Standys VW Golf MK3 air

Vyberte nejlepší tuningové auto pro rok 2013

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Berry, habitat3, Tommy1978, Ritchma

Odpovědět
admin
Administrátor
Příspěvky: 190
Registrován: 26 říj 2012 13:19

Standys VW Golf MK3 air

Příspěvek od admin »

Vůz: VW Golf III
Soutěžící: Standys

Standys VW Golf MK3 air

---------------------------
Hlasujte pro tento vůz
---------------------------

Volkswagen Golf třetí generace si Standa pořídil už v roce 2007, ale tuningová nemoc ho
plně zasáhla až o 2 roky později. Vůz nese hrdé označení GT a pod kapotou má benzinový
motor o objemu 1.8 litru s výkonem 66 kW ( 90 koní). První úpravou, která na autě kdy
proběhla, byla maska bez znaku od společnosti FK Automotive. Tím to vlastně všechno
začalo.


Obrázek

Velké nadšení hnalo práci kupředu a ještě před odpálením Silvestrovských raket, prošel Golf
řadou dalších úprav. Jednou z nich byla montáž stavitelného podvozku od FK. Ten je sice
poměrně povedený, ale Standa měl vysněný podvozek vzduchový. A k němu také později
došlo. Poté následovaly zásahy do karoserie vozu. Jako první bylo zavařeno a zahlazeno
víko zavazadelníku, poté následovaly nové laminátové nárazníky a vytažení lemů. Další
přišla na řadu kola Brock B1, světla od IN PRO, víčko nádrže Mattig a mnoho dalšího. Však
to znáte, je to prostě nikdy nekončící seznam prací a úprav.

Standa byl sice se svým vozem spokojen, ale když mu kamarád nabídl přední US nárazník,
prostě neodolal. Z Německa se mu pak podařilo sehnat sací mřížku do blatníku a po
pár zásazích flexou a nějakém tom kytování i ta našla své místo. Poté následovalo vytlum
ení celého vozu a pořádné ošetření podvozku. V té době se u Standy také začalo pracovat
na vzduchovém podvozku. Ono je jedna věc ho pořídit a ta druhá je ho zprovoznit. Takže
budíky, tlumiče, kompletní elektrika, hadice, spojky a rychlospojky byly naskládány do auta a
chybělo je už jen zprovoznit. Základem celé stavby bylo, aby byl podvozek provozu schopný
při maximálním vypuštění v kombinaci s koly BBS RF o rozměru 16 palců s ET 35. Což o to,
ono to bez problému fungovalo, ale auto bylo pořád moc vysoko. Dokonce se pod vůz skoro
vešla krabička od cigaret. Takže se laborovalo dál, až se krabička jednoho krásného dne
nevešla a Standa je na chvilku spokojen.

Obrázek

Následovalo to důležité, tedy lakování. Volba padla na příplatkovou černou barvu s modrou
perletí. V praxi je tedy Golf černý a při přímém slunečním svitu se třpytí do modra.
Volkswagen tuto barvu pojmenoval Moonlight Blue a upřímně, ten název opravdu sedí.
Motorový prostor se pak sladil s karoserií a byl nalakován do lesklé černé barvy. Černou
barvu dostal i alternátor, nádobka na chladicí kapalinu a postupně vlastně takřka vše, co šlo
nalakovat.

Obrázek

Standa nakonec zbytek doladil jen několika detaily, které ovšem utvářejí celek. Těmi jsou
například červené zadní lampy, přihrádka do interiéru, nový středový tunel a řadicí páka,
nebo volant, který původně patří do modelu Polo.



---------------------------
Hlasujte pro tento vůz
---------------------------

Obrázek

Obrázek



Odpovědět

Zpět na „Auto roku 2013“