LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
cely vysledok regulacie je hodne zavisly od rozdielu nastavenia tlaku samotneho actuatora a pozadovaneho tlaku, ktory ma drzat boost kontroler..specialne v pripade, ak je rozdiel maly, je open loop system nachylny k tlakovym spickam, resp. k pulzacii tlaku, ale to len tak na okraj, ak sa s tym budes hrat...
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
raddy: jj o to už jsme probírali před nějakou dobou na JDM foru, proto bych tam chtěl taky zaimplementovat tu postupnou změnu PWM
Při testech jsem nejdřív měřil jaký tlak dá jen samotný WG a vypnutou regulací boost controlleru. V tomhle režimu byl maximální plnící tlak 0,38 baru. Požadovaný tlak je 0,65baru, tak jsem si myslel, že by WG mohl mít dostatek času na reakci, ale možná je to stále malý rozdíl.
Při testech jsem nejdřív měřil jaký tlak dá jen samotný WG a vypnutou regulací boost controlleru. V tomhle režimu byl maximální plnící tlak 0,38 baru. Požadovaný tlak je 0,65baru, tak jsem si myslel, že by WG mohl mít dostatek času na reakci, ale možná je to stále malý rozdíl.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
OK, ja si dovolim nabidnout svuj pohled ... Protoze ty spicky jsou zavisle jak na plnicim (target) tlaku, tak na rychlosti mechanicke reakce celeho WG systemu (= vse of mechanickych charakteristik WG az po delku a prumer hadic), tak nejlepsim resenim by byly nezavisle moznosti zvoleni tlaku, kdy se WG zacne otevirat a take jak rychle. Naprosta eliminace te spicky neni vzdy zadouci a casto je zamerne pouzivana k docasne mid-RPM "scramble" funkci. Moznosti zvoleni hranice nizsiho, nez target tlaku, pri kterem zacne dochazet k postupnemu otevirani WG a nasledovne pomoci nastavitelne PWM progrese by se dala manipulovat boost krivka k dosazeni vseho od zpomaleni nabehu turba (treba za ucelem zachovani trakce), pres maximalni nastup na target boost bez jakekoliv spicky az po maximalni nastup s maximalni spickou (coz by se dalo jeste navic zkomplikovat moznosti kontroly odpadu na target boost ). Tema dvema funkcema by byla budoucim zakaznikum dana moznost prizpusobit nastaveni toho EBC jejich rozdilnym WG systemum a osobnim pozadavkum.LJay píše:Co jsem zkoušel na autě, tak pokud je gate pressure nastavená na víc jak nějakých +10kPa tak vznikají špičky v plnícím tlaku. Pod tuhle hranici už je to v pohodě. Myslím že bych to mohl trochu kompenzovat tím, že přepnutí mezi sepnutým solenoidem a pulzací s nastavenými % PWM udělám postupné a né skokové.
IQ stylingem nenahradis.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
podle me kdyz tam mas mereni tlaku a vystup pwm + logovani tak tam muzes udelat klasicky PSD regulator, kde potom pomoci 3 konstant muzes ladit prubeh jak se dostanes na pozadovanou hodnotu, nevim co v tom je za procesor ale v pozadovane rychlosti to muze zvladnout v podstate cokoliv
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Taboo: díky za dobrý námět k řízení tlaku. Včera jsem ho zakomponoval do firmwaru. Aktuální funkce je vidět na grafu. Snad jsem to nakreslil nějak srozumitelně.
semysak: PSD regulaci bych tam chtěl zakomponovat časem a dát k dispozici možnost výběru řízení Open loop, nebo Close loop.
semysak: PSD regulaci bych tam chtěl zakomponovat časem a dát k dispozici možnost výběru řízení Open loop, nebo Close loop.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ja jsem si vpodstate predstavoval tri nezavisle funkce: target boost, GOP (gate open pressure) a rate. Pomoci te GOP funkce by se ustanovil zadany bod tlaku (kdekoliv mezi nulou a target boost), kde by zacinalo k otevirani WG (at uz z duvodu kompenzace opozdene reakce WG a zachyceni boost spicky, zadaneho plynulejsiho narustu tlaku z duvodu zachovani trakce anebo naopak - s tou GOP hodnotou stejnou jako target boost - k dosazeni co nejvyssi boost spicky). Tou "rate" funkci by se pote pomoci vhodne matematicke exponentialni funkce menila linearita % treba 10 PWM bodu umistenych mezi GOP a target boost, vpodstate "prudkost" anebo "plynulost" progrese otevreni WG pri prechodu z GOP na target boost. Cim mensi nastaveny rozdil mezi GOP a target boost, tim blize by ty 10 PWM body byly u sebe a naopak. Nevim ale nakolik to je realizovatelne, mne se dnes nechce moc myslet ...
IQ stylingem nenahradis.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Dnešek se teda vůbec nevydařil Odpoledne jsem chtěl jet do Hoškovic testovat boost controller. Po cestě mně ale začal skákat volnoběh, tak jsem jel domů s tím, že to bude nejspíš nějaká špatná hadice a bude to oprava na chvilku.
Po 4 hodinách zjišťování co je špatně, jsem víceméně náhodou přišel na to kde je problém a když sem jistil co se stalo, tak mně polil studený pot. Jeden ze dvou šroubků držící škrtící klapku v osyčce tam chybí a nesjpíš proletěl motorem a turbem.
Ani si neumíte představit jak mi teď je. Po vši tý práci je dost možný, že celý motor půjde do kytek kvůli jednomu pos...ýmu šroubku. Nechápu jak se tohle vůbec mohlo stát u sériový klapky, kde jsou ty šrouby z druhý strany roztemovaný, aby se nepovolily.
Zítra zkusím změřit tlaky a schodit dolů downpipe, abych viděl jak vypadá turbína a pak se uvidí. Popravdě mám teď náladu to celý hodit do kopřiv
Po 4 hodinách zjišťování co je špatně, jsem víceméně náhodou přišel na to kde je problém a když sem jistil co se stalo, tak mně polil studený pot. Jeden ze dvou šroubků držící škrtící klapku v osyčce tam chybí a nesjpíš proletěl motorem a turbem.
Ani si neumíte představit jak mi teď je. Po vši tý práci je dost možný, že celý motor půjde do kytek kvůli jednomu pos...ýmu šroubku. Nechápu jak se tohle vůbec mohlo stát u sériový klapky, kde jsou ty šrouby z druhý strany roztemovaný, aby se nepovolily.
Zítra zkusím změřit tlaky a schodit dolů downpipe, abych viděl jak vypadá turbína a pak se uvidí. Popravdě mám teď náladu to celý hodit do kopřiv
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Odkud že jsi? pokusil bych se v práci pujčit endoskop
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
..tak to moja spojka je teda oproti tomuto banalita...
dufam ze to nebude tak jak vravis..
srobik bude nekde zapadnuty v rohu...
a ze nic motoru a turbine nespravil...
dufam ze to nebude tak jak vravis..
srobik bude nekde zapadnuty v rohu...
a ze nic motoru a turbine nespravil...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
bude dobre, uvidis..jak rika jrd, nekde zustal v rohu cekat na prilezitost, tak to rozhod budu drzet pesti, bylo by skoda hazet takovej projekt do kopriv
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Kurňa nevěš hlavu, mě taky kdysi spadl do š120 po GO desetník, a v klidu si to sedlo ,třeba byl šrubek vychovaný a nenadělal moc paseky
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
já myslím že šroubek nemůže vůbec za nic a je to tak jak už jsem říkal a byl jsem se svým názorem vykázán
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tak výsledek po dnešku je následující. Tlaky za studena jsou na všech válcích prakticky stejný a to 12,5 kg/cm2. Servisní manuál uvádí horní limit 13,5kg/cm2 a spodní límit 9,5kg/cm2 pro zahřátý motor, takže tady to vypadá celkem dobře.
Lopatky turbíny vypadají netknuté, alespoň ze strany výstupu. Ve výfukových kanálech a na výfukových ventilech, jsem taky nic neviděl (z té části na kterou je vidět). Ve svodech k turbu jsem si na 3. válci všimnul drobného oprýsknutí (kroužek o průměru 2mm)usazenin na povrchu, které vede až na kov. Mohlo by to být od toho šroubku, ale s jistou to říct nemůžu.
Mám objednaný inspekční endoskop. Jak dorazí, tak kouknu do válců a pokud to půjde tak i skrz sání až k ventilům. Každopádně s motorem jsem včera najel ještě víc jak 30km, když sem jel zpátky domů a krom toho skákajícího volnoběhu se choval normálně. Potom co jsem našel ten chybějící šroubek a zacpal díru po něm prstem se ustálil i volnoběh a motor běžel v klidu. Dneska jsem ho po měření tlaků zkoušel ještě protáčet na prázdno startérem a poslouchal jsem při tom, jestli neusliším nějaké cinkání, nebo něco podobnýho a nic jsem neslyšel. Takže pokud nenajdu nic tím endoskopem, tak ho složím zpátky a uvidím co to bude dělat.
Jinak na klapce byl na půl cesty ven už i ten druhý šroub. Tak jsem je pro jistotu vyměnil oba, zalepil locktitem a pořádně roztemoval důlčíkem. Zarazilo mně jak snadno šel ten zbylý šroub vyšroubovat. Možná za tím problémem stojí vyšší tepelný namáhání, díky kterýmu se ten šroub víc roztahuje a po vychladnutí a smrštění už není tolik utažený.
Tady jsou rozepsaný výsledky z měření tlaků. Při prvním měření jsem si startoval sám, takže jsem neviděl na budík měřáku.
1. měření:
----------
1. válec - 13
2. válec - 12,6
3. válec - 12,4
4. válec - 12,5
2. měření:
----------
1. válec - 12,5
2. válec - 12,5
3. válec - 12,5
4. válec - 12,6
Lopatky turbíny vypadají netknuté, alespoň ze strany výstupu. Ve výfukových kanálech a na výfukových ventilech, jsem taky nic neviděl (z té části na kterou je vidět). Ve svodech k turbu jsem si na 3. válci všimnul drobného oprýsknutí (kroužek o průměru 2mm)usazenin na povrchu, které vede až na kov. Mohlo by to být od toho šroubku, ale s jistou to říct nemůžu.
Mám objednaný inspekční endoskop. Jak dorazí, tak kouknu do válců a pokud to půjde tak i skrz sání až k ventilům. Každopádně s motorem jsem včera najel ještě víc jak 30km, když sem jel zpátky domů a krom toho skákajícího volnoběhu se choval normálně. Potom co jsem našel ten chybějící šroubek a zacpal díru po něm prstem se ustálil i volnoběh a motor běžel v klidu. Dneska jsem ho po měření tlaků zkoušel ještě protáčet na prázdno startérem a poslouchal jsem při tom, jestli neusliším nějaké cinkání, nebo něco podobnýho a nic jsem neslyšel. Takže pokud nenajdu nic tím endoskopem, tak ho složím zpátky a uvidím co to bude dělat.
Jinak na klapce byl na půl cesty ven už i ten druhý šroub. Tak jsem je pro jistotu vyměnil oba, zalepil locktitem a pořádně roztemoval důlčíkem. Zarazilo mně jak snadno šel ten zbylý šroub vyšroubovat. Možná za tím problémem stojí vyšší tepelný namáhání, díky kterýmu se ten šroub víc roztahuje a po vychladnutí a smrštění už není tolik utažený.
Tady jsou rozepsaný výsledky z měření tlaků. Při prvním měření jsem si startoval sám, takže jsem neviděl na budík měřáku.
1. měření:
----------
1. válec - 13
2. válec - 12,6
3. válec - 12,4
4. válec - 12,5
2. měření:
----------
1. válec - 12,5
2. válec - 12,5
3. válec - 12,5
4. válec - 12,6
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Juraj: díky za nabídku, ale už jsem si objednal svůj. On se mi doma šikne
Libor12: nevím kam tím směřuješ, ale vypadá to, že naznačuješ, že si vymýšlím jen kvůli tomu, abych nemusel přiznat, že jsem něco při stavbě zvoral (pravděpodobně zajetí motoru). Pokud je to tak, tak se mi tenhle názor fakt nelíbí!
Libor12: nevím kam tím směřuješ, ale vypadá to, že naznačuješ, že si vymýšlím jen kvůli tomu, abych nemusel přiznat, že jsem něco při stavbě zvoral (pravděpodobně zajetí motoru). Pokud je to tak, tak se mi tenhle názor fakt nelíbí!
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
OK... kdyby to tim tvym neslo dej vedet...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nemířím tím vůbec nikam. Ty jsi na projektu nic neodfłákl ani neošidil a nejednou jsem ti to řekl jak v telefonu tak jsem to i psal . Pokud to bylo šroubkem,ok. Koukni do valcu, slož a jezdi.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera jsem pomocí homemade inspekčních zrcátek zkontroloval lopatky turbíny ze vstupní strany a vypadají naprosto netknutě. Taky jsem pomocí drátu prohledal spalovací komory a vypadá to, že tam šroubek není. Takže nejspíš už bude někde ve výfuku, nebo úplně pryč. Na fotce je označené oprýsknutí ve třetím kanálu svodů, které vypadá, že je způsobené právě tím šroubkem.
Teď už mi nezbývá nic než čekat na ten endoskop, abych mohl s definitivou říct nějaký závěr.
Teď už mi nezbývá nic než čekat na ten endoskop, abych mohl s definitivou říct nějaký závěr.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Endoskop už dorazil a už jsem našel i ten zpropadenej šroubek. Neuvěříte kde byl. Normálně zůstal ležet na sacím ventilu 1. válce. Nejdřív mi nešlo na rozum jak to, že nepropadnul do válce. Pak jsem ráčnou protočil motor a zjistil, že ventil na kterým leží se neotevírá. Po sundání ventil deklu mi bylo jasný proč se ventil nehýbe, protože jsem našel vyskočený zdvyhátko.
Pravděpodobně se šroubek dostal mezi ventil a sedlo. To zabránilo ventilu v zavření a jelikož zdvyhátko drží jen tlak ventilový pružiny, která ho tlačí na vačku, tak vypadlo z uložení a ventil už se nemohl pohnout.
Ventil jako takový nevypadá nijak vážně poškozený. Na endoskopu je sice vidět pár slabých rýh na dříku ventilu, ale ty nejsou při přejetí prstem cititelné, takže to zítra složím všechno dohromady a po naježdění pár set kilometrů to zase zkontroluju. Pokud by se začala projevovat neťěsnost, nebo nějaká jiná závada, tak připravím druhou hlavu a přehodím jí jako komplet.
Pravděpodobně se šroubek dostal mezi ventil a sedlo. To zabránilo ventilu v zavření a jelikož zdvyhátko drží jen tlak ventilový pružiny, která ho tlačí na vačku, tak vypadlo z uložení a ventil už se nemohl pohnout.
Ventil jako takový nevypadá nijak vážně poškozený. Na endoskopu je sice vidět pár slabých rýh na dříku ventilu, ale ty nejsou při přejetí prstem cititelné, takže to zítra složím všechno dohromady a po naježdění pár set kilometrů to zase zkontroluju. Pokud by se začala projevovat neťěsnost, nebo nějaká jiná závada, tak připravím druhou hlavu a přehodím jí jako komplet.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
sleduju to se zatajenym dechem a nechapu to stesti v nestesti
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tak to máš stěstí.... mě se jednou povedla matička do sání, a skončilo to rozpůleným pístem prasklou vložkou, ohlou ojnicí, a parádním sekancem v hlavě a ohlým vahadlem.
Kolik km jsi vlastně najel od té doby co jsi zjistil, že šroubek chybí?:D
Kolik km jsi vlastně najel od té doby co jsi zjistil, že šroubek chybí?:D
Soob 900NG B204l 136kw (zatím)
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Jj bylo to takový štěstí v neštěstí. Ještě že ten motor není interferenční, jinak by bylo zaděláno na komplet generálku.
Motor jsem v neděli složil dohromady a najel sem s ním asi 150km ve vyšší zátěži. Celou dobu šlapal v pohodě. Jen před příjezdem domů jsem zaslechl jemný pískání někde v oblastí kolem řemenice. Neměl jsem čas to nějak víc zkoumat, protože jsem musel odjet pryč, tak se na to budu muset v týdnu podívat. Těžko říct co to je, protože v těhle místech je kupa komponent.
Motor jsem v neděli složil dohromady a najel sem s ním asi 150km ve vyšší zátěži. Celou dobu šlapal v pohodě. Jen před příjezdem domů jsem zaslechl jemný pískání někde v oblastí kolem řemenice. Neměl jsem čas to nějak víc zkoumat, protože jsem musel odjet pryč, tak se na to budu muset v týdnu podívat. Těžko říct co to je, protože v těhle místech je kupa komponent.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tak už jsem zjistil co má na svědomí to pískání a musím uznat, že se mi to tenhle měsíc pěkně sešlo
Je to vadný ložisko v turbu. Je to pešek, ale turbo jsem kupoval jako jetý (těžko říct kolik mělo naježděno) a já na něm najel přes 15000km v né zrovna poklidným tempu, takže se s tím dalo počítat.
Celkem nepříjemný, je že u kuličkáčů se musí měnit celý CHRA a to jsou dvě třetiny ceny novýho turba, ale co se dá dělat.
Je to vadný ložisko v turbu. Je to pešek, ale turbo jsem kupoval jako jetý (těžko říct kolik mělo naježděno) a já na něm najel přes 15000km v né zrovna poklidným tempu, takže se s tím dalo počítat.
Celkem nepříjemný, je že u kuličkáčů se musí měnit celý CHRA a to jsou dvě třetiny ceny novýho turba, ale co se dá dělat.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Už jsem přišel na to kvůli čemu odešlo ložisko v turbu a tomuhle snad už nikdo ani neuvěří. Může za to kousek gumy z hadice vedoucí olej k turbu, který zacpal olejový restriktor a turbo tak nemazalo.
Asi dvě jízdy zpátky jsem si všimnul, že mi budík tlaku oleje ukazuje lehce zvýšený tlak oproti normální hodnotě (o necelých 0,5 baru nad normal), ale nějak mi nedocvaklo, že by to mohlo být tohle.
Hadice byla z kitu mazání turba od Kinugawa, tak si na to dejte případně pozor, pokud někdo používá kity od stejnýho výrobce.
Asi dvě jízdy zpátky jsem si všimnul, že mi budík tlaku oleje ukazuje lehce zvýšený tlak oproti normální hodnotě (o necelých 0,5 baru nad normal), ale nějak mi nedocvaklo, že by to mohlo být tohle.
Hadice byla z kitu mazání turba od Kinugawa, tak si na to dejte případně pozor, pokud někdo používá kity od stejnýho výrobce.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nekolik firem prave k tomuto ucelu vyrabi male olejove filtry.
IQ stylingem nenahradis.
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
nechavam vyrabet hadice v dekoru (hned vedle MB) a to teflon s opletem... nikdy nebyl problem
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Hadice jsou venku z auta a v té kratší (propojka mezi blokem a rozbočovačem) je jasně vidět, jak je uvnitř guma jakoby ohlodaná, ale nevypadá to že by kus který ucpal restriktor byl odsud, protože ten byl znatelně větší a jakoby do ruličky. Vnitřní stav mazací hadice od Kinugawy jsem zkontrolovat nemohl, protože skrz příruby do ní není vidět, ale typnul bych, že guma je odsud a je to nějaký otřepek, který vzniknul při lisování přírub do hadice.
Každopádně obě hadice půjdou do teflonu, ať mám klid.
EDIT: teď se mi povedlo líp nakouknout do hadice od Kinugawa a vnitřek je bílý, takže je z teflonu a kus gumy musel jít teda z té kratší gumové hadice.
Každopádně obě hadice půjdou do teflonu, ať mám klid.
EDIT: teď se mi povedlo líp nakouknout do hadice od Kinugawa a vnitřek je bílý, takže je z teflonu a kus gumy musel jít teda z té kratší gumové hadice.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
ty dashe jsi na hadici daval sam??? oni se do hadice totiz jakoby celne zarezavaji, a kdyz tam das hadici co neni zarizla rovne tak se pak kousek odrizne.... proto je lepsi je vzdy profukovat vzduchem
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Juraj: jj hadici jsem dělal sám a po namontování koncovek jsem ji proplachoval, profukoval a prohlížel. Je možný, že ten kousek zůstal zaseknutý někde za tou trubičkou, která s koncovkou vjíždí do hadice a časem se uvolnil, nebo se opravdu jedná o kousek z té části hadice, která byla "ohlodaná" průtokem oleje. Jakmile bude čas, tak jí rozříznu a kouknu se dovnitř, protože mně docela zajímá jak vypadá po celé délce.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Teflonové hadice už jsou připravený. Teď už jen počkat až dorazí turbo a můžu to zase poskládat zpátky. Na hadici od Kinugawy jsem si nechal pro jistotu nalisovat koncovky, mezi který pak zapojím inline filtr až si ho vyrobím, abych měl jistotu, že už se tohle nebude opakovat.
www.jfperformance.cz
- Petr Mareček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 25 čer 2014 17:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
LOL, to jsi koupil za kolik? Pokud za víc než 1000 Kč tak potom
Jsem tu nový. Prodej aut. Financování aut.