toyota mr2
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
toyota mr2
má někdo zkušenosti? zvažuju pořízení MR2jky --- druhá generace nejlepe v targa verzi na netu jsem našel za docela dobre ceny cca 70k ... chci to vysloveně na léto takže bez koroze hlavně.... jde mi hlavně o tu ovladatelnost.... prosím jen osobní zkušenosti.... jestli je to vážně tak hravé nikdy sem vní nejel ...
Re: toyota mr2
Měl jsem jí 2roky, rv91, revize 2, atmosféra viz http://mari86.rajce.idnes.cz/Inzerat_MR2/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak MR2 se dělala pouze Targa , bylo pár ks kabrioletů, ale absolutně nesehnatelný u nás. Auto má obrovský "WOW" efekt na to kolik stojí. Lidí se zatím hodně otáčejí, má netradiční design a moc často taková auta na silnici vidět nejsou (díky velmi nízké přídi).
Jedná se o velice spolehlivé auto a nic tam vyloženě netrpí, servis a ND se dají sehnat za pár KČ. Motor to má lazený v Yamaze, podvozek je téměř shodný s Lotus Esprit, původně se auto vyvíjelo na okruhy a má plně nastavitelný podvozek.
Co ztrácí auto na výkonu (160PS), tak dohání v zatáčkách, drží jak příbitý. Ale musíš si zvyknout, že těžiště je těsně za tebou, tak ti někdy přijde jako by záď trošku plavala/ustřelovala, ale je to prý normální u aut s motorem uprostřed. Koukni na testy na okruhu, trápila tam 300PS auta
Jinak je velkej problém vyvážit kola nebo aspoň jsem měl já smůlu . Musí se jezdit na vyvažování na ose vozidla, aby vychytali házení poloos a apod.
Většina jich bude dneska bouranejch a různě polepenejch, takže tam bacha na korozi, jinak anitkoro úprava je na svůj rok velice slušná. Osobně bych asi koupil nějkou ze zahraničí. Za 70-100 by si mohl sehnat atmosféru v TOP stavu.
Určitě kup revizi 2 (má lepší brzdy, silnější synchrony na převodovce a spoustu dalších vylepšení). Revize 1 je docela na pikaču. Když koupíš třeba rok 1993, tak budeš mít jistotu, že už je to revize 2. Pak byla revize 3, která měla trošku dalších nepodstatných vylepšení, revize 4 měla jiný křídlo a nejmíň kusů je revize 5 (rv 1998), která měla KOUKI zadní světla, vysoký křídlo, ručně šitej interiér. Nejsem si jistej, jestli byly 4 nebo 5 revizí, už je to pár let co jsem jí měl .
A osobně bych šel do Turba (japonská verze, ne USA pikačovina), pravostrannou koupíš za pár KČ a nebo sehnat díly z turba a přeskládat to, tam je FUN index na mnohem vyšší úrovni
tyhle světla jí moc sluší http://www.autohificlub.cz/forum/11/141 ... -na-mr2/64" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT:
info o revizích
http://www.mr2.ie/mr2-forum/28-how-twos ... f-your-mk2" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak bacha na jedny místní kousky, jako je ta žlutá se sedačky Ferrari, která jenom za ty 2roky co jsem měl tu svou změnila asi 5x majitele .
Jinak MR2 se dělala pouze Targa , bylo pár ks kabrioletů, ale absolutně nesehnatelný u nás. Auto má obrovský "WOW" efekt na to kolik stojí. Lidí se zatím hodně otáčejí, má netradiční design a moc často taková auta na silnici vidět nejsou (díky velmi nízké přídi).
Jedná se o velice spolehlivé auto a nic tam vyloženě netrpí, servis a ND se dají sehnat za pár KČ. Motor to má lazený v Yamaze, podvozek je téměř shodný s Lotus Esprit, původně se auto vyvíjelo na okruhy a má plně nastavitelný podvozek.
Co ztrácí auto na výkonu (160PS), tak dohání v zatáčkách, drží jak příbitý. Ale musíš si zvyknout, že těžiště je těsně za tebou, tak ti někdy přijde jako by záď trošku plavala/ustřelovala, ale je to prý normální u aut s motorem uprostřed. Koukni na testy na okruhu, trápila tam 300PS auta
Jinak je velkej problém vyvážit kola nebo aspoň jsem měl já smůlu . Musí se jezdit na vyvažování na ose vozidla, aby vychytali házení poloos a apod.
Většina jich bude dneska bouranejch a různě polepenejch, takže tam bacha na korozi, jinak anitkoro úprava je na svůj rok velice slušná. Osobně bych asi koupil nějkou ze zahraničí. Za 70-100 by si mohl sehnat atmosféru v TOP stavu.
Určitě kup revizi 2 (má lepší brzdy, silnější synchrony na převodovce a spoustu dalších vylepšení). Revize 1 je docela na pikaču. Když koupíš třeba rok 1993, tak budeš mít jistotu, že už je to revize 2. Pak byla revize 3, která měla trošku dalších nepodstatných vylepšení, revize 4 měla jiný křídlo a nejmíň kusů je revize 5 (rv 1998), která měla KOUKI zadní světla, vysoký křídlo, ručně šitej interiér. Nejsem si jistej, jestli byly 4 nebo 5 revizí, už je to pár let co jsem jí měl .
A osobně bych šel do Turba (japonská verze, ne USA pikačovina), pravostrannou koupíš za pár KČ a nebo sehnat díly z turba a přeskládat to, tam je FUN index na mnohem vyšší úrovni
tyhle světla jí moc sluší http://www.autohificlub.cz/forum/11/141 ... -na-mr2/64" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT:
info o revizích
http://www.mr2.ie/mr2-forum/28-how-twos ... f-your-mk2" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak bacha na jedny místní kousky, jako je ta žlutá se sedačky Ferrari, která jenom za ty 2roky co jsem měl tu svou změnila asi 5x majitele .