Bohužel každé lepší řešení je dražší, takže jediná rada, kterou ti mohu dát, pokud ses již pro takovou cestu rozhodl je, abys pokus okamžitě ukončil, jakmile uvidíš,že ti AFR leze z normy.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
dekuji za radu a stim taky počitam jak mile se mi neco nebude zdat budiky budou ukazovat šilenosti hned dam vše zpet a hold počkam na tu řidici jednotku jen pro vysvetleni jem dost nedočkavej prot to chci zkusit
vstřiky mam z 2,3 kompresoru jejich kod je 0000788123 regulator tlaku mam ale origo regulator tlači při volnobehu 3,5 a při zateži 4 bary udajne je vyzkoušeno že motor bezestraty vykonu šlape s tlakem 2,5 -3 bary tak si myslim že by mohl zustat ten origo
zdravim řemenice je ve voze narust tlaku je z 0,5 na 1,0 řidici jednotka vypada že to zvlada kočirovat afr se drži přibližne ve stejnych pomerech jako u originalu takže jedina uprava byla zvišeni otaček kompresoru.řidici jednotka bez uprav a ani tlak paliva jsem nemenil myslim si ale že bude třeba vymena palivoveho čerpadla za vykonejši.dalši poznatek zvišila se teplota motoru v originale pri velke zateži nešla teplota přes 90 ted si troufa ke 100 ale to už jsem ho nechaval odpočinout.teplota oleje je na 100-120 před upravou jsem nemeřil.každopadne uprava map je v planu.
mysliš že i dat vykonejši chladič vody??no chladič oleje ted řešim jen ne a ne najit vhodne misto odkud jej vyvest aniž bych musel nekde vrtat do bloku
vyšší tlak vyšší teplota vse jde nahoru. Olejovy chladič muzes koupit i s adaptérem pod filtr a vrátit do vany. Poohlédl bych se asi i po termostatu s otevřením 72-76st pokud pro tvůj motor existuje. Vynikající chladič oleje používá s500. Jak už padlo v jiném tématu,zvětšit olejovou náplň.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
s adapterem pod filtr mam zkušenost z jinych vozu ale u me je filtrovaci vložka a je to cele jako jeden odlitek mam ješte jeden motor mimo auto tak jej prozkoumam určo budou nekde nejake ucpavky odkud by se to dalo vyvest.olejovej termostat teda nevim kam umistim ale to až to dořešim.prvni řade ted musim pořešit potruby od kompresoru docela se nafukuje a jelikož už ma nejakej patek tak by mohlo nekde prdnout:-(
chlazeni vody jsem pochopil to se snažim pořešit vymenou vyskospojky na vrtuli za elektrosaharu.dalši poznatky jsem jen dodaval jelikož mi hadice od kompresoru slezaji asi kuli vižšimu tlaku.foto pro představu co jsem zpachal:-)
kozorozecek píše:chlazeni vody jsem pochopil to se snažim pořešit vymenou vyskospojky na vrtuli za elektrosaharu.dalši poznatky jsem jen dodaval jelikož mi hadice od kompresoru slezaji asi kuli vižšimu tlaku.foto pro představu co jsem zpachal:-)
vyskozni vrtule je mnohem lepsi nez elekricka a to uz jen z toho duvodu ze se toci stale tudis stale vtahuje chladny vzduch pres rediator smerem k motoru . a ne jako elec ktera se zapne jen narazove kratkodobe ..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
ubira ti tak pul kone vic ani h.... .
krom toho je tam temer volne myslim na ty spojce cos si myslim ze je super vymysleny a ve vyssich rychlostech nezalezi jak se toci protoze tam uz tlaci prirozene vzduch ...
osobne bych ji tam nechal a jenom sehnal hlinikovej vetsi radiator a dostatecny privod vzduchu tot vse ..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
udelej si to jak sam uznas za vhodne .. ja ti svoje k tomu rekl ... bdal sem nad timhle dlouho a ja mam rozhodnuto . koupil sem si novy vetrak a mam velkej radoš a teplota se nehne pri jakymkoli zachazeni !!
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
kozorozecek píše:a velikost radoše abych to nepřehnal ?a pak nejezdil furt se studenym motorem da se to nejak spočist nebo zaleži jen na tom kolik se jej tam vejde?
vzdyt tam mas termostat kerej se otevre pouze v urcitych stupnich ]]
rados se snad ani neda predimezovat
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
no termostat otevře ale myslim když bude v chladiči hodne vychlazena voda ktera vlitne na rozpalenej motor tak to asi neni taky moc dobře a pak auto muže litat furt do studeneho režimu což si myslim že neni taky uplne in