Abys zvedl plnící tlak bez výměny turba, musíš nechat zavřenou wastegate a nechat turbo točit víc otáček. Zvlášť starším turbům to nedělá dobře a když jsou už načatý, tak je to spolehlivě dorazí - přetočí se, tj. přidřou kluzný ložiska, rozhodí se vyvážení a následně si kompresorové kolo škrtne o housing. Ty lopatky jsou poměrně křehké, takže nazdar bazar. V lepším případě se zasekají do IC, v horším projdou úlomky do válce a pomlátí stěny, písty, ventily...NeviM píše:A co konkretne zpusobilo rozsypani turbínovejch lopatek po hadicích a IC? Jako toho píčtuningu se fakt nezastavam, jen mě docela překvapuje až takovej mechanickej problem zapřičiněnej pičtuningem.
Chiptuning od ABC
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Chiptuning od ABC
Naposledy upravil(a) Beaver dne 07 úno 2013 10:16, celkem upraveno 1 x.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning od ABC
jestli to byla otázka trochu na mě ,tak jak psal beaver , přetočený turbo a přetrhlá hřídelka , tyhle KKK jsou na to choulostivý , akorát tady není wastegate ale naklápěcí lopatky , ale ve výsledku je to o zvednutí plnícího tlaku tak i tak
QUATTRO 309 kW
Re: Chiptuning od ABC
Jo ahá, ja v tom videl nejaky slozitosti co se slozeni nebo teploty vejfuckovejch plynu tyce, ze to dokazou takhle jednoduse me nenapadlo zas tak blbej nejsem, abych nevedel, jak funguje a je regulovany turbo
zas na druhou stranu dodelani nacatyho turba bych jim nevycital
BTW. kdyz uz jste zminili KKK maj například K04 obecne nejakou hranici max boostu, nebo je to model od modelu jiny?
zas na druhou stranu dodelani nacatyho turba bych jim nevycital
BTW. kdyz uz jste zminili KKK maj například K04 obecne nejakou hranici max boostu, nebo je to model od modelu jiny?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Chiptuning od ABC
Na všechno najdeš odpověď v kompresorové mapě, tady jsou mapy pro K04 (vybrat ve sloupečku), samozřejmě se to liší typ od typu.
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/map.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/map.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Chiptuning od ABC
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
my GTI on vimeo http://vimeo.com/34409682
Re: Chiptuning od ABC
smazano - vsechny vas tu miluju a az se jednou potkame tak dame radsi panaka...
už nemám hnujdaj...