<< AUDI TTS 320HP / 420Nm by Dave0401 >>
Moderátor: Dave0401
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
miro kompenzujes si neco ?
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
jj dneska jsem si v lomne zase svoji kompenzaci uzil
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
Jarni udrzba hotova (naplne, filtry atd.), takze se jelo za starym znamym do PL na remap ECU motoru a ECU S-Tronicu (DSG).
Vysledek?
320HP / 420 Nm (Oproti seriovym 272HP / 350 Nm je to znatelny rozdil. Pocitove jeste vetsi, nez narust hodnot na papire.)
Mereno to bylo po delsim zatezovem testu a logovani, takze teplota v cooleru byla kolem 50°C, takze ty hodnoty budou pri lepsich podminkach jeste lepsi.
Upravy ECU motoru:
- know-how mistra GTO
- odstraneny omezovac max. rychlosti
- posun omezovace otacek
- celkova uprava krivky boostu
- a xxx dalsich parametru, ktere normalni smrtelnik nechape /tak ma vypadat uprava, ne jen nalit soft a dej se vule bozi /
Upravy ECU S-Tronicu:
- posun omezovace krouticiho momentu na 500Nm
- posun razeni na 6900 rpm (v realu spise 7000 rpm, nez to jednotka motoru nahlasi, ze uz ma S-tronic radit )
- zrychleni razeni (to jsem necekal, ze to jde jeste zrychlit , uz tak to kopalo kvalty silenou rychlosti )
- posun LC z 3200 rpm na 4500 rpm
- odstraneni "asistenta plynuleho rozjezdu" - proste reakce na plyn je skoro jak u mechanicke klapky s lankem
- a xxx dalsich parametru...
Celkove jsem max spokojeny. Diky vetsimu turbu je to do 2500 rpm takove obyc 2.0 TFSI ale od 3000-7000 to je neskutecny rozdil. Hlavne turbo tlakuje i pres 6000 rpm pozadovany boost. Zvuk se nemalo zlepsil.
Nedostatky?
Chce to vetsi cooler - hlavne v parnem lete bude asi citelny pokles vykonu... (IC mezi chladicem motoru a chladicem klimy neni zadna vyhra...)
Brzdy... myslel jsem, ze chlazene 345mm ve predu a 312mm vzadu je dost dimenzovane, ale ted to je "tak akorat".
Pridam pak jeste graf z brzdeni.
P.S.: Olej tam je ted Millers Oils XFS 5W50 a musim uznat, ze po vcerejsich zatezovych testech se velice dobre osvedcil. Takze doporucuji.
Benzin tankuji ted uz jen 100octanu na Benzine. (nejcasteji v Ka u TESCA - ted tam budu asi jeste casteji )
Vysledek?
320HP / 420 Nm (Oproti seriovym 272HP / 350 Nm je to znatelny rozdil. Pocitove jeste vetsi, nez narust hodnot na papire.)
Mereno to bylo po delsim zatezovem testu a logovani, takze teplota v cooleru byla kolem 50°C, takze ty hodnoty budou pri lepsich podminkach jeste lepsi.
Upravy ECU motoru:
- know-how mistra GTO
- odstraneny omezovac max. rychlosti
- posun omezovace otacek
- celkova uprava krivky boostu
- a xxx dalsich parametru, ktere normalni smrtelnik nechape /tak ma vypadat uprava, ne jen nalit soft a dej se vule bozi /
Upravy ECU S-Tronicu:
- posun omezovace krouticiho momentu na 500Nm
- posun razeni na 6900 rpm (v realu spise 7000 rpm, nez to jednotka motoru nahlasi, ze uz ma S-tronic radit )
- zrychleni razeni (to jsem necekal, ze to jde jeste zrychlit , uz tak to kopalo kvalty silenou rychlosti )
- posun LC z 3200 rpm na 4500 rpm
- odstraneni "asistenta plynuleho rozjezdu" - proste reakce na plyn je skoro jak u mechanicke klapky s lankem
- a xxx dalsich parametru...
Celkove jsem max spokojeny. Diky vetsimu turbu je to do 2500 rpm takove obyc 2.0 TFSI ale od 3000-7000 to je neskutecny rozdil. Hlavne turbo tlakuje i pres 6000 rpm pozadovany boost. Zvuk se nemalo zlepsil.
Nedostatky?
Chce to vetsi cooler - hlavne v parnem lete bude asi citelny pokles vykonu... (IC mezi chladicem motoru a chladicem klimy neni zadna vyhra...)
Brzdy... myslel jsem, ze chlazene 345mm ve predu a 312mm vzadu je dost dimenzovane, ale ted to je "tak akorat".
Pridam pak jeste graf z brzdeni.
P.S.: Olej tam je ted Millers Oils XFS 5W50 a musim uznat, ze po vcerejsich zatezovych testech se velice dobre osvedcil. Takze doporucuji.
Benzin tankuji ted uz jen 100octanu na Benzine. (nejcasteji v Ka u TESCA - ted tam budu asi jeste casteji )
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
tak to je slušná úprava jestli se můžu zeptat, na kolik takové ladění orientačně vyjde?
aktual: ŠKODA OCTAVIA II
ex: VW GOLF MKV
ex: VW GOLF MKV
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
spotřeba při "hraní" ?
Vmax?
jinak
bílé coupé bych měl, ale 3OOPS tam nemám. asi něco dělám špatně
Vmax?
jinak
bílé coupé bych měl, ale 3OOPS tam nemám. asi něco dělám špatně
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
Cenu bych neresil... Je treba si uvedomit, ze to jsou prakticky 2 chipy, navic delane na miru...
Ofiko cena cca 18 000,-
Vmax by mohla byt chlup za 300 (dle zkusenosti od nemeckych kolegu vlastnici TTS s podobnou upravou )
Musim nekdy zajet do DE a vyzkouset.
Flaneli, konecne jsem se dostal to rodiny 300+ HP ... ale trvalo to...
Kdo resi spotrebu u hracky? Ale po ceste domu jsem se snizil na 12,8 L
Zuzi s tim jezdi za 6,8/100, segra lehce pres 7, jenom mi nejak otekla ta prava noha
Ofiko cena cca 18 000,-
Vmax by mohla byt chlup za 300 (dle zkusenosti od nemeckych kolegu vlastnici TTS s podobnou upravou )
Musim nekdy zajet do DE a vyzkouset.
Flaneli, konecne jsem se dostal to rodiny 300+ HP ... ale trvalo to...
Kdo resi spotrebu u hracky? Ale po ceste domu jsem se snizil na 12,8 L
Zuzi s tim jezdi za 6,8/100, segra lehce pres 7, jenom mi nejak otekla ta prava noha
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- Motor
- Příspěvky: 4041
- Registrován: 05 bře 2007 07:32
- Bydliště: Orlová (Ostrava)
- Kontaktovat uživatele:
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
kua co delam spatne, že s polovicnim vykonem jezdim za 12l/100
Audi A6 Avant 1.9TDi
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
Felicia BlueSky 1.9D
BMW e30 Coupe
MB W201 190e
VW Golf I GTI
Škoda Rapid
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
nikdo neřeší spotřebu u hračky dejve, ale vždy jsme si ji spočítal proto mě to zajímalo jen tak ze zvědavosti.
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
Maro, pokud s tim 2,5 TDi jezdis za 12/100 tvym stylem, tak neco nehraje... stryc jezdi za 8/100 a to bych rekl, ze spise svizne... je to sice manual, ale to je tak litr rozdil max.
ja mel s tim 2.8 V6 Tiptronicem mesto taky 11,4 (dlouhodobe 9,2) ale to byl benal s kultivovanejsim chodem
ja mel s tim 2.8 V6 Tiptronicem mesto taky 11,4 (dlouhodobe 9,2) ale to byl benal s kultivovanejsim chodem
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
Flanel: az budu mit najeto vic nez vcerejsich 100km po uprave (ve tme z PL ve 22hod.), tak ti reknu realnejsi hodnoty spotreby
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
no právě, že to jsou 2 chipy na míru, tak jsem byl zvědav na nějakou přibližnou cenovku a musím říct že jsem čekal víc, takže super
kruci já nechápu jak to ty ženské dělají že jezdí vždy za míň asi mají lehčí nohu nebo co jinak pěkná hračka
kruci já nechápu jak to ty ženské dělají že jezdí vždy za míň asi mají lehčí nohu nebo co jinak pěkná hračka
aktual: ŠKODA OCTAVIA II
ex: VW GOLF MKV
ex: VW GOLF MKV
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
No ta cena je dobra, protoze se na tom neprizivuje x dalsich lidi, ale hlavne vim, ze od neho odjizdim s klidem, ze vi co dela. Stahnout nejaky obsah pameti a nahrat, to zvladne "temer kazdy". Ale poladit to dle realnych hodnot, to uz clovek holt musi mit XXX hodin zkusenosti a XX aut za sebou.
Diky, taky se mi libi a hlavne se na to lepi slecny vice, nez muchy ve 200km/h
Diky, taky se mi libi a hlavne se na to lepi slecny vice, nez muchy ve 200km/h
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
Paráda Dejve, gratuluji a ať slouží!
Millers oil je super, možná proto ho lije Cosworth do všech svých motorů.
Millers oil je super, možná proto ho lije Cosworth do všech svých motorů.
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
Slibene grafy mereni, ktere byly provedene ve velice nevhodnych podminkach... auto po delsim zatezovani a hlavne v IC vzduch pres 50 stupnu... bohuzel nas tlacil cas
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
hodne hezky graf... musi to byt opravdu hezky pojezdeni ...
jinak todle me pobavilo : http://www.auto.cz/audi-tt-ultra-quattro-concept-74226" onclick="window.open(this.href);return false;
jinak todle me pobavilo : http://www.auto.cz/audi-tt-ultra-quattro-concept-74226" onclick="window.open(this.href);return false;
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: << AUDI TTS by Dave0401 >>
Barry: Diky.
Millers Oils mi doporucovalo hodne lidi, tak verim, ze se to vyplati. Teploty cca 5-10°C nizsi nez s predchozim olejem. Takze kluci v Anglii asi vedi, co michaji.
Jinak jizda (na civilni auto) velice prijemna.
Millers Oils mi doporucovalo hodne lidi, tak verim, ze se to vyplati. Teploty cca 5-10°C nizsi nez s predchozim olejem. Takze kluci v Anglii asi vedi, co michaji.
Jinak jizda (na civilni auto) velice prijemna.
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: << AUDI TTS 320HP / 420Nm by Dave0401 >>
At to tady uplne neumre, tak pred 3-mi tydny nahozene nove kotouce ATE + desky ATE (nova rada CERAMIC) na predek i zadek.
Po zajeti musim konstatovat, ze spokojenost je popsatelna slovy ... "rohlik na hube"
Takze jednoznacne doporucuji.
Holt vice koniku a Nm se podepsalo na brzkem odchodu predchozich brzd.
Nejake foto z weekendu prihodim...
Po zajeti musim konstatovat, ze spokojenost je popsatelna slovy ... "rohlik na hube"
Takze jednoznacne doporucuji.
Holt vice koniku a Nm se podepsalo na brzkem odchodu predchozich brzd.
Nejake foto z weekendu prihodim...
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI