BMW 325i M52B25-Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Klika z M52B28 má vyšší zdvih ? Tzn. navýšení kompresního poměru nebo se pletu ?
Ale on se tím vlastně zvětšuje i objem, kterej je důležitej pro výpočet. Ví někdo jakej je tedy kompresní objem u M50B25 popř. u M50B25 s klikou z M52B28 ?
Ale on se tím vlastně zvětšuje i objem, kterej je důležitej pro výpočet. Ví někdo jakej je tedy kompresní objem u M50B25 popř. u M50B25 s klikou z M52B28 ?
Naposledy upravil(a) Tweety dne 03 čer 2014 21:20, celkem upraveno 3 x.
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
No zajímalo by mě totiž jakej by byl kompresní poměr kdyby se jen zvedlo těsnění bez dalších úprav. Koukal jsem že Cometic dělá 3,5mm
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
...zabudate na jeden podstatny rozmer (piestu) ..
KOMPRESNY ZDVIH
KOMPRESNY ZDVIH
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Když budeš chtít tak mi napiš sz
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Tady to předělávám já, možná tam najdeš odpověď na tvoje otázky.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 99#1297899" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 99#1297899" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Já jsem na Tvuj thread už koukal, ale stavíš to s písty M44B19 což dle mého je zbytečné. Marabova stavba se mi líbí, neboť je prakticky vše zachováno z M50B25 (v rámci možností). Osobně bych se nevydával cestou výbrusu.
Dle výpočtu z přiloženého odkazu jen díky navýšení tl. těsnění o 1,75mm spadne kompresní poměr na 9:1. Např. AGU (Turbo motor od koncernu) má kompresní poměr okolo 9,5:1 a vím o Octavii co tlačí 1,4bar.
Podle mě je to potom jen o dobrém naladění a může vše zůstat při starém ?! Nebo se pletu ?
Dle výpočtu z přiloženého odkazu jen díky navýšení tl. těsnění o 1,75mm spadne kompresní poměr na 9:1. Např. AGU (Turbo motor od koncernu) má kompresní poměr okolo 9,5:1 a vím o Octavii co tlačí 1,4bar.
Podle mě je to potom jen o dobrém naladění a může vše zůstat při starém ?! Nebo se pletu ?
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
no.. ono to nemusi byt tak uplne bez problemov...
mam tesnenie hrubky 1.90mm ..a uz to neni tak uplne ono...
pri vysokej teplote vody, to uz ma sem tam presaky...
lepsim riesenim by bolo "obetovat" jeden piest, rozrezat ho napoli, aby bola zmeratelna vyska materialu "dna piestu"
a potom pripadne ubratie materialu..
hrubka tesnenia nad 1.5mm, kor u radoveho 6valcu uz je problematicka..
a pri MLS tesneniach sa vyrobcovia (motorov) snazia o co nozno jeho najmensiu hrubku..
mam tesnenie hrubky 1.90mm ..a uz to neni tak uplne ono...
pri vysokej teplote vody, to uz ma sem tam presaky...
lepsim riesenim by bolo "obetovat" jeden piest, rozrezat ho napoli, aby bola zmeratelna vyska materialu "dna piestu"
a potom pripadne ubratie materialu..
hrubka tesnenia nad 1.5mm, kor u radoveho 6valcu uz je problematicka..
a pri MLS tesneniach sa vyrobcovia (motorov) snazia o co nozno jeho najmensiu hrubku..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
V rámci možností.
Jak už jsem psal, pokud budeš něco chtít objasnit něco konkrétního napiš sz.
Záleží co máš za motor a do kterého to chceš dávat. Konkrétní rozdíly vím co jsou mezi motory m50b25 NV a m50b25 Vanos.
Kompresní poměry po upravě těsnení atd atd...
Jak už jsem psal, pokud budeš něco chtít objasnit něco konkrétního napiš sz.
Záleží co máš za motor a do kterého to chceš dávat. Konkrétní rozdíly vím co jsou mezi motory m50b25 NV a m50b25 Vanos.
Kompresní poměry po upravě těsnení atd atd...
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Tesneni se v originale dela 1.75mm a 2.05mm. Vzhledem k tomu bych nevidel v 1.90mm moc problem. 3.5mm uz je dost, dost Svedu to resi silnejsimi stefty a vetsim utahujicim momentem hlavy. Tady kazdej hrozne resi snizovani kompresniho pomeru, pritom zaklad je mit plne programovatelnou jednotku. Potom nemuze byt zadny problem. Kamarad ted dostavel Honda Prelude 2.2 s tlakem 0.8bar. Kompresni problem ma neco pres 12:1. Original AGU 1.8T ma v serii kompresni pomer 9.5:1 a da se jezdit s tlakem okolo 1baru. Jak rikam, chtel bych slyset nejaky nazor proc tak vehementne snizovat kompresni pomer ? Pokud nekdo hodla tlacit 1.6, potom to chapu. Ale to uz by zase asi material M44 pistu nebyl uplne vhodny, to uz je na nejaky wiseco.
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Nevím co si o tom myslet. To co jsi napsal je dost na zamyšlení.
Jenom ti objasním pár pravidel, třeba se nad tím zamyslíš.
Komresní poměr se zmenšuje kvůli tomu že:
Při proudění stlačeného vzduchu pod tlakem do valce jednoduše vzniká tzv. Klepání.
To znamena že směs vybuchuje ve válci ve špatném místě, ve špatném čase atd...
To znamená že se ti utrhne kus pístu a nastává deformace atd.
Předpokládám že narážíš na můj projekt s pístama m44b19.
Kdyby jsi věděl že ten materiál vydrží dost, každopadně když ladíš motor tak si musíš hlídat teplotu výfukových plynů. Pak docházi taky k deformaci vnítřností.
Natlakuješ normální motor, to jde a není v tom problém jak vidíš v tom to případě. Ale jestli chceš tlačit víc a chceš aby motor vydrzěl dlouho tak kompresi prostě snížit musíš.
Možná jsem to pochopil špatně, ale do mého projketu se prosim tě nenavážej.
Je toho dost promyšelného a vypočitaného a ověřeného od lidí který tento setup co mám už několikrát sprovoznili.
Díky.
Jenom ti objasním pár pravidel, třeba se nad tím zamyslíš.
Komresní poměr se zmenšuje kvůli tomu že:
Při proudění stlačeného vzduchu pod tlakem do valce jednoduše vzniká tzv. Klepání.
To znamena že směs vybuchuje ve válci ve špatném místě, ve špatném čase atd...
To znamená že se ti utrhne kus pístu a nastává deformace atd.
Předpokládám že narážíš na můj projekt s pístama m44b19.
Kdyby jsi věděl že ten materiál vydrží dost, každopadně když ladíš motor tak si musíš hlídat teplotu výfukových plynů. Pak docházi taky k deformaci vnítřností.
Natlakuješ normální motor, to jde a není v tom problém jak vidíš v tom to případě. Ale jestli chceš tlačit víc a chceš aby motor vydrzěl dlouho tak kompresi prostě snížit musíš.
Možná jsem to pochopil špatně, ale do mého projketu se prosim tě nenavážej.
Je toho dost promyšelného a vypočitaného a ověřeného od lidí který tento setup co mám už několikrát sprovoznili.
Díky.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
je to tak 100% nebo ne? když jsem se na to opakovaně ptal tady, tak mi to nikdo nepotvrdil a všichni napsali, že se to brousí do roviny..Juraj píše:Tak už vím kde je problém...
On totiž sériový přítlačák není rovný ale je do šikma ke středu. Sériová lamela má pružinu mezi obložením a pri dosedani se stlacuje diky sikme plose pritlacaku postupne a to prinasi mekci zaber spojky...
Ty mas ale lamelu PEVNOU. takze ti zabira sotva polovina
Tak to rozeber a naprav driv nez ji znicis
viewtopic.php?f=33&t=101239&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Takze k detonaci dochazi behem saciho cyklu, kdy smes vybuchuje ve spatnem miste a case . Objasneno .Jaricek píše: Jenom ti objasním pár pravidel, třeba se nad tím zamyslíš.
Komresní poměr se zmenšuje kvůli tomu že:
Při proudění stlačeného vzduchu pod tlakem do valce jednoduše vzniká tzv. Klepání.
To znamena že směs vybuchuje ve válci ve špatném místě, ve špatném čase atd...
IQ stylingem nenahradis.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
co to tu je za diskuzi?
...tys to teda taky objasnilTaboo píše:Takze k detonaci dochazi behem saciho cyklu, kdy smes vybuchuje ve spatnem miste a case . Objasneno .Jaricek píše: Jenom ti objasním pár pravidel, třeba se nad tím zamyslíš.
Komresní poměr se zmenšuje kvůli tomu že:
Při proudění stlačeného vzduchu pod tlakem do valce jednoduše vzniká tzv. Klepání.
To znamena že směs vybuchuje ve válci ve špatném místě, ve špatném čase atd...
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..dolezity je tlak zmesy, dosiahnuty tesne pred HU (bTDC)...
..a tym padom dosiahnuta teplota zmesy v tomto momente...
...aby nedochadzalo k "samozapalu" / "detonacii" este pred zapalenim iskrou...
staci tak ..??
..a tym padom dosiahnuta teplota zmesy v tomto momente...
...aby nedochadzalo k "samozapalu" / "detonacii" este pred zapalenim iskrou...
staci tak ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Samotny staticky kompresni pomer sam o sobe nic neznamena (i presto, ze se podili na vysi detonacniho limitu, ale ne jen sam o sobe). Co je dulezitejsi, je dynamicka komprese, ktera je ovlivnena casovanim ventilu (a volumetric efficiency). Napriklad motor nizsiho statickeho kompresniho pomeru muze mit vyssi dynamickou kompresi, nez identicky motor s vyssim statickym kompresnim pomerem a pri tom samem pouzitem palivu muze byt vice nachylnejsi k detonacim pri nizsim tlaku turba. I (patricne upravene) motory s velice vysokym kompresnim pomerem dokazou pouzivat pomerne vysoky tlak turba bez detonaci - napriklad 40 PSI s kompresnim pomerem 12:1 na vysoko-oktanovy benzin a 14:1 (pri stejnych 40 PSI) na alcohol. S nizsim kompresnim pomerem (okolo 8.5:1) je v zavodnich kruzich zcela bezny tlak turba okolo 70 PSI a nektere vozy se blizi temer k 100 PSI (a 1500 HP z dvoulitrovych motoru). Vseobecne prijatym kompromisem k provozu na ulici je ale vsude mezi 8.5:1 a 9.5:1, ale i vyssi kompresni pomer nemusi predstavovat vetsi problemy. Myslim, ze i nejake tovarni turbo Porsche pouziva 11:1 kompresni pomer...Jaricek píše:Nevím
IQ stylingem nenahradis.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
díky za profesionální vysvětlení přenesené do textu, jiný by to lépe nenapsal..
Jaricek..opravdu zkus zapomenout na 7:1
Jaricek..opravdu zkus zapomenout na 7:1
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Pokud je lamela odpruzena mezi oblozenim tak je pritlacak vzdy konusovy (jinak by to nemelo vyznam) nevim co je treba dale vysvetlovatbóďa píše:je to tak 100% nebo ne? když jsem se na to opakovaně ptal tady, tak mi to nikdo nepotvrdil a všichni napsali, že se to brousí do roviny..Juraj píše:Tak už vím kde je problém...
On totiž sériový přítlačák není rovný ale je do šikma ke středu. Sériová lamela má pružinu mezi obložením a pri dosedani se stlacuje diky sikme plose pritlacaku postupne a to prinasi mekci zaber spojky...
Ty mas ale lamelu PEVNOU. takze ti zabira sotva polovina
Tak to rozeber a naprav driv nez ji znicis
viewtopic.php?f=33&t=101239&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Jaricku, já se přece nenavážím do Tvého projektu, nebuď vztahovačnej k něčemu, co je mi svým způsobem úplně jedno Pro mě za mě, nacpi tam písty z John Deera, je to Tvůj projekt a je pouze na Tobě co vymyslíš. Jen jsem názoru, a tvoje vysvětlení detonací mi to trochu potvrdilo, že není důvod jít cestou kterou se ubíráš, ale to je jen čistě můj názor.
Přečetl jsem několik projektů oturbených BMW, navštívil jsem několik garáží těchto projektů a spoustu času jsem trávil v diskuzích s lidmi, co již nějaký ten pátek "spolehlivě" jezdí. A tyto kluky bych rozdělil do dvou skupin. První skupina jsou lidé, co to staví z hecu a z důvodu přemíry času na "hlouposti". Objednávají ojnice, písty, cpou do toho půl třetího statisíce. Druhá sorta lidí jsou lidi jako já....snaží se mít za co nejmíň peněz nejvíc srandy, která nějakej kilometr vydrží. Dle pohledu na Tvé fotky, a neber to nijak osobně, vidím že to děláš v domácích podmínkách v garáži vesnického typu. Z tohoto důvodu řadím i Tebe do stejné skupiny jako jsem já a spousta ostatních. A v takovém případě nevidím důvod tak extrémně snižovat kompresi...nic víc nic míň. Proto jsem napsal dotaz, jakej je k tomu, a to nejen v Tvém případě, důvod.
A proto se ptám na Váš názor znovu, pokud složím zdravou M50B25 (chápej nové lágry, vyváženou kliku, srovnanou hlavu i blok o co nejmenší množství materiálu, nové kroužky, atd.), nasadím vhodné závodní těsnění k alespoň mírně užitečnému snížení komprese, dám silnější ARP štefty, pořídím plně programovatelnou ECU ve spojení s širokopásmovou lambdou a budu motor plnit rozumným tlakem s tím, že vhodná data budu neustále sledovat, jaká je podle Vás šance na úspěch ? Především bych poprosil o názor Marab, Taboo a Juraj neboť mám pocit že chlapy opravdu ví co píší. Děkuju
Přečetl jsem několik projektů oturbených BMW, navštívil jsem několik garáží těchto projektů a spoustu času jsem trávil v diskuzích s lidmi, co již nějaký ten pátek "spolehlivě" jezdí. A tyto kluky bych rozdělil do dvou skupin. První skupina jsou lidé, co to staví z hecu a z důvodu přemíry času na "hlouposti". Objednávají ojnice, písty, cpou do toho půl třetího statisíce. Druhá sorta lidí jsou lidi jako já....snaží se mít za co nejmíň peněz nejvíc srandy, která nějakej kilometr vydrží. Dle pohledu na Tvé fotky, a neber to nijak osobně, vidím že to děláš v domácích podmínkách v garáži vesnického typu. Z tohoto důvodu řadím i Tebe do stejné skupiny jako jsem já a spousta ostatních. A v takovém případě nevidím důvod tak extrémně snižovat kompresi...nic víc nic míň. Proto jsem napsal dotaz, jakej je k tomu, a to nejen v Tvém případě, důvod.
A proto se ptám na Váš názor znovu, pokud složím zdravou M50B25 (chápej nové lágry, vyváženou kliku, srovnanou hlavu i blok o co nejmenší množství materiálu, nové kroužky, atd.), nasadím vhodné závodní těsnění k alespoň mírně užitečnému snížení komprese, dám silnější ARP štefty, pořídím plně programovatelnou ECU ve spojení s širokopásmovou lambdou a budu motor plnit rozumným tlakem s tím, že vhodná data budu neustále sledovat, jaká je podle Vás šance na úspěch ? Především bych poprosil o názor Marab, Taboo a Juraj neboť mám pocit že chlapy opravdu ví co píší. Děkuju
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
pokud to bude rozumný motor plněný rozumným tlakem a odlazený to bude také rozumně, šance na úspěch tu rozhodně je..Tweety píše:A proto se ptám na Váš názor znovu, pokud složím zdravou M50B25 (chápej nové lágry, vyváženou kliku, srovnanou hlavu i blok o co nejmenší množství materiálu, nové kroužky, atd.), nasadím vhodné závodní těsnění k alespoň mírně užitečnému snížení komprese, dám silnější ARP štefty, pořídím plně programovatelnou ECU ve spojení s širokopásmovou lambdou a budu motor plnit rozumným tlakem s tím, že vhodná data budu neustále sledovat, jaká je podle Vás šance na úspěch ? Především bych poprosil o názor Marab, Taboo a Juraj neboť mám pocit že chlapy opravdu ví co píší. Děkuju
když to tak vezmu, vzal jsem motor a zatím jezdím..a to jsem nedělal to co ty píšeš, pouze spojku a řešil jsem hydra, protože ty to měly za sebou(těsnění pod hlavu je obyč)...
když vydrží tuhle sezonu, pustím se do kompletní stavby tohoto motoru/nebo 8mi válce s kompresorem/nebo úplně uteču od bmw k 2JZ... to je ve hvězdách..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
na statickem KP dle me nikterak nezalezi... dulezite je vyvarovat se samozapalum a detonacim a pak to muze fungovat vcelku obstojne.. dulezite je merit pri ladeni ECU a ne jen frkat nejake hodnoty od pasu..
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Tweety píše:Jaricku, já se přece nenavážím do Tvého projektu, nebuď vztahovačnej k něčemu, co je mi svým způsobem úplně jedno Pro mě za mě, nacpi tam písty z John Deera, je to Tvůj projekt a je pouze na Tobě co vymyslíš. Jen jsem názoru, a tvoje vysvětlení detonací mi to trochu potvrdilo, že není důvod jít cestou kterou se ubíráš, ale to je jen čistě můj názor.
Přečetl jsem několik projektů oturbených BMW, navštívil jsem několik garáží těchto projektů a spoustu času jsem trávil v diskuzích s lidmi, co již nějaký ten pátek "spolehlivě" jezdí. A tyto kluky bych rozdělil do dvou skupin. První skupina jsou lidé, co to staví z hecu a z důvodu přemíry času na "hlouposti". Objednávají ojnice, písty, cpou do toho půl třetího statisíce. Druhá sorta lidí jsou lidi jako já....snaží se mít za co nejmíň peněz nejvíc srandy, která nějakej kilometr vydrží. Dle pohledu na Tvé fotky, a neber to nijak osobně, vidím že to děláš v domácích podmínkách v garáži vesnického typu. Z tohoto důvodu řadím i Tebe do stejné skupiny jako jsem já a spousta ostatních. A v takovém případě nevidím důvod tak extrémně snižovat kompresi...nic víc nic míň. Proto jsem napsal dotaz, jakej je k tomu, a to nejen v Tvém případě, důvod.
A proto se ptám na Váš názor znovu, pokud složím zdravou M50B25 (chápej nové lágry, vyváženou kliku, srovnanou hlavu i blok o co nejmenší množství materiálu, nové kroužky, atd.), nasadím vhodné závodní těsnění k alespoň mírně užitečnému snížení komprese, dám silnější ARP štefty, pořídím plně programovatelnou ECU ve spojení s širokopásmovou lambdou a budu motor plnit rozumným tlakem s tím, že vhodná data budu neustále sledovat, jaká je podle Vás šance na úspěch ? Především bych poprosil o názor Marab, Taboo a Juraj neboť mám pocit že chlapy opravdu ví co píší. Děkuju
Toto co jsi vypsal tě vyjde na obrovský peníze. Tak nevím v čem chceš ušetřit.
Dívej dělej si to jak uznáš za vhodné. Já už ti do toho remcat nebudu.
Jenom chci říct že ti může být úplně jedno v jakých podmínkách to dělám a mně je zase jedno jestli mě řadíš do nějaké skupiny. Jenom mě necházej do stejného pytle s tebou.
Protože vůbec nepochopím jak si na mě můžeš udělat názor a přitom mě vůbec neznáš.
Marab ví moc dobře proč a jak to dělám, tak jak to dělám.
PS: zatim si vedu v projektu velice dobrě a zatím žádný zásadní zádrhel nebyl, už na moje fotky nekoukej když mi nefandíš v projektu.
Zdravim JPR
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Jaricek, sorry ale vidim te na vek okolo 18ti let diky Tve vztahovacnosti. Bud jsi me vubec nepochopil nebo jsi proste jen mimo.
Marab, ladilo by se to v realnym casd na jednotce ECUmaster kterou uz mam doma. Zaklad ladeni nezvladnu, to ma na starosti clovek primo od ECUmaster. Po naladeni by se prakticky jen sledovali hodnoty. Diky za nazor
Marab, ladilo by se to v realnym casd na jednotce ECUmaster kterou uz mam doma. Zaklad ladeni nezvladnu, to ma na starosti clovek primo od ECUmaster. Po naladeni by se prakticky jen sledovali hodnoty. Diky za nazor
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Buď od té dobroty a už sem o mně nic nepiš!Tweety píše:Jaricek, sorry ale vidim te na vek okolo 18ti let diky Tve vztahovacnosti. Bud jsi me vubec nepochopil nebo jsi proste jen mimo.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
jo, pokud to bude dělat někdo kdo ví co dělá, nebude problém..to já s tím trochu bojuju..Tweety píše:Jaricek, sorry ale vidim te na vek okolo 18ti let diky Tve vztahovacnosti. Bud jsi me vubec nepochopil nebo jsi proste jen mimo.
Marab, ladilo by se to v realnym casd na jednotce ECUmaster kterou uz mam doma. Zaklad ladeni nezvladnu, to ma na starosti clovek primo od ECUmaster. Po naladeni by se prakticky jen sledovali hodnoty. Diky za nazor
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Na jaky jednotce Ti to ted jezdi ?
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
http://imfsoft.com/hardware/zapalovaci- ... i-cdi-v8-0" onclick="window.open(this.href);return false;
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
jj, Master 10tci..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..tak jsem tu druhej co je má a ještě k tomu zelený
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko