Snížení podvozku a odklon kol do A
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Snížení podvozku a odklon kol do A
Nevím do jaké sekce to dát,ale se stylingem to asi nic společného nemá.Koupil jsem snížené pružiny na můj automobil cca 30mm snížení oproti sérii (chápu,že komplet podvozek je super, ale bohužel na můj typ vozu se pohybuje okolo 15tisíc korun a to můj rozpočet nedá).Po instalaci a snížení se mi už pouhým okem zdálo, že hlavně zadní náprava se rozcapila mírně do tvaru A, teď jsem byl v pneuservise měnit gumy a na zadní nápravě je vnitřek gumy zhoblovaný a zbytek dobrý, takže se mi asi nějak gumy sjíždí. Může to být způsobeno tím snížením a nebo to s tím nemá co dělat? Myslím, že jsem o tom někde četl. Jsem lajk v technice, tak se ptám co s tím?Udělat geometrii,sbíhavost nebo něco jiného?Díky za pomoc a omlouvám se za asi pro vás stupidní dotaz.
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
stupidni dotaz... co mas za auto ????
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
geometrie a porizeni excentrickych sroubu...
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
Určitě základní info - jaké je to auto. Jinak samozřejmě seřídit odklony, tedy pokut to u Tvého auta jde.
Nafta & benzín
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
omlouvám se MAZDA 3 rok 2005
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
poradí někdo?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
aj nejaka ta fotka konstrukcie zadnej napravy by pomohla..
ale jedine co sa da robit.. je:
1, - vratit tam povodne pruziny
2, - upravit odklon skratenim spodnych ramien, prip. pouzitie excentrickych srubov
3, - upravit odklon posunitum hornych ulozeni tlmicov "smerom od seba"
ci su posledne dve moznosti preveditelne na tvojom aute netusim ....
EDITED:
pokial mash takuto zadnu napravu:
http://www.jimellismazdaparts.com/showA ... archString" onclick="window.open(this.href);return false;
tak znizovanie bol velmi zly napad...
ale jedine co sa da robit.. je:
1, - vratit tam povodne pruziny
2, - upravit odklon skratenim spodnych ramien, prip. pouzitie excentrickych srubov
3, - upravit odklon posunitum hornych ulozeni tlmicov "smerom od seba"
ci su posledne dve moznosti preveditelne na tvojom aute netusim ....
EDITED:
pokial mash takuto zadnu napravu:
http://www.jimellismazdaparts.com/showA ... archString" onclick="window.open(this.href);return false;
tak znizovanie bol velmi zly napad...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
Ano,tuto nápravu mám. Nerozumím tomu,ty kratší pružiny mohou mít za důsledek takhle rozhozenou geometrii,že se mi sjíždí vnitřní půlka pneu.Má to s tím tedy souvislost?Má to tedy nějaké řešení?JRD McLAREN píše:aj nejaka ta fotka konstrukcie zadnej napravy by pomohla..
ale jedine co sa da robit.. je:
1, - vratit tam povodne pruziny
2, - upravit odklon skratenim spodnych ramien, prip. pouzitie excentrickych srubov
3, - upravit odklon posunitum hornych ulozeni tlmicov "smerom od seba"
ci su posledne dve moznosti preveditelne na tvojom aute netusim ....
EDITED:
pokial mash takuto zadnu napravu:
http://www.jimellismazdaparts.com/showA ... archString" onclick="window.open(this.href);return false;
tak znizovanie bol velmi zly napad...
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
samo že tim rohodiš všechno .. čim niž tim bude kolo dělat vetší A
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
Má,vrat originalyLH13 píše:Má to tedy nějaké řešení?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- Mirek-200sx
- Příspěvky: 858
- Registrován: 18 kvě 2006 16:42
- Bydliště: Brno
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
ano snizeni ma za nasledek rozhozeni geometrie
ano jsou ruzne zpusoby jak to resit
Osobne jsem to u nissana vyresil nakupem zavodnich tehlic ktere jsou na to uzpusobeny. Musis zjistit co se na tve auto prodava, popripade projit zahranicni fora jak to tam resi (stavitela ramena, excentry, jine tehlice, uprava tehlic atd). Ale obavam se ze se dostanes na castky ktere pro tebe nebudou prijatelne...ja mam v podvozku nekolik desitek tisic.....
Zalezi jak moc to mas rozhozeny, urcite by nebylo na skodu zajet nekam na geometrii, oni nekdy i poradi ktera cast je spatne naklonena a je treba ji predelat...
http://www.netboxhub.net/200sx/Projekt2 ... C02579.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.netboxhub.net/200sx/Projekt2 ... C02577.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT: jeste rozdil mezi zavodni tehlici a serii
http://www.netboxhub.net/200sx/Projekt2 ... C02458.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
ano jsou ruzne zpusoby jak to resit
Osobne jsem to u nissana vyresil nakupem zavodnich tehlic ktere jsou na to uzpusobeny. Musis zjistit co se na tve auto prodava, popripade projit zahranicni fora jak to tam resi (stavitela ramena, excentry, jine tehlice, uprava tehlic atd). Ale obavam se ze se dostanes na castky ktere pro tebe nebudou prijatelne...ja mam v podvozku nekolik desitek tisic.....
Zalezi jak moc to mas rozhozeny, urcite by nebylo na skodu zajet nekam na geometrii, oni nekdy i poradi ktera cast je spatne naklonena a je treba ji predelat...
http://www.netboxhub.net/200sx/Projekt2 ... C02579.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.netboxhub.net/200sx/Projekt2 ... C02577.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT: jeste rozdil mezi zavodni tehlici a serii
http://www.netboxhub.net/200sx/Projekt2 ... C02458.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Mirek-200sx dne 06 čer 2011 23:08, celkem upraveno 1 x.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
prvne zajed do na geometrii, pak uvidis jestli to jde seridit (je tam serizovaci sroub) a nebo nejde.
pro predstavu: tu je s -40 na 18" kolech
pro predstavu: tu je s -40 na 18" kolech
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
..jo..
a pro predstavu, sa hybeme niekde okolo 25-30tCZK za upravu podvozku/napravy
pri tom znizovani to bolo podobne aj na G4, kde vsetci kupovali tlmice a struny z A-TT (predne)
a aj napriek tomu sa vsetci divili, ze maju kola do A, a na okruhoch nemaju take dobre casy, (ako ostatny)
ten cca 1cm rozdielu na tehlici medzi G4 a A-TT si ale vsimol iba jeden z nich..
EDITED: G4 GTI ma (uz v serii) to iste co A-TT..
a pro predstavu, sa hybeme niekde okolo 25-30tCZK za upravu podvozku/napravy
pri tom znizovani to bolo podobne aj na G4, kde vsetci kupovali tlmice a struny z A-TT (predne)
a aj napriek tomu sa vsetci divili, ze maju kola do A, a na okruhoch nemaju take dobre casy, (ako ostatny)
ten cca 1cm rozdielu na tehlici medzi G4 a A-TT si ale vsimol iba jeden z nich..
EDITED: G4 GTI ma (uz v serii) to iste co A-TT..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
obnovím toto mrtvé téma s rychlým dotazem.
Jak moc rozhodím geometrii, výslednice sil působící na čepy apod, pérování tlumičů pokud nasadím průžiny s deklarovaným snížením 3cm?
jen dodám že přední náprava je mcpherson s trojuhelníkovým rameny a zadní ve tvaru H s torzní tyčkou.
Jak moc rozhodím geometrii, výslednice sil působící na čepy apod, pérování tlumičů pokud nasadím průžiny s deklarovaným snížením 3cm?
jen dodám že přední náprava je mcpherson s trojuhelníkovým rameny a zadní ve tvaru H s torzní tyčkou.
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
zadní určo to nerozhodí, protože je to vlečná náprava s pevnou geometrií (jestli se pletu tak se omlouvám) a přední budou mít určitě malý "A", ale jak píšou výše, záleží na autě jestli to půjde seřídit nebo ne...
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:32, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Snížení podvozku a odklon kol do A
díki moc.