Výfuky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
to s tim sitkem u svodu to je ohřívač na kafe?
Re: Výfuky
to je jiná pohádka..sváry jak mají být, krásně barevné..JRD McLAREN píše:fotky..toto je par dni stara zalezitost..
wesly_vypadá to tak, bych potřeboval..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- MarkusHuhtimo
- Příspěvky: 70
- Registrován: 06 dub 2011 22:17
Re: Výfuky
Pánové, zpět k tomu AMA, když už to tady Michal hodil. Nafotit jsme to samozřejmě nafotili jak vidíte, Mariánu Fillovi jsem to na mail posílal, atd. Domluva s nima byla vcelku dobrá, ale měl jsem pravděpodobně velké "štěstí" na několikrát špatné vyspání se A neměl jsem chuť jet asi počtvrté 200 km tam a 200 km zpět kvůli dalším problémům a dalšímu řešení. Nejprve chyba na jejich straně, kterou uznali s tou zapchanou hadicí (stěhovali se tehdá, můj Tib bylo poslední auto, co dělali na staré dílně), vzal jsem to, jak to bylo, postavili se k tomu čelem a byť jsem díky tomu jel téměř 400 km pro auto (jedna cesta tam a zpět) zbytečně a na auto poté čekal asi další měsíc a půl, vzal jsem to sportovně, bez problémů. Jako omluvu mi po opravě omotali svody (vím, že se to těžko motá taková beranidla, ale do kvalitního omotání tomu cosi chybělo řekl bych), co mě ale nejvíce štve, že mě nechali odjet s takovým nedodělkem i po třetí návštěvě, kdy bylo slyšitelné, že to od druhého válce uniká (já jsem si toho všiml bohužel v půli cesty a moc jsem hned netušil, co to mám za nový zvuk na autě). Takže vaše svody od AMA a kvalitní sváry klidně ukazovat můžete, Michal vám ukázal ty moje... (byť já sám nejsem příznivcem fňukání po netu a sám bych to nikdy nevyhodil. Prostě stane se, ale stalo se vícekrát na jednom autě a znovu už tam - ať již s Tibem či jiným autem nepojedu a bez sebemenší výtky nemohu ani nikomu doporučit, to je snad v mém případě pochopitelné)
Naposledy upravil(a) MarkusHuhtimo dne 31 bře 2014 18:38, celkem upraveno 2 x.
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
Markusi, chapem..
..ja som na opravu cakal cca 6 tyzdnov, na volny termin...
..a holt kazdy ma nekdy den blbec..
..ja som na opravu cakal cca 6 tyzdnov, na volny termin...
..a holt kazdy ma nekdy den blbec..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
vejfuk jrd-ho je prvni liga, proti krajskymu preboru huhtima. od firmy, co se na tohle specializuje, bych ale cekal jeste lepsi svary, extraligu.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
Re: Výfuky
takže... konečně sem si našel čas i na výfuk... implantovaná čidla EGT za každý válec, dále obroušeno a natřeno a zítra omotáme
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
tie cidla budes mat do coho napojene ..??
( Liborov 4kanal..?? )
( Liborov 4kanal..?? )
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výfuky
temer... skoro Liboruv (martinuv) 12tikanal
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
jo 12ti kanal to je ..
ja som si zbastlil ad595 ..
a zhanam fcul na to nejaky ten voltmeter..
a.k.a. zobrazovacie zariadenie..
ja som si zbastlil ad595 ..
a zhanam fcul na to nejaky ten voltmeter..
a.k.a. zobrazovacie zariadenie..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výfuky
JRD_kde se dá sehnat ten zesilovač a jaká hodnota z něho potom leze?...díky ti za info!!!JRD McLAREN píše:ja som si zbastlil ad595 ..
a zhanam fcul na to nejaky ten voltmeter..
a.k.a. zobrazovacie zariadenie..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
dneska testovano..zajtra dodam info..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
takmer do finale dotiahute homemade EGT..Marab píše:JRD_kde se dá sehnat ten zesilovač a jaká hodnota z něho potom leze?...díky ti za info!!!JRD McLAREN píše:ja som si zbastlil ad595 ..
a zhanam fcul na to nejaky ten voltmeter..
a.k.a. zobrazovacie zariadenie..
najdrahsia suciastka je prevodnik AD595AQ, potom nasleduje termoclanok..
presnost na 3stC mi bohate staci.. display ma sice pomalsiu odozvu, ale bohate postacuje..
http://195.28.90.62/dohc/ostatne/DSCN2596.AVI" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výfuky
pokud jde o egt a mermomoci se musi pouzit specialni broucek tak doporucuju AD8495 je mnohem levnejsi
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
no ..ten neviem nikde zohnat.. tu naokolo...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Výfuky
ja bych ho koupil na http://www.farnell.com" onclick="window.open(this.href);return false; , http://www.digikey.com" onclick="window.open(this.href);return false; nebo na http://www.amtek.cz" onclick="window.open(this.href);return false; event pokud bych chtel jeden nebo dva kousky napsal bych si na http://www.analog.com" onclick="window.open(this.href);return false; o vzorky
Re: Výfuky
Existuji nejaka obecna pravidla nebo vlastnosti, co by se menily tim, kde mezi zacatkem a koncem na vyfukovem potrubi bude umisten tlumic? Napriklad kdyz na turbomotoru dylka vejfuku cca 3m ma bejt jeden tlumic, je nejakej rozdil, jestli ho dam doprostred, nebo az nakonec? Napadá mě akorát že to bude mít jinej zvuk a že díky ochlazování plynů cestou vejfukem a daslším změnám, by se to mohlo nějak projevit, ale jak zásadně, nebo nepodstatně a jak konkrétně netuším, tak se ptám
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Výfuky
Ano, existuji. Tlumic se zpravidla umistuje tak daleko, jak to jen prostor umoznuje. Tech duvodu tam je nekolik. U seriovych vozu to je zejmena hluk a zivotnost, kdy po ochlazeni vyfukovych plynu dochazi k jejich zpomaleni a nasledovnemu vyssimu efektivnim odberu hluku (kdy vyfukove plyny prochazeji tlumicem pomaleji, nez kdyby byl umisten blize k motoru, a proto tam je vice casu k odberu hluku). Teplota vyfukovych plynu se samozrejme podili na zivotnosti tlumiciho materialu. Pomineme-li mozny prostor (vetsinou z duvodu umisteni palivove nadrze v dostatecne vzdalenosti od zadniho narazniku), dalsim duvodem je (treba u zavodnich vozu) rozpolozeni vahy. Z hlediska performance, protoze vyfukove plyny vychazeji z (N/A) motoru v podobe pulsu (anebo po pruchodu turbem v podobe spiraly), jejich pruchodem tlumicem az pote, co dojde k jejich vyrovnani, je dosahovano nizsiho zpetneho tlaku. U straight-through (pruchozich) tlumicu to ale nema zadny vetsi dopad a umisteni glasspack-typu tlumice v polovine vyfukoveho potrubi (anebo i dvou za sebou, kdekoliv ve vyfukovem potrubi) je naprosto bezne.NeviM píše:Existuji nejaka obecna pravidla nebo vlastnosti, co by se menily tim, kde mezi zacatkem a koncem na vyfukovem potrubi bude umisten tlumic?
IQ stylingem nenahradis.
Re: Výfuky
Ahá Díky moc, úplně přesně takovou odpověď jsem potřeboval a i jsem si tajně přál, aby byla zrovna od Tebe
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Re: Výfuky
Ha, ha ... Dekuji . Ja nabidnu jeste neco . Ty straight-through tlumice pouzivaji vetsinou dva druhy tlumiciho materialu - budto skelnou vatu (= glasspack tlumice jako treba popularni Cherry Bomb) anebo ocelovou vlnu - steel wool (jako treba Borla tlumice). Kdyz se clovek podiva na vyfukove potrubi, tak ho okamzite napadne, kolik jeho rovne delky je naprosto nevyuzita, vetsinou 1-2 metry, ktere by se daly nahradit temi glasspack tlumici (coz se take naprosto bezne dela). Jeste lepsi je pouzit namisto tech rovnych - treba 3" - sekci rovnou derovanou trubku, obalit ji tou nerez ocelovou vlnou (i jen jedna anebo dve vrstvy - zalezi na tloustce - jsou naprosto dostatecne) a pote na to navleknout 4-5" (zalezi na miste) tenkostenou nerez trubku coby venkovni obal (a pote jen zakoncit to uzavreni navarenim jednoduchych krytu). Nevim, jaky je v CR k te nerez ocelove vlne pristup, my ji (a take skelnou vatu) kupujeme tady: http://steelwooldirect.com/insulation/" onclick="window.open(this.href);return false; - a tady je naprosto presne ta vyroba znazornena 6-ti obrazky http://steelwooldirect.com/diy/" onclick="window.open(this.href);return false; . Ty pruchozi tlumice nejsou skutecne zadna velka veda - a doslova kazdy si je muze vyrobit doslova kdekoliv behem par hodin a velice levne. Samozrejme, cim vetsi naprosto nevyuzitou delku rovneho potrubi takhle nahradis, tim tissi ten vyfukovy system bude - a zadneho velkeho koncoveho tlumice nebude zapotrebi...NeviM píše:Ahá Díky moc, úplně přesně takovou odpověď jsem potřeboval a i jsem si tajně přál, aby byla zrovna od Tebe
IQ stylingem nenahradis.
Re: Výfuky
Opět díky, zase jsem se dozvěděl další nový užitečný věci, ještě víc, než jsem vůbec doufal, když jsem se ptal Tvou nabídku stoprocentně někdy využiju, nejspíš už na tom výfuku, kvůli kterýmu hlavně jsem se ptal
Dělal jsem totiž o víkendu experimentální výfuk na Bóďovo V6 biturbo (myslím, že víš, o jaký auto jde). Chtěli jsme hlavně vyzkoušet, jak to bude znít bez jakýhokoliv tlumiče, jen čistě trubka (a taky jsem si chtěl vyzkoušet jaký to je, dělat konečně vejfuk z novýho materiálu a ne klasicky z toho, co dům dá ). Vyzkoušet to známé "lopatky turb to ztišej". Jestli to bude ještě před hranicí použitelnosti v běžnym provozu, nebo až za ní. Bohužel se výsledek ocitá až za tou hranicí, takže je potřeba to trochu zcivilizovat
Na nerez zatím můžu zapomenout, to až časem, ale předpokládám, že než to zrezne, tak to bude fungovat stejně i když to nebude z nerezu, že?
Takže si asi vyzkouším nejdřív tu "dvojitou trubku" na té cílové rovince před koncovkou a když to bude málo, tak na tý nejdelší rovný části od začátku výfuku. Ještě teda jeden dotaz, co mě napadá rovnou, jaká je ideální velikost a vzdálenost těch děr?
Dělal jsem totiž o víkendu experimentální výfuk na Bóďovo V6 biturbo (myslím, že víš, o jaký auto jde). Chtěli jsme hlavně vyzkoušet, jak to bude znít bez jakýhokoliv tlumiče, jen čistě trubka (a taky jsem si chtěl vyzkoušet jaký to je, dělat konečně vejfuk z novýho materiálu a ne klasicky z toho, co dům dá ). Vyzkoušet to známé "lopatky turb to ztišej". Jestli to bude ještě před hranicí použitelnosti v běžnym provozu, nebo až za ní. Bohužel se výsledek ocitá až za tou hranicí, takže je potřeba to trochu zcivilizovat
Na nerez zatím můžu zapomenout, to až časem, ale předpokládám, že než to zrezne, tak to bude fungovat stejně i když to nebude z nerezu, že?
Takže si asi vyzkouším nejdřív tu "dvojitou trubku" na té cílové rovince před koncovkou a když to bude málo, tak na tý nejdelší rovný části od začátku výfuku. Ještě teda jeden dotaz, co mě napadá rovnou, jaká je ideální velikost a vzdálenost těch děr?
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
Ještě trošku doplním https://dspace.vutbr.cz/bitstream/handl ... sequence=1" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Výfuky
To skutecne nevim, ale rekl bych, ze tam bude nejspis nejaky optimalni pomer plnych a chybejicich ploch urceny kompromisem absorbci hluku a tloustkou "boundary" vrstvy vyfukovych plynu danou frikci a turbulenci, kterou bych ale nepovazoval v tech rovnych usecich za az tak kritickou. I ten samotny tlumici material (hrubost a tloustka te ocelove vlny) s nejvetsi pravdepodobnosti urcuje akustickou frekvenci hluku, ktery absorbuje, ale ja jsem se tim nijak do hloubky nikdy nezabyval. Jelikoz ta zadni sekce vyfuku neni vystavovana az tak vysokym teplotam a pokud tam je dostatek mista treba pro 5" obal, tak muzes zkusit obalit tu 3" derovanou trubku nekolika vrstvama te ocelove vlny a pote vrstvou toho skelneho materialu. Cokoliv te napadne a bude se ti to zdat dobre... Ja bych si vzal priklad z bezne pouzivanych derovanych trubek (ktere jsou vetsinou ve skutecnosti jen kusy derovaneho plechu ztoceneho a svareneho do tvaru trubky) viditelnych na fotkach pruzeru tlumicu, etc. Treba tohle je dobry obrazek te konstrukce:NeviM píše:Ještě teda jeden dotaz, co mě napadá rovnou, jaká je ideální velikost a vzdálenost těch děr?
Hezke . To si budu muset procist a necemu novemu se priucit .Libor12 píše:Ještě trošku doplním https://dspace.vutbr.cz/bitstream/handl ... sequence=1" onclick="window.open(this.href);return false;
IQ stylingem nenahradis.
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
Není tam nic,co byjsi tu stokrát nenapsal ,jen pohromadě.Taboo píše:To si budu muset procist a necemu novemu se priucit .
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: Výfuky
Díky Taboo za užitečnou odpověď opět
A Tobě taky Libore, někdy si každopádně počtu v nejbilžší době jak budu mít chvilku
A Tobě taky Libore, někdy si každopádně počtu v nejbilžší době jak budu mít chvilku
Renault Safrane BITURBO Baccara Quadra 262hp (long-term reconstruction)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
Renault Safrane V6-24v Baccara manual 190hp (daily car)
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuky
a když na medvedu mam rovinu cca 2m (pod celim kardanem)
a udelam to cele jako pruchozi vyfuk bez katu to by mohl byt velkej
utlum ale tež dost velka vaha plus ješte koncak
a udelam to cele jako pruchozi vyfuk bez katu to by mohl byt velkej
utlum ale tež dost velka vaha plus ješte koncak
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: Výfuky
kdyby někdo sháněl tu vatu tak nejjednodušeji se dá koupit v motoshopech.... na ladák motorky... ta vata se vypalí a mění se po čase...... stojí cca 400kč pytel...
Re: Výfuky
Nemáte někdo zkušenosti s výfuky Milotec? Nemyslím Milltek, ale Milotec, který má převážně doplňky vzhledu na Škodovky.