LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Petr Mareček: LOL čemu, nic moc směšnýho tu nevidím. Celý to vyšlo na 350,-
O víkendu jsem dal dohromady rozbočovač oleje a namontoval ho zpátky spolu s novýma hadicema na chlazení turba. Zapojení rozbočovače na motoru, který je v autě byl trochu boj, protože port pro tlakový snímač, ze kterýho beru mazání, je ze zadní strany nad teplotním výměníkem voda olej a bez demontáže výměníku se tam nedá za boha dostat.
O víkendu jsem dal dohromady rozbočovač oleje a namontoval ho zpátky spolu s novýma hadicema na chlazení turba. Zapojení rozbočovače na motoru, který je v autě byl trochu boj, protože port pro tlakový snímač, ze kterýho beru mazání, je ze zadní strany nad teplotním výměníkem voda olej a bez demontáže výměníku se tam nedá za boha dostat.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera sem si přivezl nechtěný předčasný vánoční dárek.
www.jfperformance.cz
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
nechtěný? Tak to mi klidně můžeš přeposlat
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
wesly.TDI: už je v autě, takže máš smůlu
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Auto už je zase pojízdný a zatím to vypadá, že všechno funguje jak má.
Tady sem natočil jedno video, na kterým je konečně pořádně vidět funkce boost kontroléru.
Aktuálně teď musím sehnat přední horní stavitelný ramena, protože auto je po výměně podvozku daleko víc citlivý na negativní odklon, který vznikl při jeho snížení a ve velkých rychlostech je dost neklidný.
Tady sem natočil jedno video, na kterým je konečně pořádně vidět funkce boost kontroléru.
Aktuálně teď musím sehnat přední horní stavitelný ramena, protože auto je po výměně podvozku daleko víc citlivý na negativní odklon, který vznikl při jeho snížení a ve velkých rychlostech je dost neklidný.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
mozna sem se jen prehlidl ale proc to nove turbo??
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
scoupe: přehlídnul, psal sem to o stránku zpátky Odešly ložiska kvůli ucpanýmu mazání.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
kolik máš tet odklony stupnů ? zajímvý je ze když ja měl 5,5 stupně nebativ tak 220km/h a pohoda
sbíhavost je 100% ok ? ta udela strasně moc
sbíhavost je 100% ok ? ta udela strasně moc
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
FilipGTti: Probíral jsem to s Danym a ten mi říkal, že double wishbone zavěšení je dost citlivý na překročení mezních hodnot nastavení. Co sem koukal na přední pneu, tak se mi začínají lehce sjíždět vnitřky pneu, což podporuje to co říkal Dany.
Aktuální geometrie viz. fotka v příloze. Škoda že už nemůžu najít protokol z gometrie starýho povozku pro porovnání.
Aktuální geometrie viz. fotka v příloze. Škoda že už nemůžu najít protokol z gometrie starýho povozku pro porovnání.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Včera dorazily horní stavitelný ramena od Hardrace, tak je tam co nejdřív namontím, srovnám odklony a uvidím jestli se auto uklidní.
www.jfperformance.cz
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nechtělo by to i tu zbíhavost?
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Tiger.s: sbíhavost se seřizuje na ramínkách s kulákama řízení (je to tak už v sérii)
Ramena už jsou na autě, všechno sedí jak má, nikde nic nebouhá, takže s provedením jsem naprosto spokojený.
Odklony jsem zatím seřídil jen zhruba pomocí vodováhy, ale i tak je znát, že se auto výrazně zklidnilo. Co nejdřív s tím zajedu na geo, aby to bylo seřízený úplně na sto pro.
Ramena už jsou na autě, všechno sedí jak má, nikde nic nebouhá, takže s provedením jsem naprosto spokojený.
Odklony jsem zatím seřídil jen zhruba pomocí vodováhy, ale i tak je znát, že se auto výrazně zklidnilo. Co nejdřív s tím zajedu na geo, aby to bylo seřízený úplně na sto pro.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
LJayi jak jsi spokojený s těmi XYZ coilovery?
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Geometrie je seřízená a 1° na odklonech udělal fakt hodně. Auto se chová opravdu daleko stabilněji než před tím, takže teď už musím jen vychytat nastavení tuhosti tlumičů a bude spokojenost
Odklony na předku jsem nechal záměrně malinko negativní, aby se při akceleraci (nadzdvihnutí předku) dostaly co nejblíž nulové hodnotě a kola tak dosedaly na silnici co největší plochou.
Odklony na předku jsem nechal záměrně malinko negativní, aby se při akceleraci (nadzdvihnutí předku) dostaly co nejblíž nulové hodnotě a kola tak dosedaly na silnici co největší plochou.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
RedX: teď po přenastavení odklonů si nemůžu stěžovat. Od příštího týdne mám dovolenou a s autem budu dost jezdit, tak uvidím, jak se bude podvozek chovat, ale řekl bych, že to bude OK.
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
..kua jak ja ti zavidim, ze sa ti daju kupit taketo stavitelne ramena..
a ze cokolvek mozes na naprave nastavit..
a ze cokolvek mozes na naprave nastavit..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
zkousel jsi na zadku nastavit mirnou rozbihavost?
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
JRD McLAREN: jj tohle je velká výhoda. Jen kdyby ty ramena nestaly takovou dardu.
Juraj: s podvozkem sem toho zatím moc nezkoušel. Nemám teď bohužel moc čas.
Trochu sem dneska provětral céro, foťák a photoshop
Juraj: s podvozkem sem toho zatím moc nezkoušel. Nemám teď bohužel moc čas.
Trochu sem dneska provětral céro, foťák a photoshop
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Dávat na sprinty dozadu rozbíhavost není zrovna dobrý nápad (soudím že je to jen na sprinty i vzhledem k nastavení odklonů)
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
na sprinty urcite ne, myslel jsem predevsim na celkovou ovladatelnost auta na okruhu to je znát pěkně ale samozdřejmě se to liší typem auta a napravy.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
..tak ono inak sa nastavuje podvozok na slalom ...a inak na drag race ... ze ano ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
jistě... ale co vím tak L-jay nevozí auto na sprinty na podvale ale jezdí i celkem bezne "po ose" proto bych spise volil univerzalnejsi nastaveni a ne na jizdu rovne
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Teď za dovolenou jsem s autem najezdil přes 1500km a předek by asi snesl ještě o trochu negativnější odklony (něco kolem -0,5°). Na zadku chci ještě zkusit jaký rozdíl bude mezi nastavením tlumičů do měkka, nebo do tvrda. Jinak bych řekl, že mi současný nastavení podvozku vyhovuje.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Malé odklony vpředu, které jsou dobré na rozjezdy, ale nevhodné pro zatáčení bys mohl ovlivnit větším záklonem (castor), potom budeš mít při zatáčení větší přírůstek odklonu (camber gain) a bude to zatáčet trochu lépe. Také by se možná hodilo popřemýšlet nad zvětšením antisquat a antidive...
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
ono ale nebude snadné řešit záklon u crx, nějak si neumím představit jak posunout hodrní rameno, možná snažší by bylo jen uchycení čepu na něm
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
/jon: vzhledem k systému jakým se nastavují odklony na těch Hardrace ramenech si myslím, že by ještě i nastavování záklonu v tom samým uchycení čepu nebylo dost dobře realizovatelný.
www.jfperformance.cz
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Nějakou dobu byly v kabině cítit výfukové plyny. Původně sem si myslel, že netěsní kloubový spoj mezi downpipe a výfukem. Ten byl ale v pořádku a nakonec se ukázalo, že za to můžou svody, které byly prasklé na třech místech, většinou ve svárech. Tak sem je celé znovu provařil a celkově je trochu zgenerálkoval, tak snad ještě nejakou chvíli vydrží. Když bude přes zimu čas, tak si pak možná svařím nové z nerezu.
www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Turbo ti visí jenom na svodech ? nebo tam máš na něho nějaký držák ?
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
Ještě by se záklon dal nastavit na uchycení toho ramena, ale muselo by se do toho říznout. Nebo excentry, pokud by to mělo dostatečný rozsah. Každopádně není zase tak velký problém udělat si ramena vlastní podle svých představ a vyřešit rovnou vícero problémů.... na horním rameni jsou navíc malé síly, tak se nemusíš moc obávat o pevnost nebo deformaci...
Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm
LiberaleMiguel2: ještě mám uchycenou downpipe k převodovce. Podle mně to ale spíš prasklo díky tepelnýmu nam¨áhání v kolektoru (viz ty červený fleky).
/jon:předminulý víkend sem upravil nastavení rake line a tuhosti tlumičů a řekl bych, že mi to takhle nastavený vyhovuje, takže se záklon řešit nemusí.
Tady je pár dalších fotek co jsem nedávno nafotil.
/jon:předminulý víkend sem upravil nastavení rake line a tuhosti tlumičů a řekl bych, že mi to takhle nastavený vyhovuje, takže se záklon řešit nemusí.
Tady je pár dalších fotek co jsem nedávno nafotil.
www.jfperformance.cz