Peugeot 106:
r.v. 1998
objem: 1587ccm, 16V, NFX
výkon: 87kW, 118 ps
rychlost: 205 km/hod
zrychlení: 0-100: 8,7s; 0-200: 2 hodiny

úpravy: proběhly v roce 2011 a únor 2012.
podvozek: XYZ, stavitelná tuhost, snížení, odklon
brzdy: vpředu záměna z 247 na 266mm Brembo, vzadu 247 brembo
motor: úprava sání na 4klapkový systém dbilas dynamics, snížená hlava,
ostré vačky 292° se zdvihem 11,7 a ventilové pružinky vyšší a tvrdší.
ECU: saxo challange, v přípravě je ECU dbilas dynamics.
převodovka: původní, v přípravě stavba nové převodovky s jiným stálým převodem.
výfuk: kompletní výměna, svody, střed a koncovka od firmy supersprint bez kat.
interiér: pouze vršek palubní desky, přední sedadla Recaro, 3 bodové bezp. pásy.
vymontováno: topení, koberec, strop, boční obklad vpředu i vzadu, zadní sedačky,
rezerva s košem.
Připraveno pro bezpečnostní rám, který bude proveden v roce 2012.
Kola: 2x plech, 1x alu NONAME
Pneu: slick měkká směs 175/550 R14, slick s E od Maxsport pneu tvrdá směs 185/55 R14
a pro běžný provoz Toyo Proces R1R 195/45 R14.
Připraveno na provoz pro sezónu 2012 na okruhové vrchové závody a sprinty.