Pravdou je ,ze existuje spousta FWD aut se kterymi jsou borci schopni zajet casy na 400m pod 10s. Ale to uz jsou extremy kde je potreba mit zazemi,finance a ve vetsine pripadech mit svuj vlastni tym lidi. V tom pripade se nemusi nic resit. Pokud neco odejde,tak se koupi nova vec a jede se znovu.
V mem pripade si corro stavim sam podle sebe a hlavne jenom pro sebe. A hlavne se snazim, abych si to, co jsem na aute udelal poradne uzil.
Mohl bych sednout do auta,turovat motor do maxima a natacet jak plameny slehaji z vyfuku,tocit videa jak palim pneumatiky,ale to neni muj styl.
Proto to nedelam. Mam rad,kdyz sednu do auta a po nastartovani motoru citim vibrace,ktere se prenaseji do karoserie. Pri zahrivani motoru jsou citit vypary z nespaleneho benzinu,na spojkovy pedal se musi poradne slapnout,razeni musi jit ztuha,musim vedet,citit ze jsem zaradil rychlost,spojka zabira stylem on/off skoro bez prokluzu(i kdyz musim rici,ze tohle uz je nekdy i na me moc

) Zvuk roztacejiciho se turba, odfukovani bov, rev z wastegate uz jsou jenom takova zpestreni.
Samozrejmosti je spravne fungovani podvozku a brzd.
Mr.Pavelini zde zminil graf z brzdy. Pokud si ho poradne prohlednete tak je z nej vidno,ze jsem se pri ladeni jednotky(bez dyna),predelanim sani, snazil posunout kroutak do vyssich otacek a tim predejit extremnimu namahani prevodovky atd... Je to proces nad kterym clovek stravi spoustu casu a pak si desetkrat rozmysli nez neco udela.
Musim se priznat,ze jsem pri tom poslednim mereni na brzde trpel jak pes.
I kdyz si auto delam podle sebe ,tak jsem rad,ze se muj projekt libi a rad se podelim o pozitky z jizdy,alespon formou videi...
