LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Petr Mareček: LOL čemu, nic moc směšnýho tu nevidím. Celý to vyšlo na 350,-

O víkendu jsem dal dohromady rozbočovač oleje a namontoval ho zpátky spolu s novýma hadicema na chlazení turba. Zapojení rozbočovače na motoru, který je v autě byl trochu boj, protože port pro tlakový snímač, ze kterýho beru mazání, je ze zadní strany nad teplotním výměníkem voda olej a bez demontáže výměníku se tam nedá za boha dostat.
rozbocovac_01.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Včera sem si přivezl nechtěný předčasný vánoční dárek.
turbo.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od wesly.TDI »

nechtěný? Tak to mi klidně můžeš přeposlat :lol:

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

wesly.TDI: už je v autě, takže máš smůlu :)
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Auto už je zase pojízdný a zatím to vypadá, že všechno funguje jak má.
Tady sem natočil jedno video, na kterým je konečně pořádně vidět funkce boost kontroléru.
Aktuálně teď musím sehnat přední horní stavitelný ramena, protože auto je po výměně podvozku daleko víc citlivý na negativní odklon, který vznikl při jeho snížení a ve velkých rychlostech je dost neklidný.

www.jfperformance.cz

scoupe
Příspěvky: 162
Registrován: 14 úno 2008 13:42
Bydliště: KLADNO
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od scoupe »

mozna sem se jen prehlidl ale proc to nove turbo??

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

scoupe: přehlídnul, psal sem to o stránku zpátky :) Odešly ložiska kvůli ucpanýmu mazání.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
FilipGTti
Příspěvky: 1737
Registrován: 07 dub 2008 01:13
Bydliště: poblíž PL
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od FilipGTti »

kolik máš tet odklony stupnů ? zajímvý je ze když ja měl 5,5 stupně nebativ tak 220km/h a pohoda
sbíhavost je 100% ok ? ta udela strasně moc
DRS Daihatsu Racing Service

Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

FilipGTti: Probíral jsem to s Danym a ten mi říkal, že double wishbone zavěšení je dost citlivý na překročení mezních hodnot nastavení. Co sem koukal na přední pneu, tak se mi začínají lehce sjíždět vnitřky pneu, což podporuje to co říkal Dany.

Aktuální geometrie viz. fotka v příloze. Škoda že už nemůžu najít protokol z gometrie starýho povozku pro porovnání.
geometrie.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Včera dorazily horní stavitelný ramena od Hardrace, tak je tam co nejdřív namontím, srovnám odklony a uvidím jestli se auto uklidní.
Přílohy
ramena.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Tiger.s »

Nechtělo by to i tu zbíhavost?
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Tiger.s: sbíhavost se seřizuje na ramínkách s kulákama řízení (je to tak už v sérii)

Ramena už jsou na autě, všechno sedí jak má, nikde nic nebouhá, takže s provedením jsem naprosto spokojený.
Odklony jsem zatím seřídil jen zhruba pomocí vodováhy, ale i tak je znát, že se auto výrazně zklidnilo. Co nejdřív s tím zajedu na geo, aby to bylo seřízený úplně na sto pro.
predni ramena 01.jpg
www.jfperformance.cz

RedX
Příspěvky: 48
Registrován: 16 kvě 2010 12:43

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od RedX »

LJayi jak jsi spokojený s těmi XYZ coilovery?

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Geometrie je seřízená a 1° na odklonech udělal fakt hodně. Auto se chová opravdu daleko stabilněji než před tím, takže teď už musím jen vychytat nastavení tuhosti tlumičů a bude spokojenost :)

Odklony na předku jsem nechal záměrně malinko negativní, aby se při akceleraci (nadzdvihnutí předku) dostaly co nejblíž nulové hodnotě a kola tak dosedaly na silnici co největší plochou.
geometrie.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

RedX: teď po přenastavení odklonů si nemůžu stěžovat. Od příštího týdne mám dovolenou a s autem budu dost jezdit, tak uvidím, jak se bude podvozek chovat, ale řekl bych, že to bude OK.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od JRD McLAREN »

..kua jak ja ti zavidim, ze sa ti daju kupit taketo stavitelne ramena..
a ze cokolvek mozes na naprave nastavit.. :cry:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

zkousel jsi na zadku nastavit mirnou rozbihavost? :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

JRD McLAREN: jj tohle je velká výhoda. Jen kdyby ty ramena nestaly takovou dardu.

Juraj: s podvozkem sem toho zatím moc nezkoušel. Nemám teď bohužel moc čas.

Trochu sem dneska provětral céro, foťák a photoshop :)
crx_small.jpg
www.jfperformance.cz

/jon
Příspěvky: 19
Registrován: 28 zář 2011 16:17

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od /jon »

Dávat na sprinty dozadu rozbíhavost není zrovna dobrý nápad (soudím že je to jen na sprinty i vzhledem k nastavení odklonů)

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

na sprinty urcite ne, myslel jsem predevsim na celkovou ovladatelnost auta :-) na okruhu to je znát pěkně ale samozdřejmě se to liší typem auta a napravy.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od JRD McLAREN »

..tak ono inak sa nastavuje podvozok na slalom ...a inak na drag race ... ze ano .. :roll:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

jistě... ale co vím tak L-jay nevozí auto na sprinty na podvale ale jezdí i celkem bezne "po ose" proto bych spise volil univerzalnejsi nastaveni a ne na jizdu rovne :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Teď za dovolenou jsem s autem najezdil přes 1500km a předek by asi snesl ještě o trochu negativnější odklony (něco kolem -0,5°). Na zadku chci ještě zkusit jaký rozdíl bude mezi nastavením tlumičů do měkka, nebo do tvrda. Jinak bych řekl, že mi současný nastavení podvozku vyhovuje.
www.jfperformance.cz

/jon
Příspěvky: 19
Registrován: 28 zář 2011 16:17

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od /jon »

Malé odklony vpředu, které jsou dobré na rozjezdy, ale nevhodné pro zatáčení bys mohl ovlivnit větším záklonem (castor), potom budeš mít při zatáčení větší přírůstek odklonu (camber gain) a bude to zatáčet trochu lépe. Také by se možná hodilo popřemýšlet nad zvětšením antisquat a antidive...

posero
Příspěvky: 584
Registrován: 02 kvě 2007 12:45

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od posero »

ono ale nebude snadné řešit záklon u crx, nějak si neumím představit jak posunout hodrní rameno, možná snažší by bylo jen uchycení čepu na něm
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

/jon: vzhledem k systému jakým se nastavují odklony na těch Hardrace ramenech si myslím, že by ještě i nastavování záklonu v tom samým uchycení čepu nebylo dost dobře realizovatelný.

Obrázek
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Nějakou dobu byly v kabině cítit výfukové plyny. Původně sem si myslel, že netěsní kloubový spoj mezi downpipe a výfukem. Ten byl ale v pořádku a nakonec se ukázalo, že za to můžou svody, které byly prasklé na třech místech, většinou ve svárech. Tak sem je celé znovu provařil a celkově je trochu zgenerálkoval, tak snad ještě nejakou chvíli vydrží. Když bude přes zimu čas, tak si pak možná svařím nové z nerezu.
svody_prasklina_01.jpg
svody_prasklina_02.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel2
Příspěvky: 3841
Registrován: 22 říj 2013 17:21

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LiberaleMiguel2 »

Turbo ti visí jenom na svodech ? nebo tam máš na něho nějaký držák ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)

/jon
Příspěvky: 19
Registrován: 28 zář 2011 16:17

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od /jon »

Ještě by se záklon dal nastavit na uchycení toho ramena, ale muselo by se do toho říznout. Nebo excentry, pokud by to mělo dostatečný rozsah. Každopádně není zase tak velký problém udělat si ramena vlastní podle svých představ a vyřešit rovnou vícero problémů.... na horním rameni jsou navíc malé síly, tak se nemusíš moc obávat o pevnost nebo deformaci...

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

LiberaleMiguel2: ještě mám uchycenou downpipe k převodovce. Podle mně to ale spíš prasklo díky tepelnýmu nam¨áhání v kolektoru (viz ty červený fleky).
/jon:předminulý víkend sem upravil nastavení rake line a tuhosti tlumičů a řekl bych, že mi to takhle nastavený vyhovuje, takže se záklon řešit nemusí.

Tady je pár dalších fotek co jsem nedávno nafotil.
crx_02s.jpg
crx_03s.jpg
www.jfperformance.cz

Odpovědět

Zpět na „Projekty“