Zajímalo by mě jestli má smysl dát downpipe 63,5mm bez katu (jen trubka - prostě něco takového http://www.highperformanceparts.cz/down ... 3-18t.2834" onclick="window.open(this.href);return false;) s tim, že lambda, která by byla původně za katem by se poladila (přizvedla) takovým adaptérem, aby ŘJ nehlásila chyby a nepočítala nějaké kraviny http://www.hothatchclub.cz/viewtopic.php?f=101&t=485" onclick="window.open(this.href);return false; (trochu se obávám, že to lambdy úplně nepoberou a spotřeba půjde nahoru???)
Zajímá mě jestli někdo už toto zkoušel a jaké z toho byly pocity ohledně změny průběhu výkonu (asi to moc poznat nepůjde co?) tak z hlediska změny zvuku. Beru i teoretické rady a domněnky

Pak mě zajímá jak je nejlepší udělat komplet výfuk. Četl jsem, že turbomotor potřebuje co nejrychlejší výplach vyfukových plynů tzn. svody trubka koncak, ale pak se člověk podívá na firmy nabízející komplet výfuky za 20-40tis a mají 2-3 tlumiče a otázkou je jestli je to kvůli protitlaku nebo kvůli komfortu, aby lidem nepraskla hlava z toho kraválu. Samozřejmě počítám s průměrem 2,5" tedy 63,5mm. Sice oproti origo 55mm je 63,5mm malý rozdíl, ale něco to určitě udělá a 76mm už je spíše pro rozsáhlejší a výkonově vyšší performance tuning. Co vy na to? Tlumiče nebo bez?
A pak údajně kouzelná silikonová hadice (dával jí někdo?) nějaké změny? pocity?
Důvod: Forge silikonová hadice za 3900kč. Tim, že jí tam dáš odstraníš restriktivní vstup do turba, kterej ubírá dost koní. Turbo bude moc lehce sát vzduch a dá víc koní a přitom se nebude tolik namáhat.
http://forgemotorsport.co.uk/content.as ... =FMGOLFIND" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.highperformanceparts.cz/saci ... 180ps.6244" onclick="window.open(this.href);return false;