MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - update + movies :)
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
tak sem si byl vyzvednou baliček na poste
sry za mobil shit quality jen orientacni fotoz ale asi vseci budou vedet vo co gou
zatim doma sedim a koukam na telku ze sedacky nejaky pojezdy k tomu sou ale nevim jestli upravovat tydle co tam sou k temu a nebo to dat na e30tkovy a upravit jim roztec pro sedacky ale sedi se v nich super krasne drzi , lehoucky jako pirko , samotna sedacka se da vzit jednou rukou a hlavne sou sklopný
sry za mobil shit quality jen orientacni fotoz ale asi vseci budou vedet vo co gou
zatim doma sedim a koukam na telku ze sedacky nejaky pojezdy k tomu sou ale nevim jestli upravovat tydle co tam sou k temu a nebo to dat na e30tkovy a upravit jim roztec pro sedacky ale sedi se v nich super krasne drzi , lehoucky jako pirko , samotna sedacka se da vzit jednou rukou a hlavne sou sklopný
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Ty pouzivas tohodle mazla jako daily car ? jinac ta krabice v tom aute, to ma styl
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Daily neeeee ale clovek ma chut se nekdy svezt i do prace , nekdy tam a pak tam auto musi jezdit divat se muzu na fotku ono je to taky hodne droga no
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
MattyX : co to sou zac ty sedacky a na kolik vysly?Nevypadaj zle
Audi Coupe Quattro
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Vypadaj jak z E30 M3 ne, to jsou nejaky kopie? Na kolik vyjde jedna, jsou pekny.......
500 0,9T
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
jj vypadaji jako z M3 což se mi libi vyrobce je JBR , byli ve vyprodeji obe za cenu jedne , za 6 palackych až domů
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
M3 e30 měla "obyč" Sportsitze, tyto sedačky jsou kopie maximálně Recar z EVOII, nebo jen Evolution verze teď nevim a těch je skutečně jen pár.
Jinak to máš pěkné a s tim zinkováním pro Švýcarsko to nebude až to horké spíš se o to někdo pěkně staral a tak to nezrezlo, navíc se ve Švýcarsku nesolí, takže auta jsou tam celkově zachovalejši. Sám mám dovoz ze Švýcar třicu a napadená korozí je pěkně.
Jinak to máš pěkné a s tim zinkováním pro Švýcarsko to nebude až to horké spíš se o to někdo pěkně staral a tak to nezrezlo, navíc se ve Švýcarsku nesolí, takže auta jsou tam celkově zachovalejši. Sám mám dovoz ze Švýcar třicu a napadená korozí je pěkně.
Caducum Miles Divinus
Deo mei, at convecto tenax.
Deo mei, at convecto tenax.
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
jasny mysleno verze EVO SPORT II "obyc" sportsitze tam jsou tedka jako i v "obyc" M3mikin88 píše:M3 e30 měla "obyč" Sportsitze, tyto sedačky jsou kopie maximálně Recar z EVOII, nebo jen Evolution verze teď nevim a těch je skutečně jen pár.
Jinak to máš pěkné a s tim zinkováním pro Švýcarsko to nebude až to horké spíš se o to někdo pěkně staral a tak to nezrezlo, navíc se ve Švýcarsku nesolí, takže auta jsou tam celkově zachovalejši. Sám mám dovoz ze Švýcar třicu a napadená korozí je pěkně.
no s tim svajcem je to takový nejaky vselijaky , i o E36 se tvrdi ze vyvoz ze svajcu byl celopozink kterej se delal az po fejsu standartne , jako pravdou je ze ta kastle je hodne zachovala , tak jak vasa rika kazda trica ma svoji dirku nekde , ja tu svoji porad nemuzu nikde najit... no snad se na to se svareckou nebude muset nejakej ten patek jeste , ale to ze se o to nekdo staral asi na tom neco bude jinak by to byl ohnivak ten cernej Mtech co prodaval "DaBlack" na e30foru , tak ho ma jeden kluk z brna je to taky vyvoz ze svajcu , na fotkach nevypadal tak pekne ale tim ze se o neho nekdo nestaral
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
tak sedačky na svém místě na foto jen spolujezdcova pro porovnání
super posez , pohodlný , v zatačkách brutálně drží , 4bodáky tak moc nepustí tak aspoň nepadam ven
super posez , pohodlný , v zatačkách brutálně drží , 4bodáky tak moc nepustí tak aspoň nepadam ven
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Super! To auto se me libi
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
ježíšek myslí na všechny
jinak fotka sedacek komplet¨:) :
jinak fotka sedacek komplet¨:) :
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
pro švýcarsko byly opravdu E30 pozink kastlemikin88 píše:M3 e30 měla "obyč" Sportsitze, tyto sedačky jsou kopie maximálně Recar z EVOII, nebo jen Evolution verze teď nevim a těch je skutečně jen pár.
Jinak to máš pěkné a s tim zinkováním pro Švýcarsko to nebude až to horké spíš se o to někdo pěkně staral a tak to nezrezlo, navíc se ve Švýcarsku nesolí, takže auta jsou tam celkově zachovalejši. Sám mám dovoz ze Švýcar třicu a napadená korozí je pěkně.
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Nevěřím. Ta moje je ze Švýcar a kolem zinku ani neprojela.BALI píše:pro švýcarsko byly opravdu E30 pozink kastlemikin88 píše:M3 e30 měla "obyč" Sportsitze, tyto sedačky jsou kopie maximálně Recar z EVOII, nebo jen Evolution verze teď nevim a těch je skutečně jen pár.
Jinak to máš pěkné a s tim zinkováním pro Švýcarsko to nebude až to horké spíš se o to někdo pěkně staral a tak to nezrezlo, navíc se ve Švýcarsku nesolí, takže auta jsou tam celkově zachovalejši. Sám mám dovoz ze Švýcar třicu a napadená korozí je pěkně.
Jinak Matty pěkně ji obdarováváš.
Caducum Miles Divinus
Deo mei, at convecto tenax.
Deo mei, at convecto tenax.
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Hele, nekde jsem cetl ze mas podvozek Tatechnicx? jak jsi s nim spokojenej? Je me jasny ze to zadnej TOP podvozek nebude ale jde me o to jestli to funguje, posloucha te to a jestli to vubec tlumi?
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
jj podvozek je tatechnix ... zatim funguje ok , ¨na 17"tkach je to uz celkove tvrdsi , na 14" s profilem 65 je to zase mekky ale za ty penize co se to pohybuje je to super
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
mikin88 píše:Nevěřím. Ta moje je ze Švýcar a kolem zinku ani neprojela.BALI píše:pro švýcarsko byly opravdu E30 pozink kastlemikin88 píše:M3 e30 měla "obyč" Sportsitze, tyto sedačky jsou kopie maximálně Recar z EVOII, nebo jen Evolution verze teď nevim a těch je skutečně jen pár.
Jinak to máš pěkné a s tim zinkováním pro Švýcarsko to nebude až to horké spíš se o to někdo pěkně staral a tak to nezrezlo, navíc se ve Švýcarsku nesolí, takže auta jsou tam celkově zachovalejši. Sám mám dovoz ze Švýcar třicu a napadená korozí je pěkně.
Jinak Matty pěkně ji obdarováváš.
mam e30 z 86 a je pozinkovana
R6 twin turbo + V10 + V12
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
moc hezký...... správnej přístup....... ne žádný patlání spoilerů a pičovin do introše...... Hezký "street race" styl...... jinak mám ix ze svýcarska taky pozink....... ale zub času
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
Dílo zkázy započato
no začalo to ráno nevinně , odpojit celej kardan , aby se s autem dalo jet na lane , jelikoz tam byla hryzla jednicka a provozni rychlost tak 25 km , pracicka neco pred hodku a slo to OK jelikoz vsechno uz bylo jednou povoleny a vymeneny takze pohoda...
odpo odtah na dilnicku , v podstate odstrojeni vseho , hlava venu na generalku pripravena , hromada dílů objednaná jakože komplet těsnění , vodni pumpa termostat atd. pri te prilezitosti kdyz uz ke všemu byl takovej luxusni pristup sem vytahl veci z klimy cca tak 20kg dolu z predku.
sehnaná druhá špajska
jen tak na zkoušku sem zkusil svody nasadit, priruby na blok uplně bezproblemu , filtr taky bez problemu , pristup by k nemu byl ... ale prvni svod je nebezpecne blizko hadice od olejovýho chladice a hlavne ten treti díl jako napojeni ten asi nejde pouzit jeden svody se opira o podlahu a uplne jinak ten dil je naohybanej ! vyfuk necham udelat u cloveka komplet asi (kamošovi to na S38B36 prihodilo 10koní a 30nm na brzdě tak asi do toho pujdu též )
jinak jen nejaky fota z demontaze
Spešl big poděkování patrí maysnerovi a baworovi za velkou pomoc sevším dík moc kluci :!:
no začalo to ráno nevinně , odpojit celej kardan , aby se s autem dalo jet na lane , jelikoz tam byla hryzla jednicka a provozni rychlost tak 25 km , pracicka neco pred hodku a slo to OK jelikoz vsechno uz bylo jednou povoleny a vymeneny takze pohoda...
odpo odtah na dilnicku , v podstate odstrojeni vseho , hlava venu na generalku pripravena , hromada dílů objednaná jakože komplet těsnění , vodni pumpa termostat atd. pri te prilezitosti kdyz uz ke všemu byl takovej luxusni pristup sem vytahl veci z klimy cca tak 20kg dolu z predku.
sehnaná druhá špajska
jen tak na zkoušku sem zkusil svody nasadit, priruby na blok uplně bezproblemu , filtr taky bez problemu , pristup by k nemu byl ... ale prvni svod je nebezpecne blizko hadice od olejovýho chladice a hlavne ten treti díl jako napojeni ten asi nejde pouzit jeden svody se opira o podlahu a uplne jinak ten dil je naohybanej ! vyfuk necham udelat u cloveka komplet asi (kamošovi to na S38B36 prihodilo 10koní a 30nm na brzdě tak asi do toho pujdu též )
jinak jen nejaky fota z demontaze
Spešl big poděkování patrí maysnerovi a baworovi za velkou pomoc sevším dík moc kluci :!:
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
nejak malo mista okolo už
hlava dole , zitra vezu k motorářovi
spodek připravenej k načnutí
Btw: pro ty co se divi co tam jeste dela setrvák tak to je tak když si necháte u někoho vyměnit spojku protože má zvedák a on tam dá oholený šrouby takze ceockem na imbus navarit a pak povolit ... kdyby tam nebyl novej pritlacak a spojka tak na to seru , ale tohodle je moc skoda
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
troška barviček do náprav dorazila
kdyby chtěl někdo též s 10ti procentni slevou noproblemo
kdyby chtěl někdo též s 10ti procentni slevou noproblemo
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
zase nějaká ta korunka upadla z kapsy
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
ještě komplet těsnění na celej motor i gufera na kliku + čepy na nový servo , a do zadu nový kosti stabíku
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
tak tady udělátko na sundání řemeničky
dolu sla jak po masle uplne
načnuto
no a příšla řada na měření
a pak na malou očistu
každopádně ovalita kliky vycházela pokažde 0.002mm což je v normě tudíž na brus nemusí jít ... takže aspoň něco
no pak po přeměření kliky a dopočítaní vůle podle TISu to vychází na origo bíly ložiska což ale stojí docela hafl (7500,- na S50 i m20 stejně kupodivu )ale pokud se dají druhovýroba nová 45,000mm ojniční a 60,000 hlavní tak vůle pro olej bude 0.020 - 0.028 což je podle TISu v normě kde rozpětí je 0.020 - 0.046 když sem na zkoušku zkusil dutinometr tak aktualni vůle na jednom ložisku byla 0.042mm tudíž spíše hraniční hodnota , takže opotřebovaný ložiska , klika naštěstí nee
zitra objedna nejaký origoš díly poslední co zbývají + ložiska a puzzle se začnou skládat zpět
dolu sla jak po masle uplne
načnuto
no a příšla řada na měření
a pak na malou očistu
každopádně ovalita kliky vycházela pokažde 0.002mm což je v normě tudíž na brus nemusí jít ... takže aspoň něco
no pak po přeměření kliky a dopočítaní vůle podle TISu to vychází na origo bíly ložiska což ale stojí docela hafl (7500,- na S50 i m20 stejně kupodivu )ale pokud se dají druhovýroba nová 45,000mm ojniční a 60,000 hlavní tak vůle pro olej bude 0.020 - 0.028 což je podle TISu v normě kde rozpětí je 0.020 - 0.046 když sem na zkoušku zkusil dutinometr tak aktualni vůle na jednom ložisku byla 0.042mm tudíž spíše hraniční hodnota , takže opotřebovaný ložiska , klika naštěstí nee
zitra objedna nejaký origoš díly poslední co zbývají + ložiska a puzzle se začnou skládat zpět
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
další várka dílů ještě příští téden chujoviny z bmw nakonec sem koupil i nový ojniční šrouby za 80kč jeden a je jich 12 aspoň bude klidná duše
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
poslední várka dílů za 4500 těsneníčka a pičoviny , mě by mrdlo 5 procent sleva aspon papírová těsnění + ojniční šrouby , křapky na mtech co se v průběhu roku postráceli , gufirka , pak komplet novy pouzdra na tahla řazení...
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
tvuj zapal a smer kterym se to ubira je naprosto super..jen tak dal
Řídící jednotka mého auta běží na Linuxu, proto má také moje auto pouze dva stavy - Vypnuto a Opravujeme
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
ty ja by som dal trochu zrovnat blok...
lebo okolo tych vodnych kanalov to je uz dost vyzrateeee...
lebo okolo tych vodnych kanalov to je uz dost vyzrateeee...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
no ja uz moc snizovat a rovnat moc nemuzu , uz by to bylo dost pekelne na hrane. musím kouknout na rysku na hlavě , hlavne mam pisty pro nizsi kompresy tak aby si to nedalo pusinku kazdopadne vidis v tom obr problem ? jako rad si necham poradit
E30 325i Coupe M20 DiamantSchwarz M-technic II, BBS RS 601
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: MtXovo Bafo E30 325i Mtechnic II - jak šel čas...
no to je pri tych vodnych kanaloch hlavne na vyfukovej strane dost skorodovane..
aby sa ti nestalo, ze raz to uvarish, a tesnenie pojde ta-het..
pripadne uz teraz by malo problem s tesnostou, aby sa voda nepretlacala do valca..
je lepse skusit po 0,1mm ten blok nechat prebehnut frezov, teraz ked je vonku...
jak potom ked uz bude po pripadnej poruche..
aby sa ti nestalo, ze raz to uvarish, a tesnenie pojde ta-het..
pripadne uz teraz by malo problem s tesnostou, aby sa voda nepretlacala do valca..
je lepse skusit po 0,1mm ten blok nechat prebehnut frezov, teraz ked je vonku...
jak potom ked uz bude po pripadnej poruche..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/