STK a úpravy
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
STK a úpravy
Budu měnit atmosférický motor za ten samý, jen s turbem. Nikde v dokladech auta není napsáno nic o plnění a rozdíl mezi 4G63 a 4G63T v názvu doufám půjde snadno ukecat, i když nečekám, že by si někdo toho písmenka mohl všimnout. Navíc to je auto z roku 1992, tak doufám, že to bude ok, myslíte, že tento předpoklad je opravdu správný? Třeba jsem na něco zapomněl...
Jak je to s úpravami typu průchozí výfuk? To mi na emisích asi nemá šanci projít že?
Budou na STK řešit věci typu, že mám v autě zastavěný velký FMIC na místě kde být nemá?
Jak je to s úpravami typu průchozí výfuk? To mi na emisích asi nemá šanci projít že?
Budou na STK řešit věci typu, že mám v autě zastavěný velký FMIC na místě kde být nemá?
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Re: STK a úpravy
Chaindlr: Vse cvo nema homologaci nema na aute co delat. Ja mam FMIC za neporusenou prickou, emise to spise zlepsi, nikde jsem nic nerezal, nikde to nicemu nevadi, presto by me s tim na STK vykopli. V tvem pripade pokud auto neni moc zname, FMIC bude nainstalovanej pomoci cernych siliko spojek a vedeni, bude nejlepe cerne, tak si toho smejdi na STK nevsimnou. Pokud ale narazis na normalni lidi, nebal bych se niceho Je to o lidech, mam zname ktere pusti veskery tuning ktery je tuning v pravem slova smyslu=brzdi to, drzi to, nikomu to neublizi, pak jsou lidi co resi i blbe FMIC
Pruchozi vyfuk=nbez katalizatoru a tlumicu= spatne emise a hlucnost=nemel by si projit.
Pruchozi vyfuk=se sportovnim tlumicem a katikem = mel by si projit..ale zase plati ze to musi vypadat ze to na auto patri (kdyz chytnes smejda)
Pruchozi vyfuk=nbez katalizatoru a tlumicu= spatne emise a hlucnost=nemel by si projit.
Pruchozi vyfuk=se sportovnim tlumicem a katikem = mel by si projit..ale zase plati ze to musi vypadat ze to na auto patri (kdyz chytnes smejda)
" www.autowerks.cz "
Re: STK a úpravy
Vycházím z úvahy, že všechno na autě ze série nemá značky homologace, takže je tu jistý prostor pro "no je to starý auto a tohle se mi vysralo, tak proto to teď září novotou"
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Re: STK a úpravy
na emisích přepneš počet válcu tím pádem máš ve zkutečnosti nižší otáčky než jsou změřené a spaliny projdou.....spaliny nejsou problem...STK mi nedali kvuli 2 brzdovým světlům uprostřed (jedno za sklem druhe na křidle) a předním dením svícením které sem měl homologované .... protože jsou sice homologovane ale nejsou scháleny na konretní typ vozu.... vždycky bude v něčem problem bohužel ..to je čr
- Flinta
- Příspěvky: 1975
- Registrován: 21 kvě 2006 08:55
- Bydliště: Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a úpravy
tady nam to na STK i emisich proslo bez problemu a ze tu jsou buzeranti. bylo to v galantu a v pohode.
Re: STK a úpravy
Flinta: výměna motoru prošla nebo ten výfuk bez katu?
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Re: STK a úpravy
protože to je starý auto tak to budou řešit,a ten výfuk už podle zvuku bude jasnej
Re: STK a úpravy
blbě jsem se vyjádřil, myslel jsem tím výfuk bez katu, koncovej tlumič nechám, bez něj by jim praskla hlava asi
Mitsubishi Eclipse 92 - 2.0 16V - Denso Iridium Power - už jen motor
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
Mitsubishi Eclipse 93 - bez motoru
Mitsubishi Eclipse 93 - 2.0 16V Turbo - jenom motor
Uvidíme co z toho poskládám
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a úpravy
no ja mam delany vyfuk na zakazku z nerezu, stredovy tlumic + koncovy tlumic a slyset to jde pekne,je to NA verze. S tim ze budes menit motor za preplnovany, bych problem nevidel,malo kdo se v tom az tak vyzna,emise by si mel mit lepsi a co se tyce zvuku,tak ten by mel byt utisen prave turbem.Takze bych problem nevidel,ale ono je to opravdu clovek od cloveka...
Audi Coupe Quattro
Re: STK a úpravy
zs zkusenosti spis bude držkovat že nemas origo airbox ale hribek, nejaky turbo nebo neturbo tim spis ze v pejprech to opravdu není a typ motoru sedí,....
Re: STK a úpravy
Jak trefíte debila tak neprojdete ani s originál autem z výroby. Na IC ti nemuže na stk nic říct,protože originál Ic taky nemají homologaci. Silikonové modré hadice taky nemůže zakázat protože jsou to náhrážky originálních a prodávájí se bohužel v modré barvě Nesmí samozřejmě IC lezt ven z vozu
golf II 1.8.T
Re: STK a úpravy
Caute.
Ja chcem dat na Toyotu Yaris sanie KN i57 original typ na auto. Neviete ako to je pri tomto sani s homologáciou? Viem ze v USA je to okrem Kalifornie ok. Je to ok aj tu? Budu s tym problemy pri STK?
Diki moc
Ja chcem dat na Toyotu Yaris sanie KN i57 original typ na auto. Neviete ako to je pri tomto sani s homologáciou? Viem ze v USA je to okrem Kalifornie ok. Je to ok aj tu? Budu s tym problemy pri STK?
Diki moc