Turbo v nouzovém režimu
Turbo v nouzovém režimu
Zdravím.
Mám Opel Vectra C 2.2DTi
Při překročení otáček nad 3tisíce mě skočí turbo do nouzáků, nevíte čím to může být?
Popis situace...
Jedu po dálnici, mám tam 5. q, vytočím si nad 3tisíce že chci jet rychlejí, tak mě najednou auto přestane táhnout (stavá se to v rychlosti podle GPS 130-140km/h). Otáčky začnou jakoby padat či v nich není síla. Tak musím sjet na krajnici tam zastavit, napočítat do 10ti a zase dál to jede normálně (jen do 130km/h). Jinak stalo se mě to tuším i jednou či dvakrát při rozjezdu. Když jsem auto koupil údajně 2roky stálo v bazaru.
Mám Opel Vectra C 2.2DTi
Při překročení otáček nad 3tisíce mě skočí turbo do nouzáků, nevíte čím to může být?
Popis situace...
Jedu po dálnici, mám tam 5. q, vytočím si nad 3tisíce že chci jet rychlejí, tak mě najednou auto přestane táhnout (stavá se to v rychlosti podle GPS 130-140km/h). Otáčky začnou jakoby padat či v nich není síla. Tak musím sjet na krajnici tam zastavit, napočítat do 10ti a zase dál to jede normálně (jen do 130km/h). Jinak stalo se mě to tuším i jednou či dvakrát při rozjezdu. Když jsem auto koupil údajně 2roky stálo v bazaru.
Re: Turbo v nouzovém režimu
podobně se mě chovalo jedno auto a tam byl problém s turbem.. lepily se lopatky
Re: Turbo v nouzovém režimu
U mě teda stačilo vyčistit EGR ventil (ale motor 1.7 CDTi).
Re: Turbo v nouzovém režimu
Závada je budto v ovládání plnícího tlaku turba nebo i v-jak píše předchozí přispěvatel Egr.
Popravdě: Nedokáži si představit jak se "přilepí" lopatky turba jehož plnicí tlak je ovládán systemem variabilního netáčení lopatek.
Popravdě: Nedokáži si představit jak se "přilepí" lopatky turba jehož plnicí tlak je ovládán systemem variabilního netáčení lopatek.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Re: Turbo v nouzovém režimu
hele,to nemusí být jen turbo,kolem 3 tis jede auto vždy v nouzovém režimu,stačí chyba váhy,egru,čidla otáček,čehokoliv...a jednotka tě do otáček nepustí..
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Astra OPC (206kw,390Nm)
Re: Turbo v nouzovém režimu
A co nějaké hadičky, či tak? To jsem na netu taky našel. Prý u těchto motorů je tohle hodně častý problém. :/
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Turbo v nouzovém režimu
Co nějaká přetlaková hadice ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Turbo v nouzovém režimu
udělej si prvně diagnostiku ať víš na čem jsi.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Turbo v nouzovém režimu
Na diagnostice jsem byl v originál Oplu, když jsem koupil auto, hlásilo to prý nějakou neznámou chybu a prasklé žárovky u světel.
Co si myslíte o diagnostice z aukra za 15euro?
http://www.aliexpress.com/item/2013-Bes ... 00322.html
Dá se tomu věřit? Co vše diagnostika umí? Chtěl bych se s ní naučit.
Co si myslíte o diagnostice z aukra za 15euro?
http://www.aliexpress.com/item/2013-Bes ... 00322.html
Dá se tomu věřit? Co vše diagnostika umí? Chtěl bych se s ní naučit.
Re: Turbo v nouzovém režimu
Hledej spíš Bluetooth ELM Scenner, stáhneš si program do smartphonu, tabletu apod.. a na běžné načtení chyb to bohatě stačí.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Turbo v nouzovém režimu
To by bylo libový Mám spíš strach, abych to tam nepíchl a pak nenastartovalLukin_GSi píše:Hledej spíš Bluetooth ELM Scenner, stáhneš si program do smartphonu, tabletu apod.. a na běžné načtení chyb to bohatě stačí.
Re: Turbo v nouzovém režimu
neboj, zatím v té jednotce není nahraný operační systém mkrni spíš po dodavatelích z číny, vyjde to s poštou za pár korun.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: Turbo v nouzovém režimu
Aliexpress mě našel nějaké OBD2, což není OPCOM, ne? Naučí se v tom i lajk?Lukin_GSi píše:neboj, zatím v té jednotce není nahraný operační systém mkrni spíš po dodavatelích z číny, vyjde to s poštou za pár korun.
Re: Turbo v nouzovém režimu
OBDII je označení konektoru.. a OPCOM je program, přes který tu jednotku načítáš.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside