LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Konečně bylo víc času na to, abych s tím trochu pohnul a rozhodil motor.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Tak sem se pustil do úpravy panelu budíků, protože mi začíná zlobit podsvícení (vyhřátý a vydrolený plastový uchyty žárovek).
Sehnal sem si kvuli tomu druhý panel, ve kterým nahradím všechny žárovky včetně kontrolek LEDkam, abych už neměl starosti s vyměnou žárovek. Ručičky bych chtěl zkusit nasvítit UV LEDkama, aby mi jakoby svítily samy o sobě bíle. Taky sem ještě přemýšlel, že bych je k tomu stříknul nějakou fosforovou barvou, aby světélkovaly i bez při svícení.
O víkendu sem ten panel potahoval karbonovou folií 3M dinoc, ale na tom panelu to nevypadalo vůbec jako karbon, ale jako obyč gumová folie s texturou, tak sem to zase strhnul a teď hledám, kde bych sehnal karbonovou desku, ze který bych mohl vyříznout masku, kterou pak na ty budíky nalepím. Pár uhlíkových desek sem našel v různých modelářských shopech, ale ty mají většinou malý rozměry, taky sem našel jednu firmu co dělá folie z uhlíku, ale ty se mi ještě neozvali zpátky, tak kdyby jste náhodou někdo o něčem věděl, tak radu určitě uvítám.
Sehnal sem si kvuli tomu druhý panel, ve kterým nahradím všechny žárovky včetně kontrolek LEDkam, abych už neměl starosti s vyměnou žárovek. Ručičky bych chtěl zkusit nasvítit UV LEDkama, aby mi jakoby svítily samy o sobě bíle. Taky sem ještě přemýšlel, že bych je k tomu stříknul nějakou fosforovou barvou, aby světélkovaly i bez při svícení.
O víkendu sem ten panel potahoval karbonovou folií 3M dinoc, ale na tom panelu to nevypadalo vůbec jako karbon, ale jako obyč gumová folie s texturou, tak sem to zase strhnul a teď hledám, kde bych sehnal karbonovou desku, ze který bych mohl vyříznout masku, kterou pak na ty budíky nalepím. Pár uhlíkových desek sem našel v různých modelářských shopech, ale ty mají většinou malý rozměry, taky sem našel jednu firmu co dělá folie z uhlíku, ale ty se mi ještě neozvali zpátky, tak kdyby jste náhodou někdo o něčem věděl, tak radu určitě uvítám.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Karbonovou desku sem nakonec sehnal u Havel Composites. Cenově se to prakticky vyrovná tomu Dinocu, takže už jí mám objednanou.
Taky sem dneska dokončil rozborku bloku, takže nastává čas na čištění a odmašťování
Taky sem dneska dokončil rozborku bloku, takže nastává čas na čištění a odmašťování

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Měl bych dva menší dotazy
1) Čím vyčistit spodní strany ventilů od těch nánosů spalin? Můžu to vzít jemným drátěným kotoučkem do dremelu a technickým benzínem, nebo je na to nějaký speiální postupu?
2) Jaký největší výbrus můžu udělat, když mám těsnění pod hlavu cometic o průměru 75,5mm? Je možný tohle těsnění použít i s druhým výbrusem (75,5mm), nebo je potřeba sehnat větší? Další velikost kterou cometic nabízí je 76mm.
1) Čím vyčistit spodní strany ventilů od těch nánosů spalin? Můžu to vzít jemným drátěným kotoučkem do dremelu a technickým benzínem, nebo je na to nějaký speiální postupu?
2) Jaký největší výbrus můžu udělat, když mám těsnění pod hlavu cometic o průměru 75,5mm? Je možný tohle těsnění použít i s druhým výbrusem (75,5mm), nebo je potřeba sehnat větší? Další velikost kterou cometic nabízí je 76mm.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
ahoj ventyly bych doporucoval cistit stajanova vartacka nebo vrtacka do sveraku do ni ventyl a smirek hrubost 80-120
jinak otazky vybrusu popripade tesneni bych smeroval sem http://www.zitec.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak otazky vybrusu popripade tesneni bych smeroval sem http://www.zitec.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: LJay - CRX ED9 turbo
V Kelly i Elitu sem našel čističe na karburátory http://www.denbraven.cz/produkty/tectane/1160.htm" onclick="window.open(this.href);return false; , který by měly odstraňovat karbonový usazeniny, tak to nejdřív zkusím vzít tí a když to nepůjde, tak to zkusím očistit mechanickou cestou.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
ani nezkousej vem to hned mechanickou cestou ver je to rychlejsí praktictejsí a dela to tak kazdy...
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
keby si chcel nieco na cistenie hlinniku..tak mam dobry tip..
aj ked teda...
niektory typ hliniiku ostane krasny leskly, bez znamok oxidacie...
a niektory zosedne, ..ten potom treba este umyt "aktivnou penou" ...
aj ked teda...
niektory typ hliniiku ostane krasny leskly, bez znamok oxidacie...
a niektory zosedne, ..ten potom treba este umyt "aktivnou penou" ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo
JRD McLAREN: a co je to za přípravek? Hodilo by se mi něco na vyčištění bloku.
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
mrkni na kolegov web.. http://www.effectal.eu/index.php?page=s ... t&Itemid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
predava profi-auto-cistiacu chemiu ... kuknem tu bandasku co mam v garazi...
predava profi-auto-cistiacu chemiu ... kuknem tu bandasku co mam v garazi...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Nakonec sem tu hlavu vydrbal čističem na karburátory http://www.denbraven.cz/produkty/tectane/1160.htm" onclick="window.open(this.href);return false; a šlo to až překvapivě dobře. Jen ventily budu muset vzít ještě jednou až je budu vyndavat, aby byly uplně čistý.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
V pátek přišly objednaný LEDky, tak sem se pustil do výroby LED žárovek do přístrojovky. Prozatím sem udělal jen náhrady za žárovky kontrolek. Je to udělaný tak, aby LEDky šly z patic vytáhnout stějně jako origo žárovky.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Právě jsem dočetl celý topic, super práce !! 

..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Re: LJay - CRX ED9 turbo
remix: díky, snažím se
Dneska mi přišly další věci. Manuál boost controller a karbonový desky, tak sem se hned pustil do vyřezávání a vybrušování štítku budíků. Zatím to mám jenom hodně na hrubo, ale vypadá to o poznání líp než, když sem to zkoušel s tím 3M dinocem.
Dneska mi přišly další věci. Manuál boost controller a karbonový desky, tak sem se hned pustil do vyřezávání a vybrušování štítku budíků. Zatím to mám jenom hodně na hrubo, ale vypadá to o poznání líp než, když sem to zkoušel s tím 3M dinocem.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Ahoj, prosím tě kde jsi zehnal tu karbonovou desku ? Něco bych chtěl taky vyrobit, ale na netu jsem hledal marně.. Díky
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Ahoj, desku mám od Havel composites. V e-shopu jí nemají, ale když jim napíšeš, tak ti nabídnou co mají zrovna aktuálně k dispozici.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
LJay píše:Dneska mi přišly další věci. Manuál boost controller

Kdo potrebuje nejaky EBC si nezaslouzi turbo.

IQ stylingem nenahradis.
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Taboo píše:LJay píše:Dneska mi přišly další věci. Manuál boost controller![]()
Kdo potrebuje nejaky MBC si nezaslouzi turbo.

Audi...:-*
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Dneska sem dodělal přípravek na demontáž ventilů, tak sem ho hned i otestoval 

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Hezky pripravek
, ale ty ventily se daji mnohem snadneji a rychleji demontovat behem 1-3 minut (ano, vsech 16)
.


IQ stylingem nenahradis.
Re: LJay - CRX ED9 turbo
demontáž je v pohodě, to stačí jen trubka a kladivo, ale zpět to není jen tak... takže aspoň to má připravené na to, jak to bude ládovat zpět...
Naposledy upravil(a) lrrh dne 17 dub 2011 15:48, celkem upraveno 1 x.
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Taboo: fakt to jde takhle rychle, jakej je na to prosím tě postupu?
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
parada projekt.
to sundavani ventilu sem treba ja na CAčku řešil pomocí tyčoviny ktera mela na konci očko na 6ku šroub ten se zasrouboval dycky do zavitu na zamky a na tyčovině kus trubky s vybráníma prez paku zaberes zmacknes nejlip magnetem si vezmes ty pulmesicky a hotovson. zpatky obdoba. vyhazeni vsech ventilu cca 4-5 ninut lip se to dela ve dvou jeden mačka a druhej bere a hazi do kybla nasazeni asi tak 6-7 minut protoze kazdej druhej pulmesicek mi spadl nekam do "moc mimo a hluboko" tak to zdrzuje... ale to je gramlavyma prackama.
to sundavani ventilu sem treba ja na CAčku řešil pomocí tyčoviny ktera mela na konci očko na 6ku šroub ten se zasrouboval dycky do zavitu na zamky a na tyčovině kus trubky s vybráníma prez paku zaberes zmacknes nejlip magnetem si vezmes ty pulmesicky a hotovson. zpatky obdoba. vyhazeni vsech ventilu cca 4-5 ninut lip se to dela ve dvou jeden mačka a druhej bere a hazi do kybla nasazeni asi tak 6-7 minut protoze kazdej druhej pulmesicek mi spadl nekam do "moc mimo a hluboko" tak to zdrzuje... ale to je gramlavyma prackama.

Re: LJay - CRX ED9 turbo
Fizzbiker: vydíš, to taky není špatnej nápad
Zatím na hrubo podsvícená přístrojovka. Tachometru si nevšímejte. Z něho někdo sundal zadní polarizační vrstvu, takže svítí jak blázen. V autě bude jiný, který bude svítit jako otáčkoměr. Ledkama jsou nasvícený i ručičky přistrojů. Byla to celkem makačka a jen na nasvícení ruček padlo 10 LEDek, ale vypadá to celkem dobře.

Zatím na hrubo podsvícená přístrojovka. Tachometru si nevšímejte. Z něho někdo sundal zadní polarizační vrstvu, takže svítí jak blázen. V autě bude jiný, který bude svítit jako otáčkoměr. Ledkama jsou nasvícený i ručičky přistrojů. Byla to celkem makačka a jen na nasvícení ruček padlo 10 LEDek, ale vypadá to celkem dobře.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
Takhle vypadá hotová přístrojovka. Škoda, že céro má ručky nasvěcovaný zhora, protože kdyby byly nasvěcovaný ze zadu, tak by to vypadalo o dost líp, než když červený světlo co nasvětluje ručičky dopadá i na přístroje. Pomalu začínám přemýšlet nad tím, že bych to zkusil předělat 

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo
My pouzivame $30 pripravek od Lisle jak k demontazi, tak k instalaci:LJay píše:Taboo: fakt to jde takhle rychle, jakej je na to prosím tě postupu?
http://www.youtube.com/watch?v=4y6fEL73hzY" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=KR2dKP5sC0M" onclick="window.open(this.href);return false;
Pokud mame potrebu sundat pruziny s hlavou na motoru (treba jen k vymene samotnych pruzin, tesneni driku ventilu, etc.), tak pouzivame vetsinou pripravek vlastni vyroby, podobny od Blue Point (na principu paky):
http://i17.photobucket.com/albums/b70/p ... ressor.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nas pripravek ma ale ty paky na obe strany od te stedni kulate tyce, takze bez zmeny jeho polohy vzdy muzeme sundat pruziny jak ze saciho, tak z opozicniho vyfukoveho ventilu. Tu opozicni stranu te paky (ktera je ve vzuchu) vzdy jen (po ztlaceni) podlozime kusem hlinikove podpery (jejiz horni konec zapada do drazky v te pace) tak, aby drzel tu stranu, na ktere pracujeme, ztlacenou (a nebylo tak k demontazi anebo instalaci zamku zapotrebi dvou lidi). Samozrejme, ty C-clamp style kompresory pouzivame nekdy take, ale ne ty se zavity. Ja mam nejradeji ten nas Blue Point style kompresor, protoze k te stredni pace mame delsi nasadu a s ni to ztlaceni tech pruzin vyzaduje jen velice malo sily...

IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo
pripravok od Lisle je v mojom pripade nepouzitelniy...inak je to fasa vec,
polmesiaciky udrzi vo vnutry pripravku pruzinka podobna ako je ta na gufere...
ja musim pouzit paku a magnet.. http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6756.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
polmesiaciky udrzi vo vnutry pripravku pruzinka podobna ako je ta na gufere...
ja musim pouzit paku a magnet.. http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6756.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay - CRX ED9 turbo
My ten originalni Lisle pouzivame vetsinou pouze na Hondy, ale vyrobili jsme si i nekolik jinych verzi... Pokud najdes vhodny kulaty magnet se stredni dirou (ktera musi byt vetsi, nez drik ventilu + zamky), tak je to pomerne jednoduche vyrobit. Ja to zkusim trochu popsat - i presto, ze nacrtek by byl lepsi... Vpodstate zacneme kusem hlinikove kulatiny (anebo trubky), jejiz vnejsi prumer upravime na prumer tech retainers (misek) a vnitrni na vnejsi prumer pouzitych magnetu. Ty magnety (anebo magnet - pokud je dostatecne vysoky) opatrne nalisujeme do te trubky tak, aby spodni hrana toho nejspodnejsiho magnetu byla o neco vyse, nez spodni hrana te trubky (aby ten magnet netlacil na ten retainer, ale tlacila ne nej pouze ta trubka). Pote vysoustruzime (opet z hliniku) pist, ktery ma horni cast stejneho prumeru, jako vnitrni prumer te trubky a jeho spodni cast ma drik stejneho prumeru, jako vnitrni prumer diry toho magnetu. Ten pist (jeho horni cast) je oddelen od toho magnetu slabou pruzinou. Horni hrana toho pistu a horni hrana te trubky jsou zakonceny tak, ze spodni hrana driku toho pistu je ulozena trochu pod horni hranou diry toho magnetu. Na konec te trubky pote dame volnejsi viko. Ten drik toho pistu soucasne slouzi coby "stop" a vzdalenost od jeho spodni hrany ke spodni hrane te trubky urcuje, jak daleko lze tu pruzinu ventilu ztlacit (nez drik ventilu narazi na drik toho pistu). Ta operace pote probiha takto: Tou trubkou s nasazenym vikem ztlacime pruzinu ventilu, zamky se nalepi na ten vnitrni magnet, po uvolneni te pruziny ventilu a vyndani toho pripravku z hlavy sundame jeho viko, ztlacime ten pist a jeho drik vytlaci z toho magnetu ty zamky. Viko dame nazpet a jdeme na dalsi ventil. Samozrejme, ta trubka a pist musi byt z nemagnetickeho materialu. Ono to jde velice rychle, 5 sekund jeden ventil.... Jde jen o to najit vhodny magnet (anebo magnety). Pokud nemuzes najit vhodne magnety, tak na jejich misto muzes pouzit kus vhodne ocele (trubky) a tu dodatecne zmagnetizovat.JRD McLAREN píše:pripravok od Lisle je v mojom pripade nepouzitelniy...inak je to fasa vec

IQ stylingem nenahradis.