kadett turbo
Re: kadett turbo
muj má najeto 27.000 ale nevim kolikrát už byl ten tacháč přetočenej nebo ztočenej. Ale vlastně ten motor je teprv zajetej
aktual: Omega C 2,2i kombi
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
spící auta 2x monza A, 1x senátor A, Ford Escort cabrio RS 2000
Re: kadett turbo
tu jde opravdu videt jak ti lidi s nemeckyma VEHYKLAMA breci
Pořádek je pro blbce, inteligent ovládá chaos!
Re: kadett turbo
To jo, pláčeme, že si taky nemůžeme dovolit japonské auta... ty jsou jen pro lidi na úrovni
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: kadett turbo
ono co si budeme povídat opel by to zacházení asi nepřežil (nic proti oplům)
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Re: kadett turbo
Spíš to bude tím, že Opel takové auta prakticky nedělá
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: kadett turbo
co vim tak fronteru a monterey, ale ani jedno není pickup no
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: kadett turbo
Nj, ale to je oboje převlečené Isuzu.... a vyráběl se i pickup - Opel Campo
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: kadett turbo
jo to je takovej ten nissan king cab s jiným logem?:D
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Re: kadett turbo
Dobrman píše:tu jde opravdu videt jak ti lidi s nemeckyma VEHYKLAMA breci
sorry mám japonce i Opela a nemůžu si stěžovat ani na jedno z těch aut...to že máš, tušim, 200 SX ti přeji, taky jsem ho chtěl, ale taky to není nad-auto...Výběr auta je každého osobní věc, každého k tomu vedou jiné důvody a tyhle kecy už mně fakt nějak nebaví (pokud to není jenom nevinný rýpání)
in loving memory of http://moje.auto.cz/Pustil/oplis.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Mazda 323 BG GT - weekend car
Mazda RX-7 FC - new project
Re: kadett turbo
zpet k tematu:
oturbit mužes samozrejme cokoliv zacni tim ze si zmeris komprese protoze pokud ti to nedrzi a přifoukneš to motor ti dole zaklepe jednoduše proto ze se ti bude tlakovat blok. pokud chces vylozene low-price projekt chce to nejaky maly turbo a foukat 0,3 max 0,4 bar a nemusis stim prakticky nic delat jen si orietacne zmerit AFR jestli striky zvladaji, samozrejme k tomu to chce open sání a minimalne CATout.
pokud to chces resit nejak vic tak se priprav na sumu kome 50t a vic a spoj to s generalkou motoru minimalne krouzky atd kdyz budes chtit fooukat vic tak orvovnana palice blok lepsi tesneni mozna (spis ano) lepší štefty atd atd.... urcite to nebude plug and play... jinak oturbeni atmosfery je nejrychlejsi cesta k vykonu. ale bud to nesmis prehnat a nebo o tomu music neco vedet... nejlepe obojí... urcite se nevyhles nejakemu testovani a zkoušení.
oturbit mužes samozrejme cokoliv zacni tim ze si zmeris komprese protoze pokud ti to nedrzi a přifoukneš to motor ti dole zaklepe jednoduše proto ze se ti bude tlakovat blok. pokud chces vylozene low-price projekt chce to nejaky maly turbo a foukat 0,3 max 0,4 bar a nemusis stim prakticky nic delat jen si orietacne zmerit AFR jestli striky zvladaji, samozrejme k tomu to chce open sání a minimalne CATout.
pokud to chces resit nejak vic tak se priprav na sumu kome 50t a vic a spoj to s generalkou motoru minimalne krouzky atd kdyz budes chtit fooukat vic tak orvovnana palice blok lepsi tesneni mozna (spis ano) lepší štefty atd atd.... urcite to nebude plug and play... jinak oturbeni atmosfery je nejrychlejsi cesta k vykonu. ale bud to nesmis prehnat a nebo o tomu music neco vedet... nejlepe obojí... urcite se nevyhles nejakemu testovani a zkoušení.
Re: kadett turbo
no a kolik by ten motor mohl vydržet tak 50-60 tisíc?
Re: kadett turbo
výdrž záleží na stavu jednotlivých internals v tom motoru, pokud to je motor,který má v pořádku tlak oleje,komprese ve válcích,má dobrý ložiska,tak bude jezdit bez problému dál,ale pokud je na něčem vůle a ty na ten píst zatlačíš větší silou při přeplnování,tak nemusí najezdit ani 1000km.. vše za předpokladu dobré AFR.
jinak taky nechápu proč se někdo piplá z atmosferickým oplem,když je spousta dalších aut ,dnes za směšný ceny,které jsou přeplnované z továrny,stačí je dát do pucu za cenu toho,co stejně nasypeš do té přestavby at chceš nebo ne..akorát s tím rozdílem, že potenciál k hraní u toho továrního turba začne tam,kde ty s tím oplem zkončíš.
já bych doporučil vyměnit motor za C20LET.. osvěčený swap na který bude na internetu hromada návodů a rad.
a japonec nakonec..ano,nakonec to nejlepší..
jinak taky nechápu proč se někdo piplá z atmosferickým oplem,když je spousta dalších aut ,dnes za směšný ceny,které jsou přeplnované z továrny,stačí je dát do pucu za cenu toho,co stejně nasypeš do té přestavby at chceš nebo ne..akorát s tím rozdílem, že potenciál k hraní u toho továrního turba začne tam,kde ty s tím oplem zkončíš.
já bych doporučil vyměnit motor za C20LET.. osvěčený swap na který bude na internetu hromada návodů a rad.
a japonec nakonec..ano,nakonec to nejlepší..
Re: kadett turbo
a v cechach je minimalne 500 000 felicii, co maji natoceno pres mega... ale vzhledem k tomu, ze jsou po 10. majitely, tak maji najeto jen krasnych 129 000 km a samozdrejmne taky bez GOgsi22 píše:Můj má najeto 294.000 a taky pochybuji že má udělanou generálku
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: kadett turbo
je to jenom rýpání nic jinyho v tom nehledejPustil píše:Dobrman píše:tu jde opravdu videt jak ti lidi s nemeckyma VEHYKLAMA breci
sorry mám japonce i Opela a nemůžu si stěžovat ani na jedno z těch aut...to že máš, tušim, 200 SX ti přeji, taky jsem ho chtěl, ale taky to není nad-auto...Výběr auta je každého osobní věc, každého k tomu vedou jiné důvody a tyhle kecy už mně fakt nějak nebaví (pokud to není jenom nevinný rýpání)
Pořádek je pro blbce, inteligent ovládá chaos!