Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

mě to taky pořád blblo.. dal jsem nové pružinky, všechno vyčistil, sešteloval ten samostav na chlup a je to super.

Obrázek

Lanovod se nemá proč zadřít, pokud ho někde neprodřeš a nezarezne
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

to je u mě tak 2 dny auto na špalkách :lol:
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

sladas opc
Příspěvky: 57
Registrován: 20 črc 2011 19:12

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od sladas opc »

zdravim,ma nekdo zkusenosti s pruzinama eibach pro kit??celkem o nich uvazuju na astru gtc,ale nerad bych snizil zivotnost naprave(cepum,rizeni atd)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

dobrá volba, na tom není co řešit, čepy apod. taky řešit nemusíš.. já mám na 18let staré Astře jestě origo TRW čepy a ramena 8) 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

sladas opc
Příspěvky: 57
Registrován: 20 črc 2011 19:12

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od sladas opc »

mam prave zkusenosti s nekteryma podvozkama kde to hned odrovnalo rizeni a komplet vymlatilo napravu a tohodle uz bych se prave chtel vyvarovat!!

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

tohle Ti udělají pružiny, které auto akorát sníží na doraz, tohle ale od Eibachu nečekej 8) 8) Eibach je perfektní kombinace s Bilstein tlumičema 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

sladas opc
Příspěvky: 57
Registrován: 20 črc 2011 19:12

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od sladas opc »

vim ze se dost mluvi o eibachu a dost lidi mezi tunerama i doporucuje tak celkem o nich uvazuji no..chtel bych snizit a hlavne zachovat komfort a hlavne nevymlatit napravu... :nono:

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Eibach nedělá samozně tvrdé pružiny, spoléhají na tuhost tlumičů, takže při použití origo tlumičů to bude ideální pro zábavu při cestování :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

sladas opc
Příspěvky: 57
Registrován: 20 črc 2011 19:12

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od sladas opc »

seriove tlumice chci zachovat..podvozek sportovni jsme mel na jinym aute a to uz nechci vymlacene rizeni,ja vyklepanej a karoserie z toho zacla okolo B slopku praskat(corsa b)..jedine plus bylo ze to teda brutalne sedelo a ze jsem si v zatackach vychutnaval i auta o silnejsim vykonu!!!

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Ahojte, potrebuji se s Vami poradit.
Pred nedavnem mi prestala startovat astra f ( X14XE). V dalekem servise, kde mi auto padlo zjistili, ze byly zaoxidovane kontakty v pojistkovej skrinkach v motoru, vycistili, vse fungovalo.

Auto par dnu u nich stalo, prijel jsem si pro nej a jel domu (asi 80km), pred barakem mi ale chciplo. Pri pokusu o nastartovani (2x) jsem uslysel vyraznejsi zahuceni (pitomec jsem mel zaplou hudbu, neslysel jsem odkud). Napadlo me, dojizdel jsem na rezervu, jestli jen nedosel benzin a nehucelo cerpadlo, ze nema co tahat. (po dvou pokusech o startovani uz slyset nebylo) Dotankoval jsem 3 litry z kanystru a nic, neni ani slyset, ze by cerpadlo tahalo, pro otoceni klicem. Tak jsem se jal vyblikat chyby ECU.

Nutno rict, ze se mi posledni dobou rozsvecela EKU pri jizde na dalnici pri 110-120 km/h, takze se neco ukladalo do pameti.
Usuzoval jsem, ze se bude jednat o nejakou chybu se signalem merice prutoku vzduchu, uz jednou jsem to vyblikaval a neresil, auto jelo porad skvele, nic se nemenilo. Ted jsem si tedy vyblikal chyby a je toho tam napovazenou.

Po vyblikani jsem ziskal toto:
0352 - elektronicka regulace predstihu 2-3, nizke napeti
0200 - porucha v obvodu vstrikovace
0351 - elektronicka regulace predstihu 1-4, nizke napeti
0230 - ukazatel palivoveho cerpadla
0130 - signal lambda sondy

dal se kody opakovaly a vypsane jsou presne v poradi vyblikani.

Da se z toho usuzovat, ze odeslo cerpadlo? Chyby by se ale ukladaly v okamzik, kdyz jesteauto jelo tak nevim.
Je mozne, ze jsem ho oddelal, kdyz tahalo naprazdno?

TXH Micro

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

čuž.. tak dívej, čerpadlo tahá benál až v okamžik, kdy točí startér, na polohu kontrolek ne.. další věc je, že pokud jsi vyjel nádrž do prázdna, tak 3l je jak by nic.. min. 10l tam musíš nalít.. pokud jsi jezdil často takhle na doraz, tak jsi to čerpadlo asi uvařil, protože ono je právě tím benzínem chlazené.. tudiž když jezdíš do prázdna.. přidírá se. Začal bych tím.. že bych tam nalil benál.. pak zkusil déle zastartovat.. než se to odvzdušní, nebo tomu pomůžeš ventilkem na liště vstřiku.. buď chytne, nebo ne.. jestli ne, vymontoval bych přívodní hadici benzínu a zkusil zastartovat znova, pak uvidíš jestli tlačí. Pokud to hodilo chybu vstřikovačů, čerpadlo tlačít může, ale trysky to neotevře... to většinou blbne pal. relé.. jó ještě před prvním startem bych odpojil baterku, ať se chyby vymažkou a bliknul bych to znova 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Lukin_GSi píše:čuž.. tak dívej, čerpadlo tahá benál až v okamžik, kdy točí startér, na polohu kontrolek ne.. další věc je, že pokud jsi vyjel nádrž do prázdna, tak 3l je jak by nic.. min. 10l tam musíš nalít.. pokud jsi jezdil často takhle na doraz, tak jsi to čerpadlo asi uvařil, protože ono je právě tím benzínem chlazené.. tudiž když jezdíš do prázdna.. přidírá se. Začal bych tím.. že bych tam nalil benál.. pak zkusil déle zastartovat.. než se to odvzdušní, nebo tomu pomůžeš ventilkem na liště vstřiku.. buď chytne, nebo ne.. jestli ne, vymontoval bych přívodní hadici benzínu a zkusil zastartovat znova, pak uvidíš jestli tlačí. Pokud to hodilo chybu vstřikovačů, čerpadlo tlačít může, ale trysky to neotevře... to většinou blbne pal. relé.. jó ještě před prvním startem bych odpojil baterku, ať se chyby vymažkou a bliknul bych to znova 8)

Super, diky za rady! Jeste jedna vec s tim smazanim chyb, nechal jsem odpojene plus baterky min. 12hodin a chyby nezmizely, predpokladam, ze jeste musim asi odpojit i minusovy pol? :?:

Micro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

nemash nekde prdlu poistku ..??
pripadne sa niekde nepredrala kabelaz ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

JRD McLAREN píše:nemash nekde prdlu poistku ..??
pripadne sa niekde nepredrala kabelaz ..??
Vsechny pojistky jsem kontrolovat, relatka nevim jak proverit, jedine koupit rovnou nove.
Jestli neni prodreny kabel nevim, to bych musel jedine merit a merit, ale nemam cim a ani se v tom moc nevyznam :D

Testnu zatim, co mi radil Lukin a uvidim, co zjistim dale.
Dekuji i Tobe :pifko:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

na to ci je predreta kabelaz, ti stacia oci a ruky..
a ist po dratoch...

lebo tolko chyb naraz, to vyzera ze je len jeden dratik moze byt cviknuty...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

nejjednodušší měření je to že místo čerpadla napojíš žárovku... pokud se rozsvítí je čerpadlo KO pokud ne je v háji vedení......
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Ahoj,

tak dnes jsem se trosku hrabal v aute a dle Vasich navodu zjistil nasledujici:

-Odpojil jsem privod paliva k liste trysek, palivo tam nejde.
-Rele palivoveho cerpadla pri pokusu o startovani cvakne, pri vypnuti startovani cvakne znovu, soudim, ze to je v poradku.
-cerpadlo tedy nehuci.
-zvedl jsem auto na hever, dostal se k cerpadlu (snad to bylo cerpadlo, defacto v urovni pal.filtru pod pravym zadnim sedadlem kakoby)
-pokusil jsem se o odpojeni konektoru k cerpadlu, abych prave vyzkousel napojit zarovku 12V, jestli se rozsviti, ale nepodarilo se mi konektor vyjmout. Je tam hrozne spatny pristup, jak to mam na seriovem heveru, jak je tam ten konektor zajisteny?? Dokazete poradit, prosim?

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

To jsi se dobýval do plováku, čerpadlo se nachází vevnitř.. když odklopíš vzadu sedáky :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

No supr, ted na to taky pomalu prichazim. (googolim obrazky a porovnam s realitou z hlavy) Logicky je, ze by jinak byl vsechen obsah na silnici pri vymene. Kdyz jsem tenkrat menil cerpadlo u civicu, tak taky klasicky zezhora, nevim, proc by to melo byt pitome zespod. Sel jsem spodem dle infa servisu, odkud jsem ten den auto odvezl a ten den mi chciplo. Taky vi asi kulovy.... :evil: (volal jsem si tam pro radu).

Diky moc Lukine :rock:

Nevali se nekomu pripadne cerpadlo doma? Predpokladam, ze vsechna ben. cerpadla budou na astry f stejna...
Jaka muze byt pripadne prumerna cena jeteho cerpadla na vrakaci??? Nove kupovat nechci.

(aby me nekdo nenatahl, nemam odhad :( )

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Kdyby to čerpadlo bylo zespoda, tak musíš v nádrži udžovat nějakou minimální hladinu.. blbost.. ponorné čerpadla u Astry se dělí na 1 bodové vstřikování a více bodové.. ty máš 1.4 16V 4bod, mám čerpadlo z 2.0 16V 8) je stejné.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja mam z nexie.. tez je stejne....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

bude mezinárodní aukce? :D :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Tak dalsi zjisteni a uz skoro nevim jak dal.

-na konektor napajeni cerpadla jsem zapojil zarovku 12V (od zpatecky vyjmutou), pri startovani se rozsviti, po ukonceni toceni na par milisetin jeji svit malinko zesili a znasne. (pri startovani sviti normalne, ne nijak skomirave)
-vyjmul jsem cerpadlo a pripojil primo dratama na baterii, tlaci jak pominute, zbytky benzinu sli tak 30 cm do vejsky.

Tak, tam asi problem nebude.
Co palivovy filtr? Je mozne, ze by byl tak ucpany, ze by to nenastartovalo?
Problem ale je, ze kdyz bylo cerpadlo v aute, tak pri startovani nebylo vůůůbec slyset (ucho primo na cerpadlu).
Nebo ze by byl filtr tak ucpany, a v soustave hadic od cerpadla po filtr byl takovy tlak a cerpadlo ma nejaky blok, aby netlacilo a neoddelalo se a proto netlaci?
Na co byste se jeste podivali? Uz jsem myslel, ze to bude tim cerpadlem a ono ne, ach jo, ja uz nevim.

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

ucpaný filtr je jedna věc a přidřené čerpadlo věc druhá, to čerpadlo můsí tu pal. soustavu natlakovat.. pokud tlačí, ale málo.. nechytne to. Tak dej nový filtr a odpoj obě benzínové hadice od lišty vstříků a profoukni to kompresorem.. ale s citem, ať nenafoukneš nádrž :lol:
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

Chtěl by někdo objednat taky polyuretanové silentbloky z PL za dobré hrachy?

http://www.strongflex.vot.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

myslím že to bude tím filtrem :D
čerpadlo nejde prakticky vůbec slyšet, startování motoru a chod samotný je o dost hlučnější než točící se čerpadlo,
jinak čerpadlo samotné má v sobě přetlakový ventil, takže když máš někde něco fest ucpaného, tak to stejně neprotlačí :D


vyměn filtr a uvidíš :)
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Lukin_GSi píše:ucpaný filtr je jedna věc a přidřené čerpadlo věc druhá, to čerpadlo můsí tu pal. soustavu natlakovat.. pokud tlačí, ale málo.. nechytne to. Tak dej nový filtr a odpoj obě benzínové hadice od lišty vstříků a profoukni to kompresorem.. ale s citem, ať nenafoukneš nádrž :lol:
Mam omezene moznosti, delam to na parkovisti pred barakem. Pridrene cerpadlo nepoznam...?.

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

ernst píše:myslím že to bude tím filtrem :D
čerpadlo nejde prakticky vůbec slyšet, startování motoru a chod samotný je o dost hlučnější než točící se čerpadlo,
jinak čerpadlo samotné má v sobě přetlakový ventil, takže když máš někde něco fest ucpaného, tak to stejně neprotlačí :D


vyměn filtr a uvidíš :)
Asi nejlevnejsi metoda pokusu. Jen ten filtr je tedy pekne pitome umisteny, hned vedle mista pro hever, grr.
Vytece hodne benzinu pri odpojeni filtru? :roll:

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

vyteče trochu.. nic šíleného.. přidřené čerpadlo poznáš.. až zkusíš jaké množství dá, za jaký čas.. ale kolik to má být Ti nepovím.. až vyměníš filtr nečekej že to startne na poprvé.. min. 3-4x budeš startovat než to natlačí a než se to odvzdušní 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 376
Registrován: 26 čer 2012 11:30

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od ernst »

ani ne 2 deci, jen z hadiček a z filtru, ale dej si pozor, je to natlakované, takže hadičku sundávej přes hadru jinak tě to nahodí,

Lukin byl zase rychlejší :D
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“