Renault Megane Grandtour 2008
Moderátor: Ritchma
Renault Megane Grandtour 2008
V rodine pribyde dalsi rencek a proto me zajima kdo mate zkusenosti s timto modelem s motorem 1.9 dci zda muzete napsat na co si dat pozor pri koupi kdy se meni rozvody atd? diky
Re: Renault Megane Grandtour 2008
No záleží ktorý ročník DCi , ale mna by nedostal nik do novišieho Renaultu ako do jednotkových rád po facelifte = Megane/Scénic phase II
Neulakomil by som sa ani na modely po 2005 kde bolo údajne kopec problémov vyriešených, ale asi hladaš čo najnovšie, čo najlacnejšie auto s velkým výkonom a malou spotrebou , výsledok bude taký že to čo si ušetril pri kúpe narveš do údržby
Neulakomil by som sa ani na modely po 2005 kde bolo údajne kopec problémov vyriešených, ale asi hladaš čo najnovšie, čo najlacnejšie auto s velkým výkonom a malou spotrebou , výsledok bude taký že to čo si ušetril pri kúpe narveš do údržby
Re: Renault Megane Grandtour 2008
Koupila to segra kteri meli staryho megana "vajicko" 1997, takze omladili park o 11 let a vybava fakt plna vcetne xenonu digi klimy atd.
Re: Renault Megane Grandtour 2008
K čomu digi klima či xenony ked auto ako celok je vrak a to bez debaty, ja mám doma stále aj Scénic phase II a zámerne mám DTi , ktoré je aspon za lacno opavitelné a ani trochu ma netrápi že nemá xenony či digiklimu, ako náhradu zan som si zaobstaral benzín a nesere ma že to žere 10l ale viem že nebudem riešiť CR vstreky, dvojhmotu a vprípade toho nového Meganu aj DPF. V zime mám vykúrené auto takmer okamžite a v živote mi nezamrzne benzín, čo sa o nafte povedať nedá...
Ja neviem prečo v dnešnej dobe všetci túžia vlastniť "časovanú bombu" = moderný commonrail, kto má na nový nech si kúpi, ale po záruke preč s ním, bežný človek nezarába až tak dobre aby to v prípade poruchy nenarušilo jeho rozpočet na dosť dlhú dobu
Ked bude stát dvojhmota 150€, repas jednoho vstreku 50€ a nové DPF 300€ nemám si problém znova kúpiť ako dalšie auto moderný diesel, ale nie v dnešnej dobe kedy sa prechádza na CR vstreky typu "piezo" ktorý stojí podstatne viac (600-700€/kus) ako klasický CR (300-350€/kus), tak že aj repas bude stáť podstatne viac ako u klasického CR
Celý problém ludí ktorý kupujú jazdenku je že všetci majú vyratáne dopredu kolko ušetria na palive na 100km, ale takmer nikto si nevie spočítať celkové náklady na prevádzku vozidla !!! Čo z toho že za rok ušetrím 400€ na palive , ked donho drbnem 1000€ , a než sa mi tých 1000€ vráti sa môže zasa vysypať niečo iné. Moju penaženku bolí rozhodne menej prevoziť o 40€ mesačne viac ako na šupu vyvaliť 1000€, doba spolahlivých , lacno opravitelných dieslov, ktoré bez problémov natočili pol MEGA je dávno preč...
Fakt radšej menší výkon a vyššiu spotrebu, ale hlavne vyššiu spolahlivosť
Ja neviem prečo v dnešnej dobe všetci túžia vlastniť "časovanú bombu" = moderný commonrail, kto má na nový nech si kúpi, ale po záruke preč s ním, bežný človek nezarába až tak dobre aby to v prípade poruchy nenarušilo jeho rozpočet na dosť dlhú dobu
Ked bude stát dvojhmota 150€, repas jednoho vstreku 50€ a nové DPF 300€ nemám si problém znova kúpiť ako dalšie auto moderný diesel, ale nie v dnešnej dobe kedy sa prechádza na CR vstreky typu "piezo" ktorý stojí podstatne viac (600-700€/kus) ako klasický CR (300-350€/kus), tak že aj repas bude stáť podstatne viac ako u klasického CR
Celý problém ludí ktorý kupujú jazdenku je že všetci majú vyratáne dopredu kolko ušetria na palive na 100km, ale takmer nikto si nevie spočítať celkové náklady na prevádzku vozidla !!! Čo z toho že za rok ušetrím 400€ na palive , ked donho drbnem 1000€ , a než sa mi tých 1000€ vráti sa môže zasa vysypať niečo iné. Moju penaženku bolí rozhodne menej prevoziť o 40€ mesačne viac ako na šupu vyvaliť 1000€, doba spolahlivých , lacno opravitelných dieslov, ktoré bez problémov natočili pol MEGA je dávno preč...
Fakt radšej menší výkon a vyššiu spotrebu, ale hlavne vyššiu spolahlivosť
Re: Renault Megane Grandtour 2008
Ja mam stejny nazor, sam mam mam 2 benziny doma ale ten renault neni pro me takze asi tak 
