BMW 325i M52B25-Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
už jsi ji přeci v životě viděl, ne? vyfotim..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..hotové větrání spojky..vstup zepředu napravo, výstup zezadu převodovky nalevo..co myslíš Taboo? ještě bych chtěl směrem od vozovky vyřešit náporové sání, postněte mi prosím neúčinější tvar tohoto sání abych nedělal kraviny....
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
nejlepsi nasavani je klasicka "NASA dira"
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
asi nechápu
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Ja bych rekl, ze v oblasti der nesmelosti rozhodne netrpis . Ono by bylo zajimave si pozdeji overit funkci pomoci infrared thermometru, s tim odvetravanim zablokovanym a pote otevrenym. Co se tyka toho vstupu, vynalezavosri se meze samozrejme nekladou - od nejakeho obdelnikoveho "trychtyre" hned nad tom servisnim viku az po hadici vedouci do predniho narazniku (stejne, jako se chladi treba brzdy). BTW, co mysli Juraj je NACA duct (NASA je nastupce NACA), ktere lze videt treba na Ferrari F40.Marab píše:..hotové větrání spojky..vstup zepředu napravo, výstup zezadu převodovky nalevo..co myslíš Taboo
IQ stylingem nenahradis.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
joo, tak "ferrari díra", už vím taky mě napadla...bude ale na podvozku fungovat? se s tím tvarem zkusím poprat
btw_co se ti nelíbí na mých dírkách
btw_co se ti nelíbí na mých dírkách
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
zdravím, mohl by mi prosím vás někdo říct o kolik mm udělat větší výbrus na přeplnovaný motor?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..zla otazka..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Ja vím mam dvě hodnoty budto o 0,07 nebo o 0,08mm?
Rozměr pístu je 84,985mm
Marab: promiň za OT a gratuluji k tomu že ti to už litá. Dobrá práce.
Rozměr pístu je 84,985mm
Marab: promiň za OT a gratuluji k tomu že ti to už litá. Dobrá práce.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Při přeplňování čím větší výbrus tím lip . Alespoň bude slabší stěna válce a vůli taky co největší
stavitelné podvozky www.DGR-PODVOZKY.cz
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
DOVOZ-ODTAH-OPRAVY aut
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
uzasna rada...Svobda píše:Při přeplňování čím větší výbrus tím lip . Alespoň bude slabší stěna válce a vůli taky co největší
piesty su "seriove" ..?? na NA alebo seriove z preplnovanej verzie ..??
alebo kovane, alebo ake .. .. ??? .. z akeho materialu ..?? maju vo vnutry "vystuhu" proti tepelnej roztaznosti ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Písty jsou z NA motoru seriove, obyčejne.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
tak ich zmeraj.. a prepokladam ze budu "trochu pod"
tusim je vrtanie na bmw 84mm .. a piesty budu niekde medzi 83.92-83.94
a pri "seriovej kompresii" tam asi 1.5baru fukat nebudes, takze..
vola bude stacit tiez "seriova" .. (co neviem kolko byva u BMW)
(0.06, 0.07 ... 0.09 ..?? )
tusim je vrtanie na bmw 84mm .. a piesty budu niekde medzi 83.92-83.94
a pri "seriovej kompresii" tam asi 1.5baru fukat nebudes, takze..
vola bude stacit tiez "seriova" .. (co neviem kolko byva u BMW)
(0.06, 0.07 ... 0.09 ..?? )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
na pístu je rozměr 84,985 mm
a potřebuji vědět kolik (mm) mám udělat výbrus.
1,5 tam foukat opravdu nebudu
ted jsem docela v koncích protože blok jsem odvezl do firmy a tam čekají až jim řeknu nějaký rozměr, nejhorší je na tom že ty písty jsou z jiného motoru
auta jsou obě e36
blok motoru je m50b25 vanos 325i
a písty jsou z m44b19 čtařválca 1.8 is
ale za boha nevím kolik to má být originál, na tož pak kolik mám udělat větší, protože tam budou seriové písty i kroužky.
existují nějaké tabulky? kde bych to mohl na netu najít?
a potřebuji vědět kolik (mm) mám udělat výbrus.
1,5 tam foukat opravdu nebudu
ted jsem docela v koncích protože blok jsem odvezl do firmy a tam čekají až jim řeknu nějaký rozměr, nejhorší je na tom že ty písty jsou z jiného motoru
auta jsou obě e36
blok motoru je m50b25 vanos 325i
a písty jsou z m44b19 čtařválca 1.8 is
ale za boha nevím kolik to má být originál, na tož pak kolik mám udělat větší, protože tam budou seriové písty i kroužky.
existují nějaké tabulky? kde bych to mohl na netu najít?
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
...s tímhle poradit asi nedovedu, ale spíš bych se zajímal o KP...pokud nebudeš foukat aspoň 1.5, nemá smysl to takhle stavět, ne?.. já jsem na 0.8 na serii..
kéž bych mohl přifouknout....
kéž bych mohl přifouknout....
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Svobda: ty obrazky mi dost pomohly, aspoň už vím na čem jsem. díky
Marab: ty máš úplnou serii, nebo tam máš větší těsnění pod hlavou? KP budu mít menší protoze mám dost utopeny písty ve válci. Ale kolik to bude, budu počítat až tam písty budou. Nesnáším to počitání :/
Jak dopadla ta keramická lamela, udržela ten víkon? To by mě docela zajímalo protože ji tam chci taky dávat
Marab: ty máš úplnou serii, nebo tam máš větší těsnění pod hlavou? KP budu mít menší protoze mám dost utopeny písty ve válci. Ale kolik to bude, budu počítat až tam písty budou. Nesnáším to počitání :/
Jak dopadla ta keramická lamela, udržela ten víkon? To by mě docela zajímalo protože ji tam chci taky dávat
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
serie..naprostá..těsnění obyč..
lamela to drží i nedrží..asi bude problém v seriovym přítlačáku...asi.....
...když už se tu o tom bavíme, dokáže mi někdo říct zda a jak se zajíždí keramika?..nechápu, že normálně zvládají i větší výkony a tady sklouzne.(přítlačák i setrvák jako nový/mírně jetý).........
lamela to drží i nedrží..asi bude problém v seriovym přítlačáku...asi.....
...když už se tu o tom bavíme, dokáže mi někdo říct zda a jak se zajíždí keramika?..nechápu, že normálně zvládají i větší výkony a tady sklouzne.(přítlačák i setrvák jako nový/mírně jetý).........
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Tak to je úlet že to vydrží, asi sis s tím dost vyhrál aby to neklepalo. Taky mě to do budoucna čeká a mám z toho docela větry i když ještě do teď nevím jak jsi vyřešil aby ti to nevynechávalo.
Prědpokladam že tam máš přitlačak 225mm, vím od poslechu že je to obrovský problém přenest krouťák do převodovky.
Máš několik možností:
Koupit novou spešl sportovní spojku ale drahou.
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... odelId=196" onclick="window.open(this.href);return false;
A nebo je další možnost co dělá většina,
Sehnat si jetý setrvačník s přitlačákem z bmw e46 330d 135kW a lamelu z e36 328i m52b28 která má průměr 240mm a nechat přeobložit v nějaky firmě kde dělaji brzdové obložení na keramiku, organiku, polokeramiku, to už je na tobě.
Lamela z m52b28 se tam dává kvůli tomu že pasuje na tvoji hřídel do převodovky.
Tady ta spojka ti to na 120% udrží, jenom jedno mínus má tato spojka a to že je dost masivní a těžká.
Prědpokladam že tam máš přitlačak 225mm, vím od poslechu že je to obrovský problém přenest krouťák do převodovky.
Máš několik možností:
Koupit novou spešl sportovní spojku ale drahou.
http://www.highperformanceparts.cz/kata ... odelId=196" onclick="window.open(this.href);return false;
A nebo je další možnost co dělá většina,
Sehnat si jetý setrvačník s přitlačákem z bmw e46 330d 135kW a lamelu z e36 328i m52b28 která má průměr 240mm a nechat přeobložit v nějaky firmě kde dělaji brzdové obložení na keramiku, organiku, polokeramiku, to už je na tobě.
Lamela z m52b28 se tam dává kvůli tomu že pasuje na tvoji hřídel do převodovky.
Tady ta spojka ti to na 120% udrží, jenom jedno mínus má tato spojka a to že je dost masivní a těžká.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
...a je to dvouhmota, které jsem se koněčně teď zbavil...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Marku, nechal jsi srovnat přítlačák?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
když srovná přitlačák, neznamená to stahnout určitý materiál na třecí ploše tak aby to lépe dosedlo?
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..ten přítlačák byl plně minimálně jetej, ani známka po jakémkoli opotřebení, drážce etc..
když stáhnu přítlačák, tak bude nižší přítlak na lamelu, ne?..na setrvák už nechci šahat...
když stáhnu přítlačák, tak bude nižší přítlak na lamelu, ne?..na setrvák už nechci šahat...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
jo bude menší přítlak
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Tak už vím kde je problém...
On totiž sériový přítlačák není rovný ale je do šikma ke středu. Sériová lamela má pružinu mezi obložením a pri dosedani se stlacuje diky sikme plose pritlacaku postupne a to prinasi mekci zaber spojky...
Ty mas ale lamelu PEVNOU. takze ti zabira sotva polovina
Tak to rozeber a naprav driv nez ji znicis
On totiž sériový přítlačák není rovný ale je do šikma ke středu. Sériová lamela má pružinu mezi obložením a pri dosedani se stlacuje diky sikme plose pritlacaku postupne a to prinasi mekci zaber spojky...
Ty mas ale lamelu PEVNOU. takze ti zabira sotva polovina
Tak to rozeber a naprav driv nez ji znicis
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
no to máš stopro pravdu, koukal jsem už při montáži na to, že je tam pěknej konus.....takže přítlačák stáhnout narovno...to bude ale blbá práce..........
btw...známej donesl skoro nejetou keramiku a taky byla použitá jen na krajích
btw...známej donesl skoro nejetou keramiku a taky byla použitá jen na krajích
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
protože jste TROTLI
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
dík
no..ale jemu držela k_rva, až mu trhla 2 přítlačáky tak jí vyhodil z auta a mě donesl zda by nešla použít pro moje účely..
no..ale jemu držela k_rva, až mu trhla 2 přítlačáky tak jí vyhodil z auta a mě donesl zda by nešla použít pro moje účely..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Tak nějak delší dobu přočítám všemožný fóra, jak v ČR tak v zahraničí co se týká této stavby a mám pár skromných dotazů. Ve většině případů se všichni uchylují ke složení motoru M50B25TU s klikou M52B28, ojnice M50B25, hlavou M50B25, originál těsnění ať 1,75mm (11 12 1 726 617) či 2,05mm (ETK 11 12 1 726 620). Máte zjištěno jakej je v takovém případě komprsní poměr ? Popř. má někdo nějaký autodata s rozměry uvedených komponentů, tj. výška zdvihu kliky M52B28, délka ojnic, kompresní objem hlavy M50B25TU či M50B25 ? Řešil někdo zakázkové těsnění pod hlavu (MLS) ?
Jsou tedy i tací, kteří kupují krátké Wiseco ojnice včetně nízkých pístů apod., ale všichni dobře víme, že to už je finančně někde jinde.
Jsou tedy i tací, kteří kupují krátké Wiseco ojnice včetně nízkých pístů apod., ale všichni dobře víme, že to už je finančně někde jinde.
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
blok: 84mm vždy, ocelolitina M50, al slitina M52
klika: zdvih b25 je 75mm, b28 je 84...klikou z toho uděláš 2,8L, asi je i pevnější
písty teď si nevybavuju, doplní mě určitě Juraj, ale z bezvanosu tusím jsou nižší, pro snížení komprese..
hlavy jsou stejné..
těsnění není problema kovové jakékoliv tloušťky...cena cca 5k
.....víc nevim...
klika: zdvih b25 je 75mm, b28 je 84...klikou z toho uděláš 2,8L, asi je i pevnější
písty teď si nevybavuju, doplní mě určitě Juraj, ale z bezvanosu tusím jsou nižší, pro snížení komprese..
hlavy jsou stejné..
těsnění není problema kovové jakékoliv tloušťky...cena cca 5k
.....víc nevim...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko