Weber nebo ne ??
Moderátor: Bohuš
Weber nebo ne ??
Ahoj,
mám otázku chtěl bych se zeptat spíš poradit. Stavím feldu na rally Motor tam je 1.3Mpi teď je komplet rozhozený a dává se do kupy ( řešíme vačku jestli se nepletu tak k weberum se dá použít vačka 300/300 a víš a k elektronice mi na fóru mi říkali že k elektronice takhle ostrá být nemá. ). A teď jsem slyšel dva rozdílné názory. Někdo říká ať nechám elektro řízení motoru a druhá strana ať dám weber. Mohu se zeptat někoho kdo otom ví o jeho názor.
Jaké jsou výhody elektro nevýhody ( do jaké míry jde použít seriová jednotka a jak moc jde upravit když bududávat jinou vačku a tak.....) . To samé druhé strany weber. Někdo říkal že se musí ladit před každým závodem podle vlhkosti počasí a tak. Předem děkuji
mám otázku chtěl bych se zeptat spíš poradit. Stavím feldu na rally Motor tam je 1.3Mpi teď je komplet rozhozený a dává se do kupy ( řešíme vačku jestli se nepletu tak k weberum se dá použít vačka 300/300 a víš a k elektronice mi na fóru mi říkali že k elektronice takhle ostrá být nemá. ). A teď jsem slyšel dva rozdílné názory. Někdo říká ať nechám elektro řízení motoru a druhá strana ať dám weber. Mohu se zeptat někoho kdo otom ví o jeho názor.
Jaké jsou výhody elektro nevýhody ( do jaké míry jde použít seriová jednotka a jak moc jde upravit když bududávat jinou vačku a tak.....) . To samé druhé strany weber. Někdo říkal že se musí ladit před každým závodem podle vlhkosti počasí a tak. Předem děkuji
Re: Weber nebo ne ??
Já bych do motoru s natřikrát uložnou klikou moc neinvestoval. Za moc peněz málo muziky 

" www.autowerks.cz "
Re: Weber nebo ne ??
Co to .... pokud si dobre pamatuju, tak naposledy 3x ulozenou mela, mozna tak 120. 

Re: Weber nebo ne ??
Ano mají na 3 krát uloženou. Ale stím nic nenadělám vybral jsem si felícii tak jí mám no. Ale co se týče motoru tak zas tak špatný to není. Ale někde sem viděl na netu projekt sice to je favorit ale zajímavé http://skoda-virt.cz/cz/clanky/motor/95 ... ?offset=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Ale spíš řeším co je lepší jeslti weber nebo elektronika. noooo
Ale spíš řeším co je lepší jeslti weber nebo elektronika. noooo
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Weber nebo ne ??
Bacil2 ma 4x karbec z motorky, to je lepsia cesta ako weber...
ci dat ECU a vstrekovanie + ITB
alebo dat karbec, ci 4 ...
to sa musis rozhodnut sam...
ale potom pocitaj stym ze pri takomto "setup"e bude ten motor pouzitelny az v tych vyssich otackach...
ci dat ECU a vstrekovanie + ITB
alebo dat karbec, ci 4 ...
to sa musis rozhodnut sam...
ale potom pocitaj stym ze pri takomto "setup"e bude ten motor pouzitelny az v tych vyssich otackach...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Weber nebo ne ??
Mne prave zajimaj vyhody ci nevyhody a co se u ceho da pouzit s vysima otackama pocitam ze to bude pouzitelny
Re: Weber nebo ne ??
Lukinho: dokonce jeste fabie meli stary skodovacky spodek i kdyz samo prepracovany. Matne si vzpominam ze se prevrtavali fela motory a davali se streva z fabie bo naopak..kazdopadne vysoka motorarina a efekt maly
Skoda feldy ja rad.


" www.autowerks.cz "
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Weber nebo ne ??
no tak inaaac....
"v com si dobry" .. ??
budes sa vedet pohrat z dratkami a ladit ECU ..??
alebo racej pootocit rozdelovacom, a tryskou v karburatore ..??
oboje ma svoje plus a minus...
"v com si dobry" .. ??
budes sa vedet pohrat z dratkami a ladit ECU ..??
alebo racej pootocit rozdelovacom, a tryskou v karburatore ..??
oboje ma svoje plus a minus...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Weber nebo ne ??
Ja sem tak v elektro programovani procesoru a komplet slabo proud. Zazim zjistuju informace prave 

- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Weber nebo ne ??
tak v tom pripade, ti to bude asi jedno...
ja osobne by som do weberu nesiel, lebo natryskovat to by mi robilo vacsi problem,
nez upravit davku paliva v ECU.
aj ked vytvorit/doladit prvotnu mapu paliva a predzapal tiez nieje sranda.
ja v pripade ze by som daval karburatory, tak z R1, ci niecoho podobneho..
povodne MPI sanie je "brutalne dlhe", a pre vacky 280+ podla mna nepouzitelne...
zapalovanie mozes pouzit feliciacke s nejakou jednotkou..
rozdelovac neni zly, ale...
ja osobne by som do weberu nesiel, lebo natryskovat to by mi robilo vacsi problem,
nez upravit davku paliva v ECU.
aj ked vytvorit/doladit prvotnu mapu paliva a predzapal tiez nieje sranda.
ja v pripade ze by som daval karburatory, tak z R1, ci niecoho podobneho..
povodne MPI sanie je "brutalne dlhe", a pre vacky 280+ podla mna nepouzitelne...
zapalovanie mozes pouzit feliciacke s nejakou jednotkou..
rozdelovac neni zly, ale...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Weber nebo ne ??
Takže každé má své pro a proti. No já to spíš vidím že asi zůstanu u elektroniky. Tam by asi i celkově pro mně byla snadná diagnostika poruchy, než se pak montovat v karburátorech o kterých nic nevím. Zeptám se ohledně vačky, kterou by jste osobně zvolili jeslti Vačková hřídel 278°/270° a nebo spíš Závodní vačková hřídel 296°/296° samozřejmě k této se prodávají silnější pružiny, předpokládám že to je z důvodu rychlejšího zavíraní ventilů jestli to říkám dobře. Jinak jsem si plně vědom že auto bude použitelné až ve vyších otačkách. Vše jsem našel na shopu http://www.engitec.cz" onclick="window.open(this.href);return false;. Děkuji
Re: Weber nebo ne ??
pokud chce vykon a drzak motor, tak 1400 z fabie MPI blok a pote uz doskladavat komponenty,pouzijes z 136,hlavu a ventily z bawka myslim 316 a 2x weber 40 ....jinak na skodovacky motor jedine 2x weber,v levnejsim pripade dellorto 

Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Weber nebo ne ??
karburator verzia...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Weber nebo ne ??
To vypada dobre 

- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Weber nebo ne ??
1) co s autem budeš jezdit (odlejvající se karbce dokážou např. v autokrose potrápit..)
2) vačka na volbu jesli řj (samozřejmě programovatelná), či karbce nemá vliv -to je klasickej internetovej blábol nejtěžšího kalibru
3) finančně to vychází nastejno (nový webery+sací potrubí k nim, nebo ECU+kabeláž, čidla a odladění vychází na cca 30000,-)..zkušenost je taková -jetý webery stojej za starou bačkoru a minimálně vyžadujou repas (sada 3000,-) pokud je vydřený futro, jsou náklady větší a potom se vyplatí pořídit nový kteýr většinou dodavatel dokáže +/- osadit potřebám tvýho motoru, že jseš schopen bez velkýho ladění karbcenasadit, a nastartovat +minimálně doladit nějakej přechodovej režim...
-motorkový karbce rozjezdilo pořádně málo lidí...nedoporučuju (pokud se ale naladěj, maj lepší chování jak webery, protože webery maj konstatní průřez difuzoru, zatímco motorkový maj konstantní podtlak v difuzory)
osobně se zabejvám již léta škodou favorit/fabia OHV pro rallyecross/autoskijerink, hobyrallye... pokud chceš třídu 1400 ve feldě, doporučuju jako základ fabii - silná klika, blok, poměrně dobrý ojnice (střeva volíš kam to chceš šponovat.. pokud na 135-150PS tak bych to bejt svěřil motorářoj -např. p. Fiedler u nás v Lomnici, pokud se takto ptáš)
karbce buď průměr 40 pro bahno/sníh a 45 na asfalt (difuzory a natryskování volíš/ladíš dle konkrétního setupu motoru, zapalování jde předělat z VW GolfII, nebo dát IMFsoft..)
sání MPI stojí za hovno.. použij klasický z favorita, pokud seš šikovnej a odvážnej, protlač tím kulovou frézu 34-36mm (podle toho co máš v hlavě) a nasaď na to klidně karbec ze škody 130L pokud nebudešřešit nějakou 1 klapku (MPI i tak by šlo docela vhodně upravit na lepší decign..ale chtělo by to tig a něco o tom vědět:)
2) vačka na volbu jesli řj (samozřejmě programovatelná), či karbce nemá vliv -to je klasickej internetovej blábol nejtěžšího kalibru
3) finančně to vychází nastejno (nový webery+sací potrubí k nim, nebo ECU+kabeláž, čidla a odladění vychází na cca 30000,-)..zkušenost je taková -jetý webery stojej za starou bačkoru a minimálně vyžadujou repas (sada 3000,-) pokud je vydřený futro, jsou náklady větší a potom se vyplatí pořídit nový kteýr většinou dodavatel dokáže +/- osadit potřebám tvýho motoru, že jseš schopen bez velkýho ladění karbcenasadit, a nastartovat +minimálně doladit nějakej přechodovej režim...
-motorkový karbce rozjezdilo pořádně málo lidí...nedoporučuju (pokud se ale naladěj, maj lepší chování jak webery, protože webery maj konstatní průřez difuzoru, zatímco motorkový maj konstantní podtlak v difuzory)
osobně se zabejvám již léta škodou favorit/fabia OHV pro rallyecross/autoskijerink, hobyrallye... pokud chceš třídu 1400 ve feldě, doporučuju jako základ fabii - silná klika, blok, poměrně dobrý ojnice (střeva volíš kam to chceš šponovat.. pokud na 135-150PS tak bych to bejt svěřil motorářoj -např. p. Fiedler u nás v Lomnici, pokud se takto ptáš)
karbce buď průměr 40 pro bahno/sníh a 45 na asfalt (difuzory a natryskování volíš/ladíš dle konkrétního setupu motoru, zapalování jde předělat z VW GolfII, nebo dát IMFsoft..)
sání MPI stojí za hovno.. použij klasický z favorita, pokud seš šikovnej a odvážnej, protlač tím kulovou frézu 34-36mm (podle toho co máš v hlavě) a nasaď na to klidně karbec ze škody 130L pokud nebudešřešit nějakou 1 klapku (MPI i tak by šlo docela vhodně upravit na lepší decign..ale chtělo by to tig a něco o tom vědět:)