Help: opravení k řízení taxi
Help: opravení k řízení taxi
Chci se zeptat co to znamená a kde se to dá zakolik udělat. U nás v okrese hledají pár taxikářu tak bych to skusil, ale nevím co znamená a kde se vydává tohle oprávnění.
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Help: opravení k řízení taxi
na 100% to vydává magistrát daného města , kde budeš pak dělat i zkoušky atd , zkus zajit pro info tam
Re: Help: opravení k řízení taxi
žadný zkoušky jsem nedělal,ale chtěli výpis z rejstříku trestu, výpis z karty řidiče a prohlídku od doktora jo a musíš být starší 21 let
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Help: opravení k řízení taxi
tak asi jinej Gang ...btw a licenci s foto ti vydal kdo?
Re: Help: opravení k řízení taxi
wesli, nevíš jaké zkoušky? Dyt řidičák už mám, těch 21 taky, co ještě chcou?
Re: Help: opravení k řízení taxi
jestli myslíš takovou tu žlutou kartičku tak tu mi vydal městský uřad dopravák jak se vydávaj řidičákywesly.TDI píše:tak asi jinej Gang ...btw a licenci s foto ti vydal kdo?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Help: opravení k řízení taxi
blbost teď je všechno nově.Magistrát rád komplikuje takže ty si nejdřív u koncesionáře musíš nechat udělat průkaz řidiče taxislužby na základě výpisu rejstříku trestů,výpisu z karty řidiče,kterej si musíš nechat vyjet na magistrátu,ten cár papíru z CzechPointu ti neuznaj a + jednu pasovou fotku.Tohle doneseš koncesionáři,zaplatíš už ne litr,ale jenom pětikilo a tak do tejdne ti vystavěj průkaz,kterej ti ale ještě nevydaj.Jenom dostaneš číslo průkazu.Na magistrátě se přihlasíš ke zkouškám k čemuž potřebuješ právě číslo toho průkazu řidiče taxislužby.(Ano je to blbost,je to jako bys dostal řidičák a pak teprve šel do autoškoly,ale prostě to tak je pozměněný ... asi před měsícem)
Jdeš na zkoušky,který se skládaj ze tří částí.Z místopisu danýho města kde budeš tuhle práci vykonávat a tam je v testu 40 otázek a z toho 8 můžeš mít špatně,právních předpisů kde je 10 otázek a z toho 2 můžeš mít špatně ... celkově musíš testy udělat minimálně na 80% a poslední je zkouška z praxe s taxametrem kde si vylosuješ 2 otázky / úkoly a ty předvedeš před komisí na taxametru.Otázky k testu najdeš na stránkách magistrátu.Alespoň na našem pražskym to je.
Po složení zkoušek ti magistrát do tejdne pošle žlutej papír - osvědčení o splnění zkoušky a to doneseš ke koncesionáři.Na základě toho on ti vydá ten žlutej průkaz.Lékařskou prohlídku k tomu už taky nepotřebuješ ikdyž se všude píše,že jo.Tu potřebuješ mít jenom u sebe pro případnou kontrolu z magistrátu
Pak už je to jenom otázka investic.Pokud budeš jezdit pod dispečinkem a poskytnou ti taxametr,tak si ho budeš muset pak nechat tak za 150kč nastavit na svý jméno a rok narození a do 30ti dnů musíš na metrologii kde dostaneš od ČMI razítko do knihy taxametru,to stojí 600kč a je to jedna z věcí po který jdou policajti i magistrát při kontrolách.Pokud ti taxametr nikdo neposkytne,tak počítej s investicí tak 20tis + klobouk,pruhy a evidenčáky na dveře kde máš napsanou RZ auta a pod ní jméno / název koncesionáře.Tohle všechno na autě musíš mít a nevyhneš se tomu pokud chceš jezdit ofiko a nemít problémy.Pokud ti někdo bude tvrdit opak,tak máš čest s černou dročkou nebo v lepšim případě obyčejnou smluvkou což ale taky neni taxikář.Když tě pak zastavěj policajti a nebudeš tohle všechno mít v pořádku,tak počítej s pokutou až do 750tis a zákazem činnosti
ehm to je snad všechno co bys měl vědět
Jdeš na zkoušky,který se skládaj ze tří částí.Z místopisu danýho města kde budeš tuhle práci vykonávat a tam je v testu 40 otázek a z toho 8 můžeš mít špatně,právních předpisů kde je 10 otázek a z toho 2 můžeš mít špatně ... celkově musíš testy udělat minimálně na 80% a poslední je zkouška z praxe s taxametrem kde si vylosuješ 2 otázky / úkoly a ty předvedeš před komisí na taxametru.Otázky k testu najdeš na stránkách magistrátu.Alespoň na našem pražskym to je.
Po složení zkoušek ti magistrát do tejdne pošle žlutej papír - osvědčení o splnění zkoušky a to doneseš ke koncesionáři.Na základě toho on ti vydá ten žlutej průkaz.Lékařskou prohlídku k tomu už taky nepotřebuješ ikdyž se všude píše,že jo.Tu potřebuješ mít jenom u sebe pro případnou kontrolu z magistrátu
Pak už je to jenom otázka investic.Pokud budeš jezdit pod dispečinkem a poskytnou ti taxametr,tak si ho budeš muset pak nechat tak za 150kč nastavit na svý jméno a rok narození a do 30ti dnů musíš na metrologii kde dostaneš od ČMI razítko do knihy taxametru,to stojí 600kč a je to jedna z věcí po který jdou policajti i magistrát při kontrolách.Pokud ti taxametr nikdo neposkytne,tak počítej s investicí tak 20tis + klobouk,pruhy a evidenčáky na dveře kde máš napsanou RZ auta a pod ní jméno / název koncesionáře.Tohle všechno na autě musíš mít a nevyhneš se tomu pokud chceš jezdit ofiko a nemít problémy.Pokud ti někdo bude tvrdit opak,tak máš čest s černou dročkou nebo v lepšim případě obyčejnou smluvkou což ale taky neni taxikář.Když tě pak zastavěj policajti a nebudeš tohle všechno mít v pořádku,tak počítej s pokutou až do 750tis a zákazem činnosti
ehm to je snad všechno co bys měl vědět