Ja bych ti doporucil Ford Puma 1.4 16V - krom karoserie je to Fiesta, takze dily za babku a uz i ta karosarina se da sehnat za rozumne penize - v zakladu maj: el.okna, 2xAirBAg, ABS, ASR - hodne jich je i s klimou, el. zrcatka s vyhreve...
- kolem 30tis sezenes i peknou...
Ford Puma 1.7 16V r.2001
Opel Tigra 1.4 16V r.1996
Tead píše:Micra 96-00 pokud potkáš kus, kde nemá zrezlej práh vzadu tak máš vyhráno
k těm micram, jak poznam do, ktery se davalo servo nebo ne? V inzeratech to malokdy zmíní, dá se to poznat podle toho 4 ramenyho volantu se SRS airbagem?
ŠkodaRAPID 1.2 TSI 77kw Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Ono jak který, já mám konkretně ten volant o kterým mluvíš a servo mám a mělo by to tak asi i bejt, ale jsou i druhy s těma obyč volantama, který mají servo..pokud v inzerátu bude i fotka motorovýh prostoru tak pokud bude mít z pohledu zepředu auta nádržku u levýho uchycení tlumiče tak je se servem...
Sorry za ot , ale já bych babě micru v životě nekoupil, vůbec bych malé auto nekupoval. Až to do ní někdo napálí nebo ona, tak v tom autě nemá šanci. Kup třeba tu tigru v inzerci, prostě něco co má už airbagy a je větší než, 106ka, micra, apod prcky. Moje jezdila v 205 a konečně si koupila velké auto a já se s ní už nebojím jezdit...
Ale prosím tě..Micra má od 98 dva airbagy v základu, od 96 alespoŇ řidiče...v NCAP dopadla líp než E36 nebo Laguna 1 ...skapat můžeš jak v X5 tak ve Smartu...
To já bych taky, ale takhle to prostě podle mě nejde brát..budeš mít Q7 a zrovna tě smete náklaďák/kaminon a můžeš mít 20 airbagů a bude ti to k ničemu...já bych řekl, že právě takovýhle malý auto je ideální na začátek - nízký provozní náklady a naučí to člověka mnohem víc vnímat provoz ať už díky většímu ponětí o rychlosti vevnitř auta tak i právě díky relativně menší míře bezpečnosti a menšímu výkonu..
malý auto prostě zezačátku naučí toho člověka myslet jsou samozřejmě vyjímky který to nic nenaučí a další, který to zas nepotřebujou protože to mají v hlavě srovnaný od začátku..
ale prostě nemám rád lidi co vlezou po autoškole do SUV, myslí si, že jsou nesmrtelný a že díky autu můžou předjíždět kde se jim zachce a vynucovat si při jízdě nároky na který vůbec nemají...
tk tak jenže někdo se dá vyhecovat...a seděl sem v autě s člověkem :polo 0.9l 6n1 3dv vrak z roku 2000 a typické písmenka na řidičáku ještě neuschly a on : ruka na vrchu volantu,pravá ruka zásadně na koleně,plný plyn,lepení na zadek, zatáčky projeté v protisměru,jo taky hudba že bys sanitku neslyšel,sedadlo sklopené jak lehátko..atd atd..typický případ takže jak píšeš někdo je rozumný a někdo si myslí že je borec a bude závodit i ve vraku...
Máš pravdu, ale v dnešní době jsou ty auta dost levné, tak proč třeba nekoupit něco většího ( a dle mého názoru bezpečnějšího) , aspoň se naučí parkovat. Ta moje díky tomu že měla malé auto nechce s mojim autem parkovat, protože to neumí. Neříkám že má hned kupovat nějakou krávu, ale já bych třeba feldu a pak ty malé auta začínající řidičce nepořídil. Měl bych o ní strach...
Jenže tady ve feldach jsem zatim selhal, hledam všude možně kde to jde, dokonce seru i par znamých, o kterých vím že mají udržovanou feldu, ale prostě bud ji neprodají zaboha nebo když jde do prodeje tak je to zhnilej vrak.
Na tigry jsem se zatim podívat nebyl, uvidím. Zatím mi ta micra přijde jako dobrej nápad už jen z toho duvodu že v usteckym provozu je defakto idealni mit takhle maly prdítko.
Kdyby jste něco našli mužete to sem rovnou kopnout
ŠkodaRAPID 1.2 TSI 77kw Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
Zdravím po delší odmlčce, tak nakonec pořízeno jako rodiný auto Grand Cherokee 4.7 s LPG v plný palbě
U možnosti 2 jsem už pár aut vyzkoušel, ale človek si v testovací jízdě si nemůže nic dovolit. Nakonec mi ve výběru zůstalo Honda Civic 4g VT, Nissan sunny GTi, Opel Astra GSi, Peugeot 306 GTi-6 (ale veřit te torzni tyči ?). Auto chci na kopce, takže které by na to mohlo mít největší potenciál k úpravám ? Jak jízdních, tak motorových performance úprav. Děkuji.