daljsi dotaz zni jestli ma cenu tam davat regulator tlaku paliva

diky moc za odp.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Libang píše:diky chlapy dam jim vedet
jinak vacky jsou uz asi vybrane a to presne tyhle
http://www.bahnbrenner.com/media/php/ca ... 57&opt_id=" onclick="window.open(this.href);return false;
Libang píše:Ahoj , resim tet upravu motoru kamarada , je tam komplet udelany vyfuk , svody .... chtely by jsme dat vacky + cip ale nastava tady problem , kde ty vacky sehnat ? nasel jsem pouze nove za 20tis od znacky Dbilas coz se mi zda docela dost , jsou jeste nejake jine firmy co prodavaji vacky ? nebo kontakt na nejakou firmu co upravi stavajici ?
daljsi dotaz zni jestli ma cenu tam davat regulator tlaku palivaa nechat odlehcit setrvak ?
diky moc za odp.
honza 2.0 16v píše:Libang píše:diky chlapy dam jim vedet
jinak vacky jsou uz asi vybrane a to presne tyhle
http://www.bahnbrenner.com/media/php/ca ... 57&opt_id=" onclick="window.open(this.href);return false;
krom možná lepšího časování (214° je předpokládám na 1mm vůli) na nich není nic lepšího, zdvih maj 10,7...
origo ABF maj 254°při 0 vůli a 10,8mm zdih.. takže vyhozený prachy pro nějakejch 5 koní max...
ABF vačky bych nechal origo.. to je hodně dobrej profil, kterej jen tak nějaký seriový auto nemá... ten motor má problémy jinde (sání, vejfuk, hlava)
šel bych cestou laděných svodů a výfuku, upravit hlavu (stačí začistit kanály, udělat tvary na sedlech a ventilech), vyvážit spodek na lepší tolerance, lehčí setrvák - budiž... a měl yb si něoc poznat... samozřejmě i na obsahu peněženky, protže výfuk co za něco stojí - 15, základní úprava hlavy a uvedení do 100% stavu min 10..., vyvážení by woko 4, setrvák 3...
kámoš dělal PLo s ABF palicí a vačkama a je na 70 jen holej motor... a to je spodek serie po GO motorem... palice je ale udělaná tip ťop, spodek taky pěkně vyváženej , webery 48 a programovatelný zapalko je jako lehkej bonus... dává to necelejch 180PS a 190Nm a zatočí to k 9000 jak prd....