Proč lidi svítí předníma mlhovkama ve dne při dobré viditelnosti? Myslí si snad, že to jsou světla pro denní svícení? Že je to strašně úplně nejvíc free cool in? Jsou blbí a neumí ovládat světla (pochybuju)?...
Ještě mě baví ti, co mají mlhovky integrované (octavia, mercedes atd.) a svítí s nima taky. To má bejt jako nějak moc frajerský nebo jakej to má význam?
Vidím tak svítit mladý, starý dědky, ženský, prostě kohokoliv, takže na tohle bych to nedělil.
po našem řečeno "bo je chuj" já už jsem na to úplně alergický, ale to jsem i na dovrtané denní svícení, kterým si, jak jsem si měl možnost všimnout, nemálo dementů svítí i v 11 večer - což je príma když jedu z práce a proti mě se ze tmy někde vyřítí auto osvětlené osmi ledkama .... asi si neuvědomují, že je to denní a ne celodenní svícení
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan Gallery:kubi-gsi.rajce.idnes.cz NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
krom toho že ze zákona je zakázané používat mlhovky jako denní svícení tak jak to vadí normálnímu občanovi? ve dne to neoslňuje a svítí to prakticky stejně jako to denní svícení
to že to má někdo zaplé v 11 večer už je chujovina
coz to, predni neresim, to mi je u prdele.... ale kdyz sviti zadnima a jedes podvecer za nim,.... to bych mu dal po drzce, protoze to je strasne prijemny
Co to je zase za tema...jednickovy Fabie oslnujou uz z vyroby a jezdit taky muzou. Mlhovkama nesvitim, ale je mi jedno, kdyz s nima nekdo jinej sviti. Lidi maj ale problemy..
Svícení mlhma mě tak nesere jako svícení ledkama. Na auto se to nehodí, je to hnusný.... To raději budu svítit mlhama než ledkama. Ale stejně svítim klasicky takže mi je to u prdele
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
maRkus píše:coz to, predni neresim, to mi je u prdele.... ale kdyz sviti zadnima a jedes podvecer za nim,.... to bych mu dal po drzce, protoze to je strasne prijemny
Asi tak mám oprvadu rád, když jedeme v koloně, že na auta je vidět i bez světel a ono musí nutně svítit zadní mlhovkou.... Já jí za svojí řidičskou kariéru (4 roky a cca 40 tisíc km) použil asi tak 2x-3x a to jen když jsem měl potřebu předjet a oplácet mu jeho svícení mlhovkou
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Je to demence, ale nějak mi to nevadí, spíš mě vadí lidi, kteří svítí jen denním svícením ve dnech, kdy je snížená viditelnost, prší, mlha apod., navíc jim nesvítí jim prdel...
Obvzláště v oblibě to mají majitelé stříbrných, šedých a jinak nevýrazných aut.
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
proto je chytre mit zapojene jako denni i zadky.... mam to tak udelany a nedam na to dopustit. a ono pri jizde na dennim si to chce hlidat i jen to jestli nejedes zrovna tunelem o tom kdyz prsi a nedocvakne ti to, to je uz na pokutu zastrelenim na miste
maRkus píše:proto je chytre mit zapojene jako denni i zadky.... mam to tak udelany a nedam na to dopustit. a ono pri jizde na dennim si to chce hlidat i jen to jestli nejedes zrovna tunelem o tom kdyz prsi a nedocvakne ti to, to je uz na pokutu zastrelenim na miste
Většina lidí má jen předek, absolutně nechápu že je to nenapadne, mě se docela nedávno v dešti vyloup nějakej malej pekáč pár metrů před autem, nesvítil a vůbec jsem o něm předtím nevěděl, hlavně že měl vepředu LEDky
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
subiku to mas sice pravdu, ale jak vime vsichni zakon je v tomhle state vzdy postaveny na hlavu.... proc zrovna u tohodle zakona lidi nepouzivaj zdravy rozum ??? de o jejich bezpeci
ve meste mozna zadny, i kdyz.... ono je mesto a mesto.... ale mimo mesto, v lete ve stromoradi je to rozsviceny auto videt o hoooodne driva vic nez kdyz nesviti....
Dacan píše:v čem je bezpečnější ve dne svitít pokud nění snížená viditelknost? vážně by mě zajímala nějaká statistika kolik to zachránilo životu.
Životů nevím, ale můj subjektivní pocit je, že svítící auto i za běžné (čti nesnížené) viditelnosti je mnohem líp vidět. Nejvíc se to samozřejmě projeví u šedejch a stříbrnejch atd. jak psal Starlet...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
markus: to ja samozrejme nepopiram, ale na druhou stranu jakou ma logiku mit denni sviceni a dal svitit vsim? Kvuli uspore zarovek? Vzdyt ty se driv vytresou nez by prestaly svitit.
A co se sviceni tyce, svitim porad (celym autem), ale jestli protijedouci svitzi nebo ne je mi uplne jedno a zbesile na nej kvuli tomu neblikam.
Jako rozumne bych povazoval cidlo, ktere usoudi, ze je poreba svitit. To cidlo v aute mam od vyroby a spousti se na pacce blinkru/osvetleni, v nasi legislative je nevyuzitelny, ale v zahranici vyhovuje - tunely, funguje i pri prujezdu lesem.
Jak už bylo řečeno, třeba za ostrého slunce je nesvítící auto vidět daleko hůř, já svítil pořád i v době, kdy to nebylo povinné...
SubTera: to jsem nevěděl, ale pak je ten zákon opravdu nelogický
Fiat UNO Logo 1.3 D R.I.P
Toyota Starlet 1.3 16V R.I.P
Opel Zafira A 2.0 16v DTi
www.blackhawks.cz
www.fitnessworld.cz
výživa QNT, Peak Sport Nutriton a doplňky Mad Max za super ceny 500PS 4x4 na všechny korejské vozy za hubičku
SubTera: Škodovky to mají vyřešený taky čidlem ( v dešťovým senzoru) a je to použitelný i u nás - buď ti svítí denní svícení nebo hlavní světla. A funguje to taky v tunelech apod. - užitečná věcička
Přílohy
a4313e61-4ccc-4eca-9ac7-525aaf5e0158.jpg (16.8 KiB) Zobrazeno 1627 x
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Ono taky když už je člověk zvyklej x let vnímat jedoucí auta s tím, že svítí a pak mezi nima jede jedno který nesvítí, tak ho nemusí hned tak zaregistrovat. Já nemám rád jak denní svícení, tak mlhovkáře...nechápu co je tak složitýho na tom otočit tim blbym čudlikem světel než vyjedu...simple.
denni je fajn kdyz mas treba jako ja v aute H4 ktere maj ten problem ze maj urcitou svitivost kterou postupne straci a sviti o desitky procent min a ty plastovy celni svetla se nevypaluji.... tot muj duvod pouziti denniho.... zbytek netusim
v dennim je hlavně problem že nesvítí zadek a lid jsou na světlo zvyklí,kolikrát mužou přehlédnout..taky blbci co si dávají denní z teska a 30 cm od sebe ..
ja osobne jsem si dodělával do auta mlhovky a napojil jsem je na normální packovej vypinac a pouzivam to jako deni sviceni ale ovsem bez zapnutych svetel libi se mi to tak proc ne
nejkrasnejsi pohled na svet je z VW sedacky
VW Transporter, VW brouk speedster, VW polo GTi 16V
... píše:ja osobne jsem si dodělával do auta mlhovky a napojil jsem je na normální packovej vypinac a pouzivam to jako deni sviceni ale ovsem bez zapnutych svetel libi se mi to tak proc ne
dej si to na relátko, chytneš blba a povozí se na tobě kvůli tomu že ti to samo nezhasíná při potkávačkách
kubesmauer: medovi neni nic.
Ad proč se používá denní svícení - prý delší životnost led oproti klasickým žárovkám a mnohonásobně menší odběr, tudíž delší životnost baterky. V neposlední řadě ale asi i imidž vole