LiberaleMiguel2 píše:to bych musel řezat do výztuhy, ona je těsně pod nárazníkem, a to se mi moc nechce. Ona ta výztuha je jenom obdelník, nic složitého na výrobu
Nemusíš být raketový inženýr a stací ti kalkulačka aby jsi si spočítal že na křídlo takové velikosti bude působit tlak - střelba od boku - při 180km/h cca 400kg což je ti asi jasné,že nějaký pojebaný plastový nárazník i s hliníkovou výztuhou nemůže udržet a jediné možné řešení je konstrukce ukotvená přímo do kastle. Jinak se na to VYSER!
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Ale je uchycená na uchytu kterej je kurčenej k tlumení nárazu a ne aby držel tlak křidla kterej to bude tlačit dolů a vyvracet do zádu
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
A vy si stále myslíte, že to bude lítat 180 aby to mělo takovej přítlak?
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Deri píše:Vyměnit výztuhu za tažný, který je na podobný zatížení stavěný by mohlo vyřešit problém ale jedna nevýhoda tam je váží to o pár desítek kilo víc
Akorát to tažný je stavěný přesně na to co ta výztuha,teda přesně opačně.
Já bych ho nechal na to "auto" přidělat co chce,víc zmrvit ho už stejně nemůže?
mira58 píše:Libor12: 400kg? na Fabii WRC bylo na zadním křídle 2t...
Taky jsem napsal "střelba od boku" nijak jsem si práci s výpočty nedal,vše odhadem. Vím,že při velkých rychlostech vznikají dle rozměru,tvaru a rychlosti tlaky i nekolik tun. Proto jsem to taky otevřel. Vím o jednom nejmenovaném členovi,kterému podobná lopata - dobře ukotvená - v rychlosti nad 250,zlomila zadek auta jak sirku karoserie podobná h coupé jen v origo RWD. Taky se takovýmhle lopatám přizpůsobuje nastavení podvozku jako spring rate pružin,tuhost tlumičů .. není to jen o tom - dát lopatu - sundat lopatu. Aby auto pak nejak fungovalo je třeba doseřídit podvozek. I když třeba do předem označených pozic,znamená to práci určitě na celý den,včetně nastavení geometrie. Prostě pokud to chce člověk dotáhnout do funkčního konce a ne to tam mít jen kvůli "pozérství" urazí dlouhou cestu a nic nesmí podcenit. a zrovna tak jako je ta lopata schopná vyvinout přítlak,umí to i obráceně,což sice není žádoucí ale už jsem to viděl.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
LiberaleMiguel2 píše:Alešovi naštěstí taková lopata Coupečko nezlomila, tak jsem celkem klidný
Jenže to měl asi uchyceny za kufr a křidlo bylo velky asi jako když se posklada z kinder vajíčka ne? To co si tam navrhoval ty je blbost totalni. Se na to raději vykašli u tebe to k jizdnim vlastnostem nepřida nic (bo pochybuju že tvoje pruměrna rychlost je kolem 160 km/h) nehledě na to, že lidi co testuji křidla to nedělaji jen na papirech.
ŠkodaRAPID 1.2 TSI 77kw Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
LM2: a jen tak pro moji zajimavost. To křidlo jste tam davali jakym způsobem? Počitala se vaha a poměr zatížení tlakem při rychlostech? Dělali jste to někde ve wing-tunnelu/v terenu, bo jste prostě koupili křidlo, ktery se vam libilo a řekli jste si "jooo dame to na kufr a bude to krutopřisny a pak napišu jak to děla přitlak jak hovado"
Neřešim jestli to vypada dobře nebo ne, ale mě někdy přijde že vy oba nevite, jestli chcete auto na vykon, nebo na design. Oboje mit prostě nemůžete.
ŠkodaRAPID 1.2 TSI 77kw Škoda Fabia I. - Hromada Technických Problémů - bejvávalo :/
LiberaleMiguel2 píše:Měl tam lopatu jak sviň
A s plánovaným výkonem tahle rychlost v průměru nebude problém
Dodej víc fotek a rozměry samotného křídla a vzdálenost od kastle a uhel. Už ted tam vidím celkem dost zásadní chybu a počítam když tomu věnuji nějakou tu hodku na simulaci,dodám ti do ruky jasný důkaz,že to křídlo nejen netlačí směrem dolů,ale to auto i zvedá.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Jaj však to tam je jenom nalepené ve Photoshopu. Ještě tak okatě, že by to poznal aji šeroslepý vždyť jsem psal, že to je jenom pro představu až to budu chtít udělat, tak si rozhodně dám tu práci a udělám to tak, aby to nebylo na design, ale hlavně na funkci
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)