Fotky vašich aut.
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
Pekny,akorat se mi zdaj docela nestastne reseny ty brzdy... vse jde prez poloosy a klouby..
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- ajsman
- Příspěvky: 238
- Registrován: 06 lis 2004 14:38
- Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
to Milo75: jo klidně můžeš něco uploadnout....jak vypadalo to 2kilo? Nebylo červený?
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Re: Fotky vašich aut.
FubuTomas píše:Pekny,akorat se mi zdaj docela nestastne reseny ty brzdy... vse jde prez poloosy a klouby..
brzdy tam jsou schválně kvůli snížení neodpruženích hmot, tzn lepší jízdní vlastnosti
navíc proto tam jsou LOBRO polosy
TRANSAXLE
Re: Fotky vašich aut.
jop zejtra to skusím hodit na uložtoajsman píše:to Milo75: jo klidně můžeš něco uploadnout....jak vypadalo to 2kilo? Nebylo červený?
to 200 kilo bylo tuším černý, měl tam tlumiče, rozpěrky, zadní koncovej tlumič a nějaký drobnosti na motoru
malá ochutnávka
TRANSAXLE
Re: Fotky vašich aut.
Protože nám tu v poslední době přibylo pár členů, co si dvoukilo pořídili nebo o koupi aspoň uvažují, napadlo mě sepsat pár rad a poznatků, které se tady v průběhu času objevily při řešení různých problémů, ale protože jsou roztroušené po celém fóru, může být jejich vyhledání nepřehledné, protože přece jen je tu už přes 2000 příspěvků...
1. Pro začátek je velmi vhodné zkontrolovat vnější stav a původ auta – VIN a číslo motoru, údaje ve velkém TP atd. I laik může auto obejít s nějakým pásmem nebo v nouzi s provázkem a zjistit, jestli nejde třeba o dobře opravenou bouračku (nevěřili byste, co odhalí provázek třeba na středech kol při natočení volantu do přímého směru). Vizuální kontrola lemů kolem prahů, spojů kolem blatníků v motorovém prostoru a kufru s vyhozenou rezervou je samozřejmostí. Viděl jsem dvoukilo v bazaru za sice super cenu, ale kastle byla složená jako puzzle... Ideální je, když je k autu servisní knížka, ale to je u tohoto modelu spíš utopie. Zajímáme se taky o to, jestli už jsou na autě nějaké úpravy a podle toho pak posuzujeme jízdní vlastnosti.
2. Je-li vše o.k., přejdeme k tomu nejdůležitějšímu, co dělá dvoukilo dvoukilem – motor a turbo. Tyhle auta většinou huntují lidi, kteří mají zájem se jen vozit a přistupují k tomu jako ke škodovce – občas dolít benzín a olej a jen jezdit. Takže zkontrolujeme náplně – olej (stav, kvalita), pokud máme možnost, tak i v převodovce a diferenciálu. Dost důležitá je olejová trubička k turbu – má dost malý průměr a ráda se zanese, pak se přidřou kluzná ložiska nebo se aspoň značně zvýší jejich opotřebení. Pro ilustraci stačí sundat víčko oleje, zalomit si prst do správného úhlu a sáhnout si, kolik a jakého sajrajtu se tam nachází. Když se míchají oleje a nedělá se výplach, srazí se zbytky do jakéhosi mazlavého gelu a tahle konzistence pak pěkně zanáší mazací kanálky. Nejčastěji to odnesou vačky a kliková a ojniční ložiska... Od auta se suchou tyčkou rychle pryč a to co nejdál!!! Zkoukneme množství a kvalitu chladící směsi, viděl jsem přes zimu odstavené auto, kterému zamrzlá voda roztrhla blok...
3. Nastartujeme, sluchově posoudíme chod motoru. Musí být rovnoměrný, klidný, bez klepání a nepravidelností. Dost typickou závadou modelů s katalyzátorem bývá vadná lambda sonda – přece jen má po více než 100.000km nárok, vzhledem k jejímu tepelnému namáhání. Typické problémy – padající otáčky po nastartování, auto se dusí nebo je přehlcené příliš bohatou směsí. Moje sonda dávala výstup čistě náhodně, což se projevovalo nevypočitatelnou změnou výkonu, padáním otáček při volnoběhu po zahřátí atd. Je-li v pořádku termostat (velmi, ale opravdu welllmi častá závada), musí se po ujetí několika (jednotek) km pohnout teploměr směrem vzhůru. Zahřejeme motor, odzkoušíme rovnoměrnost zrychlování pod plným plynem na 2-3 převodový stupeň. Nejlépe na přehledné, rovné silnici, a pokud přesedláváme z „obyčejného“ auta, dáváme pozor na prokluzování zadních kol, aby naše první jízda neskončila v příkopu. Turbo musí pískat rovnoměrně a nesmí být patrný nárust hluku či nějakých pazvuků při vyšších otáčkách. Pokud je všechno v pořádku, nevypínáme motor (necháme vychladnout turbo – další častý nešvar neinformovaných majitelů), stoupneme si za auto a necháme si kolegou prudce vytočit motor na neutrál někam k 6000 ot. Jestli při sešlápnutí plynu začne jít z výfuku spálený olej, jsou vydřené válce, kroužky, písty..., pokud se tak stane po prudkém puštění plynového pedálu, jde olej přes turbo. Kontrola svíček a rozvodů (řemen, kladky) by měla patřit k samozřejmostem, stejně jako kontrola těsnosti sacího a výfukového potrubí, zejména vzduhové rozvody tlakového vzduch za turbem a výfukového potrubí od svodů po turbo, netěsnosti se velmi negativně projevují na jízdních vlastnostech.
4. Není na závadu zkontrolovat stav řízení a záležitostí okolo – velmi typickým problémem jsou popraskané (někdy dokonce vyteklé) olejové silentbloky na pomocných ramenech. Je
dobré stáhnout řidičovo okno, stoupnout si vedle auta a zkontrolovat, jak reagují kola na pohyb volantu, případně jestli se kolo nepohybuje vpřed-vzad při velmi pomalém přejíždění drobné nerovnosti. Samozřejmostí je kontrola kotoučů (stav, případně praskliny), brzdových desek (já tam měl jen zuhelnatělé zbytky). I když se nejedná o velké částky, v případě závady je stejně budeme muset vyměnit a je třeba s těmito výdaji raději předem počítat. Mnoho aut má natočeno přes 150.000 a většinou jsou osazeny původní tlumiče, kontrola je namístě. Jestli auto po stlačení a prudkém puštění ještě chvíli „poskakuje“ nebo se při stání na rovném plácku naklání kamkoliv, svědčí to o další nastávající investici. Moje tlumiče na tom byly tak, že po jejich výměně se zvedla světlá výška předku o cca 5cm s původními pružinami (!!!). Podvozek má hodně velký vliv na stabilitu auta, hlavně při ostřejší jízdě v zatáčkách, a i když je na tom 200sx o dost líp oproti běžným starším vozům, chceme si dobře zajezdit, ne? Vytočíme plný rejd na obě strany a vizuálně zkontrolujeme vše, co jde. Profi vytřásačku to sice nenahradí, ale na prvotní vyloučení velkých problémů to stačit bude. Pokud si nejste jisti, raději obětujte pár korun a projeďte si STK, je to lepší než pak vyhodit desetitisíce do kanálu. Seriózní prodávající vám to umožní a s tím druhým se raději rychle rozlučte.
5. Měřit=vědět, takže se vybavíme příslušnými měřadly a jdeme na to! Ze všeho nejvíc by nás měla zajímat komprese motoru, postup je v manuálu nebo tisíckrát popsaný tady na fóru. Chceme-li mít jistotu, změříme tlak oleje. Pokud auto nejede tak, jak má, zkontolujeme předstih, zvládá to snad každý mechanik nebo nadšený amatér. Další v řadě může být kontrola tlakového regulátoru paliva (FPR), tlakových poměrů v sacím systému – výhodné pro monitorování činnosti turba, pro ladění výkonu by tento „budík“ měl být samozřejmostí.
Neberte předchozích pár řádků jako striktně daný a vše řešící manuál chránící před špatnou koupí. Myslete na to, jaký druh auta kupujete, jak s ním bylo asi před vámi zacházeno a kolik toho má (vzhledem k datu výroby) už za sebou. Faktem je, že neznám konkurenční model, který za tak málo peněz nabídne byť jen podobné svezení s možnostmi nebetyčného zvyšování výkonu. A při troše péče a údržby se vám tohle autíčko jistě odvděčí...
1. Pro začátek je velmi vhodné zkontrolovat vnější stav a původ auta – VIN a číslo motoru, údaje ve velkém TP atd. I laik může auto obejít s nějakým pásmem nebo v nouzi s provázkem a zjistit, jestli nejde třeba o dobře opravenou bouračku (nevěřili byste, co odhalí provázek třeba na středech kol při natočení volantu do přímého směru). Vizuální kontrola lemů kolem prahů, spojů kolem blatníků v motorovém prostoru a kufru s vyhozenou rezervou je samozřejmostí. Viděl jsem dvoukilo v bazaru za sice super cenu, ale kastle byla složená jako puzzle... Ideální je, když je k autu servisní knížka, ale to je u tohoto modelu spíš utopie. Zajímáme se taky o to, jestli už jsou na autě nějaké úpravy a podle toho pak posuzujeme jízdní vlastnosti.
2. Je-li vše o.k., přejdeme k tomu nejdůležitějšímu, co dělá dvoukilo dvoukilem – motor a turbo. Tyhle auta většinou huntují lidi, kteří mají zájem se jen vozit a přistupují k tomu jako ke škodovce – občas dolít benzín a olej a jen jezdit. Takže zkontrolujeme náplně – olej (stav, kvalita), pokud máme možnost, tak i v převodovce a diferenciálu. Dost důležitá je olejová trubička k turbu – má dost malý průměr a ráda se zanese, pak se přidřou kluzná ložiska nebo se aspoň značně zvýší jejich opotřebení. Pro ilustraci stačí sundat víčko oleje, zalomit si prst do správného úhlu a sáhnout si, kolik a jakého sajrajtu se tam nachází. Když se míchají oleje a nedělá se výplach, srazí se zbytky do jakéhosi mazlavého gelu a tahle konzistence pak pěkně zanáší mazací kanálky. Nejčastěji to odnesou vačky a kliková a ojniční ložiska... Od auta se suchou tyčkou rychle pryč a to co nejdál!!! Zkoukneme množství a kvalitu chladící směsi, viděl jsem přes zimu odstavené auto, kterému zamrzlá voda roztrhla blok...
3. Nastartujeme, sluchově posoudíme chod motoru. Musí být rovnoměrný, klidný, bez klepání a nepravidelností. Dost typickou závadou modelů s katalyzátorem bývá vadná lambda sonda – přece jen má po více než 100.000km nárok, vzhledem k jejímu tepelnému namáhání. Typické problémy – padající otáčky po nastartování, auto se dusí nebo je přehlcené příliš bohatou směsí. Moje sonda dávala výstup čistě náhodně, což se projevovalo nevypočitatelnou změnou výkonu, padáním otáček při volnoběhu po zahřátí atd. Je-li v pořádku termostat (velmi, ale opravdu welllmi častá závada), musí se po ujetí několika (jednotek) km pohnout teploměr směrem vzhůru. Zahřejeme motor, odzkoušíme rovnoměrnost zrychlování pod plným plynem na 2-3 převodový stupeň. Nejlépe na přehledné, rovné silnici, a pokud přesedláváme z „obyčejného“ auta, dáváme pozor na prokluzování zadních kol, aby naše první jízda neskončila v příkopu. Turbo musí pískat rovnoměrně a nesmí být patrný nárust hluku či nějakých pazvuků při vyšších otáčkách. Pokud je všechno v pořádku, nevypínáme motor (necháme vychladnout turbo – další častý nešvar neinformovaných majitelů), stoupneme si za auto a necháme si kolegou prudce vytočit motor na neutrál někam k 6000 ot. Jestli při sešlápnutí plynu začne jít z výfuku spálený olej, jsou vydřené válce, kroužky, písty..., pokud se tak stane po prudkém puštění plynového pedálu, jde olej přes turbo. Kontrola svíček a rozvodů (řemen, kladky) by měla patřit k samozřejmostem, stejně jako kontrola těsnosti sacího a výfukového potrubí, zejména vzduhové rozvody tlakového vzduch za turbem a výfukového potrubí od svodů po turbo, netěsnosti se velmi negativně projevují na jízdních vlastnostech.
4. Není na závadu zkontrolovat stav řízení a záležitostí okolo – velmi typickým problémem jsou popraskané (někdy dokonce vyteklé) olejové silentbloky na pomocných ramenech. Je
dobré stáhnout řidičovo okno, stoupnout si vedle auta a zkontrolovat, jak reagují kola na pohyb volantu, případně jestli se kolo nepohybuje vpřed-vzad při velmi pomalém přejíždění drobné nerovnosti. Samozřejmostí je kontrola kotoučů (stav, případně praskliny), brzdových desek (já tam měl jen zuhelnatělé zbytky). I když se nejedná o velké částky, v případě závady je stejně budeme muset vyměnit a je třeba s těmito výdaji raději předem počítat. Mnoho aut má natočeno přes 150.000 a většinou jsou osazeny původní tlumiče, kontrola je namístě. Jestli auto po stlačení a prudkém puštění ještě chvíli „poskakuje“ nebo se při stání na rovném plácku naklání kamkoliv, svědčí to o další nastávající investici. Moje tlumiče na tom byly tak, že po jejich výměně se zvedla světlá výška předku o cca 5cm s původními pružinami (!!!). Podvozek má hodně velký vliv na stabilitu auta, hlavně při ostřejší jízdě v zatáčkách, a i když je na tom 200sx o dost líp oproti běžným starším vozům, chceme si dobře zajezdit, ne? Vytočíme plný rejd na obě strany a vizuálně zkontrolujeme vše, co jde. Profi vytřásačku to sice nenahradí, ale na prvotní vyloučení velkých problémů to stačit bude. Pokud si nejste jisti, raději obětujte pár korun a projeďte si STK, je to lepší než pak vyhodit desetitisíce do kanálu. Seriózní prodávající vám to umožní a s tím druhým se raději rychle rozlučte.
5. Měřit=vědět, takže se vybavíme příslušnými měřadly a jdeme na to! Ze všeho nejvíc by nás měla zajímat komprese motoru, postup je v manuálu nebo tisíckrát popsaný tady na fóru. Chceme-li mít jistotu, změříme tlak oleje. Pokud auto nejede tak, jak má, zkontolujeme předstih, zvládá to snad každý mechanik nebo nadšený amatér. Další v řadě může být kontrola tlakového regulátoru paliva (FPR), tlakových poměrů v sacím systému – výhodné pro monitorování činnosti turba, pro ladění výkonu by tento „budík“ měl být samozřejmostí.
Neberte předchozích pár řádků jako striktně daný a vše řešící manuál chránící před špatnou koupí. Myslete na to, jaký druh auta kupujete, jak s ním bylo asi před vámi zacházeno a kolik toho má (vzhledem k datu výroby) už za sebou. Faktem je, že neznám konkurenční model, který za tak málo peněz nabídne byť jen podobné svezení s možnostmi nebetyčného zvyšování výkonu. A při troše péče a údržby se vám tohle autíčko jistě odvděčí...
TRANSAXLE
Re: Fotky vašich aut.
jop a mrkni sem :
http://picasaweb.google.it/ecv2beta/NissanS13Toch#" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.it/ecv2beta/NissanS13Toch#" onclick="window.open(this.href);return false;
TRANSAXLE
- ajsman
- Příspěvky: 238
- Registrován: 06 lis 2004 14:38
- Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
to byl doubleday z 200sx fora nebo jak se to píše ten článek psal on myslím
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Re: Fotky vašich aut.
je to možný, takovej pětačtyřicátnák???
2kilčo je skvělí auto, ale už jsme jednou přičichl k transaxle a nepustím
2kilčo je skvělí auto, ale už jsme jednou přičichl k transaxle a nepustím
TRANSAXLE
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
na ty alfy se moc pekne kouka. .. ta prvni fotka je z lonskych Drhlen. byl jsem tam.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
Re: Fotky vašich aut.
AR166 píše:na ty alfy se moc pekne kouka. .. ta prvni fotka je z lonskych Drhlen. byl jsem tam.
na jakej alfistickej web chodíš???
TRANSAXLE
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
mam ucet jen na http://alfaromeo.italiaspeed.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;, na http://www.alfisti.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; a http://www.squadramoravia.com/web/" onclick="window.open(this.href);return false; chodim jako pozorovatel.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
Re: Fotky vašich aut.
AR166 píše:mam ucet jen na http://alfaromeo.italiaspeed.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;, na http://www.alfisti.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; a http://www.squadramoravia.com/web/" onclick="window.open(this.href);return false; chodim jako pozorovatel.
jop to jsem na tom stejně, ale na italspeedu je to fakt mrtvé
takže na 90% alfisti a 10%squadra
TRANSAXLE
Re: Fotky vašich aut.
ajsman píše:to byl doubleday z 200sx fora nebo jak se to píše ten článek psal on myslím
hele neměl bys navíc chladič převodovky????? (komplet se vším)
TRANSAXLE
Re: Fotky vašich aut.
Zdravím lidi Taky se přidám . . . asi tak poslední změny na Astřičce http://www.zevlouni.cz/dilna.php?dilna=39 a něco málo na Škodověnce http://www.zevlouni.cz/dilna.php?dilna=47
Opel Astra WD ....... 2,0 16V Ecotec
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
Škoda 1000 WD ....... 136L
Nová verze webu
http://www.zevlouni.cz
- ajsman
- Příspěvky: 238
- Registrován: 06 lis 2004 14:38
- Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
fotky 2kila
http://www.zevlouni.cz/galerie.php?galerie=46" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zevlouni.cz/galerie.php?galerie=46" onclick="window.open(this.href);return false;
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
nadherna klempirska prace, na 1000MB, ve vasi galerii.ajsman píše:fotky 2kila
http://www.zevlouni.cz/galerie.php?galerie=46" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) AR166 dne 09 lis 2010 20:54, celkem upraveno 1 x.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
Re: Fotky vašich aut.
mazec !!! a co to turbo tam ????))Milo75 píše:moje alfa s motorem s UAZu 2,8Td
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
Re: Fotky vašich aut.
VGT turbíčko je z AUDI A6, je to 15Ohp verze a tlačím s ním 1,5 bar(na původním motoru 2,4)
motor je zatím syrovej, takže se pře léto bude zajíždět a pak ladit, takže, tlak turba se bude muset snížit, abych negriloval písty
motor je zatím syrovej, takže se pře léto bude zajíždět a pak ladit, takže, tlak turba se bude muset snížit, abych negriloval písty
TRANSAXLE
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
Uz aby bylo zase leto,ty plechace uz me serou
- Přílohy
-
- 32080_129784270365847_100000028246993_351585_3449372_n.jpg (60.22 KiB) Zobrazeno 9293 x
-
- 35808_139672746043666_100000028246993_405976_1186194_n.jpg (135.94 KiB) Zobrazeno 9293 x
-
- 36396_139670156043925_100000028246993_405958_3563403_n.jpg (69.83 KiB) Zobrazeno 9293 x
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Fotky vašich aut.
kua kdes na vysocine nasel tak krasny silnice jako ma s na fotce?
Řídící jednotka mého auta běží na Linuxu, proto má také moje auto pouze dva stavy - Vypnuto a Opravujeme
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
Tyjo,uz ani nevim kde je to foceny... mozna jinej okres
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Fotky vašich aut.
mno dnes sem po roce oprav vyjel a nic moc, stále se nedaří odvzušnit brzdy ani spojku
TRANSAXLE
Re: Fotky vašich aut.
Když vidim co je na Jihlavsku dvoukil, tak se taky přidám. Jsem sice z Pejru, ale to snad neva . Rád vás v létě potkám .
NISSAN 200SX S13
Honda civic coupe 6G
Honda civic coupe 6G
- ajsman
- Příspěvky: 238
- Registrován: 06 lis 2004 14:38
- Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
to koudy: zdravím noc moc jich tady asi nebude se bude víc na něm dělat jak jezdit
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Re: Fotky vašich aut.
Však o tom to je. Napřed dělat a pak snad i jezdit . Teda tak měsíc v roce .
No co vim, tak jen kolem Jihlavy 4 kusy. To je dobrá hojnost.
No co vim, tak jen kolem Jihlavy 4 kusy. To je dobrá hojnost.
NISSAN 200SX S13
Honda civic coupe 6G
Honda civic coupe 6G
- ajsman
- Příspěvky: 238
- Registrován: 06 lis 2004 14:38
- Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
jedno bylo vidět v jihlavě ale to už sem delší dobu neviděl
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz
- OndraS13
- Příspěvky: 344
- Registrován: 21 lis 2008 00:35
- Bydliště: okres Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fotky vašich aut.
KOudy má hlavně teď to auto UPLNĚ jiný - zamakal na něm neskutečně a smekám klobouk i tady protože fakt perfektní práce
240SX S13 "91 & Fazer FZS600 "01