tady je vidět jak to bylo na žigulíkovi...auto jelo ale problém jak začalo tlačit turbo,zavíral se přívod benzínu......ale dalo se s tim jezdit-kdyby se vhodně upravil karburátor tak by to bylo naprosto OK

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
a bude tam mit dostatek chladiciho vzduchu? mozna by nebylo od veci pouzit vymenik voda/vzduch misto klasickyho vzduch/vzduch cooleru a vodni chladic normalne na cumak auta.Maluchteam píše:Uz takhle bude muset bejt Intercooler Nad motorem vzadu v kufru,
no tak to radeni myslel spis jako predani zkusenosti, pripadne upozorneni na mozny, ktery se pri daj udelat, abys na to nemusel prichazet sam a pripadne predelavat a tak, no snad vis jak to myslim, proste urcite by Ti k tomu mel co konstruktivniho rict si myslim, tak jsem to myslelJuraj píše:ja tak ani radit nepotrebuju... vlastne mam ke vsemu kolem toho pristup v praci vcetne motorove brzdy... jsou to spise jen verejne uvahy kde se muze kazdy vyjadrit
akorat ze za prachy za ktery by tam mohl mit tu "vasi" jednotku MASTERJRD McLAREN píše:piggy-back tu ponuka clie, a sudiac podla jeho prispevkov, je to clovek co sa v danej problematike vyzna..
A neni to jedno když se ten MAF dá stejně před turbo a bude měřit atmo tlak? Přeci to nepude oblbnout aby si myslel že je venku přetlak nebo jo?JRD McLAREN píše:
co sa tyka seriovej jednotky, tak by mohol byt zadrhel v tom, ci ma jetnotka map alebo maf (to sme riesili v tej druhej teme)
v pripade maf, by mohla pomoct vymena za iny s vyssim prietokom/rozlisenim.. v pripade map treba vediete/zistit ci dokaze pracovat z pretlakom
no a potom vediet ktore tabulky su upravitelne, pripadne "o kolko", proste kde ma seriova ecu "mantinely" / obmedzenia
(phob ti mozno poradi)
.
Atmo busso s tímto výkonem by bylo fajn, ale tak v GTV a ne ve 166. Předpokládám že by se ten výkon musel vyhonit vysokými otáčkami a to už se k charakteru toho auta nehodí.honza 2.0 16v píše:pokud ti jde o to mít 300PS v bussu, šel bych atmosferickou cestou..
vyjde to finančně možná nastejno jak tento pokus, a nemusíš teoreticky šahat na spodek...
protože i zmíněnej postup s 2.5l klikovkou vyjde docela draho na materiálu (a úplný rozborce motoru). Tak snížený KP je fajn, objem cca 2,8l, ale co antidetonační štěrbina, kterou zvětšíš z 2mm MAX. o rozdíl zdvihů.. ano lidem to funguje..ale toto se mi nelíbí..turbo taky nebude zadarmo a vejfuk k němu též+ laborace v oblbování ecu co o tom nic moc neví... ano určité meze průtoku váhy vzduchu jsou, pokud jsou malé pro turbo, dá se těleso váhy zvětšit výměnou za jiné, větší (třeba ze 70mm na 80atd..) a v ecu šáhnout na "breakpointy"...tím zvětšením rozahu přijdeš o relativně jemné rozlišení mapy a vzniknou určitý "hluchý" místa kde by to šlo řešit lépe ..teorie pěkná, prakticky se tímto skoro nikdo nezabejvá až na pár nadšenců - je to jak v minulosti na suprách probíhaly výměny vstřiků z 440 na 550? a současně výměna váhy vzduchu za větší z nějakýho lexuse..)
co se týče 12V elektroniky.. squadra dělala přesně to co zamýšlíš.(http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... o/197.html" onclick="window.open(this.href);return false;).. ale jako počáteční auto bych vzal teda už to s 2l V6 turbo, kvůli zabudovaný elektrice a snímačům.. mechanika by pak byla relativně sranda, jen bys to co bys potřeboval -čidla, trigger z klikovky, motorovou kabeláž atd přendal na tu stavbu 2.8 a pak se pokoušel o start.. samozřejmě svody by museli bejt dělaný na 24V ... vrčet by to nějak mělo, zvětšenej objem a větší turbo bys mohl zpočátku než ti to někdo odladí kompenzovat většíma vstřikama a vše přitom monitorovat WB lambdou.... KP pod 8 už je dost malej..s předstihem u 2l turbo elektroniky na 2.8mě by tak neměl bejt problém...