
Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
S ceho dat cerpadlo na dva karburatory?Kolik ma takovy cerpadlo tlacit?Je treba udelat nejaky prepady zpet do nadrze?Je to na motor TATRA 3,5 V8 2x skodovacke karburatory. nemel treba favorit,nebo stary feldy s karbecem elektricky cerpadlo?Diky 

ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
čerpadlo Facet 

Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
Nemel, je tam mechanicky, pohaneny excentrem od vacky. Elektricky mely az jednobody.FubuTomas píše:nemel treba favorit,nebo stary feldy s karbecem elektricky cerpadlo?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
kup facet a budeš mít klid...
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
Jde o to pouzit neco za rozumnej peniz... z neceho co melo nejaky nizkotlaky cerpadlo.... kupovat do tohohle novy cerpadlo za cca 2tis a vys nema smysl.... z ceho pouzit? 

ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
felda ma silnejsi cerpadlo, nez favo. zkus ho a uvidis. to je i muj plan do PP.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) 

- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
Jak tohle ale resit,mam tu Opelacky cerpadlo,ale to tlaci cca 3bar... coz je hrozne moc,myslim ze by to pretlacilo jehlu v plovakovy komore... jediny co me napadlo tam udelat prepad zpet do nadrze a nechat ho naplno pruchodnej,kdyz to nebude stihat dodavat palivo,tak tam dat nejakej skrtici ventil,kterej priskrcovat a zkouset... jinak nevim teda
jak to chces resit ty Honzo?

ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
nedavno jsem si o tom procital na skoda foru, najdu to.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) 

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
facet a nemusíš řešit nic... ten nejlevnější do cca 150 koní stojí 1100,- ale i tak chce zpátečku do nádrže, nebo trochu ubrat tlak... mě to přeplavovalo akbrurátor a nedělalo to dobrotu..
ono tak jak je dává cca 0,3 bar a to ej pro jehlovej ventil moc, takže to chce seškrtit na 0,1...
pokud si chceš zadělat an potíže se spolehlivostí, prosím.. použij něco z nějakýho došlýho verku
svýho čaus byla populární pumpa/2 ze škody 1203 zapojený do serie... obě šli najednou a v případě výpadku jedné, druhá stále šla... (někdy..) mnoho lidí s tím mělo potíže...
vidím to stále - kdo nejede facet, tak řeší spolehlivost, kdy to nejede vůbec, nebo náhlý ztráty výkonu... a vidím to jak na závodech do vrchu/rallyecrossu, tak i v požárním sportu, kde dost přestavěnejm motorům že škody 1203 (objemy dosahují až 2,2l a výkony kolem 80-100 koní ve 4000 otáčkách) přestává původní membránový čerpadlo stačit....
ono tak jak je dává cca 0,3 bar a to ej pro jehlovej ventil moc, takže to chce seškrtit na 0,1...
pokud si chceš zadělat an potíže se spolehlivostí, prosím.. použij něco z nějakýho došlýho verku
svýho čaus byla populární pumpa/2 ze škody 1203 zapojený do serie... obě šli najednou a v případě výpadku jedné, druhá stále šla... (někdy..) mnoho lidí s tím mělo potíže...
vidím to stále - kdo nejede facet, tak řeší spolehlivost, kdy to nejede vůbec, nebo náhlý ztráty výkonu... a vidím to jak na závodech do vrchu/rallyecrossu, tak i v požárním sportu, kde dost přestavěnejm motorům že škody 1203 (objemy dosahují až 2,2l a výkony kolem 80-100 koní ve 4000 otáčkách) přestává původní membránový čerpadlo stačit....
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
projdi si to, tady o "bajpasu" pise m8rinek.. http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... 1#p1959731" onclick="window.open(this.href);return false; nebo dat regulator, kdyz to nebude fungovat, ale ten stoji taky pres litr.
jestli stoji facet 1100,- , tak je vlastne rozhodnuto.
jestli stoji facet 1100,- , tak je vlastne rozhodnuto.

www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) 

Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
stalo se vam nekdy u 4 valce, ze by facet red top nestihal davat benzin?
nevim jeslti to je tim, ale kdyz jedu dyl na petku pod plnym, tak se auto zacne za chvili chovat, jak kdyz ma malo benzinu.... staci jet chvili pomaleji a zas je pak vse ok... jde o 1.9 +-180hp
nevim jeslti to je tim, ale kdyz jedu dyl na petku pod plnym, tak se auto zacne za chvili chovat, jak kdyz ma malo benzinu.... staci jet chvili pomaleji a zas je pak vse ok... jde o 1.9 +-180hp
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
posledni 130 měli eletricky čerpadlo z vyroby tka leda zkusit sehnat to 

muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
No ale to stojí nový dva litry 
Co tohle ? 1.2 baru (furt moc no...) za litr: http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... c4i4a4i5r5

Co tohle ? 1.2 baru (furt moc no...) za litr: http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... c4i4a4i5r5
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
ja sa len divim ...
jak tu zbytocne riesite .."ze kolko to tlaci" ..3bary, 1.2baru a pod...
pricom to je len od vyrobcu info, kolko to "zvladne tlacit"
takze by som proste len zobral bars co, co mam doma zadarmo..
napojil systemom- nadrz, cerpadlo, 8ma hadica, karbec 1, 8ma hadica, karbec 2, 6ka ci 4ka hadica, pripadne palivovy filter, nech mam "odpor" pretoku, s5 do nadrze...
a hned by som vedel, ci je to OK alebo nie..
jak tu zbytocne riesite .."ze kolko to tlaci" ..3bary, 1.2baru a pod...
pricom to je len od vyrobcu info, kolko to "zvladne tlacit"
takze by som proste len zobral bars co, co mam doma zadarmo..
napojil systemom- nadrz, cerpadlo, 8ma hadica, karbec 1, 8ma hadica, karbec 2, 6ka ci 4ka hadica, pripadne palivovy filter, nech mam "odpor" pretoku, s5 do nadrze...
a hned by som vedel, ci je to OK alebo nie..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
bude se mu to tlačit tou zpátečkou
já teda do jednoho projektu instaloval facet od těhle http://speedpro.cz/facet-cerpadlo-konco ... -6444.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sice jim chvíli trvalo, než ho dodali, ale kolega co to tam vyzvedával hlásil plné regály
krmí to 2,5ltr, sytič už netřeba, zapneš zapalování, našlapeš akc.pumpičkou a běží
já teda do jednoho projektu instaloval facet od těhle http://speedpro.cz/facet-cerpadlo-konco ... -6444.html" onclick="window.open(this.href);return false;
sice jim chvíli trvalo, než ho dodali, ale kolega co to tam vyzvedával hlásil plné regály
krmí to 2,5ltr, sytič už netřeba, zapneš zapalování, našlapeš akc.pumpičkou a běží
vzdělání není zárukou inteligence
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
j elepsi pro facet kdyz je hend za nadrzi a tlaci benzinz nebo u motoru a taha benzin? obcas me to nasava bud vzduch nebo nestiha
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
hned u nádrže, ideálně pod úrovní dna a tlačit to dopředu k motoru...
kámoš to má teda ve předu a saje a občas má potíže s nedostatkem benzínu, protože to má plný vzduchu, takže laboroval s filtrama jako "miniL zásobníkama benzínu...
hlavně že to maj i v návodu, ale prostě si to ennechá vymluvit..přitom když koukne na ostatní, řádně udělaný auta... tak ty to maj přímo u nádrže..
kámoš to má teda ve předu a saje a občas má potíže s nedostatkem benzínu, protože to má plný vzduchu, takže laboroval s filtrama jako "miniL zásobníkama benzínu...
hlavně že to maj i v návodu, ale prostě si to ennechá vymluvit..přitom když koukne na ostatní, řádně udělaný auta... tak ty to maj přímo u nádrže..
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
Benzínové čerpadlo není konstruované na to aby benzín sálo, ale aby ho tlačilo.
Takže k nádrži.
Skoro všechna auta s elektrickými čerpadly mají i vstřikování, kde je třeba tlak cca 3 bary, ale pro karburátory by měl být tlak benzínu 0,25 baru.
Jinak benzín přetlačí jehlové ventilky karburátorů a ty budou přetékat.
Facet je pulzní pumpa.
To jehlovým ventilkům - jejich životnosti - nedělá časem nejlíp.
Když není nic lepšího, tak aspoň tu.
Lepší je rotační pumpa Bosch.
Takže k nádrži.
Skoro všechna auta s elektrickými čerpadly mají i vstřikování, kde je třeba tlak cca 3 bary, ale pro karburátory by měl být tlak benzínu 0,25 baru.
Jinak benzín přetlačí jehlové ventilky karburátorů a ty budou přetékat.
Facet je pulzní pumpa.
To jehlovým ventilkům - jejich životnosti - nedělá časem nejlíp.
Když není nic lepšího, tak aspoň tu.
Lepší je rotační pumpa Bosch.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
ja este len dodam ..ktomu spatnemu vedeniu..
ze kapalina (benzin) najprv potecie cestou mensieho odporu...
co by teda malo byt do karburatoru..
potom co sa zavru ihlove ventilky, benzin by mal pretekat tym spatnym vedenim..
ze kapalina (benzin) najprv potecie cestou mensieho odporu...
co by teda malo byt do karburatoru..
potom co sa zavru ihlove ventilky, benzin by mal pretekat tym spatnym vedenim..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
tak teoreticky ano
v praxi jsem viděl takovou bandasku, kde dola byl přivod, uprostřed odvod do karburátoru - skoro stejně vysoko jako vstup do karb. a teprve nahoře přepad a asi tak 4mm hadičkou
ovšem pár lidí, co takhle zkoušelo na karburáor čerpadlo ze stříkačky o časem vyhodilo a dneska maj karburátorový čerpadlo
prý to občas nestíhalo - tedy šlo to hned přepadem
v praxi jsem viděl takovou bandasku, kde dola byl přivod, uprostřed odvod do karburátoru - skoro stejně vysoko jako vstup do karb. a teprve nahoře přepad a asi tak 4mm hadičkou
ovšem pár lidí, co takhle zkoušelo na karburáor čerpadlo ze stříkačky o časem vyhodilo a dneska maj karburátorový čerpadlo
prý to občas nestíhalo - tedy šlo to hned přepadem
vzdělání není zárukou inteligence
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
Budu předělávat clio 1,8 16v ze vstřikování na dva dvojité karburátory. Šlo by použít původní čerpadlo, které tlačí 5bar a před karburatory dat regulator tlaku např. http://www.speedpro.eu/palivovy-ventil- ... -6447.html
Nebo by to ten regulator nezvladl a budu muset koupit i nějaké to čerpadlo pro karburatory?
Nebo by to ten regulator nezvladl a budu muset koupit i nějaké to čerpadlo pro karburatory?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
mam sa citovat..?? tam o par prispevkov vyssie ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
Z teho sem nic nepochopil. Chci vědět jestli bude stačit jenom ten regulator, nebo budu muset vyměnit i čerpadlo ať nekupuju něco zbytečně.
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
ten regulátor těch 5 barů nezvládne...
ten je určenej pro nízkotlaký čerpadla..

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
tak si to teda zopakujme...
ako je riesene stavajuce zapojenie paliva ..??
predpokladam ze clio ma na liste regulator tlaku paliva, ktory reguluje tlak na 5baru
a cerpadlo je schopne fukcie pri tlaku 5bar v systeme / je schopne vyvinut tlak 5baru
a z palivovej listy ide spiatocka do nadrze
tak je situacia ina, a bude pravdepodobne nutna jeho vymena ci uprava.
ako je riesene stavajuce zapojenie paliva ..??
predpokladam ze clio ma na liste regulator tlaku paliva, ktory reguluje tlak na 5baru
a cerpadlo je schopne fukcie pri tlaku 5bar v systeme / je schopne vyvinut tlak 5baru
a z palivovej listy ide spiatocka do nadrze
pokial ma clio regulator priamo zabudovany v cerpadle...JRD McLAREN píše:ja sa len divim ...
jak tu zbytocne riesite .."ze kolko to tlaci" ..3bary, 1.2baru a pod...
pricom to je len od vyrobcu info, kolko to "zvladne tlacit"
takze by som proste len zobral bars co, co mam doma zadarmo..
napojil systemom- nadrz, cerpadlo, 8ma hadica, karbec 1, 8ma hadica, karbec 2, 6ka ci 4ka hadica, pripadne palivovy filter, nech mam "odpor" pretoku, s5 do nadrze...
a hned by som vedel, ci je to OK alebo nie..
tak je situacia ina, a bude pravdepodobne nutna jeho vymena ci uprava.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
5 barů je jednoduše moc moc moc a když to budeš omezovat na 0,1 bar co potřebujou karburátory pro NA motory tak to čerpadlo zničíš...navíc dodaná litráž při takto omezenýmtlaku nebude příliš velká...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory


Honzo nehnevaj sa, ale precitaj si este raz to, cos napsal ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- Mike Mad
- Moderátor
- Příspěvky: 2347
- Registrován: 11 kvě 2004 10:59
- Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
ceske myty o facetu
.. nejlepsi je Carter rotacni. nejde o tlak paliva ale o objem dodaneho paliva. tlak staci uplne nejkych 0.2baru. cena $80-90
doporucuji procist cele http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -FAQ-Carbs" onclick="window.open(this.href);return false;
vynatek o palivovych pumpach:
Fuel Pumps and Fuel Pressure
Fuel delivery is critical to the proper performance of any Weber carb. From a basic 32/36 DGEV to a set of Triple Sidedraft DCOE's. Webers rely on a stable full float bowl in order to mix the fuel and air correctly. Mechanical pumps very rarely do this. They pulse fuel instead of giving a smooth even delivery and the amount of fuel varies with engine RPM.
A Proper Electric Fuel pump will give the best performance and most stable tuning for any Weber carb application. We use only High Volme and Low Pressure pumps. Webers work best at approx 4 psi of fuel pressure (Not 2 psi like many of the older books stated.) and you need Volume not Pressure to keep the float bowl full.
We ONLY use the Carter Rotary pumps. They are High Volume (60-70 GPH) but only 4 psi. This is PERFECT for all Weber applications from a Single 32/36 DGV on a Truck, Jeep or Car to a Triple Sidedraft setup on a Road Race car making 300 HP...This pump DOES NOT and SHOULD NOT use a Pressure Regulator for any reason. That is why we use it....
Problem Pump and Regulator setups:
These are combinations that many of you are using and you could be experiencing problems because of it.
Holly Fuel Pumps with Regulator:
This is a very common combination and it has alot of problems. The pump puts out too much pressure so you have to buy a regulator for it. The Regulator is just a restrictor that inhibits flow. This causes a huge loss of Volume and overloads the pump causing alot of noise and premature failure. This results in the float bowl going low or empty under hard acceleration and causes cornering problems.
Facet Fuel Pump:
This is one of those little square pumps with the transistor mounted on top that make a ticking noise all the time. These pumps are TERRIBLE. No volume and High Pressure. These pumps have been sold for many years with Weber and Mikuni conversions and have cause many people alot of tuning problems. They are a pulse type pump that delivers almost no volume (usually less than the stock mechanical pump did) and usually at High Pressure. This cause flooding at idle and lean out conditions under high load. Do not use them....
footnoted http://www.racetep.com/weber.html#websynch" onclick="window.open(this.href);return false;

doporucuji procist cele http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -FAQ-Carbs" onclick="window.open(this.href);return false;
vynatek o palivovych pumpach:
Fuel Pumps and Fuel Pressure
Fuel delivery is critical to the proper performance of any Weber carb. From a basic 32/36 DGEV to a set of Triple Sidedraft DCOE's. Webers rely on a stable full float bowl in order to mix the fuel and air correctly. Mechanical pumps very rarely do this. They pulse fuel instead of giving a smooth even delivery and the amount of fuel varies with engine RPM.
A Proper Electric Fuel pump will give the best performance and most stable tuning for any Weber carb application. We use only High Volme and Low Pressure pumps. Webers work best at approx 4 psi of fuel pressure (Not 2 psi like many of the older books stated.) and you need Volume not Pressure to keep the float bowl full.
We ONLY use the Carter Rotary pumps. They are High Volume (60-70 GPH) but only 4 psi. This is PERFECT for all Weber applications from a Single 32/36 DGV on a Truck, Jeep or Car to a Triple Sidedraft setup on a Road Race car making 300 HP...This pump DOES NOT and SHOULD NOT use a Pressure Regulator for any reason. That is why we use it....
Problem Pump and Regulator setups:
These are combinations that many of you are using and you could be experiencing problems because of it.
Holly Fuel Pumps with Regulator:
This is a very common combination and it has alot of problems. The pump puts out too much pressure so you have to buy a regulator for it. The Regulator is just a restrictor that inhibits flow. This causes a huge loss of Volume and overloads the pump causing alot of noise and premature failure. This results in the float bowl going low or empty under hard acceleration and causes cornering problems.
Facet Fuel Pump:
This is one of those little square pumps with the transistor mounted on top that make a ticking noise all the time. These pumps are TERRIBLE. No volume and High Pressure. These pumps have been sold for many years with Weber and Mikuni conversions and have cause many people alot of tuning problems. They are a pulse type pump that delivers almost no volume (usually less than the stock mechanical pump did) and usually at High Pressure. This cause flooding at idle and lean out conditions under high load. Do not use them....
footnoted http://www.racetep.com/weber.html#websynch" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Mike Mad dne 03 úno 2013 20:03, celkem upraveno 3 x.
Volkswagen Jetta Mk2 Coupe US&A 2.0 16V ABF ... reconstruction
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Volkswagen Bora Variant 1.9TDI ARL ... daily
Re: Elektricke palivove cerpadlo na karburatory
Ok už to chapu. Na cliu čerpadlo dává 5baru na liště je regulátor na 3bar zbytek jde spět do nádrže.