Nákup vah
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup vah
na tom druhém videu je přesně vidět mnou popisovaná situace. Šlápne na brzdu a auto okamžitě jde do rotace kolem osy težiště. Kvůli tomu ty váhy chci abych si je vzal na letiště a udělal si test a několik nastavení. Zatím mám můj podvozek nastaveny jak vyskove tak geometrii sériového vozu. Jediný poznatek který jsem udělal zatím,že když jsem dal auto o 4cm níž zhoršila se odezva řízení a v zatáčce kterou jsem projížděl na sériovém podvozku 150 s prstem v nose jsem ji po snížení projel sice taky 150 ale měl jsem co dělat abych to vůbec udržel na silnici. Při sériovém nastavení podvozku je auto příjemně tuhé a jízdní vlastnosti stejné. Nicméně chci od toho víc. Ale nebudu to dělat "naslepo".
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Nákup vah
panove a co kdyz mate original tlumice (nove) a k tomu koupite treba jen pruziny -40/-30 mm ??? tam s nastavenim asi nic moc neudelate
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nákup vah
Samozřejmě, že s tím nic neuděláš, seriovej podvozek pokud změníš tuhost pružin a výšku vozu nebude fungovat jak by měl to rozhodně ne jakákoliv investice do podobnejch věcí jen tak a očekávání zlepšení jízdních vlastností je celkem zbytečný, v automobilkách nedělají debilové a ví moc dobře, proč má mít auto takovou vejšku jakou má....pokud má bejt vejška jiná tak se musí změnit i parametry okolo u podvozku víc než jinde na autě platí "všechno souvisí se vším"
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
Re: Nákup vah
Mám takový pocit, že mě nikdo nepotěší ale zeptat se musím, de mi o výběr ze tří možností (těch relativně nejlevnějších). Primární otázka tedy zní co se bude chovat nejlíp. 1. Sériový podvozek z druhovýroby, respektive šmejd za pár kaček, zajímá mě jestli ta cena se odvíjí od toho, že jsou použity méně kvalitní materiály ale na originální parametry podvozku je brána zřetel ? Jinými slovy auto se bude chovat stejně jako na origo podvozku s tím rozdílem že o dost dřív odejde, nebo se nebude nikdy chovat tak jako originál ? 2. Sériový podvozek z tužšími pružinami, na což tu je tak nějak odpověď ale porovnáte li ,,šmejd´´ origo a ,,šmejd´´ origo s tužšími pružinami bude to ještě horší ? Berou ti výrobci na to tedy nějaký zřetel, nebo to je vyloženě otázka pro ,,cool tunery´´ ? 3. Levný pevný sportovní podvozek jako JOM atd. Otázka prakticky stejná jako 2., mě se až nechce věřit, že by výrobci opravdu nekladli zřetel na chování vozu a myslel sem, že cenu snižují spíše použitím nekvalitních materiálů než absolutní nefunkčností, byl bych rád kdyby ste mi moje bludy potvrdily a nebo vyvrátily, díky.
Re: Nákup vah
1)nic výrazně nezkazíš
2)každej tlumič má určitou charakteristiku, která je adekvátní k pružině která s ním má bejt...proto jsou závodní podvozky stavitelný, aby když potřebuješ z nějakýho duvodu změnit pružiny si mohl změnit tlumící charakteristiku toho tlumiče už z podstaty věci nemužou tvrdší pružiny se seriovým tlumičem fungovat jak mají
3) nevím jak jsou na tom lowcost, nestavitelný sety podvozků co mám já zkušenosti kw/bilstein fungujou celkem dobře, tlumič s pružinou jako celek fungujou ale do opravdu závodního setupu má víc daleko než blízko je to takovej kompromis, kdy celkem funguje a hlavně tlumí
2)každej tlumič má určitou charakteristiku, která je adekvátní k pružině která s ním má bejt...proto jsou závodní podvozky stavitelný, aby když potřebuješ z nějakýho duvodu změnit pružiny si mohl změnit tlumící charakteristiku toho tlumiče už z podstaty věci nemužou tvrdší pružiny se seriovým tlumičem fungovat jak mají
3) nevím jak jsou na tom lowcost, nestavitelný sety podvozků co mám já zkušenosti kw/bilstein fungujou celkem dobře, tlumič s pružinou jako celek fungujou ale do opravdu závodního setupu má víc daleko než blízko je to takovej kompromis, kdy celkem funguje a hlavně tlumí
Micra K11 CG10DE
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
EX: Elantra XD G4ED-G
Pluriel TUJ3P
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup vah
všechny ty pružiny s 30 a více mm snížením je pouze obchod pro "cool tunery" s nevědomosti co vlastně s autem provedli. Všichni Ti tu budou tvrdit a jak by taky ne když už za to ty peníze dali jak jim teď to auto jezdí jak nikdy ale opak je pravdou. kdo věnoval alespoň hodinu prolistovani materiálu který postnul Tead zjistí,že nebezpečná může být i montáž rozšiřovacich podložek. Je tam hezky obrázek jak se při změně rozchodu kol změní páka působící na rameno při průjezdu zatáčkou. Samozřejmě páka je větší a stlačení snadnější takže auto možná bude díky širšímu rozchodu lépe sedět ovšem bude se více naklanět,aby se situace zlepšila je třeba použít tužší pružiny. A jak tu padlo na podvozku souvisí vše se vším víc jak kdekoli jinde.
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 09 zář 2011 15:00, celkem upraveno 1 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Nákup vah
ja vim ze kazdej zasah do podvozku zmeni jeho chovani, protoze milion veci zmeni svoji pozici oproti vyrobcem predpokladanemu mistu, jen me to zajimalo.Tead píše:Samozřejmě, že s tím nic neuděláš, seriovej podvozek pokud změníš tuhost pružin a výšku vozu nebude fungovat jak by měl to rozhodně ne jakákoliv investice do podobnejch věcí jen tak a očekávání zlepšení jízdních vlastností je celkem zbytečný, v automobilkách nedělají debilové a ví moc dobře, proč má mít auto takovou vejšku jakou má....pokud má bejt vejška jiná tak se musí změnit i parametry okolo u podvozku víc než jinde na autě platí "všechno souvisí se vším"
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup vah
dnes mi bylo na geometrii řečeno,že nejlepší nastavení geometrie je takové,kdy teplota v celé šířce pneumatiky měřená v několika bodech (4až5) je stejná s odchylkou max 5st mezi jednotlivými body. Existuje na to prý nějaký teploměr. Jako logiku to má,ale je to skutečně tak? A jestli jo,tak jak a čím to měřit??
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Nákup vah
Necim takovim to zmeris http://www.fajnprodukty.cz/product.php?id_product=52" onclick="window.open(this.href);return false; . Neco podobneho mam akorad do vice stupnu .
Zkouseli jsme na vrchach stim merit gumy,brzdy a na gumach to krasne ukazalo ze kamosovi blbe stalo pravy predni kolo a do levych zatacek blbe zatacel .
No to ma mozna pravdu na geometrii ,ale to nastaveni bude jine kde na zavodech krouhas zatacku za zatackou a pak by si jel po dalnici a nahouby bys ohobloval kraj .
Zkouseli jsme na vrchach stim merit gumy,brzdy a na gumach to krasne ukazalo ze kamosovi blbe stalo pravy predni kolo a do levych zatacek blbe zatacel .
No to ma mozna pravdu na geometrii ,ale to nastaveni bude jine kde na zavodech krouhas zatacku za zatackou a pak by si jel po dalnici a nahouby bys ohobloval kraj .
stavitelné podvozky www.DGR-PODVOZKY.cz
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
Re: Nákup vah
s tím skládáním dyžtak dej vědět jak by sis to představoval, nejlíp do SZ moc tu nejsem už sem se po nich taky sháněl
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup vah
váhy včetně dopravy 33000 k současnému kurzu. Viděl bych to na 6-8 lidí to rozdělit. Nikdo z nás je nebude potřebovat denně. zatím jsme 3 s tebou 4. Čili 8250 na jednoho. 4 nebo 5000 už by mohla být reálná položka kterou by mohl každý dat.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Nákup vah
heh no tak to semnou nepočítej, já si koupil auto včera a v brzké době plánuju pozemek a barák takže to je pro mě celkem rána ovšem když pořídíte, tak bych přispěl něčím rozumným... chápej taky nekradu (ještě mam navíc, rozestavěnej projekt civic B16turbo)Libor12 píše:váhy včetně dopravy 33000 k současnému kurzu. Viděl bych to na 6-8 lidí to rozdělit. Nikdo z nás je nebude potřebovat denně. zatím jsme 3 s tebou 4. Čili 8250 na jednoho. 4 nebo 5000 už by mohla být reálná položka kterou by mohl každý dat.
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nákup vah
no co jsem volal pár lidem z týmu co je mají tak půjčka na víkend 3000kč. Daš 5000 a máš je kdykoli k dispozici.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Nákup vah
Já nemám s laserovýma teploměrama dobrou zkušenost, je sice pravda, že jsem nikdy nečetl návody, takže nevím, jestli jsem nemohl měření provádět špatně, ale zdálo se mi, že teploměr je citlivý na lesklé a matné povrchy a taky na černá vs. bílá. Lépe by pro tyto účely dle mého názoru posloužila termokamera, kde je vidět relativní rozdíl mezi teplotama na šířce celého běhounu a není třeba měřit absolutní hodnoty a porovnávat je, nehledě na to, že tam dochází k nepřesnostem i vlivem času a tak.Svobda píše:Necim takovim to zmeris http://www.fajnprodukty.cz/product.php?id_product=52" onclick="window.open(this.href);return false; . Neco podobneho mam akorad do vice stupnu .
Zkouseli jsme na vrchach stim merit gumy,brzdy a na gumach to krasne ukazalo ze kamosovi blbe stalo pravy predni kolo a do levych zatacek blbe zatacel .
No to ma mozna pravdu na geometrii ,ale to nastaveni bude jine kde na zavodech krouhas zatacku za zatackou a pak by si jel po dalnici a nahouby bys ohobloval kraj .