"Ophell Vectra B 2.0 16V turbo - The Last of the Mohicans 2"
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
těsně u rozdělovače(kus mezi hlavou a víkem rozdělovače) je čidlo se třemi drátky, to je čidlo otáček vačky,, pokud to nefunguje, tak samozřejmě nefunguje ani přívod signálu na zap, cívku...
nezapojený pin 21 by neměl mít vliv na to, jestli nastaruješ nebo ne... ten je jen k ovládání solenoidu k wastegate..
ještě mě napadlo.... ty máš těsně pod cívkou zapalovaní zesilovač? (plastovo-hliníková kostička) s modrým a červeným drátkem vyvedeným k cívce? nebo to máš přimo jednotka-cívka? zkus naměřit signál před tím zesilovačem (pokud ho máš)... pokud nezvládá měřák, použij 12V diody (černo/červený drát, pin 1 na jednotce, zkontolovat proti kostře) frekvence impulsů by měla být 2x vyšši než otáčky motoru.
stejnou kontrolu pak zkus i na modrém drátku... (pokud použiješ diody, měly by blikat jasněji na modrém drátku)
jestliže ti nebude blikat už na vstupu, tak máš buď vadný senzor vačky, jak jsem psal a nebo někde špatný spoj....
nezapojený pin 21 by neměl mít vliv na to, jestli nastaruješ nebo ne... ten je jen k ovládání solenoidu k wastegate..
ještě mě napadlo.... ty máš těsně pod cívkou zapalovaní zesilovač? (plastovo-hliníková kostička) s modrým a červeným drátkem vyvedeným k cívce? nebo to máš přimo jednotka-cívka? zkus naměřit signál před tím zesilovačem (pokud ho máš)... pokud nezvládá měřák, použij 12V diody (černo/červený drát, pin 1 na jednotce, zkontolovat proti kostře) frekvence impulsů by měla být 2x vyšši než otáčky motoru.
stejnou kontrolu pak zkus i na modrém drátku... (pokud použiješ diody, měly by blikat jasněji na modrém drátku)
jestliže ti nebude blikat už na vstupu, tak máš buď vadný senzor vačky, jak jsem psal a nebo někde špatný spoj....
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Lordik, urcite to nevzdavaj!!! Ja som pri tom mojom 6-rocnom projekte tiez prezival kadejake stavy, ked sa nedarilo. Bola by skoda to auto nedorobit do konca, lebo uz teraz je to pecka. Drzim palce
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
jednotka nepustí 12V do cívky... na pin. 1 naměřeno 1.7V .... všechny spínané i stálé + do jednotky i všechny kostry OK, rele funguje jak má...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Nemůže to být jednotkou ? Kamošovi se podařilo skratnout jednotku tak blbě, že si ji trvale imobilizoval
(nerozumím tomu, tak mě nekamenujte )
(nerozumím tomu, tak mě nekamenujte )
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Jirko díky moc, fakt s tím multimetrem čaruješ já bych s tím třísknul až s milou budete mít opět cestu určitě se stav te úplně se mi vrátila chuť pokračovat. v lepším případě jí za pár opraví v horším budu muset sehnat jinou. pokud to chytne bude spousta fotek protože práce se rozběhnou naplno
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
No vidíš, a tys to chtěl rozřezat. Vše má řešení.
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
dej to do kupy co nejdřív těším se na foky/videa
Btw juraj, ono z toho pinu jde málo (právě okolo 2V), ten signál je zesilován zesilovačem zapalování...
Btw juraj, ono z toho pinu jde málo (právě okolo 2V), ten signál je zesilován zesilovačem zapalování...
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
tak tak..
na inducke je "zosilovac", co je vlastne IGBT modul - aka spinaci tranzistor
na 4pinoch ma byt GND +12V 5V-IGN - RPM-OUT -pre otackomer..
na inducke je "zosilovac", co je vlastne IGBT modul - aka spinaci tranzistor
na 4pinoch ma byt GND +12V 5V-IGN - RPM-OUT -pre otackomer..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
tak v tom pripade bude v haji ten zesilovac u civky... protoze na pinu civky sem 12V nemel... o tomhle ja prave nevim, prijel jsem bez niceho jen ze jsem na dovolene kousek od Lordika, a na rychlo sem u nej na netu nasel jen nejake schema
EDIT: pri zapnuti klicku bylo na 1.pin 0.4 V a pri startovani se zvedlo na 1.7 ... to je OK? alespon nejake info se kterym se da pracovat
EDIT: pri zapnuti klicku bylo na 1.pin 0.4 V a pri startovani se zvedlo na 1.7 ... to je OK? alespon nejake info se kterym se da pracovat
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Juraj píše:... prijel jsem bez niceho jen ze jsem na dovolene kousek od Lordika, a na rychlo sem u nej na netu nasel jen nejake schema
"Kdo je Casey kurva Ryback" ?
*** montáž LPG systému značky Magic - více info přes SZ ***
*** montáž LPG systému značky Magic - více info přes SZ ***
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
ok to je, ale je potřeba zjistit, jestli tam opravdu jdou impulsy... což asi běžným multimetrem nezměříš (nevím, co jsi měl k dispozici)
pokud jsi ale na výstupu (modrý drát) nezměřil nic, bude vadný zeilovač..
ten zesilovač zesiluje jen sílu impulsu, mimochodem, je tam právě proto(co nejblíže cívce), aby nedošlo ke zničení jednotky nebo postřelení izolace vodičů výbojem, když se vybíjí cívka.
cívka i stím zesilovačem jsou stejné se starším XEčkem a i na C20NE v kadettu jsem ji viděl (ale pozor, je víc variant, liší se zásuvkami)
pokud jsi ale na výstupu (modrý drát) nezměřil nic, bude vadný zeilovač..
ten zesilovač zesiluje jen sílu impulsu, mimochodem, je tam právě proto(co nejblíže cívce), aby nedošlo ke zničení jednotky nebo postřelení izolace vodičů výbojem, když se vybíjí cívka.
cívka i stím zesilovačem jsou stejné se starším XEčkem a i na C20NE v kadettu jsem ji viděl (ale pozor, je víc variant, liší se zásuvkami)
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
mozeme to volat spinac zapalovania ..
..ci modul zapalovania...
na jednom pine na cievke ma byt +12, a druhy pin spina modul k zemi GND
digitalny miltimeter je prilis pomaly na to, aby stihol zmerat +5V pulzy pri startovani..
EDITED:
este jedna poznamka..
ten drziak cievky, aj stym kuskom hlinniku (modulom) musia mat 100% vodivy spoj na kostru / karoseriu..
inak to ide dooooo
..ci modul zapalovania...
na jednom pine na cievke ma byt +12, a druhy pin spina modul k zemi GND
digitalny miltimeter je prilis pomaly na to, aby stihol zmerat +5V pulzy pri startovani..
EDITED:
este jedna poznamka..
ten drziak cievky, aj stym kuskom hlinniku (modulom) musia mat 100% vodivy spoj na kostru / karoseriu..
inak to ide dooooo
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
čidlo na klice?
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
JRD: 100% kostru to ma.. to sme meril jako prvni
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
ani nevím jak začít, jsem plný úsměvů a radosti po dnešní návštěvě Míry a.k.a Mirase se nakonec podařilo a vektra opět ožila a jak vrněla malá navíc taková hloupá banalita až se nad tím každej pousměje. celková oprava trvala nějakým 10minut. problém byl jednoduchý: tehdá byly zlámané všechny 3 dráty na konektoru od cívky, já odstřihnul na chlup stejný konektor z elektriky vektry, navíc tam i lépe držel nikam se nemlel. na obou konektorech jsou čísla 1-4. odstříhnu původní špatnej konektor a spájím logicky 4řku se 4řkou , 3jku s 3jkou , 2jku s 2jkou (jednička není u letka) a právě toto logické uvažování se stalo chybou. po dalším proměření od míry se zjistilo že je třeba prohodit 2hý drát se 4tým!!! jednoduše se tak stalo a motor na brnknutí ožil něco se přepojilo a bylo hotovo.
* stačí zapojit nádobku od kapaliny posilovače + kapalina
* natáhnout baterku do kufru a zlikvidovat držáky a vše kolem toho
* poschovat zbytek drátů a můžu se ject projet po krásným necelým roce stání (nejhorší bylo zjištovat informace, shánět díly a vymýšlet nová řešení samotná transplantace/zapojení motoru bylo to nejlehčí
* vypreparovala se poslední "zbytečná" elektrika sahar. předělá se to na vypínač s tím že se musí hlídat teplota a včas sepnout větrák rozdíl jak váhový tak vzhledový tohoto oproti dvoum relátkům je značný
* rozběhly se práce i na jiných frontách u předního nárazníku jsou zahlazený ostřikovače díra na tažné OKO a SPZ zmizela též nadobro už doladím jen spodek nahodím jedno ze tří adeptů lízátek a jdeme do plniče
* stejně tak aktuální kola jsou upravená mají gumy a sedí na autě jen upravím přední dorazy a nahodím nové aktuální fotky, dle reakce jak Juraje a Míry (jsi hovado) je na co se těšit
* stačí zapojit nádobku od kapaliny posilovače + kapalina
* natáhnout baterku do kufru a zlikvidovat držáky a vše kolem toho
* poschovat zbytek drátů a můžu se ject projet po krásným necelým roce stání (nejhorší bylo zjištovat informace, shánět díly a vymýšlet nová řešení samotná transplantace/zapojení motoru bylo to nejlehčí
* vypreparovala se poslední "zbytečná" elektrika sahar. předělá se to na vypínač s tím že se musí hlídat teplota a včas sepnout větrák rozdíl jak váhový tak vzhledový tohoto oproti dvoum relátkům je značný
* rozběhly se práce i na jiných frontách u předního nárazníku jsou zahlazený ostřikovače díra na tažné OKO a SPZ zmizela též nadobro už doladím jen spodek nahodím jedno ze tří adeptů lízátek a jdeme do plniče
* stejně tak aktuální kola jsou upravená mají gumy a sedí na autě jen upravím přední dorazy a nahodím nové aktuální fotky, dle reakce jak Juraje a Míry (jsi hovado) je na co se těšit
Naposledy upravil(a) Lordík dne 25 srp 2013 10:14, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
akorát jsem dorazil dom, spařenej jak vrata od chlíva ,cesta přez rozkopanou Plzeň mi teda dala zabrat.jel jsem přez ní hodinu v kolonách, dvakrát jsem blbě sjel a vyjel zase před ní
ale rád jsem Tebe a mohykána zase viděl
příště už snad přijedu jen na to pivo
ale rád jsem Tebe a mohykána zase viděl
příště už snad přijedu jen na to pivo
Opel Astra F C20XE
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
A di doprdele!!! vzdyt sem ti rikal ze jsou ty draty spatne a ty jsi se dusoval ze nejsou bodejt bych pak neco nameril...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Až na tohle, dobrý postup A to si to chtěl hodit pryč kvůli dvěma drátům....Lordík píše:* vypreparovala se poslední "zbytečná" elektrika sahar. předělá se to na vypínač s tím že se musí hlídat teplota a včas sepnout větrák rozdíl jak váhový tak vzhledový tohoto oproti dvoum relátkům je značný
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
je to dobry postup to vyhozeni blbosti kolem sahar... ale at to udela jak sem rikal ja a to 2 termostaty a spinani pres rele
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Ty si frajerLordík píše: vypreparovala se poslední "zbytečná" elektrika sahar. předělá se to na vypínač s tím že se musí hlídat teplota a včas sepnout větrák rozdíl jak váhový tak vzhledový tohoto oproti dvoum relátkům je značný
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
cype hlavne, ze jsi to uz pred dvema tydny rezal do srotu
Jeste raz mi budes na Fb psat, ze to jebes, tak ti tu ranu fakt dam
Jeste raz mi budes na Fb psat, ze to jebes, tak ti tu ranu fakt dam
- petanek192
- Příspěvky: 393
- Registrován: 31 led 2010 15:21
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Tak konecne ja rikal od zacatku ze tam neco poje.al když delal tu eletriku .
Tak koukej dohnat cos promeskal
Tak koukej dohnat cos promeskal
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Super, že se zadařilo
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Až na ty větráky dobrý
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Juraj, jak si to tenkrát říkal, důvěřuj ,ale prověřujJuraj píše: ...vzdyt sem ti rikal ze jsou ty draty spatne a ty jsi se dusoval ze nejsou bodejt bych pak neco nameril...
jen nechápu co konkrétního vám na odpojení sahar vadí ,určitě by bylo dobrý aspoň tu 1.rychlost dát na termostat(nebo sepnout relé 1.rychlosti přez "15" (+12V po zapnutí zapal.) EDIT : ještě by se dal k sepnutí relé 1.rychl. použít "+" signál z palivového relé přímo z pinu pro napájení pal. čerpadla (sepne se až po nastartování), funkčně to pak bude podobný, jako visco spojka na větráku třeba BMW,...) a druhou na spínač, pokud by ta 1. nestíhala, ale pokud si teplotu ohlídá, není problém . spínaný to bude taky přez relé(kvůli odlehčení kontaktů spínačů). není nad to když si před nějakým blbnutím (sprinty,kopce,...) zapnu větrák abych měl chladič pěkně vychlazený a né čekat až mi ho těsně před uvařením sepne termostat, no a taky ještě doufat že vůbec sepne
Lordíku, už sem sázej ty foto ,nenapínej
Opel Astra F C20XE
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Z vlastni zkusenosti rikam ze uhlida mozna tak prdika v trenkach...ale teplotu motoru urcite ne pac jedes jedes...dobry dobry...prislapnes...reknes si...tak to rovnou zapnu aby neco...motor rovnou prechladis....a az si na to zvyknes ze nemas problem tak ho usmazis jako hranolky tongu.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
zase mi neco unika a neni to plyn...
o vymene konektoru tu nebola ani zminka...
pred tym nez sa tu zacalo riesit, "preco to nestartuje"
a vetraky chladicu rozhodne spravit na termostat..
pripadne pozret sa ci ECU nema pin na spinanie vetrakov...
o vymene konektoru tu nebola ani zminka...
pred tym nez sa tu zacalo riesit, "preco to nestartuje"
a vetraky chladicu rozhodne spravit na termostat..
pripadne pozret sa ci ECU nema pin na spinanie vetrakov...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Dejv: nevím jaký zkušenosti máš ty, ale pokud bude po zapnutí motoru běžet ventilátor na 1.stupeň na místě se auto nikdy neuvaří. Když mu ale naložíš za jízdy, tak jsem ještě neviděl aby sepnul ventilátor, protože se uchladí s přehledem náporem vzduchu o podchlazení motoru tu nemůže být řeč, protože když jedeš tak máš taky studenej chladič, motor má termostat, který se otevírá pozvolna, když teplota motoru padne pod cca 85"C ,zavře se a dál se neochlazuje já na letku jsem nikdy takový problém s teplotou neměl ...
chápu ale že termostat je ideální řešení, jen Lordík chce mít v motoráku co nejmíň drátů ,hlavně už jsem pár termospínačů vyndal, kvůli tomu že nemakaly ,no a spoléhat na ně ...
JRD: ecu LETka žádný takový výstup nemá
chápu ale že termostat je ideální řešení, jen Lordík chce mít v motoráku co nejmíň drátů ,hlavně už jsem pár termospínačů vyndal, kvůli tomu že nemakaly ,no a spoléhat na ně ...
JRD: ecu LETka žádný takový výstup nemá
Opel Astra F C20XE
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
Kluci, nezapomente ze vodni chladic bude jeste stinit velke IC urcite to dat na ty 2 termostaty jak sem lordikovi rikal i ja... na tomhle bych nesetril...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: "The last of the Mohicans - Ophell Vectra B 2.0 16V Turb
je to přesně 12 dní od posledního příspěvku co to tu leží jen tak ladem, možná právě teď dozrál čas udělat větší UP nebo-li prozradit pár aktuálností
* v první řadě se vrhnu na kola a jejich problematiku, člověk nevěděl co na to nazout proto jsem sáhl po gumách michellin pilot sport v rozměru 225/35 r18 na zadní 10disk, takle to dopadlo nooo nebylo to moc štastné rozhodnutí viz fotky. ihned se to zulo a gumy prodaly...
* v první řadě se vrhnu na kola a jejich problematiku, člověk nevěděl co na to nazout proto jsem sáhl po gumách michellin pilot sport v rozměru 225/35 r18 na zadní 10disk, takle to dopadlo nooo nebylo to moc štastné rozhodnutí viz fotky. ihned se to zulo a gumy prodaly...
Naposledy upravil(a) Lordík dne 25 srp 2013 10:14, celkem upraveno 1 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!