Před a po
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
mne to uz nefunguje par let.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Před a po
A na co ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Před a po
před: http://files.subitomo.cz/200013128-a6fc ... C_9793.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
po: http://files.subitomo.cz/200013051-428b ... C_9810.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
po: http://files.subitomo.cz/200013051-428b ... C_9810.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Před a po
ze by na eliminaci "vzduchove kapsy" v podbehu?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Před a po
No to vím
A té jaksi náporové chlazení brzd(ze předu) neprospívá, což ?
Nebo uvažuju špatně, že když tam vzduch přivedu, tak ho musím aji nějak odvést ?
A té jaksi náporové chlazení brzd(ze předu) neprospívá, což ?
Nebo uvažuju špatně, že když tam vzduch přivedu, tak ho musím aji nějak odvést ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Před a po
jen podotknu, že přívod vzduchu pro chlazení kotouče musí být zásadně veden do středu kotouče na jeho vnitřní straně a odvod je skrze ventilaci kotouče směrem k vnitřku ráfku. Nikoli chladit kotouč po jeho povrchu. Odvod samotného tepla s kotouče jde pouze samovolně odstředivou silou po celém obvodu kotouče potažmo kola tedy mřížka v blatníku k tomu určená určitě není. Ta má naprosto jiný význam .
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Před a po
No mě nejde přímo o chlazení kotouče, což by chtělo trochu víc laborování s navedením vzduchu. Ale spíš jenom o přívod studeného vzduchu a odvod teplého, prostě tam udělat průvan to snad není na škodu, ne ?
A taky to dobře vypadá
A taky to dobře vypadá
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Před a po
díky, moc jsi mi pomohl, znalostí nabytých díky tobě si nesmírně vážímJuraj píše:
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Před a po
ja už jsem to jednou psal... a na tve nazory ze to vypada dobre a bla bla opravdu uz neni co dal vysvetlovat??? az to za rok bude ve svaru reznout bude to opravdu vypadat dobre...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Před a po
Když se to pořádně ošetří, tak to pár let vydrží
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Před a po
předpokládám, že je to další skvělej výtvor na cestě k 500koním ještě si namontuj na kapotu opratě, abys to stádo pak uhlídal...
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Před a po
změna tomu určitě prospěla, ale co tě vedlo k těm světlům? nebo spíše stříknutí matným sprejem? když dělají zatmavovací lesklý a efekt by byl mnohem lepší? hmmmmmm?
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Před a po
Spíš, proč je vůbec stříkat. Fakt to svítí málo a věřím, že s klasickým sprejem ještě méně
Re: Před a po
Je to lesklý transparentní sprej na světla jen na fotce to vypadá matně. Jinak to svítí stejně.
Opel Astra F 2.0 16v
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Před a po
Danny3231 píše:Je to lesklý transparentní sprej na světla jen na fotce to vypadá matně. Jinak to svítí stejně.
Je to lesklý ČERNÝ transparentní sprej na světla
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Před a po
o lesklý barvě mám teda jinou představu, ale když říkáš fotky hodně schovaj a nejvíce klamou
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: Před a po
Ještě dodělat blinkry, ale nevím jestli je mám rozebírat a taky jim fouknout jen vnitřky nebo je stmavit celý sprejem na světla
The Ultimate Driving Machine. (OO=[][]=OO)
Re: Před a po
Vývoj 10/2012 -> 05/2014
Mazda 6 2,3i - 122kW
(kotouče EBC TG, destičky EBC YellowStuff, HEL BrakeLines, pružiny H&R -35mm,tlumiče Bilstein B8, stabilizátory RacingBeat, Spojka Exedy Stage1, Setrvačník Exedy, 6spd swap, zadní světla CarLed, RX-8 Wheels GlossBlack...)
(kotouče EBC TG, destičky EBC YellowStuff, HEL BrakeLines, pružiny H&R -35mm,tlumiče Bilstein B8, stabilizátory RacingBeat, Spojka Exedy Stage1, Setrvačník Exedy, 6spd swap, zadní světla CarLed, RX-8 Wheels GlossBlack...)
- phaeton_esc
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 led 2009 00:06
- Bydliště: Sudety
Re: Před a po
pěkné, akorát škoda těch černejch kol
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Před a po
Zajímavý, že s fotek se vzdycky někomu nezdaj černý kola a pak na živo se nad nima rozplývaj
Jinak se celkově snažim držet koncepce šedá + černá / červený detaily
Jinak se celkově snažim držet koncepce šedá + černá / červený detaily
Naposledy upravil(a) Deri dne 07 kvě 2014 20:26, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 2,3i - 122kW
(kotouče EBC TG, destičky EBC YellowStuff, HEL BrakeLines, pružiny H&R -35mm,tlumiče Bilstein B8, stabilizátory RacingBeat, Spojka Exedy Stage1, Setrvačník Exedy, 6spd swap, zadní světla CarLed, RX-8 Wheels GlossBlack...)
(kotouče EBC TG, destičky EBC YellowStuff, HEL BrakeLines, pružiny H&R -35mm,tlumiče Bilstein B8, stabilizátory RacingBeat, Spojka Exedy Stage1, Setrvačník Exedy, 6spd swap, zadní světla CarLed, RX-8 Wheels GlossBlack...)
Re: Před a po
peknee, čierna im pristane
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
Deri: Máš to pěkné
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Před a po
snad vyjímečně řeknu, že na todle mi ty černý i pasujou pěkný to máš
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Před a po
Díky za ohlasy, pořád je ale kam se posouvat
co se týče stylingovejch úprav tak například: namontovat prahy aby byl origo sport bodykit kompletní, zatmavit okna, přední světla upravit do stylu po faceliftu(kouřové paraboly) uvažoval jsem i o leskle černé střeše.
a pak ještě performance úpravy: stabilizátory, rozpěry, sání, výfuk, a našlo by se toho hodně co bych chtěl ještě udělat
co se týče stylingovejch úprav tak například: namontovat prahy aby byl origo sport bodykit kompletní, zatmavit okna, přední světla upravit do stylu po faceliftu(kouřové paraboly) uvažoval jsem i o leskle černé střeše.
a pak ještě performance úpravy: stabilizátory, rozpěry, sání, výfuk, a našlo by se toho hodně co bych chtěl ještě udělat
Mazda 6 2,3i - 122kW
(kotouče EBC TG, destičky EBC YellowStuff, HEL BrakeLines, pružiny H&R -35mm,tlumiče Bilstein B8, stabilizátory RacingBeat, Spojka Exedy Stage1, Setrvačník Exedy, 6spd swap, zadní světla CarLed, RX-8 Wheels GlossBlack...)
(kotouče EBC TG, destičky EBC YellowStuff, HEL BrakeLines, pružiny H&R -35mm,tlumiče Bilstein B8, stabilizátory RacingBeat, Spojka Exedy Stage1, Setrvačník Exedy, 6spd swap, zadní světla CarLed, RX-8 Wheels GlossBlack...)
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Před a po
nový baráček v pozadí asik
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Před a po
Hodně pěkná změna z "ničeho"
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše