pokud netočíě 9000 - takovýho blbce znám ). Pásy by byly dobrý, ale nemám momentálně 9000,- na sedačky... chtěl bych nějaký pekný červený nesklápěcí skořepiny... nejlíp SPARCO.
Škoda Rapid 130
Je to firma Solex. Typ 40. A používal se i na jiných autech.... Potřebuju dva dvojitý karburátory.
http://www.webcon.co.uk/weber/40dcoe.htm
takhle to má vypadat, akorát že tohle je Weber
http://www.webcon.co.uk/weber/40dcoe.htm
takhle to má vypadat, akorát že tohle je Weber
Škoda Rapid 130
aj ja mam podobný problém so spiatočkou,ale vyskoci iba ak pridam plyn alebo pri zatazi,napr. pri cuvani do kopca. pýtal som sa na to mechanikou a ze mam len povoleny nejaky srobik v nutri v prevodovke co pridrza nejaky doraz alebo co.ze to staci iba dotiahnut ale koli tomu sa mi prevodovka vyberat nechce. aj tak si za to mozem sam lebo som vsade gumoval na asfafte -ved ked to tak dobre piskalo