VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Asi nejsem sam, kdo ma v tomhle dost bordel. A nikde se mi nepodarilo najit nejaky komplexni info (v češtině) o rozdilech v principech fungovani, vyhodach, nevyhodach, pouzitelnosti v ruznejch setupech (n/a vs. přeplnovani atp.), limitacích atd. Mam takovy samy utrzkovity informace se spoustou zasadnich mezer. Nemohl by to někdo nějak rozepsat, nebo hodit nějakej link, kde je to vsechno pěkně pohromadě? Předem dík za každý info.
Naposledy upravil(a) NeviM dne 30 lis 2012 19:24, celkem upraveno 1 x.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP - rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody
Souhlas, také bych info uvítal
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
Re: VAF/MAF/MAP - rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody
MAF měří množství vzduchu
MAP měří tlak (podtlak) v sání
VAF nevim
Aspoň myslim
MAP měří tlak (podtlak) v sání
VAF nevim
Aspoň myslim
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP - rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody
A.G.Bell v modern engine tuning pěkně pospal rozdíly.. ale ty chceš v češtině...
Re: VAF/MAF/MAP - rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody
no ja uz se stejne posledni dobou snazim cpat do palice i tu anglictinu, pac bez ni je hledani informaci a inspiraci kurva omezujici ale zas mi to zabira tak 4x vic casu vzdycky nejakej text prelouskat a dohledat si vsechny terminy, preklady, tak se snazim v cestine aspon co jde a to je jen v knizni podobe, nebo se to da najit nekde na netu?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: VAF/MAF/MAP - rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody
Je to tak, jen bych ještě dodal že MAF se používá u atmosférických motorů, MAP převážně u turba ale i u atmosféry.Rolljoin píše:MAF měří množství vzduchu
MAP měří tlak (podtlak) v sání
VAF nevim
Aspoň myslim
Re: VAF/MAF/MAP - rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody
Takže "váha vzduchu" u přeplňovanýho motoru neni MAF,ale MAP?crazyape píše:Je to tak, jen bych ještě dodal že MAF se používá u atmosférických motorů, MAP převážně u turba ale i u atmosféry.Rolljoin píše:MAF měří množství vzduchu
MAP měří tlak (podtlak) v sání
VAF nevim
Aspoň myslim
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Re: VAF/MAF/MAP - rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody
Poruším svoje pravidlo, že se technicky neangažuju jen proto, abych připomněl, že moje Supra má MAF a turbo Než tu začnete plácat hovadiny.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: VAF/MAF/MAP - rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody
kluci, nic ve zlym, ale pro prehlednost, nezasirejme to tu prave tema utrzkovitejma informacema, ktery vime asi skoro vsichni jinak ted vedle v tematu koukam jeste na AFM, aby toho nebylo malo, to je jako Air Flow Meter, nebo co? A jaky jsou dalsi varianty zjistovani tlaku/mnozstvi vzduchu? Ja uz asi pul hodiny neuspesne hledam nejakej funkcni download ty knizky od Bella, jak o ni psal Honza, kdybyste nekdo o nejakym vedel, tak hazejte, ja kdyz nejakej najdu, tak taky hodim
jinak treba ja mam na biturbu MAP, ale uplne stejnej je treba na starym meganu atmo 1.6i, ale vypovidajici hodnota hovno, proto jsem prave chtel nejaky komplexni podrobny informace bez zbytecny poloomacky kolem, aby se tu pak mohl kazdej podivat a hned videl vsechno na jednom miste pohromade, s tim jsem to tema zakladal
jinak treba ja mam na biturbu MAP, ale uplne stejnej je treba na starym meganu atmo 1.6i, ale vypovidajici hodnota hovno, proto jsem prave chtel nejaky komplexni podrobny informace bez zbytecny poloomacky kolem, aby se tu pak mohl kazdej podivat a hned videl vsechno na jednom miste pohromade, s tim jsem to tema zakladal
Naposledy upravil(a) NeviM dne 04 pro 2012 03:56, celkem upraveno 1 x.
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP - rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody
MAF - Mass Air Flow senzor, tiez znamy aj ako "hot-wire" senzor, meria mnozstvo prietoku vzduchu (a tiez aj teplotu),
princip funkcie je na zaklade merania zmeny odporu zohrievaneho odporoveho drotu,
prud vzduchu chladi odporovy drot, rozdiel zmeny odporu = rozdiel v monzstve prietoku vzduchu
MAP - Manifold Absolute Presure senzor, meria pripadny tlak (pretlak ci podtlak) v sacom potrubi.
takisto funguje na pricipe zmeny odporu, tentokrat na zaklade zmeny posobenia tlaku - na elektronicky chip
VAF - Vane Air Flow senzor, mierne "zastarale" zariadenie, na meranie prietoku vzduchu,
princip je tiez na zaklade zmeny odporu, prudiaci vzuch komorou nam pootacal klapkou,
ktora bola naviazana na potenciometer - mechanicko-elektronicke zariadenie.
princip funkcie je na zaklade merania zmeny odporu zohrievaneho odporoveho drotu,
prud vzduchu chladi odporovy drot, rozdiel zmeny odporu = rozdiel v monzstve prietoku vzduchu
MAP - Manifold Absolute Presure senzor, meria pripadny tlak (pretlak ci podtlak) v sacom potrubi.
takisto funguje na pricipe zmeny odporu, tentokrat na zaklade zmeny posobenia tlaku - na elektronicky chip
VAF - Vane Air Flow senzor, mierne "zastarale" zariadenie, na meranie prietoku vzduchu,
princip je tiez na zaklade zmeny odporu, prudiaci vzuch komorou nam pootacal klapkou,
ktora bola naviazana na potenciometer - mechanicko-elektronicke zariadenie.
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 30 lis 2012 20:44, celkem upraveno 1 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
super, konečně odpoved, jakou jsem si představoval, děkujem
a nevis jeste co to AFM, jak se zminovali vedle blazen s kentoyou? A pak taky by me jeste zajimalo, jestli maji MAP a MAF nejaky omezeni, bud obecne, nebo jestli je treba dbat na to pri vyberu konkretniho "čidla", jako myslim, jestli to třeba od určitýho přetlaku už nezvládá, nebo tak něco? Vaf asi nema smysl řešit v dnešní době
a nevis jeste co to AFM, jak se zminovali vedle blazen s kentoyou? A pak taky by me jeste zajimalo, jestli maji MAP a MAF nejaky omezeni, bud obecne, nebo jestli je treba dbat na to pri vyberu konkretniho "čidla", jako myslim, jestli to třeba od určitýho přetlaku už nezvládá, nebo tak něco? Vaf asi nema smysl řešit v dnešní době
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Našel sem to v knížce trošičku rozvedený jestli ti to pomůže
MAF:
Pro správnou regulaci složení palivové směsi je nzbytná informace o okamžitém množství nasávaného vzduchu v sacím traktu. Na tuto informaci reaguje řídící jednotka výstupním signálem, kterým je regulováno množství vstřikování paliva. Existuje několik provedení těchto snímačů, z nichž nejznámější je provedení se žhaveným drátkem nebo filmem (např. Bosch). Udržení jeho teploty na předem definované hodnotě je dáno velikostí napětí na snímači. Při nárůstu průtoku množství vzduchu snímačem dochází k výraznějšímu ochlazování elementu a konstantní teplotu je možno udržet pouze nárůstem napájecího napětí - jeho velikost je tak úměrná hmotnostního průtoku vzduchu.
MAP:
Jedním z parametrů pro posouzení okamžitého zatížení motoru je velikost podtlaku (resp. absolutního tlaku) v sacím potrubí za škrtící klapkou. K tomuto účelu je zde nainstalován snímač, jehož funkce je klíčová pro stanovení optimální vstřikované dávky paliva a správného předstihu. Výstupy z tohoto snímače mohou být podle typu jak analogové (napětí), tak digitální (proměnná frekvence signálu). Do této skupiny snímačů (i když to nelze považovat za úplně korektní) je možno zařadit snímače barometrického tlaku. V některých případech bývají zaintegrovány přímo do jednotky snímače tlaku v sacím potrubí. Jejich úkolem je monitorovat okolní vnější tlak a tím umožnit výpočet absolutní hodnoty tlaku v sacím potrubí nebo poskytovat údaje pro korekce v přípravě palivové směsi se změnou nadmořské výšky.
MAF:
Pro správnou regulaci složení palivové směsi je nzbytná informace o okamžitém množství nasávaného vzduchu v sacím traktu. Na tuto informaci reaguje řídící jednotka výstupním signálem, kterým je regulováno množství vstřikování paliva. Existuje několik provedení těchto snímačů, z nichž nejznámější je provedení se žhaveným drátkem nebo filmem (např. Bosch). Udržení jeho teploty na předem definované hodnotě je dáno velikostí napětí na snímači. Při nárůstu průtoku množství vzduchu snímačem dochází k výraznějšímu ochlazování elementu a konstantní teplotu je možno udržet pouze nárůstem napájecího napětí - jeho velikost je tak úměrná hmotnostního průtoku vzduchu.
MAP:
Jedním z parametrů pro posouzení okamžitého zatížení motoru je velikost podtlaku (resp. absolutního tlaku) v sacím potrubí za škrtící klapkou. K tomuto účelu je zde nainstalován snímač, jehož funkce je klíčová pro stanovení optimální vstřikované dávky paliva a správného předstihu. Výstupy z tohoto snímače mohou být podle typu jak analogové (napětí), tak digitální (proměnná frekvence signálu). Do této skupiny snímačů (i když to nelze považovat za úplně korektní) je možno zařadit snímače barometrického tlaku. V některých případech bývají zaintegrovány přímo do jednotky snímače tlaku v sacím potrubí. Jejich úkolem je monitorovat okolní vnější tlak a tím umožnit výpočet absolutní hodnoty tlaku v sacím potrubí nebo poskytovat údaje pro korekce v přípravě palivové směsi se změnou nadmořské výšky.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Vyhoda MAPu pokud je pouzit pri rizeni motoru bez MAF/AFM
- je nejbliz 'motoru' a uniky tlaku 'po ceste' neregistruje a neresi (tzn, kdyz budete mit deravej intercooler nebo nekde vyskocenou hadici, furt to pobezi bez chyby, jednotka bude davat jenom tolik paliva, kolik ma tlaku v manifoldu...)
U systemu s MAF/AFM je jakykoliv unik mezi zmerenym mistem a 'motorem' chybou kterou nelze ignorovat, jednotka dava vic paliva nez koliv skutecne ma davat....
Motor s MAPem muzete provozovat s filtrem nasazenym primo na klapce, vyhodou tudiz budiz kompaktnost reseni (u zastaveb motoru kde neni prostor na MAF/AFM....
MAP neni nachylny na poruchy coz se o MAFech taky moc rict neda...
- je nejbliz 'motoru' a uniky tlaku 'po ceste' neregistruje a neresi (tzn, kdyz budete mit deravej intercooler nebo nekde vyskocenou hadici, furt to pobezi bez chyby, jednotka bude davat jenom tolik paliva, kolik ma tlaku v manifoldu...)
U systemu s MAF/AFM je jakykoliv unik mezi zmerenym mistem a 'motorem' chybou kterou nelze ignorovat, jednotka dava vic paliva nez koliv skutecne ma davat....
Motor s MAPem muzete provozovat s filtrem nasazenym primo na klapce, vyhodou tudiz budiz kompaktnost reseni (u zastaveb motoru kde neni prostor na MAF/AFM....
MAP neni nachylny na poruchy coz se o MAFech taky moc rict neda...
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
tiesto112: pekny info, ale zase mi to vytvorilo vic otázek než odpovědí, klasika kua ja se musim vic skamaratit s elektrikou, takhle by to dal neslo
hIGGI: minimalne pro me moc zajimavy info, dik ja prave dneska koukal na jednom motoru, co se mi tu vali ve stodole, ze tam (do MAP) vede hadicka primo z manifoldu, jsem mel za to ze to bude nekde kolem klapky
Jeste by me zajimaly nejaky ty limity jako napriklad jestli je MAPu jedno, jestli je v manifoldu tlak 0,5, nebo treba 3 bary, nebo jestli ma kazdej nejakou hranici, kde konci.. to samy MAF
a taky ten AFM (Air Flow Meter, intuice mi poradila spravne celej nazev podle zkratky, z cehoz jsem docela sokovanej ), neco jsem si o nem ted precetl a pochopil jsem z toho, ze snima rychlost vzduchu (z niz asi spocita mnozstvi, vzhledem k danymu prurezu trubky sani, ale to je spis jen moje hurvinkovska predstava, vzhledem k mymu vztahu k elektrice, o ktery vim asi tak ze je tam plus a minus, to je zhruba vse) a ze se pouziva hlavne na dieslech, budu rad, kdyz to nekdo trochu vic rozvede a upresni
a jeste dodatecny dotaz, co vsechno je potreba k "predelani" MAF na MAP (krome MAP senzoru samozrejme) kdybych to chtel z nejakejch duvodu delat?
hIGGI: minimalne pro me moc zajimavy info, dik ja prave dneska koukal na jednom motoru, co se mi tu vali ve stodole, ze tam (do MAP) vede hadicka primo z manifoldu, jsem mel za to ze to bude nekde kolem klapky
Jeste by me zajimaly nejaky ty limity jako napriklad jestli je MAPu jedno, jestli je v manifoldu tlak 0,5, nebo treba 3 bary, nebo jestli ma kazdej nejakou hranici, kde konci.. to samy MAF
a taky ten AFM (Air Flow Meter, intuice mi poradila spravne celej nazev podle zkratky, z cehoz jsem docela sokovanej ), neco jsem si o nem ted precetl a pochopil jsem z toho, ze snima rychlost vzduchu (z niz asi spocita mnozstvi, vzhledem k danymu prurezu trubky sani, ale to je spis jen moje hurvinkovska predstava, vzhledem k mymu vztahu k elektrice, o ktery vim asi tak ze je tam plus a minus, to je zhruba vse) a ze se pouziva hlavne na dieslech, budu rad, kdyz to nekdo trochu vic rozvede a upresni
a jeste dodatecny dotaz, co vsechno je potreba k "predelani" MAF na MAP (krome MAP senzoru samozrejme) kdybych to chtel z nejakejch duvodu delat?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Na seriovem motoru pouzivam vse seriove a nemam duvod nic menit a pokud neco menit chci, tak menim jednotku....vetsina standalone jednotek pouziva prave MAP.
MAP senzory jsou ruzne, muzes mit 2 barovej (1 bar boost max) nebo i 5 barovej (4 bary boostu)
Cim mensi rozsah, tim presnejsi (stale pouzivas rozsah 0-5V)
Senzor vzdy vybiras podle toho jakej jednotka podporuje, u standalone ECU mas moznost si vetsinou nastavit kalibraci podle sveho MAPu.
MAP senzory jsou ruzne, muzes mit 2 barovej (1 bar boost max) nebo i 5 barovej (4 bary boostu)
Cim mensi rozsah, tim presnejsi (stale pouzivas rozsah 0-5V)
Senzor vzdy vybiras podle toho jakej jednotka podporuje, u standalone ECU mas moznost si vetsinou nastavit kalibraci podle sveho MAPu.
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
existují různé DYI obvody ale většinou fungují pouze jeho tvůrci. Nemá smysl se tím zabývat a lépe je rovnou vyměnit ecu za programovatelnou.NeviM píše:
a jeste dodatecny dotaz, co vsechno je potreba k "predelani" MAF na MAP (krome MAP senzoru samozrejme) kdybych to chtel z nejakejch duvodu delat?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
VAF a MAF je skoro stejny veci.
proste VAF je trochu "brzdi". MAF hodne rychlej.
Kdyz kouknete na grafy MAP mene citlivy nez MAF.
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
a jak velkej je problem vymena maf za map??je li to vubec možne bez vymeny jednotky
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
stejne jako http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=33&t=105952" onclick="window.open(this.href);return false;kozorozecek píše:a jak velkej je problem vymena maf za map??je li to vubec možne bez vymeny jednotky
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
proč používat piggy back,když cena programovatelné ecu je nižší s většímí možnostmi...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
to je asi pravda ale nevim proc ale furt se ji nejak bojim
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
v mým případě když sem zatím nenarazil na někoho kdo by tady v CZ či někd epoblíž v evropě dokázal odladit mou seriovou ecu potřebám zvětšeného objemu motoru a jiným vačkách
na seriové ecu trvám z důvodu zachování komfortních fcí auta (komunikace ECU s bodycomputerem a naopak..jeden bez druhýho si ani neprdne -dokonce nejdou ani otevřít dveře..)...
na seriové ecu trvám z důvodu zachování komfortních fcí auta (komunikace ECU s bodycomputerem a naopak..jeden bez druhýho si ani neprdne -dokonce nejdou ani otevřít dveře..)...
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Dej standalone na moderni auto (bmw, audi, mini, mercedes).Libor12 píše:proč používat piggy back,když cena programovatelné ecu je nižší s většímí možnostmi...
Nebude fungovat nic ani abs,esp.... etc.
Piggyback, bohuzel jedine reseni.
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Zadny problemyhonza 2.0 16v píše:v mým případě když sem zatím nenarazil na někoho kdo by tady v CZ či někd epoblíž v evropě dokázal odladit mou seriovou ecu potřebám zvětšeného objemu motoru a jiným vačkách
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
taky se k Vám chystám
v okruhu italskejch aut na Vás mám samé dobré reference a stejně mi nic jinýho nezbejvá...jen se projekt poněkud protahuje, kvůli vedlejším činnostem...
v okruhu italskejch aut na Vás mám samé dobré reference a stejně mi nic jinýho nezbejvá...jen se projekt poněkud protahuje, kvůli vedlejším činnostem...
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:31, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
no ..ale aby sme teda mali "problemy" kompletne..
pouzitie MAP na ITB ma tiez svoje uskalia...
pouzitie MAP na ITB ma tiez svoje uskalia...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 27 srp 2014 05:31, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
Clie nehnevaj sa..
ale tvoje grafy su fakt mimo..
hodnota signalu ci uz MAP alebo MAF skutocne nieje zavisla na otackach motoru..
( aj ked teda chapem ze Clie a Taboo sa nemaju v laske .. )
ale tvoje grafy su fakt mimo..
hodnota signalu ci uz MAP alebo MAF skutocne nieje zavisla na otackach motoru..
( aj ked teda chapem ze Clie a Taboo sa nemaju v laske .. )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: VAF/MAF/MAP atd.- rozdíly ve funkci, výhody/nevýhody...
souhlasí, grafy jsou na hovno