Oplí technická poradna
Re: Oplí technická poradna
mě to taky pořád blblo.. dal jsem nové pružinky, všechno vyčistil, sešteloval ten samostav na chlup a je to super.
Lanovod se nemá proč zadřít, pokud ho někde neprodřeš a nezarezne
Lanovod se nemá proč zadřít, pokud ho někde neprodřeš a nezarezne
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
to je u mě tak 2 dny auto na špalkách
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: 20 črc 2011 19:12
Re: Oplí technická poradna
zdravim,ma nekdo zkusenosti s pruzinama eibach pro kit??celkem o nich uvazuju na astru gtc,ale nerad bych snizil zivotnost naprave(cepum,rizeni atd)
Re: Oplí technická poradna
dobrá volba, na tom není co řešit, čepy apod. taky řešit nemusíš.. já mám na 18let staré Astře jestě origo TRW čepy a ramena
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: 20 črc 2011 19:12
Re: Oplí technická poradna
mam prave zkusenosti s nekteryma podvozkama kde to hned odrovnalo rizeni a komplet vymlatilo napravu a tohodle uz bych se prave chtel vyvarovat!!
Re: Oplí technická poradna
tohle Ti udělají pružiny, které auto akorát sníží na doraz, tohle ale od Eibachu nečekej Eibach je perfektní kombinace s Bilstein tlumičema
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: 20 črc 2011 19:12
Re: Oplí technická poradna
vim ze se dost mluvi o eibachu a dost lidi mezi tunerama i doporucuje tak celkem o nich uvazuji no..chtel bych snizit a hlavne zachovat komfort a hlavne nevymlatit napravu...
Re: Oplí technická poradna
Eibach nedělá samozně tvrdé pružiny, spoléhají na tuhost tlumičů, takže při použití origo tlumičů to bude ideální pro zábavu při cestování
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
-
- Příspěvky: 57
- Registrován: 20 črc 2011 19:12
Re: Oplí technická poradna
seriove tlumice chci zachovat..podvozek sportovni jsme mel na jinym aute a to uz nechci vymlacene rizeni,ja vyklepanej a karoserie z toho zacla okolo B slopku praskat(corsa b)..jedine plus bylo ze to teda brutalne sedelo a ze jsem si v zatackach vychutnaval i auta o silnejsim vykonu!!!
Re: Oplí technická poradna
Ahojte, potrebuji se s Vami poradit.
Pred nedavnem mi prestala startovat astra f ( X14XE). V dalekem servise, kde mi auto padlo zjistili, ze byly zaoxidovane kontakty v pojistkovej skrinkach v motoru, vycistili, vse fungovalo.
Auto par dnu u nich stalo, prijel jsem si pro nej a jel domu (asi 80km), pred barakem mi ale chciplo. Pri pokusu o nastartovani (2x) jsem uslysel vyraznejsi zahuceni (pitomec jsem mel zaplou hudbu, neslysel jsem odkud). Napadlo me, dojizdel jsem na rezervu, jestli jen nedosel benzin a nehucelo cerpadlo, ze nema co tahat. (po dvou pokusech o startovani uz slyset nebylo) Dotankoval jsem 3 litry z kanystru a nic, neni ani slyset, ze by cerpadlo tahalo, pro otoceni klicem. Tak jsem se jal vyblikat chyby ECU.
Nutno rict, ze se mi posledni dobou rozsvecela EKU pri jizde na dalnici pri 110-120 km/h, takze se neco ukladalo do pameti.
Usuzoval jsem, ze se bude jednat o nejakou chybu se signalem merice prutoku vzduchu, uz jednou jsem to vyblikaval a neresil, auto jelo porad skvele, nic se nemenilo. Ted jsem si tedy vyblikal chyby a je toho tam napovazenou.
Po vyblikani jsem ziskal toto:
0352 - elektronicka regulace predstihu 2-3, nizke napeti
0200 - porucha v obvodu vstrikovace
0351 - elektronicka regulace predstihu 1-4, nizke napeti
0230 - ukazatel palivoveho cerpadla
0130 - signal lambda sondy
dal se kody opakovaly a vypsane jsou presne v poradi vyblikani.
Da se z toho usuzovat, ze odeslo cerpadlo? Chyby by se ale ukladaly v okamzik, kdyz jesteauto jelo tak nevim.
Je mozne, ze jsem ho oddelal, kdyz tahalo naprazdno?
TXH Micro
Pred nedavnem mi prestala startovat astra f ( X14XE). V dalekem servise, kde mi auto padlo zjistili, ze byly zaoxidovane kontakty v pojistkovej skrinkach v motoru, vycistili, vse fungovalo.
Auto par dnu u nich stalo, prijel jsem si pro nej a jel domu (asi 80km), pred barakem mi ale chciplo. Pri pokusu o nastartovani (2x) jsem uslysel vyraznejsi zahuceni (pitomec jsem mel zaplou hudbu, neslysel jsem odkud). Napadlo me, dojizdel jsem na rezervu, jestli jen nedosel benzin a nehucelo cerpadlo, ze nema co tahat. (po dvou pokusech o startovani uz slyset nebylo) Dotankoval jsem 3 litry z kanystru a nic, neni ani slyset, ze by cerpadlo tahalo, pro otoceni klicem. Tak jsem se jal vyblikat chyby ECU.
Nutno rict, ze se mi posledni dobou rozsvecela EKU pri jizde na dalnici pri 110-120 km/h, takze se neco ukladalo do pameti.
Usuzoval jsem, ze se bude jednat o nejakou chybu se signalem merice prutoku vzduchu, uz jednou jsem to vyblikaval a neresil, auto jelo porad skvele, nic se nemenilo. Ted jsem si tedy vyblikal chyby a je toho tam napovazenou.
Po vyblikani jsem ziskal toto:
0352 - elektronicka regulace predstihu 2-3, nizke napeti
0200 - porucha v obvodu vstrikovace
0351 - elektronicka regulace predstihu 1-4, nizke napeti
0230 - ukazatel palivoveho cerpadla
0130 - signal lambda sondy
dal se kody opakovaly a vypsane jsou presne v poradi vyblikani.
Da se z toho usuzovat, ze odeslo cerpadlo? Chyby by se ale ukladaly v okamzik, kdyz jesteauto jelo tak nevim.
Je mozne, ze jsem ho oddelal, kdyz tahalo naprazdno?
TXH Micro
Re: Oplí technická poradna
čuž.. tak dívej, čerpadlo tahá benál až v okamžik, kdy točí startér, na polohu kontrolek ne.. další věc je, že pokud jsi vyjel nádrž do prázdna, tak 3l je jak by nic.. min. 10l tam musíš nalít.. pokud jsi jezdil často takhle na doraz, tak jsi to čerpadlo asi uvařil, protože ono je právě tím benzínem chlazené.. tudiž když jezdíš do prázdna.. přidírá se. Začal bych tím.. že bych tam nalil benál.. pak zkusil déle zastartovat.. než se to odvzdušní, nebo tomu pomůžeš ventilkem na liště vstřiku.. buď chytne, nebo ne.. jestli ne, vymontoval bych přívodní hadici benzínu a zkusil zastartovat znova, pak uvidíš jestli tlačí. Pokud to hodilo chybu vstřikovačů, čerpadlo tlačít může, ale trysky to neotevře... to většinou blbne pal. relé.. jó ještě před prvním startem bych odpojil baterku, ať se chyby vymažkou a bliknul bych to znova
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Lukin_GSi píše:čuž.. tak dívej, čerpadlo tahá benál až v okamžik, kdy točí startér, na polohu kontrolek ne.. další věc je, že pokud jsi vyjel nádrž do prázdna, tak 3l je jak by nic.. min. 10l tam musíš nalít.. pokud jsi jezdil často takhle na doraz, tak jsi to čerpadlo asi uvařil, protože ono je právě tím benzínem chlazené.. tudiž když jezdíš do prázdna.. přidírá se. Začal bych tím.. že bych tam nalil benál.. pak zkusil déle zastartovat.. než se to odvzdušní, nebo tomu pomůžeš ventilkem na liště vstřiku.. buď chytne, nebo ne.. jestli ne, vymontoval bych přívodní hadici benzínu a zkusil zastartovat znova, pak uvidíš jestli tlačí. Pokud to hodilo chybu vstřikovačů, čerpadlo tlačít může, ale trysky to neotevře... to většinou blbne pal. relé.. jó ještě před prvním startem bych odpojil baterku, ať se chyby vymažkou a bliknul bych to znova
Super, diky za rady! Jeste jedna vec s tim smazanim chyb, nechal jsem odpojene plus baterky min. 12hodin a chyby nezmizely, predpokladam, ze jeste musim asi odpojit i minusovy pol?
Micro
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
nemash nekde prdlu poistku ..??
pripadne sa niekde nepredrala kabelaz ..??
pripadne sa niekde nepredrala kabelaz ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Oplí technická poradna
Vsechny pojistky jsem kontrolovat, relatka nevim jak proverit, jedine koupit rovnou nove.JRD McLAREN píše:nemash nekde prdlu poistku ..??
pripadne sa niekde nepredrala kabelaz ..??
Jestli neni prodreny kabel nevim, to bych musel jedine merit a merit, ale nemam cim a ani se v tom moc nevyznam
Testnu zatim, co mi radil Lukin a uvidim, co zjistim dale.
Dekuji i Tobe
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
na to ci je predreta kabelaz, ti stacia oci a ruky..
a ist po dratoch...
lebo tolko chyb naraz, to vyzera ze je len jeden dratik moze byt cviknuty...
a ist po dratoch...
lebo tolko chyb naraz, to vyzera ze je len jeden dratik moze byt cviknuty...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Oplí technická poradna
nejjednodušší měření je to že místo čerpadla napojíš žárovku... pokud se rozsvítí je čerpadlo KO pokud ne je v háji vedení......
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Oplí technická poradna
Ahoj,
tak dnes jsem se trosku hrabal v aute a dle Vasich navodu zjistil nasledujici:
-Odpojil jsem privod paliva k liste trysek, palivo tam nejde.
-Rele palivoveho cerpadla pri pokusu o startovani cvakne, pri vypnuti startovani cvakne znovu, soudim, ze to je v poradku.
-cerpadlo tedy nehuci.
-zvedl jsem auto na hever, dostal se k cerpadlu (snad to bylo cerpadlo, defacto v urovni pal.filtru pod pravym zadnim sedadlem kakoby)
-pokusil jsem se o odpojeni konektoru k cerpadlu, abych prave vyzkousel napojit zarovku 12V, jestli se rozsviti, ale nepodarilo se mi konektor vyjmout. Je tam hrozne spatny pristup, jak to mam na seriovem heveru, jak je tam ten konektor zajisteny?? Dokazete poradit, prosim?
tak dnes jsem se trosku hrabal v aute a dle Vasich navodu zjistil nasledujici:
-Odpojil jsem privod paliva k liste trysek, palivo tam nejde.
-Rele palivoveho cerpadla pri pokusu o startovani cvakne, pri vypnuti startovani cvakne znovu, soudim, ze to je v poradku.
-cerpadlo tedy nehuci.
-zvedl jsem auto na hever, dostal se k cerpadlu (snad to bylo cerpadlo, defacto v urovni pal.filtru pod pravym zadnim sedadlem kakoby)
-pokusil jsem se o odpojeni konektoru k cerpadlu, abych prave vyzkousel napojit zarovku 12V, jestli se rozsviti, ale nepodarilo se mi konektor vyjmout. Je tam hrozne spatny pristup, jak to mam na seriovem heveru, jak je tam ten konektor zajisteny?? Dokazete poradit, prosim?
Re: Oplí technická poradna
To jsi se dobýval do plováku, čerpadlo se nachází vevnitř.. když odklopíš vzadu sedáky
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
No supr, ted na to taky pomalu prichazim. (googolim obrazky a porovnam s realitou z hlavy) Logicky je, ze by jinak byl vsechen obsah na silnici pri vymene. Kdyz jsem tenkrat menil cerpadlo u civicu, tak taky klasicky zezhora, nevim, proc by to melo byt pitome zespod. Sel jsem spodem dle infa servisu, odkud jsem ten den auto odvezl a ten den mi chciplo. Taky vi asi kulovy.... (volal jsem si tam pro radu).
Diky moc Lukine
Nevali se nekomu pripadne cerpadlo doma? Predpokladam, ze vsechna ben. cerpadla budou na astry f stejna...
Jaka muze byt pripadne prumerna cena jeteho cerpadla na vrakaci??? Nove kupovat nechci.
(aby me nekdo nenatahl, nemam odhad )
Diky moc Lukine
Nevali se nekomu pripadne cerpadlo doma? Predpokladam, ze vsechna ben. cerpadla budou na astry f stejna...
Jaka muze byt pripadne prumerna cena jeteho cerpadla na vrakaci??? Nove kupovat nechci.
(aby me nekdo nenatahl, nemam odhad )
Re: Oplí technická poradna
Kdyby to čerpadlo bylo zespoda, tak musíš v nádrži udžovat nějakou minimální hladinu.. blbost.. ponorné čerpadla u Astry se dělí na 1 bodové vstřikování a více bodové.. ty máš 1.4 16V 4bod, mám čerpadlo z 2.0 16V je stejné.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oplí technická poradna
ja mam z nexie.. tez je stejne....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Oplí technická poradna
Tak dalsi zjisteni a uz skoro nevim jak dal.
-na konektor napajeni cerpadla jsem zapojil zarovku 12V (od zpatecky vyjmutou), pri startovani se rozsviti, po ukonceni toceni na par milisetin jeji svit malinko zesili a znasne. (pri startovani sviti normalne, ne nijak skomirave)
-vyjmul jsem cerpadlo a pripojil primo dratama na baterii, tlaci jak pominute, zbytky benzinu sli tak 30 cm do vejsky.
Tak, tam asi problem nebude.
Co palivovy filtr? Je mozne, ze by byl tak ucpany, ze by to nenastartovalo?
Problem ale je, ze kdyz bylo cerpadlo v aute, tak pri startovani nebylo vůůůbec slyset (ucho primo na cerpadlu).
Nebo ze by byl filtr tak ucpany, a v soustave hadic od cerpadla po filtr byl takovy tlak a cerpadlo ma nejaky blok, aby netlacilo a neoddelalo se a proto netlaci?
Na co byste se jeste podivali? Uz jsem myslel, ze to bude tim cerpadlem a ono ne, ach jo, ja uz nevim.
-na konektor napajeni cerpadla jsem zapojil zarovku 12V (od zpatecky vyjmutou), pri startovani se rozsviti, po ukonceni toceni na par milisetin jeji svit malinko zesili a znasne. (pri startovani sviti normalne, ne nijak skomirave)
-vyjmul jsem cerpadlo a pripojil primo dratama na baterii, tlaci jak pominute, zbytky benzinu sli tak 30 cm do vejsky.
Tak, tam asi problem nebude.
Co palivovy filtr? Je mozne, ze by byl tak ucpany, ze by to nenastartovalo?
Problem ale je, ze kdyz bylo cerpadlo v aute, tak pri startovani nebylo vůůůbec slyset (ucho primo na cerpadlu).
Nebo ze by byl filtr tak ucpany, a v soustave hadic od cerpadla po filtr byl takovy tlak a cerpadlo ma nejaky blok, aby netlacilo a neoddelalo se a proto netlaci?
Na co byste se jeste podivali? Uz jsem myslel, ze to bude tim cerpadlem a ono ne, ach jo, ja uz nevim.
Re: Oplí technická poradna
ucpaný filtr je jedna věc a přidřené čerpadlo věc druhá, to čerpadlo můsí tu pal. soustavu natlakovat.. pokud tlačí, ale málo.. nechytne to. Tak dej nový filtr a odpoj obě benzínové hadice od lišty vstříků a profoukni to kompresorem.. ale s citem, ať nenafoukneš nádrž
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
Chtěl by někdo objednat taky polyuretanové silentbloky z PL za dobré hrachy?
http://www.strongflex.vot.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.strongflex.vot.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
myslím že to bude tím filtrem
čerpadlo nejde prakticky vůbec slyšet, startování motoru a chod samotný je o dost hlučnější než točící se čerpadlo,
jinak čerpadlo samotné má v sobě přetlakový ventil, takže když máš někde něco fest ucpaného, tak to stejně neprotlačí
vyměn filtr a uvidíš
čerpadlo nejde prakticky vůbec slyšet, startování motoru a chod samotný je o dost hlučnější než točící se čerpadlo,
jinak čerpadlo samotné má v sobě přetlakový ventil, takže když máš někde něco fest ucpaného, tak to stejně neprotlačí
vyměn filtr a uvidíš
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: Oplí technická poradna
Mam omezene moznosti, delam to na parkovisti pred barakem. Pridrene cerpadlo nepoznam...?.Lukin_GSi píše:ucpaný filtr je jedna věc a přidřené čerpadlo věc druhá, to čerpadlo můsí tu pal. soustavu natlakovat.. pokud tlačí, ale málo.. nechytne to. Tak dej nový filtr a odpoj obě benzínové hadice od lišty vstříků a profoukni to kompresorem.. ale s citem, ať nenafoukneš nádrž
Re: Oplí technická poradna
Asi nejlevnejsi metoda pokusu. Jen ten filtr je tedy pekne pitome umisteny, hned vedle mista pro hever, grr.ernst píše:myslím že to bude tím filtrem
čerpadlo nejde prakticky vůbec slyšet, startování motoru a chod samotný je o dost hlučnější než točící se čerpadlo,
jinak čerpadlo samotné má v sobě přetlakový ventil, takže když máš někde něco fest ucpaného, tak to stejně neprotlačí
vyměn filtr a uvidíš
Vytece hodne benzinu pri odpojeni filtru?
Re: Oplí technická poradna
vyteče trochu.. nic šíleného.. přidřené čerpadlo poznáš.. až zkusíš jaké množství dá, za jaký čas.. ale kolik to má být Ti nepovím.. až vyměníš filtr nečekej že to startne na poprvé.. min. 3-4x budeš startovat než to natlačí a než se to odvzdušní
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Oplí technická poradna
ani ne 2 deci, jen z hadiček a z filtru, ale dej si pozor, je to natlakované, takže hadičku sundávej přes hadru jinak tě to nahodí,
Lukin byl zase rychlejší
Lukin byl zase rychlejší
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)