Výfukové rozdvojení
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Výfukové rozdvojení
Neporadil by mi někdo, jestli se nedá někde sehnat rozdvojení jako mezikus k výfuku...Takže aby to bylo tenkostěné a např. do tvaru Y nebo T. Doufám, že jsem to dobře popsal, je to na stavbu vlastního duplex výfuku a potřeboval bych mezikus abych z jedné trubky mohl vyústit v dvě...Vím, že se tu stavbou výfuků zabejvá spousta lidí, tak někdo bude snad vědět a hodí odkaz...Různá kolena, trubky, vlnovce jsem našel, ale to rozdvojení ne. Díky všem. A prosím odpovědi jen k mé otázce...
Re: Výfukové rozdvojení
Lepší je Y jak T kvůli lepšímu proudění.. ale záleží na tom na jaký to bude auto?. a jestli to u tebe má nějakej smysl nebo to chceš pouze pro efekt..
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Re: Výfukové rozdvojení
Ale kde to seženu?
Re: Výfukové rozdvojení
tobě jde fakt jen o ten kousek trubky do Y.. myslím že se tady určitě najde někdo kdo ti to bude schopnej spíchnout.. není to nic extra složitýho.. tak Tčko se dá sehnat i v obchodech kde mají trubky do klimy, věci ko komínům a tak..
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Re: Výfukové rozdvojení
Nechtělo se mi nikoho otravovat, aby mi to jako že spíchnul, myslel jsem jestli bych to nikde nesehnal jako hotový výrobek.
Žádný nerez, prostě klasika ocel-tenkostěná trubka do tvaru písmena Y nebo T, ale taky myslím, že tvar Y by byl pro mě lepší.
Kolena různých úhlů a různé spojky jsem našel, tak snad toto bych taky někde sehnal...
Žádný nerez, prostě klasika ocel-tenkostěná trubka do tvaru písmena Y nebo T, ale taky myslím, že tvar Y by byl pro mě lepší.
Kolena různých úhlů a různé spojky jsem našel, tak snad toto bych taky někde sehnal...
Re: Výfukové rozdvojení
neber to jako rejpání, jen mě to zajímá... jak budeš dělat celý "zbytek" výfuku, když je takovej problém vyrobit si Y?
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Výfukové rozdvojení
Nemyslím to zle, ale otázka byla jasně položená a potřeboval bych od někoho pomoci, jestli se takový kus výfuku vůbec dá sehnat, určitě je tu spousta kluků co dělají výfuky nebo se kolem toho pohybují, tak snad mi někdo poradí. Když zjistím, že takový díl neexistuje a budu si ho muset nechat udělat, zařídím se jinak. Ale věřím, že takový díl existuje, když existuje milion různých kolen, přechodů, pružných částí apod.
Prosím, aby mi odpovídali jen lidi, kteří mi věcně pomůžou, nechce se mi tu vysvětlovat kdo mi to bude dělat, jak to budu dělat apod.
Budu rád, když mi někdo zkušený řekne, ne takový rozdvojený díl neseženeš, musíš si ho udělat sám a nebo si nech od někoho vyrobit...Tak aspoň to nebudu už po internetu zbytečně hledat a trávit nad tím čas....
Prosím, aby mi odpovídali jen lidi, kteří mi věcně pomůžou, nechce se mi tu vysvětlovat kdo mi to bude dělat, jak to budu dělat apod.
Budu rád, když mi někdo zkušený řekne, ne takový rozdvojený díl neseženeš, musíš si ho udělat sám a nebo si nech od někoho vyrobit...Tak aspoň to nebudu už po internetu zbytečně hledat a trávit nad tím čas....
bóďa píše:neber to jako rejpání, jen mě to zajímá... jak budeš dělat celý "zbytek" výfuku, když je takovej problém vyrobit si Y?
Re: Výfukové rozdvojení
V první řadě když chceš něco takovýho sehant..... musíš udat nějaký rozměr.... pokud budeš stavět výfuk a něco si vymýšlet měl by jsi to udělat v nějakém průměru, který bude otimální.Aby to nefungovalo jako restriktor nebo naopak aby nedocházelo k nějakému zpomalování toku plynu...... není nic jednodušší koupit si kolena o potřebném průměru nechat je říznout pod požadovaným úhlem a svařit ......tohle je otázka asi 5 minut a navíc to budeš mít přesně tak jak budeš potřebovat....
Jinak zajdi třeba do likvidací auto vraků. Například felicie a favorit mají hned vpředu 2-1 svod z tenkostěnně trubky
Jinak zajdi třeba do likvidací auto vraků. Například felicie a favorit mají hned vpředu 2-1 svod z tenkostěnně trubky
Re: Výfukové rozdvojení
Nevím jak u tenkostěných, ale mi co děláme s nerezem na potrbní rozvody pitné a odpadní vody, tak se Y-kus, tzv. kalhotky, vždycky svařují ze dvou kolen, rozřízlých v ose. T-kus je masakr co se týká proudění, jeho koeficient ztrát je exponenciálně jinde. Bojím se že ten tvar neseženeš a když bude dost drahej. Přecijenom ten tvar je trošku někde jinde na výrobu než T-kus nebo koleno, nemluvě o tom kolik se jich prodá..
" www.autowerks.cz "