Oplí technická poradna

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

nebude rychlejsi to odtahnout k nekomu kdo tomu rozumi a bude to pro nej oprava na 20min? napis od kud jsi třeba se někdo nabídne...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Diky moc !! Natlakovane uz to asi nebude, odpojil jsem cerpadlo, tak vzduch tam uz asi bude, ale prece je na miste byt opatrny.
Neni pak lepsi drzet odvzdusnovaci ventil pri startovani primo na vstrikovaci liste az do okamziku,kdy zacne protekat? Ono mozna bez toho bude ten motor skomirat ve vynechanych davkach benzinu asi. I kdyby, bude to krasny pocit, kdyz to bude tahle naskakovat znovu a pak jen vrrr :potlesk:

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Juraj píše:nebude rychlejsi to odtahnout k nekomu kdo tomu rozumi a bude to pro nej oprava na 20min? napis od kud jsi třeba se někdo nabídne...
Servis mam defacto za rohem, ale nechci vynakladat zbytecne vic fin. prostredku nez je nutne. Do auta jsem investoval za posledni pul rok z5 vice nez 11tis. a nechci to zbytecne navysovat, nemohu si to ted dovolit.... a tak bych to chtel dat do kupy sam.

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

Micro píše: Do auta jsem investoval za posledni pul rok z5 vice nez 11tis.
Šťastný to chlapec... jen tak málo... za poslední rok sem v tý mojí zahučel 40ti
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
Dacan
Moderátor
Příspěvky: 1528
Registrován: 08 kvě 2010 12:05
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Dacan »

já sem do auta nalil 5 tis, za tři roky :lol:
když nepočítám benzín

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Jeste statnejsi.
Taky bych mohl zahucet vice,kdybych nechal udelat i novy lak a nekupoval jete pneu na zimu a tak... :roll:

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

Micro píše:Jeste statnejsi.
Taky bych mohl zahucet vice,kdybych nechal udelat i novy lak a nekupoval jete pneu na zimu a tak... :roll:
Já jsem bez new laku ale.. Vše jen technické věci.. a jeden malej omyl v nárazníku... a stále je kam investovat... =D
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

az je astraF spravena tak sikovne, jak nexia..
tak bych to kludne tipnul na cidlo tlaku oleja..

ECU zopne pumpu iba pri zapnuti zapalovania...
dalej si ho drzi v chode spinac na tlak oleja...

ma ten spinac 3 draty ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

JRD> takhle to určitě u Astry není.. ta ten jeho motor bude mít čidlo tlaku oleje na jeden drátek jen pro kontrolku, jestli maže 8)

BiGaSi> prosím napiš do čeho jsi těch 40 dal :D :D

Micro> takové auto do servisu dneska nepatří, oni si s tím stejně neví rady.. akorat objednávají zbytečne nové součástky z druhovýroby.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

Lukin_GSi píše:BiGaSi> prosím napiš do čeho jsi těch 40 dal :D :D
New ramena, čepy, uložení nápravy, Podvozek AP Sportfahrwerke, posléze tuhostně stavitelné koni, new vejfuk, rozvody, new blatníky, jelikož sem kokot tak 2x přední nárazník s toho se mi ten rieger válí furt doma :lol:, zimní gumy Hankok I'Cept RS W442 175/60 R15, Letní kola ATS Scala II 7,5x17, + asi třikrát vyměnej olej v tomhle roce, ještě jedna výměna čeká na zimu.. Pak koupeno C16SE a nějaká udržba na něm.. pak ty pčední diskotekový světla atd...
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

ty bláho, tak to je dobrý úlet no :)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
pavelini22
Příspěvky: 85
Registrován: 04 srp 2011 11:37
Bydliště: Petrovice u Karviné
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od pavelini22 »

Lukin_GSi píše:ty bláho, tak to je dobrý úlet no :)
Mno hlavně do nejvíc obyčejné, staré, pětidvéřové 1.6... :?
The Present: 92´Astra GSi16V(C20XE M2.8.),07´Megane II GT(1.6 16V), 03´Passat B5.5(1.9TDi PD)
The Past: 07´Octavia II (1.9TDi), 01´A6 Allroad (2.5TDi), 92´Primera P10 (1.6i 16V), 03´Laguna II GT(2.0iDE), 97´Felicia (1.3MPi), 98´Omega B (2.0i 16V)

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

pětidveř je 100x hezčí než 3dveř.. alespoň pro mě... 1,6 mi stačí a je to nezkutečnej nezmar.... Koupil sem ho zpátky od cápka co na něm za necelé dva roky co jí měl neotevřel kapotu a najezdil 30tis.. při 153tis sem jí prodával při 186 sem jí kupoval zpátky a teď máme 235tis stále s původním motorem kterej nebyl nikdy rozebranej... a furt na 1,6 jede jak drak feli nemá šanci a to jezdim na 205/40 R17
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Lukin_GSi píše:JRD> takhle to určitě u Astry není.. ta ten jeho motor bude mít čidlo tlaku oleje na jeden drátek jen pro kontrolku, jestli maže 8)

BiGaSi> prosím napiš do čeho jsi těch 40 dal :D :D

Micro> takové auto do servisu dneska nepatří, oni si s tím stejně neví rady.. akorat objednávají zbytečne nové součástky z druhovýroby.
Presne tak, pokud tomu danemu autu nerozumi a maji znalosti vseobecne, tak je to smrt pro penezenku a ve finale to stejne nefunguje.
Vcera jsem se pokusil vyndat pal. filtr a zkusit ho profouknout, jestli je fakt tak ucpany, ale nesel ven.... uz jen ty privodni hadicky sly tezko dolu, stahovaci pasky zahnile jak cip, pro prostriknuti WeDeckem se zacaly rozpadat. Nakonec jsem hadicky sundal, ale uz se mi nepodarilo dostat se klicem na drzak toho filtru, chce to orech s golou.

BiGaSi
Příspěvky: 144
Registrován: 25 čer 2010 00:15
Bydliště: Mladoboleslavsko

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BiGaSi »

Lukin_GSi píše:ty bláho, tak to je dobrý úlet no :)
Proč úlet? Všechno jen nutné opravy až na ten šílenej tjuning (do teď nechápu co se mi na něm líbilo) nárazník. Btw to byl jen takovej menší přehled těch zásadnějších částek... jinak mám v excelu krásnou tabulku co všechno už je na autě uděláno a ta částka celkově je 47 536,- včetně auta.. a to si tu tabulku píšu od druhýho koupení auta..
Astra F 1,6Si 74kW
NEW Astra G Caravan 2,0 DI ROPA POWER :lol:

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Jak mam vymazat chyby ECU na astre f? Odpojil jsem oba poly od baterie, nechal 5 minut a nic, jak dlouho je potreba cekat?
Deekuji :?

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od BIGPAPA »

jaký chyby? něco se vymaže, vážný zavady zustanou 8)
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Ja tedy predpokladam, ze odpojenim baterie zmizi. Teoreticky by mel byt cisty stit, kdyz se nepokusim ani nastartovat, vubec nic neudelam, jen zase skratuji kontakty a vyblikavam znova. Nebo se mylim?

Jedna se o chyby:
Stejne mam za to, ze by je to nemelo hlasit, kdyz neni zadny pokus o startovani. :ja_nic:
0352 - elektronicka regulace predstihu 2-3, nizke napeti
0200 - porucha v obvodu vstrikovace
0351 - elektronicka regulace predstihu 1-4, nizke napeti
0230 - ukazatel palivoveho cerpadla
0130 - signal lambda sondy

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

mě se tolik chyb nezdá.. někde bude vypadlý konektor, špatná kostra.. vadné rele, spálená pojistka, nebo slabé čerpadlo 8)

0230 je chyba obvodu ovládání palivového čerpadla. Tedy relé, kabeláž, jednotka.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od JRD McLAREN »

JRD McLAREN píše:nemash nekde prdlu poistku ..??
pripadne sa niekde nepredrala kabelaz ..??
:?:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

JRD McLAREN> přesně tak kolego, jen on Tě asi přehlídl :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

Lukin_GSi píše:mě se tolik chyb nezdá.. někde bude vypadlý konektor, špatná kostra.. vadné rele, spálená pojistka, nebo slabé čerpadlo 8)

0230 je chyba obvodu ovládání palivového čerpadla. Tedy relé, kabeláž, jednotka.
pojistky jsou vsechny v poradku, jednotka? ??
palivovy filtr jeste neni venku, mozna bude uplne ucpany.
Kabelaz nevim, ale stava k cerpadlu jde, tak ocekavam, ze je OK, jak jinak ji proverit? Jak psal jeden z kolegu, jit po dratech, to bych ale musel rozebrat cele auto , ani nevim kudy to jde, nez bych na to prisel. :cry:

Uživatelský avatar
Micro
Příspěvky: 16
Registrován: 09 říj 2012 12:32

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Micro »

JRD McLAREN píše:
JRD McLAREN píše:nemash nekde prdlu poistku ..??
pripadne sa niekde nepredrala kabelaz ..??
:?:
Nene, neprehledl a dekuji za radu.
S temi kabely to je ale tezke, jak jsem psal ted Lukinovi.

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nezapojoval budík bohatosti směsi. Sehnal jsem za slušnou cenu budíky(chtěl jsem hlavně teplotu oleje a tady nabízel 3 budíky včetně té bohatosti, tak proč ji nezapojit taky). Plusový kabel jsem napojil k zapalovači, další jsem ukostřil, ale teď si nevím rady s třetím(fialový) kabelem.

V motoru je zásuvka, která spojuje kabel od lambdy a kabel od řídící jednotky(?). Fialový kabel jsem zkusil dát do té zásuvky, zásuvku zapojil, ale budík nic neukazuje. Nevíte prosím, kam ho mám zapojit? Nebo je na to potřeba širokopásmová lambda? Dráty v autě mi totiž moc neříkají :D

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

celkem si odpověděl sám, bez širokopásmové lambdy to asi nic moc ukazovat nebude 8) na jaký motor to máš??
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

mám tu asi 5ks Lineárních širokopásmých lambdasond... některou klidně prodám :-) všechny použité ale 100% funkční.... jinak AFR budík na skokové lambdasondě fungovat nebude a to ani v malém pásmu.. ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

kolika drátové, co za to? značka? :D
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Gooder »

Je to na X14SZ, šlo mi hlavně o hlídání teploty oleje. Žádný jiný budík jsem jinak nechtěl, ale sehnal jsem sadu 3 budíků(teplota oleje, voltmetr, A/F ratio) Autometer za cenu jednoho.

Voltmetr je snadný zapojit, kostra a plusový kabel. U teploty oleje si nevím rady jen s tím adaptérem, viz zde: viewtopic.php?f=33&t=22757&p=1955298#p1955298" onclick="window.open(this.href);return false;

Juraj: Co jsem koukal na ceny širokopásmové lambdy, tak to se na to asi vybodnu, tenhle budík mi je defacto k ničemu, tak se mi do něj nechce investovat nějakou tu další tisícovku :D případně, za jakou cenu ji nabízíš? (:

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Juraj »

napisu SZ... Gooder: nejsem si jist jak by ale byla kompatibilni s tvim budikem (nevim co je zac) takze pocitej s upravou... popripadě za kolik by jsi mi ho nechal? :-D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Oplí technická poradna

Příspěvek od Lukin_GSi »

defakto je i budík teploty oleje zbytečný pro 1.4 :D kam bys chtěl to čidlo dát?
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“