Turbo v nouzovém režimu

Moderátoři: Berry, m.artty

Odpovědět
hodon
Příspěvky: 197
Registrován: 27 zář 2012 09:20
Bydliště: Jížní Morava

Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od hodon »

Zdravím.

Mám Opel Vectra C 2.2DTi

Při překročení otáček nad 3tisíce mě skočí turbo do nouzáků, nevíte čím to může být?

Popis situace...
Jedu po dálnici, mám tam 5. q, vytočím si nad 3tisíce že chci jet rychlejí, tak mě najednou auto přestane táhnout (stavá se to v rychlosti podle GPS 130-140km/h). Otáčky začnou jakoby padat či v nich není síla. Tak musím sjet na krajnici tam zastavit, napočítat do 10ti a zase dál to jede normálně (jen do 130km/h). Jinak stalo se mě to tuším i jednou či dvakrát při rozjezdu. Když jsem auto koupil údajně 2roky stálo v bazaru.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od blázen »

podobně se mě chovalo jedno auto a tam byl problém s turbem.. lepily se lopatky
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Joyride
Příspěvky: 410
Registrován: 22 lis 2008 21:17
Bydliště: Praha

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od Joyride »

U mě teda stačilo vyčistit EGR ventil (ale motor 1.7 CDTi).

Uživatelský avatar
Kuno
Příspěvky: 199
Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od Kuno »

Závada je budto v ovládání plnícího tlaku turba nebo i v-jak píše předchozí přispěvatel Egr.

Popravdě: Nedokáži si představit jak se "přilepí" :D lopatky turba jehož plnicí tlak je ovládán systemem variabilního netáčení lopatek. :D :D :D
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))

qpc
Příspěvky: 1459
Registrován: 18 lis 2005 18:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od qpc »

hele,to nemusí být jen turbo,kolem 3 tis jede auto vždy v nouzovém režimu,stačí chyba váhy,egru,čidla otáček,čehokoliv...a jednotka tě do otáček nepustí..
Vectra i500(bejvalka)
Astra OPC (206kw,390Nm)

hodon
Příspěvky: 197
Registrován: 27 zář 2012 09:20
Bydliště: Jížní Morava

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od hodon »

A co nějaké hadičky, či tak? To jsem na netu taky našel. Prý u těchto motorů je tohle hodně častý problém. :/

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Co nějaká přetlaková hadice ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od Lukin_GSi »

udělej si prvně diagnostiku ať víš na čem jsi. 8)
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

hodon
Příspěvky: 197
Registrován: 27 zář 2012 09:20
Bydliště: Jížní Morava

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od hodon »

Na diagnostice jsem byl v originál Oplu, když jsem koupil auto, hlásilo to prý nějakou neznámou chybu a prasklé žárovky u světel.


Co si myslíte o diagnostice z aukra za 15euro?

http://www.aliexpress.com/item/2013-Bes ... 00322.html

Dá se tomu věřit? Co vše diagnostika umí? Chtěl bych se s ní naučit.

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od Lukin_GSi »

Hledej spíš Bluetooth ELM Scenner, stáhneš si program do smartphonu, tabletu apod.. a na běžné načtení chyb to bohatě stačí.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

hodon
Příspěvky: 197
Registrován: 27 zář 2012 09:20
Bydliště: Jížní Morava

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od hodon »

Lukin_GSi píše:Hledej spíš Bluetooth ELM Scenner, stáhneš si program do smartphonu, tabletu apod.. a na běžné načtení chyb to bohatě stačí.
To by bylo libový :) Mám spíš strach, abych to tam nepíchl a pak nenastartoval :D

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od Lukin_GSi »

neboj, zatím v té jednotce není nahraný operační systém :D mkrni spíš po dodavatelích z číny, vyjde to s poštou za pár korun.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

hodon
Příspěvky: 197
Registrován: 27 zář 2012 09:20
Bydliště: Jížní Morava

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od hodon »

Lukin_GSi píše:neboj, zatím v té jednotce není nahraný operační systém :D mkrni spíš po dodavatelích z číny, vyjde to s poštou za pár korun.
Aliexpress mě našel nějaké OBD2, což není OPCOM, ne? Naučí se v tom i lajk?

Uživatelský avatar
Lukin_GSi
Příspěvky: 4963
Registrován: 30 pro 2007 17:31
Bydliště: Dětmarky
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo v nouzovém režimu

Příspěvek od Lukin_GSi »

OBDII je označení konektoru.. a OPCOM je program, přes který tu jednotku načítáš.
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau

C20XE inside

Odpovědět

Zpět na „OPEL Cars“