Nevadi jaky to motor.tiesto112 píše:Pří více jak 320k na N/A motoru? To bych opravdu neryskoval. Neřeknu kdyby to byl turbomotor s nízkou kompresí ale ne toto.Clie píše:Nepotrebujes kovane pisty. To proste penize navic.tiesto112 píše: Tady by se už muselo šáhnout dovnitř a nechat vyrobit kovanné písty a ojnice.
Přestavby N/A na turbo
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Re: Přestavby N/A na turbo
Re: Přestavby N/A na turbo
Podle mého názoru spravne nekoupit hotovy turbokit, a pocitat a vytvořit si vlastní.
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
V tomto pripade to zas takovy rozdil neni kdybych to delal sam.Clie píše:Podle mého názoru spravne nekoupit hotovy turbokit, a pocitat a vytvořit si vlastní.
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
no hlavně vidím,že se chystás na rotrex. Tomu bych se vyhnul. Zbytečně drahé a složitá zastavba. Speciální mazivo,vlastní mazaci okruh s chladičem. Čím víc složitější tím více možných problémů. Já bych použil eaton. Je dostupný,levný a údržba skoro žádná. Rychlá cesta ke koním může být i použití nitro kitu.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
V tom vlastním okruhu bych rozhodně problém neviděl. Čerpadlo, nádobka, pár hadiček a chladič. Náplň k tomu dostaneš a věřim že se podle specifikací toho oleje budu dát dohledat nějaká alternativa.
To že je rotrex dražší to je bohužel tak. Samotný kompresor stojí dost přes 30t. Navíc v tom kitu je ten olejový okruh, olej, kladky, řemen a držák kompresoru.
V tom držáku vidím právě dost velký problém, nemám chuť laborovat nad vlastní tvorbou s jiným kompresorem + ještě vymýšlet systém kladek. Stejně bych ho musel dát někomu vyrobit a zaplatil bych za to takže pro mé pohodlí volím možná dražší ale rychlejší cestu
A pro zajímavost kolik stojí nový eaton?
To že je rotrex dražší to je bohužel tak. Samotný kompresor stojí dost přes 30t. Navíc v tom kitu je ten olejový okruh, olej, kladky, řemen a držák kompresoru.
V tom držáku vidím právě dost velký problém, nemám chuť laborovat nad vlastní tvorbou s jiným kompresorem + ještě vymýšlet systém kladek. Stejně bych ho musel dát někomu vyrobit a zaplatil bych za to takže pro mé pohodlí volím možná dražší ale rychlejší cestu
A pro zajímavost kolik stojí nový eaton?
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
třetinu http://www.streetpro.cz/index.php?id=11" onclick="window.open(this.href);return false; osobně jsem od toho člověka bral 4ks a všechny fungují naprosto bez chyby už několik desítek tisíc km
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
Vmísím se s pár dotazy, přemýšlím o lehčím posílení Xu10j4rs (2,0 120kW) Zajímalo by mě, jestli je reálné dostat se aspoň na nějakých 160kW bez toho, abych měnil písty, ojnice... Chtěl bych to zkusit s kompresorem (Eaton M45?) Největší problém bych měl asi s ř.j., bylo by lepší nechat naladit původní, nebo použít nějaký Piggyback a kolik je zhruba z toho motoru reálné dostat bez toho aby se mi po pár stech kilometrech rozložil?
Díky za rady.
Díky za rady.
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Přestavby N/A na turbo
tech 160kW si myslim, ze by to melo zvladnout bez kovani v pohode. Zjisti si co snese prevodovka atd, ale nevidel bych v tom problem. Na tendle maly narust vykonu ti bohate staci foukat do 0,5bar a to seriovy motor snese.
K te RJ to chce zjistit jakou presne tam mas a pak dohledat nekde zkusenosti jak se s ni da pracovat. Ale piggyback by byl urcite lepsi
K te RJ to chce zjistit jakou presne tam mas a pak dohledat nekde zkusenosti jak se s ni da pracovat. Ale piggyback by byl urcite lepsi
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
no...
motor C20XE a XU10J4RS su si parametrovo a konstrukce dost podobne..
a aj podobne "dobre" reaguju na upravy. (jedine co zavidim XUcku su tie dual-exhaust porty, a tie pekne velke ventily + dual-springs)
doporucujem vylepsit chladenie oleja, pripadne lepsie vyvazit cely spodok, a na serii to vydrzi preplnanie 0.5-0.6BARu
ale doporucujem skor mensiu turbinku, nez kompresor, i ked, je ju tam asi problem zmestit ze ..
co sa ECU tyka, tak prepokladam ze nebude problem ju vymenit za standalone, kedze tieto auta o CANBUS este ani nesnivali,
..ale o PEU mam nemam az taky prehlad, ako ma kamarat...
motor C20XE a XU10J4RS su si parametrovo a konstrukce dost podobne..
a aj podobne "dobre" reaguju na upravy. (jedine co zavidim XUcku su tie dual-exhaust porty, a tie pekne velke ventily + dual-springs)
doporucujem vylepsit chladenie oleja, pripadne lepsie vyvazit cely spodok, a na serii to vydrzi preplnanie 0.5-0.6BARu
ale doporucujem skor mensiu turbinku, nez kompresor, i ked, je ju tam asi problem zmestit ze ..
co sa ECU tyka, tak prepokladam ze nebude problem ju vymenit za standalone, kedze tieto auta o CANBUS este ani nesnivali,
..ale o PEU mam nemam az taky prehlad, ako ma kamarat...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Přestavby N/A na turbo
O pár řádků výše se přeci řešilo že není třeba u nějákých velkých úprav zásah do vnitřností,je to o naladění tak aby nebyl motor zbytečně namáhán vysokýma teplotama výf.plynů a nedocházelo k detonacím.Myslím že díly motoru jsou poměrně robustní a něco navíc snesou.Jednotku bych sériovou vůbec neřešil to podle mě nemá smysl vůbec o něčem uvažovat a o přeplňování atmo. motoru na turbo by to měla být první věc která se vymění ostatně všechno potřebné se dozvíš třeba zde:http://www.dp-engineering.nl/ ,dělají Peugeot-Citroen a myslím že jim to funguje.Taky bych šel spíše na turbo než kompresor jak píše JRD.
Re: Přestavby N/A na turbo
No místa tam je hodně málo, ale s umístěnim turba bych měl možná i míň problémů než s kompresorem. Chlazení oleje je teď řešené přes vyměník olej-voda pod fitrem, pokud by to nestačilo, předělal bych to na chladič. Dejme tomu, že bych použil turbo, chtěl tlačit maximálně do těch půl baru a vyměnil jednotku, bude to asi znít jako blbý dotaz, ale co potom použít za turbo, nebo podle jakých parametrů hledat a jakou volit jednotku aby jí tu někdo dokázal odladit? Motor mám myslim si v dobré kondici a nerad bych si ho zničil
JRD - Mohl by ses prosimtě kamaráda potat, jestli by mu vadilo, kdybys mi na něj dal nějaký kontakt a já z něj vytáhl pár informací? Jestli má teda s timhle motorem a nějakou podobnou přestavbou zkušenost.
Dp-engineering tak nějak znám, ale co sem koukal třeba i na 306gtiforu, tak snad všichni dávaj kovaný vnitřky a to mě docela děsí a s mou angličtinou mi občas uniknou důležitý informace.
JRD - Mohl by ses prosimtě kamaráda potat, jestli by mu vadilo, kdybys mi na něj dal nějaký kontakt a já z něj vytáhl pár informací? Jestli má teda s timhle motorem a nějakou podobnou přestavbou zkušenost.
Dp-engineering tak nějak znám, ale co sem koukal třeba i na 306gtiforu, tak snad všichni dávaj kovaný vnitřky a to mě docela děsí a s mou angličtinou mi občas uniknou důležitý informace.
Re: Přestavby N/A na turbo
tiesto112: pokud by to bylo moje rozhodnutí a měl bych si vybrat mezi Eatonem a Rotexem, tak jdu do Eatonu (nebo jinýho rootsova kompresoru) i za cenu výroby vlastního kitu. V posledních verzích už mají Eatony i hodně dobrou účinnost blížící se turbům.
U Rotexu (a dalších centrifugálních kompresorů) se mi nelíbí způsob jakým podávájí výstupní plnící tlak. Jelikož se vlastně jedná o kompresorovou část turba naháněnou od kliky přes převodovku, tak je průběh plnícího tlaku poměrně nelineární. V nízkých a středních otáčkách máš k dispozici jen málo tlaku a plný plnící tlak dosáhneš prakticky až u maximálních otáček motoru. Z tohohle pohledu se mi zdá daleko lepším řešením turbo, protože se dá daleko líp regulovat.
Řešením by mohlo být použití variátoru pro pohon toho kompresoru, ale zase by to byl zbytečně složitý systém, když můžeš se stejným efektem použít turbo.
U Rotexu (a dalších centrifugálních kompresorů) se mi nelíbí způsob jakým podávájí výstupní plnící tlak. Jelikož se vlastně jedná o kompresorovou část turba naháněnou od kliky přes převodovku, tak je průběh plnícího tlaku poměrně nelineární. V nízkých a středních otáčkách máš k dispozici jen málo tlaku a plný plnící tlak dosáhneš prakticky až u maximálních otáček motoru. Z tohohle pohledu se mi zdá daleko lepším řešením turbo, protože se dá daleko líp regulovat.
Řešením by mohlo být použití variátoru pro pohon toho kompresoru, ale zase by to byl zbytečně složitý systém, když můžeš se stejným efektem použít turbo.
www.jfperformance.cz
Re: Přestavby N/A na turbo
F.I.K: výběr vhodnýho turba je trochu složitější a chce si to načíst alespoň základy. Například pokud zvolíš turbínovou část moc malou, tak sice brzo dosáhneš maximálního plnícího tlaku, ale ve vyšších otáčkach zas bude ta turbína působit restriktivně a bude omezovat maximální výkon.
Nejlepší budeš mít, když se koukneš třeba na stránky Garrettu, tam je celá problematika docela dobře popsaná a mají tam i hezký interaktivní nástroj pro volbu správnýho turba. Podle toho co tam zjistíš, bych pak začal koukat po turbech s obdobnými parametry, který máš reálně k dispozici a z toho pak vybral.
Nejlepší budeš mít, když se koukneš třeba na stránky Garrettu, tam je celá problematika docela dobře popsaná a mají tam i hezký interaktivní nástroj pro volbu správnýho turba. Podle toho co tam zjistíš, bych pak začal koukat po turbech s obdobnými parametry, který máš reálně k dispozici a z toho pak vybral.
www.jfperformance.cz
Re: Přestavby N/A na turbo
F.I.K - kovaný vnitřky dávají proto, protože tě těch pár kw navíc brzo omrzí a pokud půjdeš dál, tak to motor nevydrží. Pro ně to cenově není tak náročný, takže to radši udělají od základu pořádně a pak mají prostor pro další zvyšování výkonu. To co plánuješ udělat mi připadá jako ne úplně šťastné řešení, protože poměr cena/získaný výkon není zrovna nejlepší. Ono totiž pak zjistíš že s vyšším výkonem příjdou další problémy jako spojka, převodovka apod. Nebylo by lepší si užívat auta jak je a nebo radši auto prodat a koupit něco vhodnějšího? Ale ber to jen jako názor, rozmlouvat ti to rozhodně nechci
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
hlavně výkonová hladina kolem 160kW pro žopéna problém rozhodně nebude ani v stamatickým režimu, na kterej ti stačí udělat hlavu, vačky soft (+ samozřejmě odpovídající úpravy na výfuku) pak nemusíš na nic ostatního šáhnout, protže Nm u 2l astmatika nepřelezou 230Nm ato seriová lamela zkousne bez potíží..
Re: Přestavby N/A na turbo
Popravdě už sem přemýšlel, že bych ho poslal do světa a pořídil něco silnějšího, ale už teď v tom mám dost svého času a sem s tim poměrně spokojenej, jen ten motor by si zasloužil trošku posílit.
Pokud se do toho pustim, tak to určitě nebude dřív, než začátkem zimy, takže zkusim ještě něco nastudovat. O tom, že bych šel cestou atmosféry sem ani moc nepřemýšlel, ale pokud by to pro mnou požadovaný výkon šlo takhle "jednoduše" a auto by bylo i po tom použitelný v běžném provozu, tak by to pro mě bylo asi nejvhodnější řešení.
Děkuju všem za rady a předpokládám, že narazim na dost překážek a s nějakým dotazem se tu ještě objevim.
Pokud se do toho pustim, tak to určitě nebude dřív, než začátkem zimy, takže zkusim ještě něco nastudovat. O tom, že bych šel cestou atmosféry sem ani moc nepřemýšlel, ale pokud by to pro mnou požadovaný výkon šlo takhle "jednoduše" a auto by bylo i po tom použitelný v běžném provozu, tak by to pro mě bylo asi nejvhodnější řešení.
Děkuju všem za rady a předpokládám, že narazim na dost překážek a s nějakým dotazem se tu ještě objevim.
Re: Přestavby N/A na turbo
Nazdar bazar,
hosi znali problematike, chcem sa spytat, iba tak z rychliku, vystava jedno stare auto s 2.0 8v motorom 100kW, tak sme sa rozhodli, ze do neho nalozime nejake turbo, to auto stoji nevyuzite a skor, nez ho dame do srotu, mozme sa na nom pobavit stylom "co garaz dala". Motor je vcelku v dobrej kondicii, no hlava pojde dole, kvoli novemu tesneniu a aspon zabrusenie ventilov + pozriet kruzky, pripadne vymena a hlavne spodok kluky ci to vydrzi... Nieco sa aj investuje, no tie peniaze ma mrziet nebudu, bude to naucny projekt v prvom rade. Chcem sa spytat, ze ten motor ma kompresiu 10.1:1, ma zmysel pri lahkom fukani (0.5-0.7b) zvacsovat kompresny pomer, aby motor nevyplul ojnice hned pri prvom naklade? Alebo to pri tomto KP vydrzi aspon pol baru?
Druha vec je, ktora ma trapi, Motronic vstrekovanie - bude asi najlepsie hodit tam standalone a nechat to niekomu vyladit, alebo na taketo homemade turbo vystaci aj nejaky piggyback system? Nejake znalosti su, aj s turbo motormi, ale iba zaklad, chcem sa nieco priucit, bude to postupne podla volneho casu, takze aj financie podla toho ako budu volne, sa budu postupne kupovat veci, chcem vediet iba tieto dve veci na zaciatok aby som sa vedel postupne zariadovat.
Vdaka za postrehy.
hosi znali problematike, chcem sa spytat, iba tak z rychliku, vystava jedno stare auto s 2.0 8v motorom 100kW, tak sme sa rozhodli, ze do neho nalozime nejake turbo, to auto stoji nevyuzite a skor, nez ho dame do srotu, mozme sa na nom pobavit stylom "co garaz dala". Motor je vcelku v dobrej kondicii, no hlava pojde dole, kvoli novemu tesneniu a aspon zabrusenie ventilov + pozriet kruzky, pripadne vymena a hlavne spodok kluky ci to vydrzi... Nieco sa aj investuje, no tie peniaze ma mrziet nebudu, bude to naucny projekt v prvom rade. Chcem sa spytat, ze ten motor ma kompresiu 10.1:1, ma zmysel pri lahkom fukani (0.5-0.7b) zvacsovat kompresny pomer, aby motor nevyplul ojnice hned pri prvom naklade? Alebo to pri tomto KP vydrzi aspon pol baru?
Druha vec je, ktora ma trapi, Motronic vstrekovanie - bude asi najlepsie hodit tam standalone a nechat to niekomu vyladit, alebo na taketo homemade turbo vystaci aj nejaky piggyback system? Nejake znalosti su, aj s turbo motormi, ale iba zaklad, chcem sa nieco priucit, bude to postupne podla volneho casu, takze aj financie podla toho ako budu volne, sa budu postupne kupovat veci, chcem vediet iba tieto dve veci na zaciatok aby som sa vedel postupne zariadovat.
Vdaka za postrehy.
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Přestavby N/A na turbo
chtelo by to napsat jaky konkretne motor to je, aby ti mohli poradit co to snese
Na tydle lehke upravy ti v pohode staci piggyback
Na tydle lehke upravy ti v pohode staci piggyback
Re: Přestavby N/A na turbo
ja bych to treba vubec nerealizoval
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: Přestavby N/A na turbo
Je to stary alfacky motor 2.0 twin spark 8v - rozvodova retaz, DOHC. Konstrukcne a vydrzou lepsi ako 16v TS. Jeden poliak do stejneho motoru dal akurat piesty JE pistons s kompresioi tusim 7,5 alebo 8,5 a tlacil rotrexom 1,2b a mal 280ps, spodek a hlava seriova, jedine co menil tak tie piesty, takze spodok, hlava a blok celkem drzak Piggyback s laborovanim a stylom pokus/omyl by som sa mohol naucit manazovat aj sam asi, nie?
Alfa Romeo 75 3.0V6 185ps 246Nm
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
Alfa Romeo 75 1989 2.0TS
109kW 148bhp 186Nm
6L/100km > predpisovo, redline > 9L/100km max.
0-100km/h pod 8s...
Vmax 240km/h
Transaxle porsche system...
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Přestavby N/A na turbo
To bys moh, ale chce to poradne nastudovat a pocitat s tim ze omyl = motor v haji(ne dycky, ale sance je dost velka)
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Rád bych se ještě vrátil k tomu návrhu že by se použila klikovka z 2,5l, díky tomu by klesnul KP na 7,5:1 a obsah na cca 2,8l. Ale teď sem se nad tím zamyslel a vůbec tomu nerozumím. Když se tedy obsah zmenší, tak to znamená že píst se posune nahoru ne? Tím by se tedy ale měl KP naopak zvětšovat a ne zmenšovat? Taky mi tady nesedí ta antidetonační štěrbina.
Jak to tedy je? Nechce mi někdo nakreslit obrázek?
Jak to tedy je? Nechce mi někdo nakreslit obrázek?
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
no jako co ti je na tom nepochopitelne...
kluka z 2.5ky ma mensi zdvih...
...
povedzme ze to su 4mm
...
cize pri zachovani povodneho piestu a povodnej ojnice..
ti piest bude chodit po drahe o 4mm kratsej..
takze nevyleze do takej istej vysky v HU ako pri povodnej kuke..
zato nizssi KP
a nebude ani tak hlboko v DU ako pri povodnej kluke..
zato ten nizssi objem...
kluka z 2.5ky ma mensi zdvih...
...
povedzme ze to su 4mm
...
cize pri zachovani povodneho piestu a povodnej ojnice..
ti piest bude chodit po drahe o 4mm kratsej..
takze nevyleze do takej istej vysky v HU ako pri povodnej kuke..
zato nizssi KP
a nebude ani tak hlboko v DU ako pri povodnej kluke..
zato ten nizssi objem...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- tiesto112
- Příspěvky: 48
- Registrován: 29 lis 2010 10:03
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
Jo takhle, tak ted uz to chapu diky A jak je to s tou antidetonacni sterbinou? Vim co se deje kdyz je moc mala ale k cemu dochazi kdyz je moc velka?
Alfa Romeo 166 3,0 V6 Busso
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
stratily se my 0,2 atmosfery v potruby mate nejakej figl jak zkusit tesnost soustavy aniž bych vše musel demontovat?? nejlepe na aute ?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
ten tlak se mi ztratil po montaži pruchoziho vyfuku
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
to je nesmysl. Výfuk nemá s tím nic společného. Spíš se podívej,jestli jsi při montáží všechno dobře zapojil a někde to neutika.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Přestavby N/A na turbo
pri montazi pruchoziho vyfuku se spis tlak nepatrne zvedne, ale, jak pise Libor, zkontroluj tesnost, sprej na tesnosti docela dobre funguje spolu se zavrenou klapkou a kompresorem
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavby N/A na turbo
do tlakove časti jsem prave že vubec nezasahoval ted jsem jen zkontroloval spojky zda jsou stažene a vyzualne zkontroloval ješte zkusim ten sprej
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje