LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Konečně bylo víc času na to, abych s tím trochu pohnul a rozhodil motor.
motor 10.jpg
motor 10.jpg (109.67 KiB) Zobrazeno 3818 x
motor 11.jpg
motor 11.jpg (186.39 KiB) Zobrazeno 3818 x
motor 12.jpg
motor 12.jpg (156.51 KiB) Zobrazeno 3818 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Tak sem se pustil do úpravy panelu budíků, protože mi začíná zlobit podsvícení (vyhřátý a vydrolený plastový uchyty žárovek).

Sehnal sem si kvuli tomu druhý panel, ve kterým nahradím všechny žárovky včetně kontrolek LEDkam, abych už neměl starosti s vyměnou žárovek. Ručičky bych chtěl zkusit nasvítit UV LEDkama, aby mi jakoby svítily samy o sobě bíle. Taky sem ještě přemýšlel, že bych je k tomu stříknul nějakou fosforovou barvou, aby světélkovaly i bez při svícení.

O víkendu sem ten panel potahoval karbonovou folií 3M dinoc, ale na tom panelu to nevypadalo vůbec jako karbon, ale jako obyč gumová folie s texturou, tak sem to zase strhnul a teď hledám, kde bych sehnal karbonovou desku, ze který bych mohl vyříznout masku, kterou pak na ty budíky nalepím. Pár uhlíkových desek sem našel v různých modelářských shopech, ale ty mají většinou malý rozměry, taky sem našel jednu firmu co dělá folie z uhlíku, ale ty se mi ještě neozvali zpátky, tak kdyby jste náhodou někdo o něčem věděl, tak radu určitě uvítám.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Karbonovou desku sem nakonec sehnal u Havel Composites. Cenově se to prakticky vyrovná tomu Dinocu, takže už jí mám objednanou.

Taky sem dneska dokončil rozborku bloku, takže nastává čas na čištění a odmašťování :)
motor 14.jpg
motor 14.jpg (108.02 KiB) Zobrazeno 3621 x
motor 15.jpg
motor 15.jpg (119.43 KiB) Zobrazeno 3621 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Měl bych dva menší dotazy

1) Čím vyčistit spodní strany ventilů od těch nánosů spalin? Můžu to vzít jemným drátěným kotoučkem do dremelu a technickým benzínem, nebo je na to nějaký speiální postupu?

2) Jaký největší výbrus můžu udělat, když mám těsnění pod hlavu cometic o průměru 75,5mm? Je možný tohle těsnění použít i s druhým výbrusem (75,5mm), nebo je potřeba sehnat větší? Další velikost kterou cometic nabízí je 76mm.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od FilipGTti »

ahoj ventyly bych doporucoval cistit stajanova vartacka nebo vrtacka do sveraku do ni ventyl a smirek hrubost 80-120

jinak otazky vybrusu popripade tesneni bych smeroval sem http://www.zitec.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

V Kelly i Elitu sem našel čističe na karburátory http://www.denbraven.cz/produkty/tectane/1160.htm" onclick="window.open(this.href);return false; , který by měly odstraňovat karbonový usazeniny, tak to nejdřív zkusím vzít tí a když to nepůjde, tak to zkusím očistit mechanickou cestou.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od FilipGTti »

ani nezkousej vem to hned mechanickou cestou ver je to rychlejsí praktictejsí a dela to tak kazdy...
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

keby si chcel nieco na cistenie hlinniku..tak mam dobry tip..

aj ked teda...
niektory typ hliniiku ostane krasny leskly, bez znamok oxidacie...
a niektory zosedne, ..ten potom treba este umyt "aktivnou penou" ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

JRD McLAREN: a co je to za přípravek? Hodilo by se mi něco na vyčištění bloku.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

mrkni na kolegov web.. http://www.effectal.eu/index.php?page=s ... t&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
predava profi-auto-cistiacu chemiu ... kuknem tu bandasku co mam v garazi...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Nakonec sem tu hlavu vydrbal čističem na karburátory http://www.denbraven.cz/produkty/tectane/1160.htm" onclick="window.open(this.href);return false; a šlo to až překvapivě dobře. Jen ventily budu muset vzít ještě jednou až je budu vyndavat, aby byly uplně čistý.
motor 16.jpg
motor 16.jpg (186.75 KiB) Zobrazeno 3237 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

V pátek přišly objednaný LEDky, tak sem se pustil do výroby LED žárovek do přístrojovky. Prozatím sem udělal jen náhrady za žárovky kontrolek. Je to udělaný tak, aby LEDky šly z patic vytáhnout stějně jako origo žárovky.
budiky 02.jpg
budiky 02.jpg (108.32 KiB) Zobrazeno 3168 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od remix »

Právě jsem dočetl celý topic, super práce !! :poklona:
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

remix: díky, snažím se

Dneska mi přišly další věci. Manuál boost controller a karbonový desky, tak sem se hned pustil do vyřezávání a vybrušování štítku budíků. Zatím to mám jenom hodně na hrubo, ale vypadá to o poznání líp než, když sem to zkoušel s tím 3M dinocem.
booscontroler 01.jpg
booscontroler 01.jpg (159.51 KiB) Zobrazeno 3058 x
budiky 03.jpg
budiky 03.jpg (194.41 KiB) Zobrazeno 3058 x
budiky 04.jpg
budiky 04.jpg (122.87 KiB) Zobrazeno 3058 x
www.jfperformance.cz

Progresss
Příspěvky: 1018
Registrován: 11 pro 2007 08:46

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Progresss »

Ahoj, prosím tě kde jsi zehnal tu karbonovou desku ? Něco bych chtěl taky vyrobit, ale na netu jsem hledal marně.. Díky

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Ahoj, desku mám od Havel composites. V e-shopu jí nemají, ale když jim napíšeš, tak ti nabídnou co mají zrovna aktuálně k dispozici.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Taboo »

LJay píše:Dneska mi přišly další věci. Manuál boost controller
8)
Kdo potrebuje nejaky EBC si nezaslouzi turbo. :lol:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
BOV
Příspěvky: 93
Registrován: 22 bře 2008 18:55
Bydliště: Kladno

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od BOV »

Taboo píše:
LJay píše:Dneska mi přišly další věci. Manuál boost controller
8)
Kdo potrebuje nejaky MBC si nezaslouzi turbo. :lol:
:D
Audi...:-*

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Taboo »

EBCs are for pussies. :lol:
IQ stylingem nenahradis.

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Karbonový panel budíků už mám hotový.
budiky 05.jpg
budiky 05.jpg (99.05 KiB) Zobrazeno 2811 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Dneska sem dodělal přípravek na demontáž ventilů, tak sem ho hned i otestoval :)
motor 17.jpg
motor 17.jpg (117.87 KiB) Zobrazeno 2724 x
motor 18.jpg
motor 18.jpg (207.78 KiB) Zobrazeno 2724 x
motor 19.jpg
motor 19.jpg (196.09 KiB) Zobrazeno 2724 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Taboo »

Hezky pripravek 8) , ale ty ventily se daji mnohem snadneji a rychleji demontovat behem 1-3 minut (ano, vsech 16) :wink: .
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
lrrh
Příspěvky: 28
Registrován: 13 dub 2010 22:36

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od lrrh »

demontáž je v pohodě, to stačí jen trubka a kladivo, ale zpět to není jen tak... takže aspoň to má připravené na to, jak to bude ládovat zpět...
Naposledy upravil(a) lrrh dne 17 dub 2011 15:48, celkem upraveno 1 x.

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Taboo: fakt to jde takhle rychle, jakej je na to prosím tě postupu?
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Fizzbiker
Příspěvky: 177
Registrován: 14 dub 2011 01:00

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Fizzbiker »

parada projekt.

to sundavani ventilu sem treba ja na CAčku řešil pomocí tyčoviny ktera mela na konci očko na 6ku šroub ten se zasrouboval dycky do zavitu na zamky a na tyčovině kus trubky s vybráníma prez paku zaberes zmacknes nejlip magnetem si vezmes ty pulmesicky a hotovson. zpatky obdoba. vyhazeni vsech ventilu cca 4-5 ninut lip se to dela ve dvou jeden mačka a druhej bere a hazi do kybla nasazeni asi tak 6-7 minut protoze kazdej druhej pulmesicek mi spadl nekam do "moc mimo a hluboko" tak to zdrzuje... ale to je gramlavyma prackama. :cry:

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Fizzbiker: vydíš, to taky není špatnej nápad 8)

Zatím na hrubo podsvícená přístrojovka. Tachometru si nevšímejte. Z něho někdo sundal zadní polarizační vrstvu, takže svítí jak blázen. V autě bude jiný, který bude svítit jako otáčkoměr. Ledkama jsou nasvícený i ručičky přistrojů. Byla to celkem makačka a jen na nasvícení ruček padlo 10 LEDek, ale vypadá to celkem dobře.
budiky 06.jpg
budiky 06.jpg (93.02 KiB) Zobrazeno 2395 x
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od LJay »

Takhle vypadá hotová přístrojovka. Škoda, že céro má ručky nasvěcovaný zhora, protože kdyby byly nasvěcovaný ze zadu, tak by to vypadalo o dost líp, než když červený světlo co nasvětluje ručičky dopadá i na přístroje. Pomalu začínám přemýšlet nad tím, že bych to zkusil předělat :)
budiky 08.jpg
budiky 08.jpg (151.14 KiB) Zobrazeno 2324 x
budiky 09.jpg
budiky 09.jpg (84.81 KiB) Zobrazeno 2324 x
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Taboo »

LJay píše:Taboo: fakt to jde takhle rychle, jakej je na to prosím tě postupu?
My pouzivame $30 pripravek od Lisle jak k demontazi, tak k instalaci:
http://www.youtube.com/watch?v=4y6fEL73hzY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=KR2dKP5sC0M" onclick="window.open(this.href);return false;
Pokud mame potrebu sundat pruziny s hlavou na motoru (treba jen k vymene samotnych pruzin, tesneni driku ventilu, etc.), tak pouzivame vetsinou pripravek vlastni vyroby, podobny od Blue Point (na principu paky):
http://i17.photobucket.com/albums/b70/p ... ressor.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nas pripravek ma ale ty paky na obe strany od te stedni kulate tyce, takze bez zmeny jeho polohy vzdy muzeme sundat pruziny jak ze saciho, tak z opozicniho vyfukoveho ventilu. Tu opozicni stranu te paky (ktera je ve vzuchu) vzdy jen (po ztlaceni) podlozime kusem hlinikove podpery (jejiz horni konec zapada do drazky v te pace) tak, aby drzel tu stranu, na ktere pracujeme, ztlacenou (a nebylo tak k demontazi anebo instalaci zamku zapotrebi dvou lidi). Samozrejme, ty C-clamp style kompresory pouzivame nekdy take, ale ne ty se zavity. Ja mam nejradeji ten nas Blue Point style kompresor, protoze k te stredni pace mame delsi nasadu a s ni to ztlaceni tech pruzin vyzaduje jen velice malo sily... :wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

pripravok od Lisle je v mojom pripade nepouzitelniy...inak je to fasa vec,
polmesiaciky udrzi vo vnutry pripravku pruzinka podobna ako je ta na gufere...
ja musim pouzit paku a magnet.. http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6756.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: LJay - CRX ED9 turbo

Příspěvek od Taboo »

JRD McLAREN píše:pripravok od Lisle je v mojom pripade nepouzitelniy...inak je to fasa vec
My ten originalni Lisle pouzivame vetsinou pouze na Hondy, ale vyrobili jsme si i nekolik jinych verzi... Pokud najdes vhodny kulaty magnet se stredni dirou (ktera musi byt vetsi, nez drik ventilu + zamky), tak je to pomerne jednoduche vyrobit. Ja to zkusim trochu popsat - i presto, ze nacrtek by byl lepsi... Vpodstate zacneme kusem hlinikove kulatiny (anebo trubky), jejiz vnejsi prumer upravime na prumer tech retainers (misek) a vnitrni na vnejsi prumer pouzitych magnetu. Ty magnety (anebo magnet - pokud je dostatecne vysoky) opatrne nalisujeme do te trubky tak, aby spodni hrana toho nejspodnejsiho magnetu byla o neco vyse, nez spodni hrana te trubky (aby ten magnet netlacil na ten retainer, ale tlacila ne nej pouze ta trubka). Pote vysoustruzime (opet z hliniku) pist, ktery ma horni cast stejneho prumeru, jako vnitrni prumer te trubky a jeho spodni cast ma drik stejneho prumeru, jako vnitrni prumer diry toho magnetu. Ten pist (jeho horni cast) je oddelen od toho magnetu slabou pruzinou. Horni hrana toho pistu a horni hrana te trubky jsou zakonceny tak, ze spodni hrana driku toho pistu je ulozena trochu pod horni hranou diry toho magnetu. Na konec te trubky pote dame volnejsi viko. Ten drik toho pistu soucasne slouzi coby "stop" a vzdalenost od jeho spodni hrany ke spodni hrane te trubky urcuje, jak daleko lze tu pruzinu ventilu ztlacit (nez drik ventilu narazi na drik toho pistu). Ta operace pote probiha takto: Tou trubkou s nasazenym vikem ztlacime pruzinu ventilu, zamky se nalepi na ten vnitrni magnet, po uvolneni te pruziny ventilu a vyndani toho pripravku z hlavy sundame jeho viko, ztlacime ten pist a jeho drik vytlaci z toho magnetu ty zamky. Viko dame nazpet a jdeme na dalsi ventil. Samozrejme, ta trubka a pist musi byt z nemagnetickeho materialu. Ono to jde velice rychle, 5 sekund jeden ventil.... Jde jen o to najit vhodny magnet (anebo magnety). Pokud nemuzes najit vhodne magnety, tak na jejich misto muzes pouzit kus vhodne ocele (trubky) a tu dodatecne zmagnetizovat. :wink:
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Projekty“