BMW 325i M52B25-Turbo
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Koupit starší m50b25 s ´´železným´´ blokem a poskládat to na to. V bmw e30 skupině na fb se včera oběvil inzerát za 5k
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..taboo, tak nejak nad tim dnes premyslim taky a taky to asi tak dopadne..jsi dnes druhy kdo mi tohle potvrdil a premyslim nad tim, ze kdyz vse mam a fungovalo to, ze budu pokracovat v tomto smyslu..
Otazka: jak je to u hlinikoveho bloku s honovanim? Musim resit jine pisty, nebo se nanese nejdriv nikasil nebo neco obdobneho a pote se honuje?..jsem v tom lama, priste se uz ptat nebudu..
Away-potrebuji vykon, nahradim tim snad castecne ruce jinak samozrejme gratuluji
Otazka: jak je to u hlinikoveho bloku s honovanim? Musim resit jine pisty, nebo se nanese nejdriv nikasil nebo neco obdobneho a pote se honuje?..jsem v tom lama, priste se uz ptat nebudu..
Away-potrebuji vykon, nahradim tim snad castecne ruce jinak samozrejme gratuluji
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
nicasil se nanese a pak se honuje..jestli teda nekecám ale řikali mi to tak pak si ovšem nevysvětlím tu vrstu 0,25mm .. ale v čr dobry nicasil nevím .... ještě když jsem jezdil motocross cca 4 roky zpět to byl docela problem dělali to v strakonicich myslím někde a nicasil se oloupal...
Naposledy upravil(a) kony5 dne 16 říj 2014 22:25, celkem upraveno 1 x.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
jak to vis .. ??Taboo píše:..... (zeptej se jak to vim... ).
Maro, ono nikasilovy blok je "pomerne odolny" co sa tyka opotrebenia valcov..
takze v tvojom pripade buch zobral "easy-hone" prebehol valce, dal druhe piesty a nove kruzky....
pokial samozrejme vo valci nieje ryha ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
záleží jak na tom budou válce, pokud nejsou poškozené a rozměry jsou v toleranci tak můžeš jen honovat a dát zpět origo písty +nové kroužky
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
...no jo vlastne, Taboo, jak to vis? hele, ted jsem koukal v noci na discovery na zavodniky v US..11L 2400HP na silnici u pole...no ty vl..
Tak shodime hlavu a uvidime?...to protahuju, co?
Tak shodime hlavu a uvidime?...to protahuju, co?
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Marab : za mě bych ti doporučil začít s 1jz sice s prachama to je někde jinde ale charakteristika motoru je taky o něčem jiném. Koukni na videjko https://www.youtube.com/watch?v=zVazVU4Jqk4" onclick="window.open(this.href);return false; ať máš představu
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Marku, jsem měl na mysli, vzí ten odolnějšíé motor a naskládat na to už ´´hotové turbo ze starého´´
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..já to tak pochopil myslím ale, že i ten hliníkový blok má potenciál uvidíme až bude hlava dole, třeba to tak dopadne a budu shánět M50ku...
jinak je rozdíl mezi nikasilem a alusilem?
jinak je rozdíl mezi nikasilem a alusilem?
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Alusil - Al17Si4CuMg - Kolbenschmidt - material valca
Nikasil - niklo-kremikovo-karbidova vrstva - Mahle - povrchova uprava valca
EDITED: aaa nasel som to ... poctenicko..
http://www.aera.org/ep/downloads/ep4/EP10-2008_18.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikasil - niklo-kremikovo-karbidova vrstva - Mahle - povrchova uprava valca
EDITED: aaa nasel som to ... poctenicko..
http://www.aera.org/ep/downloads/ep4/EP10-2008_18.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Pokud nejsou steny valcu nadmerne poskozene, tak staci jen velice kratke (= jen tak kratke, jak absolutne nutne) honovani k obnove crosshatching (potrebne k usazeni novych pistnich krouzku [v tvem pripade s novymi pisty nezmeneneho prumeru a mozna jen nizsi komprese]), k cemuz je zapotrebi - pro Nikasil - aluminum oxide Flex-Hone patricneho prumeru a agresivity. Dej mi vedet v pripade, ze potrebujes popis te procedury (= jak presne se to dela) anebo vice detailu ohledne vyberu te spravne Flex-Hone.Marab píše:Otazka: jak je to u hlinikoveho bloku s honovanim?
To zni jako Pro Stock vozy. Mnohe z nich maji objem motoru i pres 13 litru.Marab píše:hele, ted jsem koukal v noci na discovery na zavodniky v US..11L 2400HP na silnici u pole...no ty vl..
IQ stylingem nenahradis.
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Čau, vypadá to škaredě to s tím pístem. Škoda vypadalo to nadějně. Kdyby jsi chtěl s něčím poradit ohledně motorů od BMW M50-M52 tak napiš.
Ty se chystáš závodit v CDS?
PS: mně už to jezdí
Ty se chystáš závodit v CDS?
PS: mně už to jezdí
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
no tvl
jinak je i po bloku..kdyby někdo věděl o pěknym m50 bloku nebo motoru, sem s ním...nejlépe B28..
jinak je i po bloku..kdyby někdo věděl o pěknym m50 bloku nebo motoru, sem s ním...nejlépe B28..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
aby ti nebolo smutno ...
..ked uz si na zaver tej sezony ukazujeme tie "trofeje" ..
..ked uz si na zaver tej sezony ukazujeme tie "trofeje" ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Hoši, vole! to sou ti vaše tuninki
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Že ty se ozýváš s tou tvojí olejničkou
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
- wesly.TDI
- Příspěvky: 6763
- Registrován: 26 kvě 2006 09:26
- Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
už mlčím
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
..ouu..ale hlavový štefty moc pěknýJRD McLAREN píše:aby ti nebolo smutno .....ked uz si na zaver tej sezony ukazujeme tie "trofeje" ..
jinak mám sehnaný m52b25 blok tady u nás a teď se mi naskytl ještě od místního m52b28...
btw..nejezdí někdo frýdek místek-->hradec králové?
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Marku v sobotu jedu do hradce jezdit a do frýdku to mám zajížďku 30 km, moc už toho do auta nenacpu, jestli máš na mysli motor ale něco menšího by se dalo...
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
napadl jsi mě, ale je mi jasné, že to je moc..jde mi o holej blok s klikou...ale asi máš naložené gumy..
leda, že bych ti tu u mě naložil nějaké gumy výměnou..konkrétně je to Příbor..
leda, že bych ti tu u mě naložil nějaké gumy výměnou..konkrétně je to Příbor..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
jrd_co to máš za ty hlavové štefty? že nejsou mezi závity zůžené....
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
ARP
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
JRD díky..
motor zatím budu skládat z origa dílů, co je vidět za projekty na driftworks, tak mnohé přesahují 500k na základu s perform.díly a se snížením komprese..
už tak nějak tipuji..poradíte?
štěfty ARP asi ok...
těsnění hlava- Cometic? nebo jiný tip?
ojniční ložiska?
hlavní ložiska?
tohle mě zatím v tuhle chvíli trápí při výběru..ať už to mohu rozhýbat, zima prý bude krátká
motor zatím budu skládat z origa dílů, co je vidět za projekty na driftworks, tak mnohé přesahují 500k na základu s perform.díly a se snížením komprese..
už tak nějak tipuji..poradíte?
štěfty ARP asi ok...
těsnění hlava- Cometic? nebo jiný tip?
ojniční ložiska?
hlavní ložiska?
tohle mě zatím v tuhle chvíli trápí při výběru..ať už to mohu rozhýbat, zima prý bude krátká
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
ARP mám taky a jsou zúžené, takže to asi bude motor od motoru, šály asi ACL race nebo možná postačí duraglite... Těsnění radit nebudu(už jsem to tu psal a mi to funguje, ale zatím tlačím seriový tlak a mám litinový blok), to okoukej z těch 500hp projektů...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Fifi, také díky..
existují jiné kvalitní štefty než ARP?
ACL jsem myslel, že už nejsou, nebo se pletu?
o těsnění řekni svůj názor, já ho neznám a zajímá mě..
u HC projektů mají Cometic to nejsilnější 0,140" (cca 3,5mm), já chci jít ale s písty níž, takže použiji nějaké slabší..
co kroužky? Taboo, můžeš tady, nebo mě do SZ prozradit tu proceduru flex-hone?.. nevím jak jsi to přesně myslel..
jinak pro pobavení díra jak do "tunelu blanka" zbytek hliníku je tady
existují jiné kvalitní štefty než ARP?
ACL jsem myslel, že už nejsou, nebo se pletu?
o těsnění řekni svůj názor, já ho neznám a zajímá mě..
u HC projektů mají Cometic to nejsilnější 0,140" (cca 3,5mm), já chci jít ale s písty níž, takže použiji nějaké slabší..
co kroužky? Taboo, můžeš tady, nebo mě do SZ prozradit tu proceduru flex-hone?.. nevím jak jsi to přesně myslel..
jinak pro pobavení díra jak do "tunelu blanka" zbytek hliníku je tady
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
ach joo ..
ta chudoba to ti je draha vec ...
ta chudoba to ti je draha vec ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
tak zase na druhou stranu jsem to chtěl stejně přestavět...ale štve mě, že to odnesl blok..
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
- Libor12
- Moderátor
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 29 čer 2008 15:14
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Když už... nic bych nesháněl... blok se dá vyvložkovat.. atd
http://postimg.org/image/h4zn49biz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://postimg.org/image/h4zn49biz/" onclick="window.open(this.href);return false;
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/
Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
Jiné než arp neznám a při koupi jsem ani nic nezjišťoval, prostě jsem vzal arp a bylo (taková jistota nešlápnutí vedle)... Někdo ale může mít větší přehled a třeba poradí něco jiného...
Hodil jsem acl do googlu a odkazů bylo celkem dost, takže sehnat by snad problém být neměl, Taboo tu kdysi psal ještě něco o clevite nebo jak se to píše, takže taky asi hodně kvalitní ložiska...
Těsnění se řešilo někde na začátku projektu a je pravda, že nemám zkušenost s al. blokem a R6 motorem (délka) a tak ti nemůžu říct jestli je kov+permatex dobrá volba, ale na ca18 to funguje...
Kruhy buď origo nebo od někoho kdo dělá lepší písty, wiseco, wossner,JE pistons? Jestli ovšem padnou do origo pístů by jsi musel ověřit, protože netuším, jestli jsou rozměrem shodné s originálem i když předpokládám, že by měly...
Pokud budeš mít blok z brusírny, tak tě flex-hone víceméně nezajímá, pokud seženeš druhý dobrý blok, tak bych raději s odpovědí počkal na Taboo
Hodil jsem acl do googlu a odkazů bylo celkem dost, takže sehnat by snad problém být neměl, Taboo tu kdysi psal ještě něco o clevite nebo jak se to píše, takže taky asi hodně kvalitní ložiska...
Těsnění se řešilo někde na začátku projektu a je pravda, že nemám zkušenost s al. blokem a R6 motorem (délka) a tak ti nemůžu říct jestli je kov+permatex dobrá volba, ale na ca18 to funguje...
Kruhy buď origo nebo od někoho kdo dělá lepší písty, wiseco, wossner,JE pistons? Jestli ovšem padnou do origo pístů by jsi musel ověřit, protože netuším, jestli jsou rozměrem shodné s originálem i když předpokládám, že by měly...
Pokud budeš mít blok z brusírny, tak tě flex-hone víceméně nezajímá, pokud seženeš druhý dobrý blok, tak bych raději s odpovědí počkal na Taboo
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: BMW 325i M52B25-Turbo
třeba ano, uvidím..kdyžtak stejně půjdu do ARPFifi píše:Jiné než arp neznám a při koupi jsem ani nic nezjišťoval, prostě jsem vzal arp a bylo (taková jistota nešlápnutí vedle)... Někdo ale může mít větší přehled a třeba poradí něco jiného...
já už je našel také, cena hezká ale co, ať to fungujeFifi píše:Hodil jsem acl do googlu a odkazů bylo celkem dost, takže sehnat by snad problém být neměl, Taboo tu kdysi psal ještě něco o clevite nebo jak se to píše, takže taky asi hodně kvalitní ložiska...
půjdu do CometicFifi píše:Těsnění se řešilo někde na začátku projektu a je pravda, že nemám zkušenost s al. blokem a R6 motorem (délka) a tak ti nemůžu říct jestli je kov+permatex dobrá volba, ale na ca18 to funguje...
co goetze, ty už nefrčej?od dob co jsem dělal nějaké motory čas uplynulFifi píše:Kruhy buď origo nebo od někoho kdo dělá lepší písty, wiseco, wossner,JE pistons? Jestli ovšem padnou do origo pístů by jsi musel ověřit, protože netuším, jestli jsou rozměrem shodné s originálem i když předpokládám, že by měly...
na tohle si počkám, blok bude jiný, tak by mě to zajímalo.......Fifi píše:Pokud budeš mít blok z brusírny, tak tě flex-hone víceméně nezajímá, pokud seženeš druhý dobrý blok, tak bych raději s odpovědí počkal na Taboo
sledujte fb MA-BO
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko
bigmexicanwoman 325i + Lancia Delta II 2L turbo + eRko + dělník audi A4 B6 PD Built_not bought
povko